strona 10 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Jkul / 2023-07-20 15:54
Oszuści, miesiąc trzeba się upominać o swoje pieniądze -
-
~Wulek / 2023-07-20 12:06
Sprzedają towar, którego nie posiadają. Potem wysyłają tylko informacje drogą mailową, że zamówienie zostało anulowane bo nie mają towaru. Ciekaw jak długo będą zwracali pieniądze. -
~WOJTEM / 2023-07-17 15:34
Bardzo słabo.. zakupiony produkty na empik.com. od partnera handlowego Twoje Gsm potem dostajesz meila od B-elektronik następnie brak jednego z towaru, anulowa ie zamówienia. 3 tydzień bez pieniędzy. Ostatni raz kupuje cokolwiek.przez Empik.com -
~Jan / 2023-07-15 18:15
Zamówienie po dokonaniu przedpłaty 28.06.2023 EMPiK anulował z braku towaru. Po upomnieniu o zwrot kwoty piszą: Dzień dobry Panie Janie, Dotpay, jako operator płatności w dniu 29-06-2023 08:28:16 powinien przesłać do Pana wiadomość z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Płatność dokonana przelewem tradycyjnym nie była obsługiwana przez przez Dotpay. Potwierdzenie wyciągiem elektronicznym jest ignorowane dlatego przygotowuję windykację i każdemu kto nie chce bawić się ,, w ciuciubabkę,, również to radzę . Zobaczymy czy będą obstawiać na procedurę egzekucji komorniczej. Nabici w tutkę spróbujcie wczytać się w KRS EMPiK
Sklep Internetowy KRS: 0000636785ZaletyByły gdy była to własność polska niewątpliwie nauka aby omijać logo zdeklasowanej firmyWadyczytaj opinie -
~Poznaniak / 2023-07-13 10:43
Empik sprzedaje pozycję, których nie ma? Przedziwna historia: kupiłam książkę z odbiorem w salonie, zapłaciłam. Otrzymałam info, że towar wysłany. Czekam kilka dni, zamiast książki kolejna informacja, że transakcja anulowana. Po kolejnych kilku dniach zwrot pieniędzy. Nie polecam! -
~Cgnmgdkhdg / 2023-07-12 14:32
W empiku nic nie ma a jak coś jest to jest bardzo drogie ZaletyJest dużo książekWadyCeny produktów -
~Iza / 2023-07-11 21:05
No słabo. Nie czytałam opinii o sklepie internetowym, bo błędnie założyłam, że to znana, solidna firma. Po tym co tutaj przeczytałam- żałuję, że moje benefity chciałam wykorzystać w tym sklepie.
100 zł, które powinno być zwrócone na e-kartę chyba przepadło.
Dwa razy dzwoniłam i dwa razy wciskają kit, że kwota rzeczywiście nie została mi zwrócona, ale w ciągu 24h będzie i dostanę na to oddzielnego e- maila.
Nie ma żadnej wiadomości, nie ma pieniędzy na e- karcie, a telefony w obsłudze klienta odbierają wyszkoleni oszuści.
Nie polecam nikomu i nie zamówię już nic w tym sklepie.
Totalny bojkot i wszystkim doradzam to samo.
TA FIRMA POWINNA BYĆ ZGLOSZONA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW.
ŻŁODZIEJE I OSZUŚCIZaletyAbsolutnie żadnychWadyMyślę,że błędnie zakładają, że ludziom nie chce się ich ciągać po sądach.
Ale chyba źle trafiliście. Niektórzy są zawzięci.
Do zobaczenia w sądzie, ktokolwiek reprezentuje empik. Raczej nie e-boty... -
~Zuzia / 2023-07-09 08:14
Zamówiłam dla syna pokrowiec na Nintendo switch nie dostaliśmy żadnego pokrowca żadnej informacji śledzenie paczki jest niemożliwe nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. -
-
~Paj / 2023-07-08 10:00
Zamówiłem Gril żonie na urodziny i zapłaciłem Blikiem, dostałem potwierdzenie zamówienia.
Następnego dnia Zamówienie zostało anulowane przez sklep bez żadnej informacji.
Po dwukrotnym kontakcie z obsługa empik otrzymałem informację, że się pomylili z ceną.
Ponowny kontakt - zwrot pieniędzy miał nastąpić w ciągu dwóch dni.
Po tygodniu bez zwrotu i ponownym kontakcie z obsługą otrzymałem odpowiedź że do dwóch tygodni nastąpi zwrot.
Zwrot dalej nie przyszedł. Musiałem się trzeci raz kontaktować z obsługa klienta żeby odzyskać pieniądze za zamówienie anulowane z winy sklepu. Nie polecam straszna strata czasu.
Nie wiem na co liczą, może na to że ktoś zapomni się upomnieć o zwrot pieniędzy i nie będą musieli oddawać. -
~Jacek / 2023-07-05 17:08
Sklep wprowasza w błąd na stronie sprzedaży, czas realizacji z odbiorem w sklepie nie jest jak podany 72 godziny. Po opłaceniu towaru pojawia się komunikat, że będzie ale za 8 dni, jak by jechał z zza granicy, a producent jest z Rybnika. Widocznie sprzedają to czego nie mają i dopiero gdzieś szukają. Ciekawe czy wogóle dojedze i to co zamówione? -
~Teo / 2023-07-03 13:04
Witam
Kupiłem w empik basen 06.06.2023 za 829 zł. Po 10 minutach anulowałem zamówienie, dziś jest 03.07.2023 i nie dostałem zwrotu pieniędzy.Piszę dzwonię i jestem odsyłany do innych osób, oszukiwany, że już za 2-3 dni dostanę środki na konto, nawet przysłali mi jakieś potwierdzenie z Dotpay....żenada.
Pieniędzy jak nie było tak nie ma. Kłamstwa i złodziejstwo, to moja opinia na temat tej firmy.
Niestety będę kierował sprawę do sądu.
Nie polecam, przestrzegam wszystkich przed robieniem zakupów w empik.ZaletybrakWadyoszuści -
~Dawid / 2023-07-03 00:01
Zamówiłem zestaw głośników który miał być na prezent na piątek. Zamówione zostały w sobotę. Status był że przygotowane do wysylki, później że zostały wysłane, termin dostawy wtorek środa, później że czwartek piątek. Az w końcu w piątek że będzie zwrot bo to war się wyprzedał. Dziwne, skoro dalej są dostępne do kupienia ale za wyższą cenę.... Nie polecam. Oszusci... ZaletyBrakWadyZamówienie powinno zostać anulowane już w poniedziałek... -
~Rozczarowana / 2023-06-28 18:23
Wszystko jest ok do czasu aż przyślą Wam nie ten produkt,który zamówiliście wtedy :1.olewaja Wasze zgłoszenia, 2. Odsyłają do firmy,która niby jest odpowiedzialna za wysyłke (nikt tam nie odbiera telefonow) 3. Po kolejnej interwencji każą Wam zwracać produkt na własny koszt i mają 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i wtedy ewentualnie zwrócą Wam kasę. Nie napisali co będzie jak nie uznana zostanie reklamacja chociaż wina jest po ich stronie. Żart z klienta w wersji "hard".Nie polecam. -
~polo / 2023-06-27 12:58
Bardzo duży wybór towarów. Obecni w całym kraju. Miła obsługa(z wyjątkami) ZaletySzybko się kupujeWadypłatności -
~Natalia / 2023-06-27 12:14
To już drugi raz kiedy otrzymuję pogniecione/obdrapane książki. Na zachowaniu książek w stanie idealnym bardzo mi zależy, a nie mogę o to zadbać w momencie gdy książka przychodzi zniszczona. Książki są po prostu wrzucone do kartonu, nic ich nie zabezpiecza. Rozumiem gdyby była to jednorazowa sytuacja, ale nie jest. -
~Rado / 2023-06-24 03:19
Zamówiłem produkt w niedzielę, dostawa miała być od 1-2dni. Później w aplikacji wyskoczyło mi że dostawa będzie między czwartkiem a piątkiem. W środę dostałem maila z Empiku że paczka została wysłana. Nie można było jej śledzić więc coś mi już nie grało. Dopiero w piątek dostałem maila od Inpostu o potwierdzeniu nadania przesyłki. Po sprawdzeniu śledzenia przesyłki okazało się że paczka jest dopiero przygotowana przez nadawcę do wysyłki. Minęło 6 dni a ja nadal jestem bez paczki, a był to prezent na urodziny, które były w piątek... Ile dni wcześniej trzeba złożyć zamówienie żeby dostać paczkę na czas?! I po co mi te Empik Premium za które zapłaciłem, powinni mi teraz oddać za to pieniądze. WadyPaczka nie dotarła na czas, minęło 6 dni a paczki nadal nie ma. Jeśli planujesz kupić coś komuś na prezent to albo zamów coś miesiąc wcześniej albo nie zamawiaj przez Empik -
-
~Mak / 2023-06-22 14:19
Nigdy więcej nie zamówię niczego z empiku. Na stronie czas dostawy to 1-2 dni. Dostałam nawet mail, że paczka wysłana. Ale śledzenie przesyłki pokazuje, że nic do mnie nie idzie jeszcze. Na infolinii empiku powiedziano mi, że paczka dziś ma być wysłana. A mam od nich info z wczoraj, że już została wysłana!! To prezent dla dziecka na urodziny, nie dotrze na czas :( Empik to porażka, kiedyś miał dobrą markę, teraz to jakiś żart. Odradzam każdemu ZaletyProduktyWadyKłamstwa na stronie odnośnie terminu dostawy, fatalna obsługa klienta -
~Xxxd / 2023-06-21 17:42
Nigdy więcej zamówienia z empiku.To co piszą z realizacją zamówienia jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.!!!!piszą o terminie paczki z UPS że będzie w tych dniach a jej nie ma na czas bo tak naprawdę idzie z Chin z realizacją długo czas .Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z ich usług WadyKłamstwo to co piszą do czasu paczki -
~polo / 2023-06-20 13:46
Nie można doładować swoich środków bez podawania numeru karty ZaletyKiedyś było inaczejWadyTRUDNOŚCI z PŁatnością -
~Masakra / 2023-06-17 13:25
Zamówiłam towar, który okazało się był od innego sprzedawcy. produkt nie przychodził. Empik odsyłał do sprzedawcy - żart!!! Ja kupowałam z Empik. W końcu anulowano zamówienie. Pomimo informacji o zwrocie gotówki w ciągu 2 dni, nie dostałam ich jeszcze po 4 dniach od tej informacji. Cała sprawa ciągnęła się ponad 2 tygodnie. A tu nic skomplikowanego nie było - sprzedawca nie miał towaru... o czym nie wiedział pośrednik Empik... Więcej nie zrobię tu zakupu.
strona 10 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »