Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mąż i Żona / 2024-03-14 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa z Krakowa do Gdańska z godziny 8:20.
    Kierowcy mili i uprzejmi, autobus czysty, w toalecie porządek i pachnąco.
    ZaletyKultura kierowców
    Autobus czysty i pachnący
  • ~Oni / 2024-03-12 13:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Trasa do Krakowa 12.03.24 zmiennik kierowcy zero kultury przeklina mimo dziecka.siedzacego w drugim rzędzie. Pierwszy u ostatni raz korzystam zasłyszane opinie się potwierdziły.
  • ~Siara / 2024-03-12 06:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa Katowice -> Nowy Targ autobus o czasie obsługa bez zastrzeżeń
  • ~Ewelin / 2024-03-11 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna! Zostawiają pasażerów na peronach i odjeżdżają z ich walizkami! Ich kierowcy są chyba szkoleni z chamstwa i braku ludzkich odruchów. Mają klientów totalnie w dupie, a myśl, że to pasażer powinien być najważniejszy nawet nie przyszła om do głowy w ich pieprzonej strategii. Jak najdalej od nich!
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Na pewno wie / 2024-03-10 12:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Kupilismy bilet w ostatniej chwili. Trasa ponad 5 h. Pierwszy raz jadąc flixbusem. Wzapakowalismy bagaz do luku na dole i wsiedliśmy normalnie. Zastanawialismy sie jak jest weryfikowany zakup biletu. Kierowca 3 min.przed podszedł do nas awanturując się jak wsiedliśmy bez okazania biletu. Tłumaczyliśmy,że pierwszy raz jedziemy autobusem. Stary pan wydzierając się na nas zapytał czy on jest od sprawdzania biletów czy od kierowania. Jak dla mnie nie musi być kierowcą. Jak ma problem z agresją i komunikacją z ludźmi. Nigdy wiecej flixbusem. Nr autobusu P53. Trasa Katowice -> Lublin.
    ZaletyBrak
    WadyKierowca autobus p53
  • ~Hanna / 2024-03-09 16:21
    Ocena: 3.25 / 5
    Beznadziejna obsługa. Dwukrotnie korzystałam z ich usług. Pierwszy przypadek to podróż z Bydgoszczy do Mielna w skwarze bez klimatyzacji ani słowa przepraszam. Drugi przypadek to chęć skorzystania z możliwości dojazdu ze Żnina do Bydgoszczy Nie chcieli mnie zabrać bo nie kupiłam biletu przez internet. Zapłaciłam 30 zł i nie otrzymałam biletu. Beznadziejna firma
    ZaletyPunktualność, przyzwoity konford jazdy
    WadyKierowcy
  • ~Aisab / 2024-03-08 16:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Wczoraj wracałam z Kudowy kierowca był pijany przekraczał prędkość na szczęście złapała Go policja ale opóźnienie autobusu było prawie 3 godziny, poniosłam dodatkowe koszty za panaromiczne miejsca a pijany kierowca kazał siadać tam gdzie jest wolne miejsce to panaromiczne było już zajęte
    ZaletyPijanego kierowcę zabrała policja
    WadyPijany kierowca
  • ~Magda / 2024-03-07 22:37
    Ocena: 5.00 / 5
    W szoku jestem że tak komfortowy przejazd mi się udało odbyć, berlin- Poznań, ani minuty spóźnienia (mimo strajków koleji i korków w berlinie), do tego sa bardzo uprzejmi kierowcy
    ZaletySzybko, na czas, gniazdka do ladowania
    WadyBrak
  • ~Maciek / 2024-03-07 17:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Szczerze nie polecam, zmieniają godziny odjazdu dzień przed planowaną podróżą.
    ZaletyWygoda, gniazdka
    WadyOdwołanie lub zmiana godziny wyjazdu dzień przed
  • ~Mariusz / 2024-03-06 21:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Drodzy przyszli klienci Flixbusa-Nie podruzujcie z nimi!!!Odjazd z Warszawy ze stanowiska nr.8 odjezdza ze stanowiska nr.12.
    Kiedy dzwonimy z prosbą o interwecje.Powiedziano ze nie moga,a kiedy składamy reklamacje Pani kaze nam przeslac zdjęcie odjezdzajacego autobusu....????
    Debile!!!Nigdy wiecej.Wolalbym kucykiem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.Brak miejdca na opis
  • ~Bartosz / 2024-03-06 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca sprzedal bilet 2x drożej niż w aplikacji. Zabral pieniądze do kiszeni, nie dał paragonu. Na moje żadanie pozwolil zeobić zdjęcie rezerwacji. Obsluga rozpatrywala moją sakrge 2 miesiące, wymyslając nowe argumenty i nie vwidząc swojej winy. Jechalem z Goleniowa do Kolobrzegu, kierowca jak się pozniej okazalo pobrał oplate do Koszalina, ale według obsługi wszystko było ok. Totalna żenada.
    Na szczęście jest Uokik i Us które chętnie takimi sprawami się zajmują!
    ZaletyBrak
    WadyObsłufa poniżej minimalnego poziomu. Klamstwa, krętactwa.
  • ~Piotr / 2024-03-05 00:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Po pierwsze każdy ma prawo mieć nerwy kierowca też gonił czas to logiczne że odjeżdża bez przerwy jak nikt nie raczył go zapytać o to ile ma na to czasu A obazsnki smaczne były nie tak sie sklada ze ja skorzystałem z toalety w autokarze i byłem w momencie ruszenia w polowie autokaru i nie widziałem aby ktos upad jeśli nie pasuje autokar liniowy trzeba było jechać autem własnym A nie wylewać tu nie uzasadnione pierdolamento SMS był odnośnie innego koloru logo też A kłamstwo odnośnie upadku jest nieuzasadnione tak więc jesteście przegrani po pierwsze zapytał ktoś kierowcy czy zdąży nie to o co to pierdolamento A w państwa kulturze jest normą kłamać w żywe oczy pojawiać i mataczy w faktach kture były całkiem inne.
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania nikt nie ma pretensii o opóżnienie z powopdu korków tylko z powodu chamskiego zachowania kierowcy i braku możliwości skorzystania z toalety. o ile pamiętam to Państwo korzystali z niej na dworcu w Nowym Targu i wyśiedliście w Katowicach, więc nie czekała Was dalsza kilku godzinna podróż bez toalety. Skoro siedzieli Państwi z przodu busa, to nie widzieliście czy ktoś upadł za Wami. Ja ze swej strony przeprosiłem za swoje spóżnienie.
    Natomiast zachowanie i bluzgi kierowcy, bez względu na moje spóżnienie były naganne, jakoś nic na ten temat Pan nie pisze. Widocznie w Pana kulturze jest to norma. Pozdrawiam.
  • ~Piotr / 2024-03-04 20:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Odnośnie kursu 1395 z Zakopanego do Poznania po pierwsze nikt w tym autobusie nie upadł kierowca nie ruszył gwałtownie po drugie trzeba się zapytać czy jest możliwość wyjścia do toalety czy ma się na to czas tak jak ja to uczyniłem z partnerką A nie iść sobie po obazanka A mówić byłem w toalecie autobus był opóźniony ale to z powodów korków i kierowca gonił czas to normalne na takich długich trasach A autobus był opisany po obu stronach logiem flixa jedynie co to nie był kolorze
    Eliza każdy dostał SMS że tak będzie tak więc bzdury kture napisał Pan Krzysztof są bez pokrycia my bylism6 zadowoleni z jazdy tymi liniami.
  • ~Krzysztof / 2024-03-04 18:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej FlixBus ! Wulgarny, chamski i blużniący kierowca. Linia 1395 z Zakopanego kierunek Poznań.
    Nr rezerwacji 314 440 6478 Autobus bez loga FlixBus wyjechał z Zakopanego bez wody w toalecie, wiadomo że po pewnym czasie brak możliwości skorzystania z toalety. W Krakowie z powodu opużnienia brak przerwy , podróżowaliśmu w trzy osoby starsze ( po 60 ), zdecydowaliśmy się w dwie osoby na bieg do toalety dworcowej. Kierowca mimo informacii żony że brak 2 osób odjeżdza z dworca, po kilku interwencjach wreszcie staje. Jednej osobie udaje sie wsiąść kierowca ponownie ostro rusza, pasażer upada. Kierowca mimo interwencji mojej żony że brakuje jeszcze jednego pasażera jedzie dalej mimo że ja 66 latek biegnę obok busa i macham rękoma. Wreszcie porzy wyjeżdzie z dworca bus się zatrzymuje i udaje mi się wsiąść. Byłem zdyszany, więc nie zdążyłem jeszcze nic powiedzieć a przywitał mnie wulgaryzmami.
    Zapłaciłem za 3 osoby 420,- zł ! z Zakopanego do łodzi. W PKP IC za Pierwszą klasę ze zniżką senior płaci się 70,- zł od osoby. Nigdy więcej FlixBus
  • ~Justyna / 2024-03-01 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.Bus do Niemiec miał wyjazd o 6 rano.
    Był opóźniony 2h...bez żadnej informacji dla pasażerów.
    Dramat!
  • ~Aga / 2024-02-29 12:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurs o godzinie 00:20 z Lotniska Chopina do Krakowa. Chciałam kupić dla mnie i mojej rodziny bilety do Krakowa( miałam kupiony wcześniejszy bilet ale lot się opóźnił i czekaliśmy na właśnie tego) chciałam zapłacić kartą u kierowcy ale kierowca twierdzi że płatność tylko gotówką. A to bardzo dziwne bo nawet na drzwiach od autobusu napisane że płatność tylko kartą. Nie miałam gotówki musiałam lecieć na terminal wypłacić 500 zł bo aż tyle wyszło za 5 osób do Krakowa.
    Zapłaciłam kierowcy te 500 zł i zapytałam o bilet niestety odpowiedź uzyskałam chamską że albo wsiadacie albo oddaje kasę i nas zostawia.
    Sprawa zgłoszona i e mail flixbusowi i jeszcze dzisiaj dzwoniłam na infolinię. Mają się tym zająć i przy okazji zapytałam czy jest możliwość płatności gotówką i oczywiście że nie można!!
    Kierowcy oszuści i złodzieje!!
    WadyKierowcy oszuści i złodzieje
    Sprawa zgłoszona do flixbusa
  • ~Przemek / 2024-02-26 12:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam wszystkich podróżujących którzy korzystają z flix busa nie polecam nikomu o wiele taniej i szybciej pociągiem nawet jak jest przesiadka... W dniu dzisiejszym uciek autobus gdzie byliśmy przed czasem o 30 minut zapytałem kierowcy czy jedzie na Toruń odpowiedział ja nic nie wiem. Widział jak staliśmy w grupie 7 osób z tego dwójka dzieci dwulatków nawet nie powiedział żeby pokazać bilet czy co kolwiek i jeszcze do tego odjechał przed czasem niż powinnen strona z biura przyznała się do winy że kierowca odjechał przed czasem... Musieliśmy skorzystać z innego środka transportu ponieważ przebukowali nam bilet 10 godzin później tragedia. Kierowca powinnen być dyscyplinarnie zwolniony za niewiarygodne zachowanie które zrobił dla nich klient jest nie ważny. Jak można odjechać bez 7 osób... Oczywiście nie odpuszczę tej sprawy... uważajcie i korzystacie z innych transportów.nawet nie raczyli zadzwonic zapytać co się dzieje gdzie doskonale wiedzieli że jest dwójką małych dzieci po prostu skandal. Jeszcze raz uważajcie
  • ~Pasażer / 2024-02-25 17:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś t.j. 25.02.2024 dojechałam na przystanek w Żninie późno, fakt ale autobus flixbus jeszcze stał na dworcu. Kiedy podeszłam kierowca pokazał mi zegarek i odjechał. Przykład skrajnej nieuprzejmości i braku empatii. Zwłaszcza że wcześniej wiele razy zdarzało się że to autobus się spóźniał a kierowcy ani firma nie udzielały żadnych informacji. Autobus wyjechał o 15.30 do Poznania a mi pozostało skorzystać z innego środka transportu ale tam przynajmniej kierowcy byli przyjaźnie nastawieni do pasażerów.
  • ~Barbara / 2024-02-25 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedano mi bilet na miejsce którego nie ma w autobusie. Infolinia nie działa całodobowo. Kierowca nie jest od tego, pasażer w tym momencie nie ma żadnego wsparcia. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4948
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902