kurs z Kielc do Zakopanego w poniedziałek. .14.10.2024 bardzo nie uprzejmi i bardzo ordynarni obaj kierowcy , stosunek do pasażera to jakby jechał za karę , Brak kultury , chamskie odzywki i zero szacunku . Jezdziłem czesto tym kursem ale tak nie kompetentnych kierowców jeszcze nie spotkałem . Jak nie lubią swojej pracy to niech się zwolnią . Raczej przestane korzystać ze tego środka transportu.
ZaletyBarak
Wadykierowcy - brak szacunku, do pasażerów, chamskie odzywki , nie skanują biletów przy wejściu a potem pretensje do całego świata.
~Brygida pasazerka / 2024-10-15 13:34
Ocena: 5.00 / 5
Byłam pasażerką autobusu linii N1385 w sobotę z Gdańska do Kołobrzegu wraz z mężem miejsce 12 a i b kierowcy przekazali w komunikacie o autobusie co się znajduje oraz o temperaturze którą ustawiali według życzenia pozdrawiam tych panów będziemy wracać za dwa tygodnie i może z tymi kierowcami aż miło tak podróżować
ZaletyMiła obsługa
WadyTrochę brudny autobus zewnątrz
~Pasażerka z linii N1253 / 2024-10-15 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Linia N1253 wyjazd z Warszawy 14.10.2024 brak informacji o opóźnieniu. Standard Flixbusa spadł w dół mocno. Autokar nie chciał zabrać część pasażerów to jest tragedia!!!! Pasażerowie prosili stukając w szybę aby ich zabrał. GDZIE JEST SZEF???!!! To jest standard firmy???!!!
Zaletynie ma żadnych
WadyStandard spadł bardzo w dół, brak informacji o opóźnieniu, myślą że mogą wszystko.
~Magda / 2024-10-15 00:15
Ocena: 1.00 / 5
Linia 1250 to wielka masakra!!!Toaleta burd syf nieprzyjemny zapach, brak papieru i mydła. Autokar brudy w środku. Dość duże opóźnienie na trasie.
Zaletybrak
Wadydość duże opóźnienie na trasie, brudny autokar
~Magdalena / 2024-10-14 13:29
Ocena: 3.50 / 5
Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada.
~Sladi / 2024-10-14 04:04
Ocena: 1.00 / 5
W toalecie podłoga mokra,śmierdzi i brak papieru
~Magdalena / 2024-10-13 20:44
Ocena: 3.25 / 5
Podróż na linii N1206 Warszawa Joensuu, 26 września. Autobus stoi w Warszawie na stanowisku, obok drzwi wejściowych mężczyzna w stroju służbowym Flixbusa, domyślam się, że jeden z kierowców. Podchodzę z bagażem i biletem w telefonie, kierowca mówi coś do mnie po ukraińsku chyba, odpowiadam mu po polsku że nie rozumiem a on dalej do mnie po ukraińsku. Musiałam domyślać się o co pyta. Jesteśmy w Polsce gdzie obowiązuje język polski. Rozumiem że firma zatrudnia pracowników z Ukrainy ze względu na niższe koszty ale pracownicy powinni chyba używać języka obowiązującego w kraju gdzie znajduje się firma. Pracownicy powinni spełniać standardy firmy no chyba że Flixbus o takie standardy nie dba albo ich nie ma... żenada.
~Magdalena / 2024-10-13 20:20
Ocena: 3.25 / 5
Podróż na linii 1301 Warszawa - Praga, 29 sierpnia. Wysiadka w Kłodzku i pozostawiony telefon z ładowarką w autobusie. Na miejscu obok ani z tyłu nikt nie siedział i nie mógł zgłosić pozostawienia telefonu do kierowcy. 5 minut po wyjściu z autobusu zgłoszenie ufakt na infolinię Flixbusa wraz z numerem miejsca. Pani na infolinii kazała wypełnić formularz drogą e-mailową oraz powiedziała że przesyła informację do kierowcy i może kierowca zadzwoni do mnie. Formularz przesłałam. Dzwoniłam na infolinię Flixbusa tego samego i następnego dnia, zero informacji, nikt nic nie wie, nie ma kontaktu z kierowcą. To samo tydzień później. Po miesiącu lakoniczna informacja że zgłoszony przedmiot nie został znaleziony. Chyba nie wymagam za dużo. Zostawiłam telefon komórkowy a nie pudełko ciastek. Fakt zagubienia zgłosiłam 5 min po wyjściu z autobusu. Telefon na pewno był jeszcze wtedy w siatce przed fotelem. Wystarczyła odrobina dobrej woli ze strony pani na infolinii i kierowcy - na pewną mają numery komórkowe do kierowców i można było zadzwonić zwłaszcza, że na tej trasie jeździ dwóch kierowców i można było zadzwonić do drugiego kierowcy siedzącego obok i poprosić o sprawdzenie na kolejnym przystanku czy telefon jest na zgłoszonym miejscu, na pewno wtedy jeszcze tam był. Telefon nie został znaleziony z winy obsługi infolinii i autobusu. Trzeba bardzo uważać, aby nie zapominać i nie zostawiać niczego w autobusach tej firmy bo pozostawione rzeczy są już nie do odzyskania.
~Brygida / 2024-10-13 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytanie bardzo aroganckie i obcesowe odpowiedzi pana sprawdzającego bilety,równie niegrzeczne zachowanie do innych pasażerów.Kierowca w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego.Przez 70 min spóżnienie straciłam dużo czasu i poniosłam dodatkowy koszt na taksówkę.NIE POLECAM !!!
ZaletyBRAK
Wady70 min opóźnienie,arogancja i nieuprzejmość,zespół Flixbus nie używa słowa przepraszam-brak w sms z powiadomieniem o opóźnieniu,brak przeprosin dla oczekujących na wietrze i deszczu pasażerów
~Zysio_44 / 2024-10-11 13:20
Ocena: 1.75 / 5
UWAGA, nie polecam korzystania z usług tej — pożal się boże — firmy. Brak kompetencji ze strony przewoźnika jest rażący wręcz. Dokonałem rezerwacji na przejazd z Lublina do Gdańska prawie trzy tygodnie wcześniej. Specjalnie kupiłem bilet na samolot, na dzień później niż miałem wylatywać planowo z uwagi na fakt, że akurat ten przewoźnik oferował połączenie bezpośrednie busem z 15 na 16 października o 22:50. Było to korzystniejsze niż jechać wcześniej i czekać wiele godzin na lotnisku. Dodam też, że przejazd nie należał do najtańszych, ponieważ kosztował 140 zł. Tymczasem w piątek, 11 października zaledwie 4 dni przed wyjazdem otrzymuje email w języku angielskim z informacją o odwołanym kursie, oraz propozycją zmiany daty wyjazdu. Serio? To już nie pierwszy raz jak flixbus leci sobie w kulki. W marcu tego roku również odwołali mi przejazd, z tym że 3 dni przed planowym odjazdem. Firma problemu nie widzi, oddadzą pieniądze, albo wcisną ci voucher na inne przejazdy, a ty się martw i organizuj przejazd na ostatnią chwilę często 4 razy droższy... Totalny brak szacunku ze strony firmy do swoich pasażerów. Nie polecam!
ZaletyBrak, ponieważ nawet jeśli oferta jest wspaniała, co z tego, gdy odwołuje się na ostatnią chwilę?
WadyNieodpowiedzialność
Nieuczciwość
Niekompetencja
Niewywiązywanie się z umowy
~cheettooss / 2024-10-09 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usługi firmy Flixbus, dobre wychowanie panow kierowców zostało chyba w domu, po zwróceniu uwagi usłyszałam że mam zamknąć mordę i włożenie torby kobiecie ciężarnej nie jest wliczone w ich zakres obowiązków jak widać jakiekolwiek maniery również a koniec wyzwanie osoby z Ukrainy że mają wraca skąd przyjechali dobiło mnie już do reszty ( osoba którą rozwiniez była pasażerem ) - tak właśnie panowanie kierowcy z Flixbus się zachowują
ZaletyŻadne
WadyObsługa
~Bartosz / 2024-10-08 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ,kierowca zjechał z trasy ,pomijając przystanek na którym miałem wysiąść ,po zwróceniu uwagi pokazaniu biletu usłyszałem tego przystanku już nie ma ????ale jak ?skoro jest oznaczona godzina przyjazdu ? I do tej miejscowości kupiłem bilet ?
Po prostu nie ma ????zostałem wysadzony na dworcu w innym mieście i musiałem dojechać na własną rękę dwoma pociągami . Infolinia oczywiście czynna do godziny 17 czat online też nie działa także katastrofa .Cala sytuacja miała miejsce na trasie Hamburg -Toruń 8.10.2024
~Katarzyna / 2024-10-08 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Starszy kierowca zaraz za Katowicami uszkodził autobus prawdopodobnie zachaczyl o barierki na autostradzie, drugi z kierowców chciał wyjść na zewnątrz zobaczyć w ten czas usłyszał odpowiedź „a co to mój autobus „
Na koniec podróży wyprzedzanie na czołówkę.!!
Odradzam
WadyKierowcy
Niebezpieczne manewry
Palnenie papierosa przez szybę podczas jazdy
~W / 2024-10-05 11:08
Ocena: 1.00 / 5
ця культура завжди дозволяє кардіологу в автобусі...
вони як італійці
W dniu 03.10.2024 kurs o godz 14.10 z Warszawy do Paryża Jestem pod dużym wrażeniem kultury osobistej dwóch Panów którzy kierowali autokarem.Takich ludzi powinno się dobrze wynagradzać i nigdy nie dać im odejść z firmy bo to prawdziwy skarb dla pracodawcy.Podróż minęła bez zakłóceń i napewno natepną kolejną wyprawę wybiorę właśnie z tą firmą.pozdrawiamn serdecznie, pasażerka
ZaletyJw
WadyBrak
~Robert / 2024-10-02 11:35
Ocena: 1.00 / 5
W tym Zakopanem to są za ładne dziewczyny i pana no...
~Mom / 2024-09-29 16:07
Ocena: 3.25 / 5
Flixbus zostawił nas na parkingu podczas przerwy na toaletę i odjechał. Nie polecam.
~P / 2024-09-29 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Niefajni już jestescie wszyscy...............a mecz byl dobry monachium-leverkusen...i legia-gornik...i octoberfest do 6pazdziernika...
~Kris / 2024-09-28 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie przyjechsl bus i nie chce oddać kasy zenada. Ostatni raz