Oferta wycieczki atrakcyjna, natomiast obsługa poniżej krytyki. Rezydentki i rezydenta nie zobaczyliśmy, Nie obierają telefonów, nie odpisują na smsy. Byliśmy w 3 osoby, dostaliśmy pokój dla 2 osób. Rezydent od 13.06 do tej pory nie skontaktował się z nami, żart. Dobrze, że trafiliśmy na miłą obsługę w hotelu i wszystko udało się załatwić. Ktoś, kto nie zna języka będzie miał problem. Zero pomocy. Powinna być informacja, że biuro nie zapewnią wsparcia rezydentów i trzeba być zdanym na siebie.
ZaletyCena wycieczki, miła obsługa w hotelu.
WadyObsługa z polskiej strony
~Madziara / 2022-07-30 06:25
Ocena: 2.00 / 5
Wykupiłam wczasy na Majorce z pokojem z widokiem na basen dołożyłam te kilkaset złotych myślę niech będzie zaszaleję sobie co się okazuje na miejscu mam widok na jakiś ogródek a basen jest kilkaset metrów dalej więc składam reklamację oczywiście została odrzucona zasłonili się tym że nie zgłosiłam tego rezydentowi gdzie sprawę osobiście załatwiałam w hotelu i powiedzieli że nie ma szans na zamianę pokoju w szczycie sezonu jestem kilkaset zł w plecy a exim stracił mnie jako klienta
ZaletyNic
WadyWstawiają klienta na pozycji straconej nie pomagają zdjęcia które dokumentują masz rację ich to nie obchodzi
~Marcin / 2022-09-01 19:00
Ocena: 2.00 / 5
Rezydentka i pilotka na miejscu dyspozycyjne i profesjonalne, czego nie można powiedzieć o samym biurze - transfer z lotniska opóźniony i tragicznej jakości, kierowca próbował nas wyprosić z autobusu na jakimś dworcu z dala od hotelu, nie podając przyczyny, Exim nie widzi problemu ani w opóźnieniu ani skandalicznym zachowaniu kierowcy. Podnajęli firmę transferową po taniości z fatalnymi opiniami w internecie i zasłaniają się regulaminem kiedy zgłasza się im problemy. Zdecydowanie odradzam.
~MIA / 2022-07-31 16:18
Ocena: 2.00 / 5
nie polecam, złożyłam reklamacje na wyjazd dostałam maila z inf. że moja reklamacja to kłamstwo , ręce opadają otrzymaliśmy pokój z dwoma małym łóżkamni dla czteroosobowej rodziny , Pani z reklamacji nawet tego nie sprawdziła tylko mi odp.że napewno mieliśmy my 4 łózka , rezydenta na lotnisku brak , sami musieliśmy go szukać na dużym lotnisku między autobusami , przed wylotem zero inf. o której zbiórka i wylot mamy zd,z tablicy hotelowej , najgorsze biuro z jakim byłam
Zaletybrak
Wadywszystko nie tak , nie zgodny pokój z rezerwacją , brak rezydenta, brak inf.o wylocie NIE POLECAM
~Radosław / 2023-07-27 23:17
Ocena: 2.00 / 5
Oczekiwanie ponad godzinę na transfer z Lotniska , jeden wielki bajzel.
~Rebek / 2022-09-19 17:06
Ocena: 2.00 / 5
Jak można kogoś nie odebrać z lotniska ? Dramat twierdzą ze ktoś czekał ubrany itd w barwach czy tam nazwach śmiesznego biura na własna rękę musieliśmy jechać do hotelu z lotniska . Na infolini gość który chyba bal się prawdy bo rozłączał się co chwila nie wiedział co odpowiedzieć bal się prawdy szok nie polecam nikomu
ZaletyBrak
~Tomasz / 2024-07-11 11:55
Ocena: 2.00 / 5
Przy ewidentnym złamaniu umowy przez exim nie poczówają się do reklamacji. Sprawa zostaje skierowana do sądu.NIE POLECAM
ZaletyŻadnych
WadyNiekompetentni
~abba / 2024-02-26 15:25
Ocena: 1.67 / 5
- Zmiana wagi bagażu, a przede wszystkim sposobu odprawy nastąpiła bez uzgodnienia ze mną, wwięc musiałam dopłacić na lotnisku zaa wniesienie bagażu rejestrowwanego.
