Zamówiłam dla dziecka książkę (lekturę) termin dostawy 1-2 dni robocze, pomyślałam spoko na przeczytanie ma 3 tygodnie. Czekałam ponad tydzień na jakąkolwiek informacje, że przesyłka w drodze.....nie doczekałam się. W rezultacie anulowałam przesyłkę po kolejnym mailu z informacją o "opóźnieniu mojej przesyłki", dziecko zostało bez książki a termin na jej przeczytanie znacznie się skrócił :(
Dodam, że zamawiałam już kiedyś w Empiku książki i była podobna historia, chciałam dać im szanse.......szkoda mojego czasu
Zaletybrak
Wadynie dotrzymywanie terminu wysyłki
~Karol T / 2024-03-28 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Karta podarunkowa ma termin waznosci?! To jakaś kpina, wydajesz 300pln i nagle się okazuje że Twoje środki zostały wchoniete i nie masz możliwości ich odzyskania, to jest kradziez
ZaletyBrak
WadyZlodzieje
~KS / 2024-03-16 20:08
Ocena: 3.20 / 5
To jest jeden z najgorszych sklepów internetowych. Nie działają filtry, które zakłada się na sprzedawcę.
Dostałam kartę podarunkową do sklepu empik, nie byłam w stanie wyszukać produktów z tego sklepu. Po wciśnięciu filtru i tak pojawiały się produkty nie z tego sklepu!
W sytuacji, gdy zamówienie miałam z empik i innego sklepu nie mogłam opłacić kartą podarunkową.
TRAGEDIA!!!!!! Nie polecam NIKOMU!!!!
~Kasia / 2024-03-10 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam etui na koszulę. Miał to być prezent. Już po przelaniu pieniędzy przyszedł mail, że zmienia się termin dostawy. Potwierdziłam zamówienie, ponieważ było jeszcze dużo czasu. Tuż przed upływem terminu dostawy, znowu otrzymałam e-mail z informacją, że zmienia się data dostawy. Tym razem musiałam zrezygnować, bo dostarczono by etui już po imprezie urodzinowej. Zwrócono mi pieniądze, ale zostałam bez prezentu. Musiałam szukać nowego, tym razem na ostatnią chwilę. Sklep Empik po prostu sprzedaje towar, który nie wiadomo kiedy zostanie dostarczony. Na dodatek cały czas tłumaczono mi, że przecież nic się nie stało. Prezent kiedyś tam dojdzie...
~Kasia / 2024-03-05 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, za każdym kolejnym zamówieniem dają 20% do skorzystania z rabatu, ale musisz coś kupić w salonie. Bardzo nieuczciwe, nie mam zamiaru kupować coś na siłę. Chyba przestanę w ogóle u nich kupować.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwośc wobec stałego klienta
~Aga / 2024-03-01 01:55
Ocena: 1.00 / 5
Dziwne regulaminy, robią wszystko żeby też zarejestrowany klient Empik nie kupił czegoś taniej.Nie róbcie zamówień na własną rękę bo za przesyłkę i potem ewentualny zwrot kosztów przekracza wartość zamówienia.
Zamówiłam ostatnio paterę do odbioru w salonie i sprzedano mi z ubitym rantem, który przy lepszym oglądzie zauważyłam od razu zwróciłam swoje zdanie wyraziłam dlaczego takie rzeczy robią.Pieniądze zwrócili i chciałam zamówić jeszcze raz , niestety brak produktu do zamówienia i w salonach też już nie ma dostępnego.
W salonie syf,prawie puste półki, aroganckie pracownice .A promocja w tv z prowadzącym Prokopem.Czy on nie zna opinii klientów, pieniądze nie śmierdzą?
ZaletyZalet nie ma
WadyWiele trudno wymienić wszystkie
~Kamila / 2024-02-29 16:12
Ocena: 3.40 / 5
Po raz kolejny zamawiałam w Empiku. Tym razem książki przyjechały brudne i porysowane
ZaletySzybka dostawa
WadyBrudne książki
~Ania / 2024-02-23 16:22
Ocena: 2.60 / 5
Brak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym. Empik udostępnia swoją stronę sprzedawcom zewnętrznym, z poza polski. Odesłanie produktu na swój koszt do innego kraju. Zero informacji na ten temat przed zakupem. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości zwrotu w sklepie stacjonarnym/ odesłanie za granicę na swój koszt.
~Ala / 2024-02-22 16:15
Ocena: 4.50 / 5
Zamówiłam zdjęcie ,które wyszło bardzo ciemne obraz nie spełnia moich oczekiwań
WadyCiemne zdjęcie
~JUSTYNA / 2024-02-19 14:49
Ocena: 2.60 / 5
Kupiłam bidony które przy wkładaniu do plecaka pękł! Nie uznano mi reklamacji!Windows leżała po stronie użytkownika. Fatales obsługa reklamacji! 1000 razy bardziej polecam allegro!
~SILVIO / 2024-02-16 14:50
Ocena: 3.40 / 5
Niestety kolejny raz problem z realizacją zamówienia. Zamówiony towar niestety nie wysłany mimo zapewnień, że gotowy do wysyłki.....powtarzające się odpowiedzi na czacie emailu bez pokrycia.....
~kasi / 2024-02-13 15:44
Ocena: 1.60 / 5
Audiobook wykupiony za kupon otrzymany przy dość drogich zakupach jako gratis do "empik go". Oznaczał tylko dostęp do audiobooka. Potem zniknął z konta. Produkt po prostu sobie zabrali z powrotem. Nawet nie powiadomili ani nie pozwolili sobie zachować do odczytu do końca.
~kasi / 2024-02-13 15:18
Ocena: 2.80 / 5
Sklep nie respektuje praw klienta do zwrotu. Ewentualne reklamacje są utrudniane wymogiem samodzielnej wysyłki na koszt kupującego do magazynu w Sochaczewie. Stacjonarny sklep nie przyjmuje też żadnych towarów na reklamacje. Odradzam zakup towarów które mogą być wadliwe lub słabszej jakości, zwłaszcza jakiekolwiek akcesoria , sprzęty rtv, elektronikę.. Empik nie bierze odpowiedzialności za sprzedawany towar.
Wadynie ma prawa zwrotu, reklamacja niemożliwa
~Agate / 2024-02-09 10:53
Ocena: 3.00 / 5
Dałam się namówić na konto premium, nie róbcie tego błędu!!!!
Na czacie oszukują i wprowadzają w błąd oczywiście na swoją korzyść.
Dwie klientki mniej.
~JWroc / 2024-02-08 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Jak Empik dba o środowisko ? Zamówiłam przez Empik.com 2 książki i grę planszową z odbiorem w oddziale Empiku we Wrocławiu na ul. Maślickiej. Na miejscu chciałam zapłacić bonem prezentowym. Okazało się nie mogę tego zrobić ponieważ zamawiając zaznaczyłam płatność przy odbiorze. Zamówione rzeczy zostaną odesłane po to aby za chwilę przyjechały z powrotem, ponieważ płacąc bonem podarunkowym muszę zamówić ponownie. Nie pomógł telefon na infolinię. Regulamin jest bezwzględny i trzeba się go trzymać. W dobie kryzysu klimatycznego brak elastyczności w Empiku I wbrew logice kurczowe trzymanie się regulaminu - poraża.
~Karol / 2024-02-08 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam . Paczka zamówiona 24.01.2024r. Jest 08.02.2024r. Dzisiaj otrzymuje maila ze paczka doręczona 08.02.2024r. Dział.reklamacji twierdzi że pierwsza paczka która wysłali zaginęła i druga wysłali 6 lutego z tym że do mnie nie dotarła . Oszuści i tyle . Te wszystkie negatywne opinie to prawda . Jutro idę na policję i wydrukuje te wszystkie opinie złożę na nich zawiadomienie o możliwości popełniania oszustwa na masową skalę. Myślą że są wielcy ale jak w mediach zrobi się o nich głośno to zobaczą jak ich kapitał zmaleje . Cwaniaki i nic więcej. Nie podaruje im !!!!
ZaletyŻadne
WadyWszystko co możliwe
~kajmanek / 2024-01-31 21:57
Ocena: 1.60 / 5
To zdecydowanie najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek przeżyłam. Mimo wielu prób skontaktowania się z firmą w związku z utratą ważności karty prezentowej, otrzymałam jedynie bezsensowne, powtarzające się odpowiedzi.
Dostałam karte podarunkową której nie można było użyc by zapłacić za jedna z usług Empiku - aplikacje Empik Go. Dodatkowo osoba ktora ową karte kupila nie została poinformowana o dacie ważności i żeby sie o tym dowiedzieć musiałaby najpierw otworzyć opakowanie i odkleić karte ( tak! Otworzyc prezent przed podarowaniem go bliskiej osobie!) To kompletnie nieprofesjonalne i nieakceptowalne podejście do klienta. Przeszłam przez różne kanały komunikacji, a efekt był zerowy.
Jeśli szukasz obsługi klienta, która szanuje klientów i traktuje ich sprawy poważnie, omiń tę firmę szerokim łukiem. Nie warto tracić czasu ani pieniędzy na usługi, które kompletnie lekceważą potrzeby klientów.
~Tomek / 2024-01-26 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd zobaczyłem banderowskie produkty. Moja noga w tym sklepie więcej nie postanie. Pluje na ten sklep.
ZaletyPropagowanie banderyzmu
WadyBrak polskich akcentów patriotycznych.
~oburzony2 / 2024-01-26 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Poduszka z wizerunkiem Bandery! A przy tym tekst o patriotyzmie.
~Oburzony / 2024-01-26 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie może być innej opinie dla firmy która propaguje ludobujstwo. Bo jak inaczej nazwać sprzedaż asortymentu z wizerunkiem bandery? Choćby poduszki. Nie można z bezwzględny Ch wyrodnialcow tworzyć ikon popkultury. Wstyd!