Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3277 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2025-08-02 22:24
    Ocena: 1.25 / 5
    FLIXBUS trasa Gdynia Praga. Tragiczna nie punktualność. Już w Bydgoszczy godzina spóźnienia we Wrocławiu 1 godzina 40 minut. Kierowcy robią co mogą autobus podobno od tygodni jeździ z usterka. Czekanie na reset komputera czy czegoś po opróżnieniu toalety. Firma podobno ma to gdzieś. Puszcza w trasy awaryjny autobus. Na marginesie kierowcy mogliby informować pasażerów dlaczego autobus ma postój jak długo potrwa i w czym problem. Odradzam firmę mimo że korzystam od lat ale głównie poza Polską. Nocami ta firma znika pozostawiając pasażerów I swoich pracowników gdzieś w kompletnym zad...
  • ~Jolanta M / 2025-08-02 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż Frankfurt - Katowice planowany powrót z rowerami po przejechanej trasie rowerowej. Bilet kupiony na 2 miesiące przed planowaną podróżą. Na 15 min przed odjazdem otrzymałam SMS że z powodów technicznych nie zabiorą rowerów. Zaproponowali podróż zastępczą trwającą 36 godzin zamiast 12.
    ZaletyMila obsługa w autokarze wykazująca zrozumienie dla problemu.
    WadyTotalny chaos brak przewidywalności., brak kontaktu z pasażerem w sytuacji zmiany podróży.
  • ~Lilka / 2025-08-02 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam z Krakowa do Władysławowia z koleżanką,przez 10 godz kierowca nie wypuścił nikogo,sam z drugim kierowcą wychodził i zatrzymywali się to pod sklepem,na zajeździe na cen,to na papierosa,a jak chciałyśmy wyjść na chwilę rozprostować nogi to zamkli nam drzwi przed nosem i powiedzieli że nie wolno wychodzić.To jest nie do pomyślenia,żeby tak traktować pasażerów, żeby nikomu nie pozwolić wyjść na chwilę.Zwłaszcza ,że koleżanką już jechała trzy razy i kierowcy wypuszczali ludzi.A teraz 10 godz bez przerwy na siedzącą,ja miałam nogi tak opuchnięte że klapek nie mogłam założyć.Kierowcy opryskliwi i bezczelni,ja jechałam pierwszy i ostatni raz flixem
  • ~Aneta / 2025-08-01 05:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Za każdym razem to dziadostwo się spóźnia ????
    ZaletyNie ma
    WadyZa każdym razem się spóźnia
  • ~Anna / 2025-08-01 00:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Przejazd Flixbusem
    Warszawa Lotnisko-Lublin
    Opóźnienie ponad godzinę
    Kierowca nie uprzejmy-
    Wyładowuje swoje frustrację
    na pasażerach
    NIE POLECAM!!!
    Pierwszy i ostatni raz!
  • ~Czarnaaa86 / 2025-07-31 23:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy i ostatni raz podróżowałam tym flixem,nigdy więcej,całą drogę mnie swedziala skóra,myślałam że to może alergia na coś,później dojrzałam że są pluskwy,teraz strach by nie przeniosło się tego dziadostwa do domu,nigdy więcej i nie polecam uważajcie.
    ZaletyBrak
    WadyPluskwy
  • ~Agnieszka / 2025-07-31 21:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam do Jastrzębiej góry w środę 30 lipca tragedia zamiast klimatyzacji ogrzewanie.Kierowca przez połowę drogi nie potrafił wyłączyć. Niedopuszczalne nigdy więcej
    Zalety
  • ~Patryk / 2025-07-31 13:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Co drugi rząd foteli w autobusie połamanym.
    Gdy się siada fotele się rozkładają w pozycję leżącą. Kierowcy rozkładają ręce, twierdząc że było zgłaszane firmie już od 7 miesięcy.
    Kurs Lublin-Norymberga.
    ZaletyKierowcy mili
    WadyWady w autobusie
  • ~RR / 2025-07-31 02:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy Flixbusa łamią nagminnie przepisy ruchu drogowego w Warszawie-Żoliborzu. Zamiast jechać prawidłowo, drogą przystosowaną do autobusów, wjeżdżają w wąskie uliczki dla ruchu pojazdami o maksymalnej wadze do 5t i stwarzają zagrożenie podczas mijania się z innymi samochodami. Każdego dnia, dwa razy dziennie tak robią! Na dodatek kierowcy nie powinni rozpraszać się obsługując jednocześnie telefon i rozmawiając z pilotem podczas prowadzenia autobusu!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Iwona / 2025-07-30 17:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Poznań-Berlin dworzec główny autobusowy,podróż w stronę Berlina przebiegła spokojnie,bezpiecznie,bardzo miły kierowca,zapowiadał postój tłumacząc w j.angielskim i niemieckim.Podróż powrotną to dramat,kurs 1325,godzinne opóżnienie,pomimo rezerwacji moje miejsca były zajęte a po upomnieniu się i zwróceniu uwagi drugi kierowca chciał wzywać na mnie policję.Pani która kierowała autobusem to jakiś świeżak,nawet nie umiała podjechać pod dystrybutor by zatankować paliwo,nie umiała nawet zająć właściwego pasa ruchu,nie dostosowywała prędkości w ruchu-co ma robić na trasie tłumaczył jej to wszystko ten drugi kierowca.Co było najgorsze to fakt,że Pani zasypiała za kierownicą a ten drugi powiedział do niej tak-ty zasypiasz,nie powinnaś prowadzić.Pani bardzo nie miła,jak był postój to powiedziała tak przerwa techniczna,10minut odpoczynku,proszę pilnować czasu,zapomniała powiedzieć że to postój do odwiedzenia toalety.Porażka totalna,taki ktoś nie powinien prowadzić autokaru wioząc ludzi.Poza tym,nie zwracają kasy za zmianę rezerwacji,przepadło prawie 450zł.Musiałam kupuć ponownie bilety i poszło prawie 900zł.
    ZaletyBrak
    WadyNie zwracają kasy za zmianę rzerwacji
  • ~Hubert / 2025-07-29 10:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę uważać przy przebukowywaniu biletu...taka firma,wstyd i chamstwo
    WadyNie zwracają pieniędzy za bilet
  • ~Mariola / 2025-07-29 09:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Pan kierowca nie chciał wpuścić ciężarnej kobiety z dzieckiem powyżej 3 roku życia ponieważ nie było fotelika. Na stronie Flixbus jest napisane, ze dzieci powyżej 3 roku życia nie potrzebują fotelika. Pan kierowca kłócił się ze od 4 roku życia a nie 3. Po zadzwonienieu do kierownictwa pan kierowca wpuścił nas ale nawet nie przeprosił. Mało co i zostalibyśmy na lodzie.
  • ~matta / 2025-07-28 07:42
    Ocena: 2.75 / 5
    W przeciągu tygodnia jechałam i wracałam autobusem na drugi koniec Polski. W obu przypadkach zamek w drzwiach do toalety był zepsuty. Żenada. Zmiana rezerwacji (nawet jeśli chodzi o przystanek w tym samym mieście) kosztuje majątek. Nie polecam
    WadyBrak zamka w drzwiach toalety , duże koszty zmiany rezerwacji
  • ~Andy / 2025-07-27 20:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Podeoz ktora odbyla sie 26ego lipca z warszawy do szczawnicy pozostawie wiele do zyczenia glownie z powodu 2och kierowcow, ktorzy byli wyjatkowo nie mili dla pasazerow wysmiewajac ich pytania.
    ZaletyNa czas
  • ~Rozczarowana / 2025-07-27 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek wieczorem 25.07 miałam nieprzyjemność podróżowania Flixbusem. Była to ostatni moja podróż tymi liniami.
    Wady:
    * zostałam zaznaczona na liście mimo, że fizycznie się jeszcze nie pojawiłam (kierowca pewnie zaznaczał pasażerów na chybił trafił)
    *autobus spóźnił się niemal o godzinę, planowo powinien przyjechać o godzinie 16:45, a przyjechał o 17:31
    *stan toalety to jakiś dramat… czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam. Brudne, bez papieru i tak przepełnione, że na zakrętach się wylewało i śmierdziało w autokarze ????????????
    *na trasie około 6-7h NIE BYŁO ANI JEDNEGO PRZYSTANU NA TOALETĘ , a biorąc pod uwagę stan toalety, to zakrawa o znęcanie się.
    Zaletybrak!
    WadyJak wyżej!!!
  • ~Adrian / 2025-07-27 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam złożyć oficjalną skargę i mam nadzieję że konsekwencje będą wyciągnięte od tego pana na kierowcę autobusu podaję numer rejestracyjny WGM 9395H Ta osoba nie reprezentuje sobą żadnych zasad żadnych wartości cham burak uważa się za pępek świata a nie ma żadnej kultury osobistej dziwię się zmienniczce jest to kobieta która jeździ w parze z tym burakiem nie reaguje na jego chamskie zachowanie na jego odzywki wstydziłaby się pani taki człowiek nie powinien pracować wśród ludzi i reprezentować państwa firmy
  • ~Robert / 2025-07-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanmar to jest jakis przewoźnik typu do Nałęczowa sanatoryjny i do Sokołowa..tam bankomatów nie ma gotówka w skarpecie..bo bankomatów nie ma ..a matryca na kazimierza wielkiego jest, broszury takie.
    Nie jechaľbym tą nysą ani jakby mi płacili gotówką
    Zaletyby żyľo sie lepiej
  • ~hejter28 / 2025-07-26 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogółem powiem tak; ceny bardzo wysokie jak na standardy pozdrozy. brak możliwości płatności gotówką, autobus się spóźnia, a obsługa nie jest zbyt miło i przyjaźnie nastawiona. bardzo słabo wypada na tle innych możliwości transportowych.
    Zaletybrak.
  • ~karolina / 2025-07-26 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    fajnie by bylo gdyby mozna bylo placic gotowka u kierowców np jak w stanmar ????
  • ~Grabek / 2025-07-26 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zarezerwowałem z miesięcznym wyprzedzeniem. Na godzinę przed odjazdem (Berlin- Gdańsk) anulowano bilet z powodu braku wieszaka na rowery. Bez jakiegokolwiek kontaktu zmieniono mój bilet na kurs przez Modlin, z przesiadką. Kolejny autobus również nie był stosownie wyposażony, za to zaoferowano mi przewóz (W języku ukraińskim) wraz z innymi bagażami. Zrezygnowałem z przejazdu, ponieważ: 1. grozito to uszkodzeniem roweru; 2. skąd mam wiedzieć, czy przy przesiadce nie będzie kolejnych niesppdzianek?
    Roszczeń będę dochodził z pomocą wyspecjalizowanej kancelarii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5318
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3277
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 904
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078