strona 7 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Логіні / 2024-09-06 14:17
Лінія N1202 з Кракова до Осло. Водій був дуже неприємний, він курив сигарети під час руху через вікно. Автобус старий і не комфортний. Смердючий туалет. -
-
~Piotr / 2024-09-04 20:53
4.09 kurs 908 Dubrownik Wiedeń. Nie działa klimatyzacja (temperatura 29-26 stopni) Chamski kierowca nie pozwala podczas tankowania opuścić samochodu po 5 godzinach jazdy. WadyNiewygodne fotele, brak podnóżków i klimatyzacji -
~Pat / 2024-09-03 22:18
Bur-del-dziady jeżdżą do Niemiec to nie byle kto..żaden przewoźnik IC by sobie tak nie pozwolił -
~A.Taheri / 2024-09-03 18:36
Przyjechałem z Warszawy do Berlina z Felixem Busem. Od początku do końca trasy. Nie miałem ani jednej minuty internetu. Musisz wchodzić na stronę co kilka sekund i postępować zgodnie z instrukcjami łączenia się z Wi-Fi. Zmęczyłem się i Poddałem się. To była najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek widziałem. Nie możesz zapewnić internetu. Dlaczego reklamujesz to jako przywilej !!! Jest zarówno drogi, jak i nie może zapewnić pasażerom Internetu. Zapłacił lepiej niż ten sam bilet do lotu. -
~Maria / 2024-09-03 12:47
Trasa Warszawa Gdańsk chciałam poprosić kierowcę żeby mógł schować mój bagaż,spojrzał się i powiedział że nie jest od tego...że starsza osobą musiała dźwigać ciężki bagaż i usłyszeć tylko po co pani tyle targa... -
~Aja / 2024-09-01 19:42
Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy. -
~Bugwojny / 2024-09-01 08:24
Głównym problemem jest nierówne traktowanie pasażerów. Jedni dopłacają, by zarezerwować określone miejsce, innym bez dopłat miejsca przydziela system, a pozostali są zmuszeni przesiadać się podczas podróży, bp ich miejsce od określonego przystanku zajmuje ktoś inny. Wracałem z Jastrzębiej Góry do Krakowa i podczas całonocnej jazdy zmieniałem miejsce kilka razy. Rezerwacje też były zdublowane więc przydział miejsc całkowicie się posypał. Kierowca po parokrotnym sprawdzeniu biletów poddał się i polecił zajmować miejsca gdzie jest wolne. Oczywiście stąd wynikło spore opóźnienie. Odradzam. -
~Anna / 2024-08-29 14:24
Czekaliśmy na autobus z flixbus na lotnisku w Goleniowie kilka godzin. Autobus był opóźniony. Jeden raz otrzymaliśmy e-mail o tym zdarzeniu. Natomiast w aplikacji godziny zmieniały się co jakiś czas. Raz był opóźniony o 30 min., raz o 40 min., itd. Kiedy autobus w końcu przyjechał, kierowca otworzył drzwi i zaraz zamknął po czym odjechał. Byliśmy 4 metry od autobusu. Nie zdążyliśmy wziąć nawet bagażu. Machnęliśmy nawet w stronę kierowcy. W aplikacji miejsce postoju oznaczone jest dużą „kropką”, co oznacza brak dokładności gdzie konkretnie zatrzyma się pojazd. Dodatkowo brak oznaczenia przystanku, jeżeli jest, to niewidoczny. Byliśmy na tym lotnisku pierwszy raz. Jak dla nas, to nie dość, że za krótko, to jeszcze kierowca zatrzymał pojazd trochę dalej od „kropki” na mapie. W trakcie zgłoszenia incydentu, zostaliśmy potraktowani jak złoczyńcy łamiący regulamin a konsultant zachowywał się jak chatbot, cały czas to powtarzając. Chociaż byliśmy klientami Flixbusa, obecnie nie polecam. Na pewno będziemy szukać zastępczej komunikacji. -
-
~M / 2024-08-29 12:42
Wczorajszy przejazd z Gdańska do Łodzi super miła obsługa,przerwy na papierosa czysty autobus.I pierwszy raz widziałam dodatki do ubioru u kierowców u Pani krawat a u Pana szelki????ciekawe czy sami sobie kupili czy flixbus daję kierowcom a nie zakładają super to wyglądało ZaletyMiła obsługa szybki przejazd -
~Pat / 2024-08-29 08:21
A z tym toaleta i nie ...tryb sprzatania hotelowego ..no sorry jak jedzie sie 10-16 godzin...czy pojda do gory bilety...to moze ale do sw Mikolaja...38 godzin na krzeselku do lowienia ryb ..se nie wyobrażam
-
~Pat / 2024-08-28 16:30
Straszne brednie nie ma tego jak inaczej skomentowac.
Jeszcze nikomu bycie w porządku nie zaszkodzilo i bilety w aplikacjach kolei regionalnych lub ICE...tez pojawiaja sie czesto z pelnym juz pociagu dopiero na mailu...
Tej sytuacji klienci w obsludze on line biletow sa juz nauczeni...a taki pierwszu na rynku flixbus pewnie ani nawet dla Pani nie jest...
Nie da sie tego po prostu czytac...informacyjnie w ocenie punktualnosci danych linnii i kursu...i skomentowac na tym portalu -
~Nadi / 2024-08-28 14:46
Kupiłam bilet przez aplikację Flixbus, ale bilet nie pojawił się w aplikacji, więc byłam zmuszona kupić go ponownie. Po czasie okazało się, że pierwszy bilet został wysłany na maila, o czym nie było żadnej informacji po opłaceniu biletu. Uważam, że to poważny błąd w aplikacji. Firma nie poinformowała mnie, że muszę sprawdzić maila, co doprowadziło do niepotrzebnych kosztów z mojej strony. Flixbus nie widzi w tym problemu i odmówił zwrotu pieniędzy. Agentka obsługi klienta przyznała, że to błąd aplikacji, ale wskazała, że bilet został wysłany mailem. Nie zgadzam się z tym podejściem – firma powinna wziąć odpowiedzialność za funkcjonowanie swojej aplikacji i zapewnić lepszą obsługę klienta. -
~Pat / 2024-08-27 12:56
Opinie nie zmieniają nic...n911 porshe na ktore nikogo nie bedzie stac...mozna popatrzec -
~Piotr / 2024-08-27 06:04
Linia N911 26/27.08.2024, prowadzili najlepsi kierowcy, na przystanki przyjeżdżają przed czasem dając czas na spokojne włożenie bagażu i wejście do autokaru, dbają o przerwy na trasie na zakupy na stacji i skorzystanie z toalety -
~Tom / 2024-08-26 20:15
Właśnie jadę pociągiem ponieważ flix bus opóźnień około 57 minut. Zrezygnowałem z biletu oczywiście Flxbus zwrocil cześć. W Warszawie miałem przesadzę na międzynarodowe Linie do Rygi. Każdy przejazd Flxbusa to porażka. Niechcenie mi się opisać. Proszę nie korzystajcie z Tych. . WadyWszelkie możliwe -
~Pat / 2024-08-26 12:58
Prosze Panstwa Panstwo chyba nie rozumiecie za badyo za bardzo ...ze flixbus nie jest wycieczkowcem z sindbada...ze zaden kierownik pociagu nie wklada walizki ani jejnnie wyjmuje...co innego skoro pasazer ma go poza swoja obecnoscia to ppqinien byc ubezpieczony...
Dalej nie rozumiecie Panstwo ...ostatnio jechalam tzw wycieczka z Katowic 6 osob...ze nie ma restauracyjbego wagonu...kuszetek...ze to jest dalej autobus...
I prosciej naprawde b bylo w tych podrozach miec 2 postoje 30 minutowe dla trasy powyzej 8 godzin...na ubikacje i jedzenie niz wozic te toalete ...i tak pryszmicu nie wezmiecie zaden z Was ...kichani podroznicy ...odkrywcy Niemiec tak naprawde tylko niby to na nowo...skądinąd Niemcy sie co do zasady nie zmieniły...co do kolorów i wyboru bardziej
Nie cieprie ze wzgledu na podrozujacych flixbusa i mam wrazenie. ze oni tez popadaja w zespol pourazowy jakis taki... Powodzenia
Ale tak tego nie widze
Zresztą moze wielu rzeczyZalety....ehh -
-
~Michał / 2024-08-26 07:18
W zeszlym tygodniu jechalem do zakopanego wieczorny kurs z Krakowa. Chamski kierowca zapatrzony w telefon podczas drogi do tego wyczuwalna won alkoholu. Patrząc po komentarzach to już nie pierwszy. Ostatni raz jechałem z tym przewoźnikiem. WadyKierowca Korzysta z telefonu podczas jazdy. Kierowca pod wpływem. -
~ARTUR / 2024-08-25 11:38
Na trasie luxembourg do Torunia nie pierwszy raz co niektórzy kierowcy bezczelnie. Bagaż ich nie interesuje sama musiałam wkładać do bagażnika, odpowiedź kierowcy,,nie moja sprawa,,żenada, wifi tragedia. WadyWi-Fi, -
~Maciek / 2024-08-23 15:08
W autobusie nie działa klima,
W drodze z Wrocławia do Krakowa w autobusie było 40 stopni i tylko włączone nawiewy z których wiało gorące powietrze, które pogarszało sytuację . Tak naprawdę lepiej wybrać każdą inną firmę -
~Dorota / 2024-08-23 08:26
Jechałam wczoraj z Katowic do Zakopanego kurs 1364 o 9.30.buł opóźniony na starcie 5 min.
Bardzo sympatyczni kierowcy, autobus wygodny.jeden minus-nie działające Wi-Fi.
Na trasie opóźnienia spowodowane robotami drogowymi na zakopiance.ZaletyMiła obsługa,wyhodaWadyBrak wi-fi
strona 7 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »