strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Adam / 2023-01-28 13:54
Zqamowilem rowerek treningowy przez strone empik.com. Przyszedl caly polamany w strzepach. Teraz empik twierdzi, ze to nie ich wina bo to inny sprzedawca byl na ich stronie. -
-
~miki / 2023-01-25 12:35
Zamówiłem piekarnik Beko, po 2 dniach anulowano rzekomo z powodu braku asortymentu, ale dalej mieli innego dostawce wiec ponownie zamówiłem ale w Empiku. Ponownie mi anulowano bo nie ma na stanie i znowu musze czekać 2 dni na zwrot pieniędzy. To po diabła pokazujecie coś, czego nie macie, a jest info że jest na stanie. Tragedia, nigdy więcej i zdecydowanie nie polecam. WadyBrak towaru a pokazują że jest i anulują zamówienia więc trzeba czekać 2 dni na zwrot kasy. -
~007 / 2023-01-25 11:06
Zamówiliśmy przez nich narzędzia przez nich u zagranicznego dostawcy. O ile nie mamy zastrzeżeń co do wykonania zamówienia, no może trochę długi czas realizacji ale w deklarowanym terminie, to niestety empik nie przestrzega praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Sam regulamin ma wady(niezgodny z prawem) więc przed realizacją zamówienia jasno wyraziliśmy nasz przeciw wysyłając stosownego emaila do inspektora danych osobowych. Pomimo zapewnień z jego strony że po wykonaniu zamówienia firma będzie respektować nasze żądanie i nie będzie wysyłała próśb o opinie co jest działaniem marketingowym a więc musi być osobna zgoda, firma wysyłała jednak prośby o opinie. Co więcej wysłała kilka wiadomości o potwierdzenia dostarczenia zamówienia chociaż nie można tego potwierdzić jeśli nie ma się konta(nasz przypadek) więc trzeba było interweniować telefonicznie(co kosztuje) aby przestali wysyłać te prośby o potwierdzenie dostawy. Firma nie wystawia paragonów ani faktur więc ktoś kto potrzebuje zakup narzędzi w ramach działalności może mieć problem. To samo dotyczy reklamacji. Może firmą powinien zająć się urząd skarbowy a na pewno prezes UOKiK i Urzędu Ochrony Danych Osobowych za regulamin niezgodny z prawem WadyNie przestrzeganie prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych nie związanych z zamówieniami. Brak kontaktu ze sklepem, utrudniony kontakt telefoniczny. Jeśli ktoś nie chce być zasypywany spamem i marketingiem z empiku to odradzamy zakup -
~Geregor / 2023-01-24 18:39
Przestroga dla Polaków kupujących za granicy;
Złożyłam zamówienie w empik.com dwóch filmów , za którę zapłaciłem przelewem kwotę w wysokości 35 Euro,na drugi dzień moje zamówienie zostało anulowane przez sklep,oraz otrzymałem informację że nastąpi zwrot pieniędzy.Na moje konto bankowe wpłynęła suma w wysokości 17 Euro,oraz zostałem obciążony kosztami operacji bankowej związaną z przelewem w wysokości 15 Euro.Koszty bankowe powinien ponieść sklep internetowy empik.com a nie klijęt czyli ja,zostałem poprostu oszukany.Nie ważne jaka kwota liczy się uczciwość i szanowanie klijęta,w sklepie nie zrobię nigdy żadnych zakupów. -
~Klient / 2023-01-24 15:17
Odradzam zakupy na 3 karty podarunokowe żadnej nie mogłem zrealizować w sklepie mimo nabitych na nej środków, odesłano mnien na infolinie. Sam musiaęłm roziwązać problem, gdy to się udało zasiliłem sowje konto na empiku kartami podarunkowymi i dokonałem zakupów i tu kolejne rozczarowanie na 3 zakupione produkty każdy w innym koszyku po 6 dniach oczkiwania 2 z niego alnulowane brak dostępności, ale pod czas składania zamówienia nie było takiej adnotacji.
Poraszka czekam na kolejne rezalizowane zamówienie, ale narazie cisza, zmarnowane mega dużo czasu i zdrowia nie mówiąc już o cenach.
Nie polecamZaletybrakWadywszytsko od zamówienia po realizację -
~CC2023 / 2023-01-24 14:40
Pierwszy i ostatni zakup. Kupiłem pokrowiec ochronny do Macbooka Pro 16"-Spigen, 280 zł. Oprócz absurdu, że nie mogłem go odebrać w ich sklepie stacjonarnym (który ma punkt odbioru dpd), spotkałem się z następującym: wysłano rzecz szczerze mówiąc używaną, samo pudełko było otwierane, nawet nie zadali sobie trudu, aby je zamknąć lub zamknąć, folie ochronne (tzw. przezroczyste plastikowe panele etui były porysowane i z odciskami palców, dokładnie po obejrzeniu wszystkich jego elementów - stwierdziłem, że rzecz jest wyraźnie używana, ponieważ są rysy i ślady użytkowania; napisałem reklamację na stronie i również złożyłem wniosek o zwrot (ale czytając recenzje rozumiem, że zwrot produktu to jeszcze większe ryzyko - można zostać bez pieniędzy i bez towaru). Polityka firmy jest albo urojona, albo po prostu oszukańcza. być, aby nie wprowadzać zmian po setkach negatywnych recenzji w różnych serwisach !!! To est Kraj europejski?!!!!!! ZaletyNiemaWadyabsolutnie wszystko -
~Maja788 / 2023-01-22 18:38
W aplikacji nie można zaznaczyć możliwości płatności przy odbiorze i nie można konkretnie zaznaczyć opcji dostawy.
Boją się? Zalosne. -
~oszukana / 2023-01-22 18:00
Kupiłam na początku stycznia w przedsprzedaży książkę, która ma być w sprzedaży 25 stycznia 2023.
Zalogowałam się dzisiaj (22.01.2023) na stronę empika i teraz ksiażkę można kupic w niższej cenie.
NIE KORZYSTAJCIE Z PRZEDSPRZEDAŻY, to się nie opłaca!!!Zaletynie maWadyprzedsprzedaż nie daje żadnych korzyści dla Klienta, to tylko naciąganie na kupienie czegoś za wyższą cenę na parę tygodni przed dostępnością produktu -
-
~kuba / 2023-01-22 10:58
rzecz kupiona za 199 zł miala byc dostawa w piatek, w czwartek telefon ze nie mają i ze zwroca pienadze. W pon ten sam towar za 280. Towar jednak był ale za inna cenę. cwaniaki -
~Meg2000 / 2023-01-22 06:33
Najgorszy sklep!Zakupiłam prezent,który miał dotrzeć przed Świętami,niestety dopiero po zapłacie otrzymałam informacje,o prawdziwym terminie wysyłki .Szybko anulowałam zamówienie.Klikając szybki zwrot środków pieniądze trafiły na konto Empiku,z kórego już nie można ich przelać.Można tylko wydać je w ich sklepie.Czekam również na zwrot pieniędzy za oddany towar w sklepie ponad 3 tygodnie.Empik ma w nosie klientów dlatego nie radzę niczego kupować w tym sklepie.Oszuści i tyle. -
~Pat / 2023-01-21 07:28
Ogólnie wszystko działa ok, poza reklamacjami. Zamówiłam towar, który jest wadliwy, reklamacja z początku została przyjęta i była prowadzona na zasadzie rozmów z producentem. Niestety od miesiąca nie mam żadnych informacji, nikt nie odpisuje, a na aplikacji reklamacji juz nie ma. Pomimo zapewnień, że nie zostanę sama z wadliwym towarem. Córka od listopada czeka na prezent, nie chce wadliwego. WadyReklamacja -
~Dan / 2023-01-20 17:28
poprzedni konsultant mnie okłamał, że paczka będzie dziś mimo opóźnienia, ponadto dostałem powiadomienie z systemu Empik, że kurier odebrał paczkę w dniu poprzednim, w DPD na śledzeniu jeszcze ona nie istnieje, dziś konsultant powiedział, że jeszcze nie została odebrana, dojdzie w ciągu kilku dni. zapłaciłem 30 złotych za doręczenie w konkretny dzień czyli wczoraj -
~Moni / 2023-01-20 13:11
Nigdy więcej nie zamówię w empiku.Oferuką się zrobienie kalendarza na prezent i rozczarowanie. Kalendarz dotarł jako prezent. Wszystkie zdjęcia poucinane bez głów tylko nogi widać. Jak można coś takiego wydrukować,poskładać i wysłać do klienta. Ktoś to drukuje po kartce i składa ten kalendarz i nie widzi jak on został wydrukowany! Firma nie wykonuje zleceń rzetelnie. Nikt nie bierze odpowiedzialności co z prezentem który miał być zrobiony. Jak można takie badziewie wykonać! Reklamacja trwa 14 dni jakiś żart. Nigdy więcej. Firma oferująca profesjonalne usługi fotograficzne od lat na rynku i żeby sobie takie jaja robić. Ale czytając opinie to nie ja mam tylko taki problem i recenzja o firmie 2.9% bardzo słaba. Pozdrawiam WadyWykonanie nie do zaakceptowania-porazka -
~Magda / 2023-01-18 16:52
Sklep Manufaktura Łódź, pomoc pracownika w wyborze kredek, produkt polecony cena wywieszona 17,99 zachwalenie procownika dobra ceną a przy kasie okazuje się, że cena 37,99. Prośba kierownika na wyjaśnienie sytuacji kończy się na stwierdzeniu, że klient przewiesił towar. Dla mnie dziwne, że klient przewiesić 4 opakowania, no to słyszę, że klient przewiesił cenę i nie mogę kupić kredek w cenie jaką widziałam. -
~Marek / 2023-01-18 14:49
Strona jednym krotkim slowem CH*J nie strona
Zamowilem buty w niedziele nie cierpliwie oczekujac na nie a tu w srode nagle odsylaja kase.. Bez zadnych wiadomosci ani nic. STRONA TO JEDEN WIELKI WAŁEK NIE POLECAM TU ZAMAWIAC!!!!
OSZUSCI -
~Malwina / 2023-01-17 14:42
Ostatni raz zamawiałam rzeczy na stronie Empik. Po raz kolejny okazuje się, że w paczce brak wszystkich rzeczy zamawianych, mimo iż były dostępne na stronie sprzedawcy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę. Zdecydowanie nie polecam zakupów u tego sprzedawcy. WadyBrak produktów, mimo że znajdują się na stronie sprzedawcy jako dostępne.
Długi czas oczekiwania na przesyłkę. -
-
~Aleksandra / 2023-01-17 10:44
Nie traktują uczciwie klientów. Jeśli produkt jest widoczny na stronie internetowej masz prawo go kupić za opłatą, a sprzedawca ma obowiązek go wysłać. Anulowanie zamówienia z powodu braku towaru jest niezgodne z prawem. Bardzo niski poziom obsługi klienta. -
~Gra z Empik.com / 2023-01-17 09:41
Po 15 dniach i kilku telefonach dostałem informacje ze zwrot środków nastąpi w ciągu 2-5 dni. Cała sytulacja jest o tyle śmieszna ze produkt cały czas jest dostępny na EMPIK.com.
Nie polecam zamawiania czegokolwiek.WadyInfolinia sama podejmuje decyzje pomimo wcześniejszych ustaleń telefonicznych o sposobie rozwiązania sytulacji -
~antyfanemipku / 2023-01-17 09:16
po raz kolejny anulowane zamówienie. Tym razem przeszli samych siebie i stwierdzili, że to ja zwróciłem towar (nigdy nieotrzymany) -
~jack78 / 2023-01-16 22:19
To już któreś zamówienie z rzędu, które nie zostało zrealizowane.
Tym razem dostałem takiego maila "Tytuł zwrotu: Przedmiot zwrócony przez klienta"
Oni nawet nie wysłali tego zamówienia.
strona 14 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »