strona 14 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Kamila / 2024-02-24 20:21
Dnia 20.02.2024 o godzinie 10 50 miałam jechać z Kłodzka do Krakowa na lotnisko Zapłaciłam za bilety 188 97.Problemy były z rezerwacją biletów. Dzień przed odjazdem otrzymałam wiadomość że autobus nie jedzie.Bardzo dużo na tym straciłam pod względem finansowym jak i czasowym. Nie polecam nikomu tej firmy. Nie chcę także wyrażać się brzydko o ich działalności , chociaż powinno się to zrobić dosadnie. -
-
~Toś to szok!!! / 2024-02-24 01:57
~Artur
A. Pomyślałeś, że ktoś z innej godziny nie ma. Ubezpieczenia na dany przejazd??? Czy ty będziesz odpowiadał za tą osobę???? Nie!!!! Imbecylu kierowca nie daj bóg nieszczęścia pójdzie siedzieć za takiego prostaka jak ty ćwolu.... Dokształcić się trzeba, poczytać... A następnie pisać swoje tępe wypociny... Burak!!!! -
~Iwona / 2024-02-23 00:51
DRAMAT !!!! NIE POLECAM !!!!
NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
MIAŁ BYĆ O 23.59 ZMIENIALI TYLKO W APLIKACJI CZAS OPÓŹNIENIA. A LUDZIE CZEKALI NA ZIMNIE I MARŹLI.
PRZEPADŁO MI WAŻNE SPOTKANIE!!!!
PORAŻKA! NIE KORZYSTACIE, SZKODA ZDROWIA, PIENIĘDZY.
NIKT TAM ZA NIC NIE ODPOWIADA !ZaletyBRAKWadySame wady -
~Wojtek / 2024-02-21 10:39
FLIXBUS gowno jakich malo a kierowcy do wymiany !!! Wlasnie teraz kierowca zapomnial.o zjezdzie i doprowadzil do wypadku !!!!!!!! I jak zawsze nie polok ino czech albo ukrainiec UWAZAJCIE NIE POLECAM JUZ O SPOZNIENU nie bede mowic ino 2 godziny ZaletyBrakWadyWszystko -
~Artur / 2024-02-21 09:27
TRAGEDIA!!! Pomimo pustego autokaru (w środku dokładnie 4 osoby) kierowca nie zabiera pasażerów z następnej godziny. Obowiązkowa płatna zmiana terminu. Gdzie sens? gdzie logika ganiać puste wozy dla kilku srebrników. PKS nie robi problemów. Od lat korzysrałem z flixa i to już ostatni raz kiedy zaoferuję pieniądze za tak marne usługi. Polecam PKS, który jest Pro pasażerski i ma te same kursy. Ponadto PKS nie przyjeżdża wiecznie spóźniony Zaletyw porównaniu do konkurencji na trasie Szczecin - Berlin nie ma żadnych!WadyBRAK CHĘCI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI. Bezduszny twór kapitalistyczno korporacyjny -
~Adrian / 2024-02-21 06:07
O tym ze autobusy maja opoznienie to raz i to czesto najczesciej na miedzynarodowych kursach nie ma kontaktu , czatu a infolinia od 9 do 17 w innych godzinach radz sobie sam słabo a ceny nie sa niskie pociag tanszy :) i czasamy szybszy ZaletyKierunki jazdyWadyBrak wygody slaba klimatyzacja zawsze przepelniony brak kontaktu czatu infolinia do q7 potem radz se sam -
~Krzysztof / 2024-02-20 19:57
Mijałem wątpliwą przyjemność podróżować z Berlina do Poznania .
Kierowca sfrustrowany problemami zawodowymi ( miał scysję ze zmiennikiem i wyladował swoje frustracje na mnie - siedziałem za kierowcą. Na parkingu w chamski sposób zwracał mi uwagę na niezapięte pasy . Tłumaczyłem mu że stoimy i dopiero siadam po powrocie z WC . Nie reagował na żadne uwagi że powinien dbać o atmosferę i bezpieczeństwo . Po powrocie złożyłem zażalenie w firmie FlixBus ( dwukrotnie - bez odpowiedzi)
Podróżowałem z Berlina 13.02.2024. g 23.35
Krzysztof -
~DAn / 2024-02-17 23:11
Jesli się spóznisz na zarezerwowony przejazd, a to nie trudne. W moim przypadku opózniony lot i koniec.
Bilet przepada!!!
Nie ma opcji żebś został zabrany przez kolejny autobus nawet jak są dostepne miejsca.
Słabe!
Nie polecam! -
-
~Pav / 2024-02-17 02:11
Komfortowy!6 Punktualność!6 Doświadczenie kierowców!6 Podróżuję na trasie Berlin Śląskie i jest Znakomicie! PKP się chowa bo różnica jest ogromna na korzyść Flixa! Polecam!! -
~Julia / 2024-02-16 02:50
Poziom Flixbus to wiele historii. Kiedyś był to dobry przewoźnik. Dzisiaj zatrudniając ludzi zza wschodniej granicy powoli niszczą własną firmę. Notoryczne opóźnienia i absolutny brak kontaktu z klientem, brud w autobusie, postoje kilka minut,a znalezienie toalety to cud, chamscy i niechlujnie kierowcy, niektórzy pałą papierosy na pokładzie. A jeśli jest ich dwóch to rozmowy i wulgaryzmy na cały autobus. Można pisać i pisać...posxukalismy innego przewoźnika, a tego niestety mocno odradzam. Ktoś powinien np. UOKIK się nimi zająć. ZaletyBRAKWadySame wadę, przykro. -
~Aleksandra / 2024-02-13 16:50
Częste opóźnienia na trasie. W razie kupna dwóch osobnych biletów z przesiadką i opóźnienia pierwszego autobusu, który przyjechal po czasie odjazdu drugiego autobusu flixbus nie oferuje zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet. Brak pomocy w razie opóźnienia autobusu. Infolinia działa tylko w określonych godzinach, jest problem z komunikacją z personelem autobusu, która nie zna polskiego, a po angielsku zna kilka słów. -
~Kij na flixbus / 2024-02-13 16:47
Autobus spóźniony 3 godziny, firma nie poczuwa się do odpowiedzialności i rekompensaty powołując się na siłę wyższą.
Przeczy sama sobie w przepisach.
Czekałem z dwójką małych dzieci 3 godziny na dworcu, opóźnienie miało być poniżej dwóch godzin, więc czekaliśmy. Autobus przyjechał po trzech, a aplikacja pokazywała że podróż już rozpoczęta co ma zapewnie stworzyć podstawę do odrzucania wniosków o odszkodowanie. Następnie w czasie przyjazdu, kiedy zostało nam jeszcze 100km do celu, aplikacja trimfalnie obwieściła - Twoja podróż dobiegła końca, uniemożliwiając zrobienie screenshotu.
Firma nie chciała zwrócić pieniędzy za toaletę i za kanapki które kupiliśmy na dworcu mówiąc że musi mieć paragon, bo przecież moglibyśmy wydać na coś innego. No oczywiście, płatnik na koncie nazywa się Toaleta Dworcowa, to co tam kupowałem, zakupy na cały tydzień. Jednym słowem absurd, brak zrozumienia i brak chęci rekompensaty. Nigdy więcej nie skorzystam i odradzam każdemu.Zaletywygodna aplikacjaWadyaplikacja która kłamie, obsługa, przepisy, niechęć do naprawy błędu -
~Zadowolone małżeństwo / 2024-02-12 17:46
Jechaliśmy wczoraj to jest 11.02.2023 linią 1304A wyjazd 11.15 z Monachium autobus na czas, czysto przejazd bardzo bezpieczny dwóch starszych grzecznych kierowców bardzo bezpiecznie prowadzili autobus w miarę możliwości robili krótkie przerwy tak że z mogę polecić firmę, kierowcy też mają ciężko pracę bo to że prowadzą i odpowiadają za bezpieczeństwo pasażerów to jeszcze muszą się użerać z niektórymi pasażerami -
~Pasażer / 2024-02-12 14:39
Trasa Waraszawa- Wilno 31.01 - 01.02.2024. Autobus przyjechał punktualnie ale wyskoczyło z niego dwóch (chyba kierowców), którzy rozpoczęli wrzaski na pasażerów w języku (chyba) rosyjskim. Powtarzam, wrzaski. Na grzeczne pytanie - "a może coś po polsku lub angielsku?" Odpowiedź - wrzask "paruski". Autobus śmierdzący jak popielniczka, toaleta już na początku podróży tak śmierdząca jakby była używana przez ostatnie 24 godziny. Strach wejść. MaM już trochę lat i za czasów "najgłębszej komuny" tacy pseudo kierowcy straciliby pracę. Dwóch pseudo kierowców wydzierających się na POLSKICH pasażerów po rusku i to w czasach zagrożenia ruskim "mirem" skandal. Filxbus? Nigdy więcej ZaletyBrakWadyOpisałem powyżej -
~Marcin / 2024-02-12 12:50
Witam dziś 12.02.2024 nastąpiła mała awaria autobusu 1324 kierowcy bardzo szybko poradzili sobie bez żadnych mechaników z problemem życzę wszystkiego dobrego!!! Wszystko na czas ZaletyMiła obsługa -
~Flixbus? Nie, dziękuję! / 2024-02-12 10:11
Odcinek Warszawa-Modlin, którego przejechanie trwa 30 minut, autobus Flixbus spóźnił się… 35 minut!
Przez to straciłem możliwość nadania bagażu w check-in. Z bagażem musiałem przejść przez kontrolę co spowodowało konfiskatę mienia na kwotę ok 800 zł!
Flixbus wypiął się odpowiedzialności za spóźnienie ponieważ mieściło się ono w granicach regulaminu Flixbus, który mówi, że spóźnienie musi być co najmniej 120 minutowe(!).
Nigdy więcej Flixbus!ZaletyAutobus ok, nie mam żadnych uwag. Kierowca starał się nadrobić spóźnione, ale na tym odcinku nie jest to możliwe.WadyAutobus spóźniony, kierowca nerwowy, nie informuje pasażerów, nieprzyjazny. -
-
~Kk / 2024-02-10 18:47
10 luty linia duseldiorf-leatyzbona godzina 17:20 , Smrod i brod , podstawiony brudny smierdzacy zastepczy stary autobus bez sprawnej toalety!!!bez gniazdek! Bez wifii a zapewniaja to w kazdym????????????????, przy 8 godzinnej podrozy brak toalety - kierowca proponuje aby isc na litnisko bo tam jeden przystanek????,i tylko 10 min postojiu???????????????? czas dojscia 3 min tam i spowrtotem to 6 min w ciagu 4 min musisz znalezc toalete, zalatwic temat i biec ????????a jak to ma zrobic osoba z niepelnosprawnoscia!!! Albo chociazby ograniczona ruchowo czy po prostu starsza!!!! Zaraz po starcie okazalo sie ze jeden z pasazerow nie wysiadl na docelowym przystanku , kierowca zjechal na stacje paliw i tam go wysadził! Paranoja ZaletyBrakWadySnierdzi, jest brudno, nic nie działa, autobus jest nieoznakowany, -
~Aga / 2024-02-06 17:21
Dzisiaj nastąpiła taka sama sytuacja jak u Pani A kierowca zostawił 2 pasażerów w Pradze .Panów plecaki zostały w autokarze. Dzwoniłam na infolinię Pani kazała im do jechać do celu lub wrócić do Polski na własny koszt jakaś kpina nawet nie zapytała się za co mają wrócic a wystarczyło by przebudować bilet na rano ale widocznie myślenie sprawia sprawia ból. Tak tego nie zostawię firma porażka.Nigdy nie zdarzyło się to u innych przewoźników zawsze pilot lub kierowca sprawdzał czy wszyscy są nie polecam WadySpóźnienie, brak myślenia i odpowiedzialnosci -
~Kiero / 2024-02-05 16:42
Do pasażera. To Twój obowiązek oznaczać bagaż, kierowcy nie mają obowiązku wkładać Twojego bagażu, poczytaj regulamin i nie pisz bzdur! ZaletySiatka połączeńWadyRoszczeniowi, nie znający regulaminu pasażerowie -
~Pasazer / 2024-02-04 22:25
Zamówiłem autokar piętrowy, oczywiście taki nie podjechał, bo zamienili , dowiedzieliśmy się o tym dopiero jak się zjawił z pół godzinnym opóźnieniem. Kierowcy niemili , nie oznaczają bagażu, który czyj , każdy może wziąć moją walizę i nikt tego nie sprawdza. A już jak zobaczyłem jak walizką rzucał ładując ja do autokaru , to szczęka mi opadła. Na targi bardziej delikatnie obchodzą się z workiem kartofli. Autokar niewygodny, miejsca na nogi prawie nie ma. Jedyne na plus to cena , i o dziwo że nie śmierdziało w autokarze , jak to często bywa w taki przewozach. Ogólnie nie polecam. ZaletyCenaWadyDługo by wymieniać
strona 14 z 154
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »