strona 10 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Wiesława / 2023-07-28 15:48
Książki zamówione 24.07 ( w ofercie wysyłka 24h). Zamówienie opłacone, potwierdzone mailem z terminem dostawy 26 lub 27. Dziś ( 28) po mojej interwencji dostałam maila, że mam być cierpliwa. Poprosiłam o anulowanie zamówienia. Kolejny mail, że na tym etapie już nie można, ale po zmianie statusu na wysłane, zostanie anulowane. Zobaczymy!!! A jako zadośćuczynienie pani zaproponowała, że sprawdzi gdzie mogę kupić książki ( oczywiście drożej i muszę dojechać ponad 20 km). Tragedia ! -
-
~Dominika / 2023-07-25 18:26
Nie polecam. W niczym nie przypomina dawnego empika. Nie wiem kogo stać na zakupy w Empiku. Obsługa klienta też tylko dla wytrwałych i cierpliwych, którzy lubią proste rzeczy sobie komplikować. Dla wszystkich innych polecam kogokolwiek z konkurencji. ZaletyCzasami, rzadko, wchodzą jakieś promocje - zwykle u konkurencji i tak są się kupić taniej, szczególnie po odliczeniu ceny dostawyWadyDostawa q kilku paczkach płatna osobno od każdej paczki na jednym zamowieniu
Anulowanie zamowien
Brak możliwości łatwego odbioru towaru w sklepie
Asortyment na sklepie ubogi
Asortyment w sklepie internetowym od różnych dostawców, co utrudnia realizacje zamówienia
Wysokie ceny, wyższe niż u konkurencji, szczególnie za materiały piśmiennicze
Wiele innych, empik absolutnie nie nadaje się już do zakupów
Trudny kontakt z obsługą klienta -
~Magdalena / 2023-07-25 14:50
Zamówiłam półkę na buty do zawieszania na drzwiach. Produkt przyszedł niekompletny (nie ma jej na czym zawiesić), w dodatku buty spadają (poprzeczki są pod niewłaściwym kątem). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM -
~Daga / 2023-07-25 09:39
Niestety oferta realizacji karty podarunkowej w sieci EMPIK jest bardzo uboga. Nie można zrealizować usługi w Empik.foto, a także u partnerów. Pozostaje zakup książek i artykułów plastycznych, których cena jest z kosmosu! -
~Edel / 2023-07-24 19:34
Wydaje się że Empik to jakość sama w sobie nic bardziej mylnego...dprzrdaja towar od partnerów handlowych którego ktoś nie posiada...walka z wiatrakami czekanie na zwrot pieniędzy tygodniami wstyd. Proponuję ekarty na zakupy które zamówiłeś i nigdy nie otrzymałeś ani pieniędzy...jednym.slowem oszustwo nad którym nikt nue panuje ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Anna / 2023-07-21 14:18
Trudno zamówić online
System nie pozwala zamówić bez rejestracji jeśli się ma konto, trzeba wtedy użyć innego maila, nie chce cofać przy zmianie wyboru paczkomaty, martwa ikona zapłać przy przekierowaniu na stronę banku wszystko sprawdziłam czy nie trzeba zaznaczyc jeszcze jakiejś zgody, fatalnie!
Oferta faktycznie inna niż w internecie
Długi czas realizacji zamówienia 6 dni Odbior w Empiku
W efekcie nic nie kupiłam
Na infolinii nie umieli pomoc
Kobieta na infolinii nie zna nazwisk podstawowych autorów trzeba jej Prousta i Jane Austin liderować parodia księgarni , to robi wrażenie kompletnego braku ptofesjonalizmu
-
~Jkul / 2023-07-20 15:54
Oszuści, miesiąc trzeba się upominać o swoje pieniądze -
~Wulek / 2023-07-20 12:06
Sprzedają towar, którego nie posiadają. Potem wysyłają tylko informacje drogą mailową, że zamówienie zostało anulowane bo nie mają towaru. Ciekaw jak długo będą zwracali pieniądze. -
-
~WOJTEM / 2023-07-17 15:34
Bardzo słabo.. zakupiony produkty na empik.com. od partnera handlowego Twoje Gsm potem dostajesz meila od B-elektronik następnie brak jednego z towaru, anulowa ie zamówienia. 3 tydzień bez pieniędzy. Ostatni raz kupuje cokolwiek.przez Empik.com -
~Jan / 2023-07-15 18:15
Zamówienie po dokonaniu przedpłaty 28.06.2023 EMPiK anulował z braku towaru. Po upomnieniu o zwrot kwoty piszą: Dzień dobry Panie Janie, Dotpay, jako operator płatności w dniu 29-06-2023 08:28:16 powinien przesłać do Pana wiadomość z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Płatność dokonana przelewem tradycyjnym nie była obsługiwana przez przez Dotpay. Potwierdzenie wyciągiem elektronicznym jest ignorowane dlatego przygotowuję windykację i każdemu kto nie chce bawić się ,, w ciuciubabkę,, również to radzę . Zobaczymy czy będą obstawiać na procedurę egzekucji komorniczej. Nabici w tutkę spróbujcie wczytać się w KRS EMPiK
Sklep Internetowy KRS: 0000636785ZaletyByły gdy była to własność polska niewątpliwie nauka aby omijać logo zdeklasowanej firmyWadyczytaj opinie -
~Poznaniak / 2023-07-13 10:43
Empik sprzedaje pozycję, których nie ma? Przedziwna historia: kupiłam książkę z odbiorem w salonie, zapłaciłam. Otrzymałam info, że towar wysłany. Czekam kilka dni, zamiast książki kolejna informacja, że transakcja anulowana. Po kolejnych kilku dniach zwrot pieniędzy. Nie polecam! -
~Cgnmgdkhdg / 2023-07-12 14:32
W empiku nic nie ma a jak coś jest to jest bardzo drogie ZaletyJest dużo książekWadyCeny produktów -
~Iza / 2023-07-11 21:05
No słabo. Nie czytałam opinii o sklepie internetowym, bo błędnie założyłam, że to znana, solidna firma. Po tym co tutaj przeczytałam- żałuję, że moje benefity chciałam wykorzystać w tym sklepie.
100 zł, które powinno być zwrócone na e-kartę chyba przepadło.
Dwa razy dzwoniłam i dwa razy wciskają kit, że kwota rzeczywiście nie została mi zwrócona, ale w ciągu 24h będzie i dostanę na to oddzielnego e- maila.
Nie ma żadnej wiadomości, nie ma pieniędzy na e- karcie, a telefony w obsłudze klienta odbierają wyszkoleni oszuści.
Nie polecam nikomu i nie zamówię już nic w tym sklepie.
Totalny bojkot i wszystkim doradzam to samo.
TA FIRMA POWINNA BYĆ ZGLOSZONA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW.
ŻŁODZIEJE I OSZUŚCIZaletyAbsolutnie żadnychWadyMyślę,że błędnie zakładają, że ludziom nie chce się ich ciągać po sądach.
Ale chyba źle trafiliście. Niektórzy są zawzięci.
Do zobaczenia w sądzie, ktokolwiek reprezentuje empik. Raczej nie e-boty... -
~Zuzia / 2023-07-09 08:14
Zamówiłam dla syna pokrowiec na Nintendo switch nie dostaliśmy żadnego pokrowca żadnej informacji śledzenie paczki jest niemożliwe nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. -
~Paj / 2023-07-08 10:00
Zamówiłem Gril żonie na urodziny i zapłaciłem Blikiem, dostałem potwierdzenie zamówienia.
Następnego dnia Zamówienie zostało anulowane przez sklep bez żadnej informacji.
Po dwukrotnym kontakcie z obsługa empik otrzymałem informację, że się pomylili z ceną.
Ponowny kontakt - zwrot pieniędzy miał nastąpić w ciągu dwóch dni.
Po tygodniu bez zwrotu i ponownym kontakcie z obsługą otrzymałem odpowiedź że do dwóch tygodni nastąpi zwrot.
Zwrot dalej nie przyszedł. Musiałem się trzeci raz kontaktować z obsługa klienta żeby odzyskać pieniądze za zamówienie anulowane z winy sklepu. Nie polecam straszna strata czasu.
Nie wiem na co liczą, może na to że ktoś zapomni się upomnieć o zwrot pieniędzy i nie będą musieli oddawać. -
~Jacek / 2023-07-05 17:08
Sklep wprowasza w błąd na stronie sprzedaży, czas realizacji z odbiorem w sklepie nie jest jak podany 72 godziny. Po opłaceniu towaru pojawia się komunikat, że będzie ale za 8 dni, jak by jechał z zza granicy, a producent jest z Rybnika. Widocznie sprzedają to czego nie mają i dopiero gdzieś szukają. Ciekawe czy wogóle dojedze i to co zamówione? -
-
~Teo / 2023-07-03 13:04
Witam
Kupiłem w empik basen 06.06.2023 za 829 zł. Po 10 minutach anulowałem zamówienie, dziś jest 03.07.2023 i nie dostałem zwrotu pieniędzy.Piszę dzwonię i jestem odsyłany do innych osób, oszukiwany, że już za 2-3 dni dostanę środki na konto, nawet przysłali mi jakieś potwierdzenie z Dotpay....żenada.
Pieniędzy jak nie było tak nie ma. Kłamstwa i złodziejstwo, to moja opinia na temat tej firmy.
Niestety będę kierował sprawę do sądu.
Nie polecam, przestrzegam wszystkich przed robieniem zakupów w empik.ZaletybrakWadyoszuści -
~Dawid / 2023-07-03 00:01
Zamówiłem zestaw głośników który miał być na prezent na piątek. Zamówione zostały w sobotę. Status był że przygotowane do wysylki, później że zostały wysłane, termin dostawy wtorek środa, później że czwartek piątek. Az w końcu w piątek że będzie zwrot bo to war się wyprzedał. Dziwne, skoro dalej są dostępne do kupienia ale za wyższą cenę.... Nie polecam. Oszusci... ZaletyBrakWadyZamówienie powinno zostać anulowane już w poniedziałek... -
~Rozczarowana / 2023-06-28 18:23
Wszystko jest ok do czasu aż przyślą Wam nie ten produkt,który zamówiliście wtedy :1.olewaja Wasze zgłoszenia, 2. Odsyłają do firmy,która niby jest odpowiedzialna za wysyłke (nikt tam nie odbiera telefonow) 3. Po kolejnej interwencji każą Wam zwracać produkt na własny koszt i mają 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i wtedy ewentualnie zwrócą Wam kasę. Nie napisali co będzie jak nie uznana zostanie reklamacja chociaż wina jest po ich stronie. Żart z klienta w wersji "hard".Nie polecam. -
~polo / 2023-06-27 12:58
Bardzo duży wybór towarów. Obecni w całym kraju. Miła obsługa(z wyjątkami) ZaletySzybko się kupujeWadypłatności
strona 10 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »