strona 2 z 156
-
~Aga / 2025-01-04 20:27
Nie polecam FlixBusa gdyż mają przesiadki i powinni sprawdzać kierowcy czy wszyscy wsiadli do autobusu a jeśli nie to poczekać bo starsze osoby w przypadku jak moi rodzice którzy jechali teraz 3.01.2025 byli na przystanku bo się przesadzali z pierwszego do drugiego ale nie wiadomo jak to się stało że autobus odjechał bez nich i musieli spędzić 3 godziny czekając na następny po to mają telefony by się kontaktować ale jak widać kierowca miał to gdzieś nie wspomnę o zepsutej toalecie w autobusie masakra -
-
~Pasażer / 2025-01-04 15:16
Polecam kierowców z Berlina do Warszawy. Kierowcy jechali z Flensburga a dnia wcześniejszego wrócili z Kopenhagi do Flensburga.
Kierowcy to dwaj bracia, bardzo kompetentni i mili. Sprzedawali kawę i kanapki na pokładzie to na duży plus. Myślę że FLIXBUS powinien im wysłać jakąś nagrodę w postaci torby lub nowej odzieży pracowniczej.ZaletyKierowcy dwaj bracia z okolic Lublina czy gdzieś stamtąd.WadyFirma nie docenia kierowców -
~Piotr / 2025-01-03 19:01
Piotr.
Podróżowałem autobusem z Poznania do Hamburga i z powrotem podróż przebiegła planowo szybko i bezpiecznie
kierowcy to dwóch braci bardzo kompetentni i rzeczowni .
Polecam podróże tym środkiem lokomocji.ZaletyPlanowa podróżWadyBrak -
~Natalia / 2025-01-03 15:48
Zdarzyło się. Nie wsiadłam do autobusu FlixBus. Autobus w polskim mieście Ełk, który miał mnie zabrać do Kowna. A wiecie dlaczego? Bo aplikacja FlixBus na mapie pokazała przystanek po jednej stronie drogi, na którym cierpliwie czekałam pod tabliczką z logo FlixBus i godziną mojego odjazdu. Ale autobus przyjechał po przeciwnej stronie. Zanim zorientowałam się, że to ten, nie zdążyłam szybko przejść przez czteropasmową ulicę. Zostałam więc na miejscu.
Skontaktowałam się z obsługą klienta FlixBus, a oni odpowiedzieli, że wszystko było w porządku, autobus przyjechał na czas (opóźnienie 10 minut) i to ja ponoszę odpowiedzialność. To, że przystanek w bilecie został wskazany błędnie, nie ma znaczenia. Jestem w szoku.
Nie polecam.ZaletyDogodność zakupu biletówWadyWskazano wyżej -
~Iwokam / 2025-01-02 16:01
Wkurza mnie bardzo to kiedy wsiadam do autobusu mam rezerwacje miejsca a ktoś już siedzi na moim miejscu i jeszcze nie ma zamiaru się przesiasc -
~Patrick87 / 2025-01-02 08:21
Linia 012 wroclaw drezno 30 grudnia tragedia brak znajomości języka zwłaszcza ten jeden gruby zapytany przez pasażerów nie wystekał nawet słowa a ponadto poraz kolejny widzę jak biorą kasę w kieszeń podróżuje często praktycznie co miesiąc staram się być w domu i widzę tych typów któryś raz jak biorą kasę od ludzi porażka i brak jakiego kolwiiek doświadczenia w jeździe...Patrick ZaletyBrakWadyOszustwo kierowców -
~Robert / 2024-12-29 17:27
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Plik:POL_kapitan_portu_dyst.svg -
~Robert / 2024-12-27 14:44
Kapitan babo nie pisz pierdół publicznie...bo ponarzekasz ponarzekasz i lepiej i tak nikt Ci nie zrobi ...i pojdziesz z szerokim usmiechem na ustach ze przecudowna załoga ...wzięła Cie ...na 3 kupiony bilet z rzędu...zeby na sluchawki mieć co wyłączają takie niemądre dąsy...Wolna wola
Są nazwy własne zawodow ...np kapitan jest tytułem zawodowym stopniem wojskowym..po studiach magisterskich np po wyzszej szkole morskiej w gdyni albo po akademii morskiej w szczecinie...jeszcze posiadanie takie czy inne kazdego portu nie czyni z czlowieka kapitana
Lepiej "Kocie " cos se tam znowu wciągnij na karnawał...i żyj i pozwól życ i pracować innym..bo zabierasz czas, ktorego od nich nie kupilaś..chociaż może tak
Tylko czasem cienkie sciany z OSB odpowiadaja na wszystkie pytaniaZaletyAle obsluga żenska...do kręcących kołem by sie przydała...Serwic EIC jest podczas calej podrozy.Licze na to za klasykiem morskim heh" prawde powiedziawszy"Wady365zl dac za bilet z Waw do Wiednia to odurzająco działa ..juz jakby nic więcej nie trza brać
A te bilety zwrocone do przodu to nie wiem..dla po co..na ten jesienny widok...dla kasy...przy winklach takich..ze od nowa na chorobe morska trzeba brac...tam widoki zobaczysz -
-
~Kocie / 2024-12-27 09:01
Niby duża firma, a poziomu nikt nie trzyma. Syf, uszkodzony autobus, a ceny biletów jak za zborze. Dodatkowo, mało kto pilnuje porządku przydzielonych siedzen, przez co dochodzi do sprzeczek między pasażerami, a od pilnowania porządku powinien być kapitan -
~Piotrek / 2024-12-20 17:45
1369 i 918..najlepsze linie na jarmark swiateczny zwlaszcza, przez Kraków i Chorzów,polecam. -
~ER / 2024-12-20 09:53
Żena da...to po czesku chyba jest ...nie broniąc tu ...naszych ment,bo one są nasze ,tylko żaden o mentalności minimalnej Niemca czlowiek nie wytrzymałby nawet poczucia takiego syfu ...i tylko poczucia a nie brnięcia w tym
Zabranie wlasciwie 80 % kwoty za niewykorzystany bilet...gdy firemki przewozowe sprzedaja jeszcze to miejsce ze 3 razy...jest odpowiedzią
na pytanie gdzie Niemcy cos tu organizują Tak nie ma.Ren czy Wisła brnie i plynie...Niemcy mozliwe przypatrują sie akwarium...ciekawe co jak rybki przestaną cieszyc...jest jeszcze niby ten gest,ale przecholowanie to sa np rybki brzuchami do gory na Odrze, to jest limit na ktory Niemcy sobie nie pozwolą...z waszą mać,lub nie powinni bylibyZaletyNimaWadyRower da sie przewieźć a konia nie..kota..psa -
~Nie polecam / 2024-12-20 00:26
Żenada. Niemiecka marka autobusu , nic dziwnego że beznadziejna -
~Marek / 2024-12-08 10:22
Autobus spóźniony godzinę i nie można kupić biletu bo aplikacja nie działa -
~Maria / 2024-12-04 18:39
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FlixBusa!
29 listopada 2024 miałam zarezerwowaną trasę Szczecin - Lotnisko Berlin Brandenburg o godzinie 4:50. Niestety, autobus nigdy nie przyjechał, a brak informacji i odpowiedzialności ze strony FlixBusa spowodował, że spóźniłam się na lot i poniosłam ogromne koszty.
Co poszło nie tak?
1. Brak informacji na czas: Nie zostałam poinformowana o odwołaniu kursu ani w aplikacji, ani mailowo przed planowaną godziną odjazdu. Powiadomienie przyszło dopiero po południu, kiedy już było za późno.
2. Brak alternatywy: Razem z trzema innymi pasażerkami, które również miały lot tego ranka, zmuszone byłyśmy zamówić taksówkę. Mimo to nie zdążyłam na swój lot.
3. Ogromne koszty: Straciłam 400€, które musiałam przeznaczyć na nowy bilet lotniczy oraz koszty taksówki. FlixBus zaproponował jedynie zwrot pieniędzy za bilet autobusowy, co jest kompletnie niewystarczające.
4. Wprowadzanie w błąd: Kierowca FlixBusa na trasie powrotnej zapewnił mnie, że firma zrekompensuje moje straty. Niestety, była to zwykła manipulacja i dezinformacja.
FlixBus pokazał, że nie bierze żadnej odpowiedzialności za swoich pasażerów. Odwołanie trasy bez wcześniejszego powiadomienia, brak pomocy w sytuacji kryzysowej i minimalna odpowiedź w postaci zwrotu za bilet to skandaliczne praktyki.
Nie polecam tej firmy nikomu. Podróż z FlixBusem to loteria – nigdy nie wiadomo, czy autobus w ogóle przyjedzie. A w razie problemów, zostaniesz z nimi sam/a, bez wsparcia czy rekompensaty.ZaletyŻadneWadyAutobus nigdy nie przyjecha.
Żadne informacje
Poniosłam wielkie straty a Flixbus bez żadnych konsekwencji -
~Krakowianin / 2024-11-30 12:30
Autobus z Płocka do Warszawy nie pojawił się,próba dodzwonienia na infolinię to totalna porażka, automatyczna sekretarka mówi powoli, przeciąga i słuchanie tych wszystkich wywodów powoduje mdłości. Jeżeli chcesz zatwierdzić wybierz jeden,aby zatwierdzić wciśnij *, jeżeli chcesz porozmawiać z konsultantem pozostań na linii i wtedy połączenie zostaje zerwane. Najlepszy tekst to: chcesz się czegoś dowiedzieć? Poszukaj sobie na stronie ,,Flixbusa" możliwość porozmawiania z kimkolwiek jest niemożliwe. Infolinia nie istnieje. Na szczęście istnieją inne sposoby na dotarcie do celu z pominięciem ,,Flixbusa" którego nie polecam. A więc jeżeli chcecie przemieścić się z miejsca na miejsce to zaplanujcie sobie transporty ,,awaryjne",najlepiej to omijać ,,Flixbusa" zaplanować przejazd innymi środkami transportu. ZaletybrakWadyInfolinia nie istnieje, próba czterokrotnego połączenia(około godziny 17) kończyła się zerwaniem połączenia. Słyszałem tylko: chcesz się czegoś dowiedzieć to sobie poszukaj na stronie flixbusa". -
~Robert / 2024-11-26 11:12
To jest tylko zazdrość nędzy i biedoty takiej jak my w możliwość nieograniczoną bawienia sie życiem...i ile to tez było te 30% enigmatyczne...20min na godzinnej trasie czy godzina na 3 godzinnej.
Też jest dobre karta multisportu w dobrych gwiazdkowych hotelach a serwisu kuwety i sprzatania auta nie ma z zielonej utopii.Ale Olaf już odpłynął zamknął hute stali na 11 tys...ciekawe.Zaletynie ma zaletWadywykształcenie na taxi jeżdżą filolodzy Polscy i historycy,żolnierze emerytowani.
Za taką kase-może uczyć sie
Bo nadchodzi grube i brzydkie niemieckie biedne bezrobocie -
-
~Maciej Lewicki / 2024-11-25 21:40
Opóźnienie przyjazdu autobusu o jakieś 30% czasu całego przejazdu. Infolinia tylko z nazwy, bo nie da się uzyskać informacji. Kierowca nie potrafiący obsługiwać urządzenia do sprawdzania biletów, najgorszy przewoźnik z jakim miałem do czynienia. Odradzam ZaletyBrak -
~Robert / 2024-11-24 21:14
W przyszłym tygodniu będzie szadź w małopolsce Zaletydrogi A.P masz za wysokie dochody mierz sie z wysokimi tytułami ...i stanowiskami ...z paniami z urzedu marszalkowskiego lub ministerstwa infrastruktuty i transportuWadyI odpuść transport dla nas.najwłaściwszy -
~A.P / 2024-11-24 15:33
Zdecydowaliśmy się wraz z mężem na powrót z Etretat do Warszawy. Autobus zjawił się na stanowisku planowo. Autobus bez oklejenia zielonego. Po wejściu na pokład ujrzeliśmy stajnie. Smród na wejściu, syf na podłodze, fotele twarde i poplamione. Po wejściu do WC smród okropny, brak papieru. Po zwróceniu uwagi kierowcy że nie ma papieru usłyszałam że to nie jest publiczna toaleta i trzeba mieć swój papier. Autobus podczas podróży strasznie szarpał. Na samą myśl o tym że mamy tym autobusem jechać 26 h stwierdziliśmy że wysiadamy w Paryżu i wracamy samolotem.
Nie polecam, reklamują się jak to pięknie ładnie a rzeczywistość inna.ZaletyOferta wygląda fajnie jak się nie wsiądzie do autobusuWadyDużo by wymieniać
Brak WiFi
Smród
Brud
Kierowca nie miły -
~Klitsuk Natallia / 2024-11-23 11:53
W nocy z 20-21 listopada, w Warszawie na lotnisku Chopina,kierowca FLIXBUSA o numerze MPC 084, linii N1228 DAUGAVPILS, odmówił przewozu, argumentując,iż nie można zakupić biletu na miejscu u kierowcy (tylko i wyłącznie poprzez zakup online). Na stronie internetowej widnieje wpis, pozwalający kupić bilet u kierowcy przez płatność kartą.
Kierowca miał miejsce, które mógł udostępnić,ponieważ autobus był w większej mierze pusty. Dodatkowo sam autobus miał opóźnienie godzinę.
W konsekwencji nie było innej możliwości do miejsca docelowego w środku nocy.WadyBrak możliwości zakupu biletu u kierowcy, opóźnienie ok godzinne, brak większego wyboru w dostępności nocnych autobusów, niestosowne zachowanie kierowcy wobec klienta
strona 2 z 156