Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1678 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał K. / 2023-03-02 18:04
    Ocena: 3.40 / 5
    Zakupiłem płytę przed premierą z wysyłką kurierem z EMPIK.COM
    Została mi dostarczona, po czym na stronie zobaczyłem, że cenę w dniu dostawy obniżyli ze 123zł na 103zł.
    Chciałem, żeby zrobili obniżkę ceny - niestety nie udało się. Chciałem zwrócić produkt w salonie - niestety muszę odesłać do nich na własny koszt. Empik jest strasznie nie dbającą o środowisko firmą. Poniżej lista niepotrzebnych działań, które zwiększą tzw. ślad węglowy:
    1. Brak możliwości zwrotu w salonie Empik – wysyłka kurierem.
    2. Obsługa zwrotu w magazynie – czas pracy ludzi, którzy zwrócą środki.
    3. Obsługa nowego zamówienia – pakowanie w nowy karton – nadanie nowego kuriera.
    Prościej byłoby obniżyć cenę – przekazać środki do wykorzystania na saldo empik.com – bez zbędnych w/w zabiegów. Ale nie dla empik.

    W odpowiedzi na to dostałem informację:
    Dzień dobry Panu, zwrot w salonie jest niemożliwy, gdyż paczka została dostarczona kurierem.
    Zamówienie zrealizowaliśmy zgodnie z aktualnymi cenami obowiązującymi w momencie składania zamówienia.
    Ma Pan prawo zwrotu w ciągu 30 dni od momentu odbioru płyty. Bardzo mi przykro lecz obniżenie prawidłowo zrealizowanego zamówienia jest niemozliwe. (pomijam że ostatnie zdanie napisane jest niegramatycznie)

    Bardzo zawiodła mnie ta postawa. Powinni to opisać na jakiejś Interii czy Onecie. Bo to nie jest normalne zachowanie. Chociażby ten zwrot w salonie udostępnili. Napiszę do UOKIK w sprawie wyżej wymienionej praktyki.
  • ~Michal / 2023-03-02 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sprzedają towar od sklepów którego nie maja 2 razy kupilem u nich perfumy które anulowało z powodu braku towaru a był dostępny po czym zamowilem je po raz 3 gdyż pani gwarantowała ZZ e dojdą, dostałem potw na maila ze towar jest gotowy do wysyłki a następnego dnia do wiedziałem się ze tego towaru wcale nie ma .TRAGEDIA
    Zaletybrak
  • ~Weronika / 2023-02-28 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Zuzanna z działu pomocy jest bardzo nie profesjonalna, pisze na TY, nie szanuje klienta, czas wysyłki jest jakąś chorą procedurą, jedyny sklep, który potrzebuje tyle czasu by wysłać produkt. Oczywiście nic sobie z tego nie robią :)
    Na pewno nic więcej nie zamówię, głównie ze względu na czas wysyłki i beznadziejną pomoc i obsługę!
    WadyCzas wysyłki
    Obsługa klienta bardzo nie miła i nie profesjonalna
  • ~Albert / 2023-02-28 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawyżone ceny, obsługa beznadziejna i utrudnianie zwrotów - ta firma nie dość, że jest tanią podróbką Allegro to nie szanuje konsumentów... Dno na miarę polskich możliwości.
  • ~Adave / 2023-02-27 20:42
    Ocena: 3.40 / 5
    Czas oczekiwania na zamówiony towar z empik.com , nie akceptowalny 6-7 dni ,gdzie w innych sklepach to 2 max 3 .
    Wadyczas realizacji zamówienia za długi.
  • ~Anna / 2023-02-23 16:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak możliwości zwrotu wymiany po mimo potwierdzenia zakupu odradzam wszystkim. Tak to udają miłych przy zakupie przy zwrocie już nie. Empik Warszawa przy Agorze
    ZaletyBrak
    WadyNieżyczliwość
  • ~Michał / 2023-02-23 06:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie rozumiem dlaczego przy zakupach w jednym sklepie u jednego sprzedawcy jakim jest empik muszę kilkukrotnie płacić za dostawę wszystkich rzeczy jakbym zamawiał nie u jednego a u kilku sprzedawców jak na allegro? Czasem towar tej samej kategorii i marki sprzedawany jest od różnych firm. Z takim podejściem empik jest na równi pochyłej i stacza się w stronę upadku. Dla okazjonalnych zakupów wykupienie darmowych dostaw jest tym bardziej nie opłacalne.
    ZaletyBrak
    WadyOpłata za przesyłkę każdej rzeczy z osobna mimo, że kupuje w jednym sklepie.
    Jeden dostawca wystawił fakturę VAT, drugi zapomniał. Za zakup dla firmy zapłaciłem z własnych środków, bo brakowało faktury.
  • ~tdi / 2023-02-17 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam szybkowar, niestety otrzymałam uszkodzony. Taka sama sytuacja miała miejsce w przypadku termosu. Słuchawki bezprzewodowe popsuły się następnego dnia
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony, wadliwy towar
    mam wrażenie że nikt tego nie sprawdza przed wysyłką
  • ~Basia / 2023-02-15 14:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo drogo......szok przepłacony szachy przepłacone o 100 zl
    Zalety?????
    WadyBrak????
  • ~Kaśka / 2023-02-12 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej strony .Kątakt z obsługą klienta zerowy. Pszywłaszczyli pieniądze i zero odzewu ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia ????
  • ~MK / 2023-02-10 11:47
    Ocena: 4.40 / 5
    Kilka dni temu moja opinia na temat empik była negatywna. Sprawa dotyczyła zestawu pościeli z Cotton market. Jakiś czas trwało wyjaśnianie, że towar nie dotarł do mnie. konsultanci empik, w zasadzie P. Marianna z dzialu wsparcia klienta przyczyniła się do korzystnej decyzji na moją rzecz. przyznano mi zwrot razem z kosztami za przesyłkę, a ze sprzedającym rozwiązano umowę.
    Zaletyprofesjonalne podejście do klienta, nie kwestionowanie uczciwości klienta
    Wadyz perspektywy czasu, liczba monitów mogła być mniejsza
  • ~Ula / 2023-02-08 10:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga !!! Zostalam oszukana !!!
    Kupilam w sklepie w Galerii Baltyckiej w Gdansku 3 plyty.
    Pytalam sprzedawcy czy mozna zwrocic bez problemu towar gdyby okazalo sie ze to nie to.
    Sprzedawca zapewnil mnie ze mam 30 dni I nie ma problemu ze zwrotem pieniedzy.Plyty kupilam dla sparalizowanej osoby żeby jej pomuc.
    Gdy probowalam oddac 2 z 3 plyt bardzo nie przyjemna kierowniczka poinformowala mnie ze żadnego zwrotu pieniedzy nie dostane i wogole mam z nia nie dyskutowac !
    Za to dostalam karte podarunkową ktora jest mi calkowicie nie potrzebna.
    Napisalam dlatego do biura klijenta z nadzieja ze oni jakos to rozwiaża.
    Ale oni odpisuja to samo ze mam karta sie cieszyc.
    Jak zdarta płyta piszą to samo.
    Czlowiek kupuje cos, sprzedawca kłamie w żywe oczy A potem wciskaja te ich karty.
    Sklep tak samo jak i ta obsluga klijenta - ponizej krytyki.
    Wiecej tam nic nie bede kupiwac! I a Sprawe rozglosze tez na fb i instagramie ku przestrodze ! bo z takim chamstwem, ignorancja i oszukiwaniem klijenta dawno sie nie spotkalam!
    Nie polecam !!!
    Zreszta i tak czlowiek stoi w kolejce ok 20 minut jak chce zaplacic gotowka.
  • ~patka.zywczak / 2023-02-07 19:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam książki i może na pierwszy rzut oka wszystko gra, ale bo przejrzeniu książki mają poniszczone brzegi, pozaginane, na końcu w ogóle tuszu im brakło, kartki uszkodzone nie są to jakieś bardzo mocne zniszczenia , ale jednak kupuję nową książkę i chce mieć ją w idealnym stanie równie dobrze można kupić sobie taką nawet używaną a w lepszym stanie.
  • ~MK / 2023-02-06 19:44
    Ocena: 2.60 / 5
    oszukali mnie na zestaw pościeli z firmy Cotton market. rzekomo przesyłka odebrana, dostarczona przez kuriera(?) a zamówienie było z odbiorem osobistym z żabki. mimo wielokrotnego monitu, sprawę zakwestionowali. czekam przynajmniej na zwrot 65 zl, zestaw pościeli kupię gdzie indziej. firmy sprzedającej Cotton... nie polecam - złodzieje.
  • ~Bogusław / 2023-02-04 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, nie zamawiajcie przez tę stronę żadnych produktów! Zamówiłem lampę z 3 kloszami, przyszła z jednym i z komentarzem, że za taką cenę dostanę tylko lampę z jednym kloszem a jak chcę trzema, to kosztuje 4 razy tyle, mimo, że na zdjęciu i na numerze produktu były 3 klosze. BOK zepchnęło na dostawcę zewnętrznego, a ten na bałagan w witrynie empiku. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widziałem
    Zaletybrak żadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Maciej / 2023-02-03 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! Oszuści. Zamówiłem produkt dostępny na stronie i zapłaciłem. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie zadzwoniła Pani z empik.com i poprosiła o anulowanie zamówienia. Masakra. Powiedziałem, że ja chce aby zrealizowano moje zamówienie. Wszystko utknęło wraz z moimi pieniędzmi.
    Wadypo kilkunastu dniach od zakupu, zmuszają aby anulować zapłacone już zgłoszenie
  • ~Adam / 2023-01-28 13:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Zqamowilem rowerek treningowy przez strone empik.com. Przyszedl caly polamany w strzepach. Teraz empik twierdzi, ze to nie ich wina bo to inny sprzedawca byl na ich stronie.
  • ~miki / 2023-01-25 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem piekarnik Beko, po 2 dniach anulowano rzekomo z powodu braku asortymentu, ale dalej mieli innego dostawce wiec ponownie zamówiłem ale w Empiku. Ponownie mi anulowano bo nie ma na stanie i znowu musze czekać 2 dni na zwrot pieniędzy. To po diabła pokazujecie coś, czego nie macie, a jest info że jest na stanie. Tragedia, nigdy więcej i zdecydowanie nie polecam.
    WadyBrak towaru a pokazują że jest i anulują zamówienia więc trzeba czekać 2 dni na zwrot kasy.
  • ~007 / 2023-01-25 11:06
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiliśmy przez nich narzędzia przez nich u zagranicznego dostawcy. O ile nie mamy zastrzeżeń co do wykonania zamówienia, no może trochę długi czas realizacji ale w deklarowanym terminie, to niestety empik nie przestrzega praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Sam regulamin ma wady(niezgodny z prawem) więc przed realizacją zamówienia jasno wyraziliśmy nasz przeciw wysyłając stosownego emaila do inspektora danych osobowych. Pomimo zapewnień z jego strony że po wykonaniu zamówienia firma będzie respektować nasze żądanie i nie będzie wysyłała próśb o opinie co jest działaniem marketingowym a więc musi być osobna zgoda, firma wysyłała jednak prośby o opinie. Co więcej wysłała kilka wiadomości o potwierdzenia dostarczenia zamówienia chociaż nie można tego potwierdzić jeśli nie ma się konta(nasz przypadek) więc trzeba było interweniować telefonicznie(co kosztuje) aby przestali wysyłać te prośby o potwierdzenie dostawy. Firma nie wystawia paragonów ani faktur więc ktoś kto potrzebuje zakup narzędzi w ramach działalności może mieć problem. To samo dotyczy reklamacji. Może firmą powinien zająć się urząd skarbowy a na pewno prezes UOKiK i Urzędu Ochrony Danych Osobowych za regulamin niezgodny z prawem
    WadyNie przestrzeganie prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych nie związanych z zamówieniami. Brak kontaktu ze sklepem, utrudniony kontakt telefoniczny. Jeśli ktoś nie chce być zasypywany spamem i marketingiem z empiku to odradzamy zakup
  • ~Geregor / 2023-01-24 18:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestroga dla Polaków kupujących za granicy;
    Złożyłam zamówienie w empik.com dwóch filmów , za którę zapłaciłem przelewem kwotę w wysokości 35 Euro,na drugi dzień moje zamówienie zostało anulowane przez sklep,oraz otrzymałem informację że nastąpi zwrot pieniędzy.Na moje konto bankowe wpłynęła suma w wysokości 17 Euro,oraz zostałem obciążony kosztami operacji bankowej związaną z przelewem w wysokości 15 Euro.Koszty bankowe powinien ponieść sklep internetowy empik.com a nie klijęt czyli ja,zostałem poprostu oszukany.Nie ważne jaka kwota liczy się uczciwość i szanowanie klijęta,w sklepie nie zrobię nigdy żadnych zakupów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4590
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972