- żadne informacje o rezygnacji jednej uczestniczki nie dotarły ani do przewoźnika (również na drogę powrotną dostałam odprawę dla 2 osób, ani do hotelu, ani do współpracującego biura lokalnego.
2. Kontakt z biurem Exim Tours
- brak kontaktu ze strony polskiego rezydenta, który powinien wysłać sms powitalny - jak sam przyznał w czasie rozmowy w połowie pobytu. Zamiast pomocy okazał się bardzo napastliwy i niegrzeczny (mówiąc łagodnie), nie przedstawił żadnych propozycji, a samą rozmowę zakończył rzuceniem słuchawki.
- lokalne biuro wzorowo zorganizowało transfer z lotniska, jego przedstawiciel podał kontakt do siebie i okazał się kompetentny, bardzo życzliwy i pomocny w organizacji wycieczek. Tak więc zaplanowany program zorganizowałam sobie sama.
2. Kontakt z przedstawicielami biura – bardzo sympatyczna i kompetentna obsługa przed wykupem wycieczki, kontakty mailowe i telefoniczne z obsługą posprzedażową na granicy niegrzeczności.
3. Hotel:
- na pewno nie spełnia standardów czterogwiazdowych obiektów, które zgodnie z przepisami powinny oferować większy niż standardowy komfort pobytu. Wydaje się, że już dawno nikt z biura Exim Tours nie weryfikował tego hotelu.
- posiłki były monotonne, bez odpowiednio szerokiego wyboru dań.
- absolutnie podstawowy zestaw kosmetyków: mydło i szampon nienajlepszej jakości
- zużycie pokoju widoczne przede wszystkim w łazience: lustro, uchwyt na papier toaletowy, do tego brak wieszaków na ręczniki i półek na kosmetyki (tylko blat przy umywalce)
- brak oświetlenia przy biurku
- brak krytego basenu, który jest w opisie.
Wadyreklamacja oczywiście nie zostałą uwzględniona, nie otrzymałam odpowiedzi na wszystkie zarzuty.
Absolutne lekceważenie klienta - postawa: klient zapłacił i niech nam da spokój
~Adrian / 2022-07-31 13:09
Ocena: 1.67 / 5
Nigdy więcej z tym biurem podróży. Rzadko latam przez biuro podróży, a o Exim tours sporo już przeczytałem, ale niestety była to jedyna możliwa opcja. Zakupiłem rezerwacje dla 3 osób, w hotelu była zgłoszona rezerwacja dla 2 osób, wszystko było dokładane w pokoju dla dwóch osób. Mało tego biuro nie zgłosiło godziny przyjazdu gości (ich klientów) do hotelu. Zapłacona kolacja, a nie zostało nam zostawione nic, bo hotel nie znał godziny naszego przybycia. Dno i kilo mułu. Nigdy więcej
ZaletyNie poznałem
WadyWymienione w opisie
~Andrzej z Zielonej Góry / 2021-10-04 12:44
Ocena: 1.67 / 5
31.07.2021 r. po przylocie na Majorkę i transferze pod hotel JS Horitzo okazało się, że hotel jest nieczynny - zamknięty na cztery spusty. Pani rezydent telefonów nie odbiera, więc napisałem sms do Pani z wakacji.pl gdzie rezerwowaliśmy wczasy. Odzew był natychmiastowy, a dopiero po pół godzinie oddzwoniła nasza Pani rezydent informując, że hotel jest zamknięty i mamy udać się do hotelu 200 m dalej. Na telefonie żadnej informacji, ale jak przyszliśmy do tego "nowego" hotelu po jakimś czasie otworzyłem swoją pocztę i wyobraźcie sobie że bezczelny pracownik Exim Tours Pan Marcin B....gdy byliśmy DOSŁOWNIE już przed hotelem wysłał informację o zmianie hotelu "wstrzelił się idealnie" i jeszcze straszył, że MY nic nie możemy, a oni mogą nam zmieniać hotel kiedy chcą. Dzisiaj jest 04.10.2021 r. i do teraz nie mam od Exim Tours żadnych przeprosin lub propozycji rekompensaty. Pisałem do nich w różne miejsca, pod róże adresy - mają klientów głęboko w d...ie. Robią sobie to co chcą, a trafiła kosa na kamień i ja tak szybko nie odpuszczę dopóki nie przyznają się do swojego błędu, przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę za TE EMOCJE i PRZEŻYCIE STOJĄC PRZED ZAMKNIĘTYM HOTELEM.
WadyBrak komunikacji z Exim Tours. Pracownik Exim Tours Marcin B .... do zwolnienia i do zwolnienia Pani rezydent z Majorki - oboje bardzo chamscy.
~Damian / 2023-04-13 18:50
Ocena: 1.67 / 5
Ponad miesiąc przed wyjazdem musiałem z niego zrezygnować. Obciążyli mnie na 65% kwoty całkowitej.
Składowe to koszty administracyjne i bilety lotnicze na Ryanaira. Nie ma możliwości anulowania biletów lotniczych
ale jest opcja zmiany nazwiska i daty podróży. Chciałem z tej opcji skorzystać ale odesłano mnie do reklamacji gdzie
obowiązuje termin 30 dni na rozpatrzenie wniosku. Dodam tylko że nie otrzymałem ułamka empatii ze względu na zaistniałą sytuację. Przestrzegam wszystkich.
~Damian / 2023-05-07 16:07
Ocena: 1.67 / 5
Eximtour = oszuści i złodzieje. 40 dni przed wakacjami złożyłem rezygnację.
Exim tours obciążył mnie na 65% kwoty całkowitej.
Składały się na to koszty administracyjne i rezerwacja biletów rejsowych Kraków-Pafos.
Chciałem cokolwiek odzyskać, więc poprosiłem o bilety lotnicze których nie da się anulować
ale można zmienić datę lub uczestników. Odmówili mi. Jakby tego było mało oddano niezwłocznie
sprawę do windykacji pomimo zapisu w OWU, że rozliczenie kosztów imprezy z przelotem rejsowym
może nastąpić dopiero po terminie zakończenia imprezy. Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji
wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam. Uważajcie na siebie. Korzystajcie z rozszerzonych ubezpieczeń.
Zaletybrak
~Dorota / 2022-01-18 16:36
Ocena: 1.67 / 5
Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze .
Zaletybrak
Wadybrak
~Grzesiek. / 2023-06-03 11:04
Ocena: 1.67 / 5
Pojechałem pierwszy i ostatni raz gdziekolwiek z Exim tours. Tragedia. Zaczeło sie przed wyjazdem, zadzwoniłem do nich z prosym pytaniem dot pobytu w Hiszpani. Odpowiedzieli, że nic mi nie powiedzą, bo wakacje.pl wzieli prowizję za wyjazd i do wyjazdu mi nic nie pomogą. Po przylocie zero obsługi rezydenta. Spacer 30 min na koniec lotniska, aby usłyszeć od wynajętej hiszpanskiej firmy, że mamy czekać na autobus 2 godziny. Przylecieliśmy do Barcelony o 19.00 i w hotelu 100 km przyjechaliśmy o 23.30. Gdyby na naszym miejscy byli starsi ludzie na znający angielskiego myślę, że mieliby wielkie problemy. Po dwóch dniach przybył oczywiście spóźniony na spotkanie Rezydent i co chwila patrząc na zegarek coś tam powiedział, po czym poinformował , że juz jest spóźniony i musi jechać. Jedyne na plus tego wyjazdu to hotel i samo miejsce oraz warunki, obsluga, jedzenie - naprawdę ok. itp. No ale to nie zasługa Exim Tours. Z tym biurem nigdy więcej. Nie polecam.
ZaletyHotel warunki i okolica.
WadyExim Tours nigdy więcej. Jw.
~IM / 2023-05-05 13:39
Ocena: 1.67 / 5
Wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem za pośrednictwem biura Exim Tours.
W dużym skrócie - Hiszpania, 11 dni, ok. 10 tyś. zł, ładny folder, przekonująca pani w biurze - za tę kwotę nie może się nie udać, a jednak... Trudność z odnalezieniem transportu do hotelu, na miejscu brud, smród i ubóstwo. 4 gwiazdki chyba dodane w photoshopie do broszury. Monotonne i niestety nieświeże jedzenie, które spowodowało problemy żołądkowe, uciekający recepcjoniści, brak kontaktu z rezydentem, niemiła obsługa, alarm ppoż. w środku nocy - bez słowa wyjaśnienia i bez powodu, jak się okazało, dwa pojedyncze łóżka (różnej wielkości) dla pary młodej :), zaśmiecony basen, całonocne imprezy przed hotelem z hiszpańskim disco polo, do którego bawiło się stado emerytów, którzy opanowują ten hotel, podobno na okrągło, choć miała być to "świeża" okolica, czyli ogółem - brak snu i głodówka z oczekiwaniem na powrót.
W odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy bezczelne pismo, którego fragment zacytuję: "Skoro nie mogliście państwo spać w nocy, to mogliście spać w ciągu dnia, podczas siesty." Marzyliśmy o tym, by wydać 10 tyś., żeby spać w dzień, ale w Hiszpanii ;) Totalne chamstwo ze strony Exim Tours, zero odpowiedzialności i oczywiście, odrzucona reklamacja.
Odradzamy stanowczo korzystania z usług Exim!
WadyZa długo by wymieniać...
~Jacek / 2022-06-04 10:21
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM eximtours. Egipt maj 2022r. Oferta biura jest niezgodna z tym co się dostaje na miejscu. Procedura reklamacyjna jest ale eximtours jej nie przestrzega, reklamacje z góry są skazane na odmowę z uzasadnieniem typu NIE BO NIE. Jeśli chcecie mieć święty spokój i udane wakacje to jak najdalej od exim. Brak słów!
Zaletybrak
Wadybrak
~Jan / 2024-07-11 06:49
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nie poważnie biuro podróży w umowie jest tyle żeczy a na miejscu okazuje się że to jest PORAŻKA
ZaletyNIE ZNALAZŁEM
WadySAME
~Kacder / 2023-10-03 19:26
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam zadawanie się z tym biurem. Transfery spod lotniska do hotelu i z powrotem to jakiś dramat pierwsze co musieliśmy szukać jakiego kolwiek rezydenta na lotnisku nie było go, a z powrotem kierowca autobusu postanowił zmienić miejsce odbioru i taksówką musieliśmy jechać na lotnisko. Mało tego reklamacja nie była uznana bo tak twierdzi biuro exim my pomyliliśmy miejsce a tak nie bylo... porażka
ZaletyBrak
WadyNiekonkretne, nie słowne, brak możliwości reklamacji i zwrotu kosztów
~Klaudia / 2022-06-08 21:17
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego biura! Rezydenta nie widzielismy na oczy, po przyjezdzie do wykupionego hotelu okazalo sie, ze nie ma naszych rezerwacji, jak i innych 4 osob! Zadnych informacji do drugiego dnia wakacji co wiaze sie ze strata jednego calego dnia, musielismy sie przenosic do innego hotelu na wlasna reke. Stres i nerwy. To byl pierwszy i ostatni raz z tym biurem.
~Kornelia / 2023-09-29 17:38
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam biura. 3 lata podróżowałam z nimi, 2 razy było wszystko w porządku. Za 3 razem był problem z bagażem. Mimo wykupienia bagażu musiałam zapłacić dodatkowo na lotnisku, bo nikt nie poinformował mnie o zmianie bagażu z podręcznego na rejestrowany. Opiekun rezerwacji nic o tym nie wiedziała i zaleciła złożenie reklamacji. Została ona odrzucona ignorując moje argumenty i zrzuty z konwersacji. Brak kontaktu innego niż mailowy z działem reklamacji, na który nikt nie odpowiada. Prośba o kontakt do kogoś przełożonego również zignorowana. W obsłudze klienta nikt nie jest w stanie mi pomoc.