Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12733 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~burak / 2025-06-18 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca - kurier nic nie musi - nie musi dzwonić, nie musi pisać sms, nie musi dostarczać paczki! Dziadostwo - pod adresem zawsze ktoś jest, kurier pisze odmowa odbioru paczki - zero kontaktu wcześniej. Poczta polska jest lepsza od tych oferm z dpd a to nie jest wysoki poziom obsługi.
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu, brak szacunku do wykonywanych obowiązków
  • ~Anes / 2025-06-17 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Poor service, often problems, will avoid going forward
  • ~Łukasz / 2025-06-17 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DPD to jakiś dramat, jestem ciekaw dlaczego allegro zmusza dostawców do podpisywania umów na wysyłki z takim dziadostwem, gdy już mam problem z doręczaniem paczki to jest to właśnie DPD. W dniu doręczenia przesyłki byłem w pracy. Kurier zadzwonił tylko raz, później do kuriera nie mogłem się już dodzwonić – po prostu mnie olał i nie odbierał telefonów. Ratując sytuację dwukrotnie przekierowałem paczkę do pobliskiego punktu odbioru przy Kauflandzie, tak bym mógł ją sobie odebrać osobiście, niestety tam również paczka nie została dostarczona – potraktowali to jako błędny adres,. Pisząc reklamację dostałem odpowiedź że paczka jest za duża na doręczenie do punktu. A był to tylko dywan 170x120 cm. Po prostu jakieś jaja. Nie polecam. Taka firma chwast powinna upaść i to jak najszybciej.
    Zalety- żadnych
    Wady- brak kontaktu z kurierem, osoby bez kompetencji,
    - ciężki kontakt z infolinią - boty i przekierowania
    - punkty odbioru mimo że spełniają warunki przyjęcia przesyłek, nie robią tego.
  • ~Jadwiga / 2025-06-17 17:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Dość szybko i na czas. Raz zdarzyło się że walizka szła 5 dni (w Polsce) Wielkie dzięki dla Pani Agnieszki z oddziału KT3. Jej pomóc była profesjonalna i nieoceniona. Jes,cze raz bardzo dziękuję Pani Agnieszko
  • ~Ralph / 2025-06-16 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma szambo jeszcze paczka nie dotarła,a już ją odesłali do nadawcy z Chin mistrzostwo świata
    ZaletyNigdy więcej kontaktu z DPD
  • ~Agnieszka / 2025-06-16 13:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Mieszkam w Chojnowie. Kurier który ma dostarczyć mi paczkę pod adres pisze że mnie nie ma i zostawia paczkę w punkcie mimo że jestem w domu i czekam. Jak dzwonie do kuriera z pytaniem kiedy będzie to mówi że dostał przekierowanie paczki a jak dzwonie na infolinie z pytaniem jak to się stało to słyszę że kurier zgłosił że mnie nie było i paczkę przekierował. Na na koniec słyszę że kurier może sobie przekierować paczkę nawet jak jestem w domu. Na pytanie to po co w ogóle płacić za kuriera skoro sama w punkcie muszę odbierać paczkę usłyszałam że "można zamawiać do punktu". DRAMAT a nie firma kurierska.
  • ~czarna / 2025-06-16 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dramat!!! Nie polecam!!!
    Reklamacja to jakaś kpina, kurier stłukł lustro które zwróciłam do producenta, w oryginalnym kartonie i z oryginalnymi zabezpieczeniami. Odpowiedź z firmy dpd że towar był źle zabezpieczony!!!!! Producent jakoś umiał dosłać w tym samym opakowaniu towar nieuszkodzony
  • ~Akaro / 2025-06-13 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to koszmar i dramat. Szkoda, że nie można wystawić zera. Dużo by pisać, bo i infolinia denna, a kurier obsługujący Retkinię w Łodzi to chamski troglodyta i arogant. Czterokrotnie dzwoniłem na infolinię. Dwukrotnie bezproblemowo wysłuchałem reklamy i czatbota, a jak w końcu udało mi się czatbotowi wytłumaczyć, że mi nie pomoże i połączyłem się z konsultantem, to dziwnym trafem połączenie się urywało. Przy pierwszej skutecznej rozmowie Pani podała mi numer do kuriera. Za dziesiątym razem raczył odebrać, oświadczył mi że jest w pracy a ja go spamuję, po czym się rozłączył i zablokował mój numer. Podczas drugiej skutecznej rozmowy z konsultantem jedyne co mi zaproponował to to że złoży skargę do przełożonego kuriera. Super, tyle tylko że przesyłka zamiast trafić do wskazanego przeze mnie punktu znowu trafi do sortowni i znowu troglodyta nigdzie jej nie doręczy tylko zwróci dyspozytorni. Na dokładkę aplikacja nie informuje o zdarzeniach i przyczynach tylko o niedoręczeniu i zwrocie do dyspozytorni. Więcej można się dowiedzieć na Allegro, ale nie każda przesyłka jest wysyłana z Allegro. Jak możecie to omijajcie tę firmę z daleka.
    ZaletyDla osób, które chcą znacząco podnieść sobie ciśnienie - rewelacja.
    Wadybrak dostawy, brak informacji o przyczynach, trudny kontakt z infolinią i całkowity brak kontaktu z kurierem, nawet jak uzyska się jego numer od konsultanta.
  • ~HANIA / 2025-06-11 15:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, dziękuję za wniesienie paczki Toruń Kręta 111A

    Witam chcę podziękować z całego serca Panu kurierowi z DPD 1335 TOR Panu Michałowi który po raz kolejny dźwigał wielką pakę w Toruniu, ul. Kręta na 3 piętro. Pan jest bardzo miły i konkretny. Firmie DPD gratuluję pracownika! chcę podziękować z całego serca Panu kurierowi z DPD 1335 TOR Panu Michałowi który po raz kolejny dźwigał wielką pakę w Toruniu, ul. Kręta na 3 piętro. Pan jest bardzo miły i konkretny. Firmie DPD gratuluję pracownika!
    ZaletyPrzesympatyczny, pomocny, kulturalny Pan Kurier
    WadyBrak
  • ~Kasia / 2025-06-11 14:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Wczoraj dostałam informację że paczka będzie do odbioru wczoraj,kurier się nie skontaktował ze mną, dziś otrzymałam wiadomość że paczka jest odesłana do sprzedającego,nie można się dodzwonić do dod, jakiś czatbot odpowiada że paczka została odesłana, porażka,nie polecam!!!!
  • ~nandito / 2025-06-10 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dramatyczna . Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki i odebrać telefonu. Nie Polecam nikomu firmy dpd.
  • ~Andrzej / 2025-06-10 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich, które nam dostarczają przesyłki. Bardzo rzadko są dostarczane w terminie. Bardzo często kurierzy kłamią, że nie zastali odbiorcy podczas gdy adres dostawy to szpital.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyjak w opinii
  • ~Aga / 2025-06-09 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz informacja od firmy ze paczka będzie dostarczona dzisiaj i oczywiście paczki nie ma kurier nie odbiera telefonu po co go wogole ma. Paczka nie była zamówiona do domu ale do sklepu który jest czynny od 5 do 21 więc nie mogą powiedzieć że nikogo nie było w domu. Jak ta firma się utrzymuje na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostarczenia przesyłek na czas
    Brak kontaktu z kurierem
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, odbiera bot i ciągle gada że nie może przekierować do konsultanta a o 17:01 przekierowuje szkoda tylko że Infolinia działa do 17:00
  • ~Ja / 2025-06-06 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki przekierowywane do punktu Pickup firmy DPD który otwarty jest wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 . Gdy ktoś w tych godzinach pracuje to Pani z infolinii poleca wziąć urlop żeby odebrać paczkę ????
  • ~Ania / 2025-06-05 12:11
    Ocena: 1.00 / 5

    Moja córka czekała na paczkę. Niestety, adres był niepełny. Kurier do mnie dzwonił, ale byłam w pracy i nie mogłam odebrać. Oddzwoniłam po godzinie – powiedział, żebym wysłała poprawny adres SMS-em. Tak zrobiłam.

    Rano zadzwoniłam ponownie, zapytałam, kiedy będzie dostawa – usłyszałam, że o 13:00. Czekałam w domu, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił!

    O 16:00 sprawdzam status na stronie, a tam napisane, że paczka została odesłana z powrotem… o 13:05!
    Jak to w ogóle możliwe?! Nikt mnie nie poinformował, nikt nie próbował dostarczyć!
    ZaletyBrak
    WadyFałszywa informacja o dostawie – kurier zapowiedział przyjazd na godzinę 13:00, ale nikt się nie pojawił.

    Brak próby doręczenia – paczka została odesłana z powrotem o 13:05 bez jakiejkolwiek próby kontaktu w tym czasie.
  • ~MIETEK / 2025-06-05 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT TO CHYBA NAJDELIKATNIEJSZE SŁOWO JAKIEGO MOŻNA UŻYĆ, KURIER NIE UMIE ODEBRAĆ TELEFONU, NIE POTRAFI ODDZWONIĆ
    BANDA LUDZI BEZ POJĘCIA POCZĄWSZY OD KURIERA DO KOSULTANTÓW KTÓRY SIĘ POPROSTU ROZŁANCZA W TRAKCIE ROZMOWY
    PACZKA WYDANA Z MAGAZYNU DPD RANO O 8,30 CAŁY DZIEŃ DZWONIĘ I CZEKAM BO PRZESYŁKA JEST W NADANIU, CAŁY DZIEŃ CZEKANIA I ZERO ODPOWIEDZI KONTAKTU, PRZESYŁKI ITD, KONSULTANTKA SIĘ BEZCZELNIE ROZŁANCZA I PÓŹNIEJ JUŻ NIKT W CENTRALI NIE ODBIERA NIE KORZYSTAJCIE PAŃSTWO NIGDY Z ICH USŁUG TYM BARDZIEJ ŻE TO NIE JEST PIERWSZY PRZYPADEK TEGO TYPU
    TA FIRMA TO JEDNA WIELKA ŻENADA, DNO I WODOROSTY
  • ~Konchoida / 2025-06-04 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomogłoby:
    1. zobowiązanie kuriera do telefonu w sytuacji, gdy nie dostarczy paczki,
    2. dyżurny konsultant na infolinii lub czacie np. pn-pt 7-9 i 17-21 oraz w soboty np. 12-14, bo czasem informacje dochodzą poza godzinami ich pracy, a boty sobie nie radzą.
    3. Punkt DPD Pickup(np. w sklepie) lub automat paczkowy na każdej wsi, gdzie mieszkańcy korzystają z usług firmy.
    Maj - czerwiec 2025: Kurierzy nie mogą znaleźć adresu, nie odbierają telefonów, nie dzwonią, nie czytają SMS, mają pełne skrzynki telefoniczne. Piszą, że prawidłowy adres(co łatwo sprawdzić w mapach Google) jest błędny, jak nie przekierujesz, to odeślą do nadawcy. W mieście problem mniejszy, na wsiach często żadnych punktów nie ma. Kontakt z konsultantem tylko pn-pt 9-17( w soboty boty), reklamacji do bieżącej dostawy nie ma, bo 30 dni na rozpatrzenie. Kurierzy potrafią nie zastać w domu nawet osoby obłożnie chorej, kiedy w nim czeka wraz z opiekunką na materac przeciwodleżynowy... Nie pomaga prośba, że opiekunka po telefonie wybiegnie po niego na ulicę... Jak na posesji są 2 domy, jeden niezamieszkany i niewykończony, w drugim świeci się światło(wieczór) i czekamy na przesyłkę, to napiszą, że nikogo nie było i odeślą do nadawcy. A konsultant już może tylko przyjąć skargę...
    Zaletybrak
    WadyMaj - czerwiec 2025: Kurierzy nie mogą znaleźć adresu, nie odbierają telefonów, nie dzwonią, nie czytają SMS, mają pełne skrzynki telefoniczne. Piszą, że prawidłowy adres(co łatwo sprawdzić w mapach Google) jest błędny, jak nie przekierujesz, to odeślą do nadawcy. W mieście problem mniejszy, na wsiach często żadnych punktów nie ma. Kontakt z konsultantem tylko pn-pt 9-17( w soboty boty), reklamacji do bieżącej dostawy nie ma, bo 30 dni na rozpatrzenie. Kurierzy potrafią nie zastać nikogo w domu, gdy są tam 2 osoby, i nie skorzystać ani z dzonka do drzwi, ani telefonu. Nie pomaga prośba, że po telefonie odbiorę packę na ulicy. A konsultant już może tylko przyjąć skargę...
  • ~Darek / 2025-05-29 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zwrot do nadawcy bez próby doręczenia bo kurier jak sam powiedział, nawet nie bierze paczek do punktu. Dwie rozmowy i dyspozycje z konsultantami na infolinii, którzy mówią, że przekierują na dom, że już ustawiają i dzisiaj paczka wraca do nadawcy bez jednej próby doręczenia.

    Nigdy więcej nie skorzystam. Oby Wam to szybko upadło bo oszukujecie ludzi i tylko rozwalacie plany.
    ZaletyBrak
    WadyFunkcjonowanie i istnienie tej pseudo firmy
  • ~Jon / 2025-05-29 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dpd to lipna firma. Nie powiadamiają SMS-em że przesyłka jest do odbioru. Dopiero w ostatnim dniu wysyłają SMS-em wiadomość o przesyłce. A następnego dnia już przesyłka jest zabrana przez kuriera i odsyłana jest do nadawcy. Dpd nic już nie może zrobić, ani ją ponownie dostarczyć, przekierować. Zwracają do NADAWCY. TO JEST CHORE. NIGDY WIĘCEJ dpd . Omijajcie d p d !!!!!
  • ~Sarapiichuk / 2025-05-29 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    ---

    Bardzo przykre doświadczenie z firmą DHD.
    Swojej opłaconej w 100% przesyłki szukałam prawie dwa miesiące. Jak się później okazało, kurier dostarczył ją pod zły adres i przekazał obcym osobom – bez jakiejkolwiek informacji dla mnie, ani telefonu, ani SMS-a.

    DHD twierdzi, że paczka została doręczona. Tak – ale nie do mnie! Została odebrana przez zupełnie nieznane mi osoby.

    W rezultacie nie mam ani paczki, ani pieniędzy. Nikt nie ponosi za to odpowiedzialności, nikt nie zamierza zwrócić mi kosztów, a kontakt z firmą to strata czasu i nerwów.

    Pracownicy niekompetentni, brak profesjonalizmu i jakiejkolwiek troski o klienta.
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12733
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8134
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7754
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4147
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4035
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123