WadyLenistwo,brak kultury,nierzetelnośc,brak kompetencji,chamstwo.
strona 4 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Kris / 2025-07-09 14:27
Kurier nie dostarczył paczki z powodu nie odebrania telefonu! Telefon to dodatek do kontaktu z klientem. Kurier ma obowiązek podejść pod drzwi i dostarczyć paczkę!!!Żenada.Paczke zawiózł do żabki bo padało i nie chciało mu się pod drzwi podejść! Lenistwo i nierzetelność! Nie polecam usług DPD.Skarga złożona. -
-
~Wstrzasnieta / 2025-07-09 13:00
Też miałam problem z dostarczeniem przesyłki przez DPD.Nikomu nie polecam tej firmy kurierskiej.Tylko patrzeć jak z takim olewającym podejściem do klienta niedługo splajtują. ZaletyBrakWadyNieterminowość,utrudniony kontakt z kurierem...kurier nie dostarcza przesyłek ,mimo,że jest wyznaczony termin i ktoś czeka w domu...I nawet nie raczy zadzwonic...a na infolinii dostaję informację..że kurier nie miał czasu dostarczyć paczki.SZCZYT WSZYSTKIEGO. -
~gosia / 2025-07-09 10:44
Odradzam korzystania z usług firmy DPD. Niestety to prawda, że kurierzy nawet nie podejmują próby dostarczenia paczki. Specjalnie wziąłem dzień urlopu aby na pewno być w domu gdy przyjedzie kurier - najwyraźniej nie wiem gdzie mieszkam, bo kurier mnie w miejscu zamieszkania nie zastał. Całkowity brak profesjonalizmu i zwykłe cwaniactwo (żeby nie napisać ostrzej). ZaletybrakWadycałkowity brak nadzoru nad pracą kurierów, bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, brak jakiejkolwiek możliwości rozwiązania problemu - konsultant nie mógł połączyć się z odpowiednim oddziałem. to firma kurierska która nie radzi sobie z dostarczaniem przesyłek -
~Beata / 2025-07-08 21:09
W piątek miał dojechać kurier z paczka pominol. Paczka miała dotrzeć we wtorek ale zaznaczył doręczona a ja jej nie dostałam paczka wartość 1000zl pl. I nie wiem gdzie ja dostarczul . Masakra z tą firmą nigdy więcej nie zsorzystam z tej firmy ostrzegam innych -
~MAŁGORZATA / 2025-07-08 20:31
Tragedia. Odradzam wszystkim. Odesłali moje dwie paczki bez próby doręczenia i braku kontaktu z odbiorcą. Informuję , że było już po wyznaczonym terminie dostawy. kiedy udałam się do oddziału to 2 panie stwierdziły, ze nadawca podał błędne rozmiary paczki i nie zmieściła się w automacie paczkowym. Kiedy poinformowałam, że jestem pokrzywdzona w tej sprawie ponieważ zapłaciłam za paczkę panie stwierdziły , że trzeba złożyć reklamację i czekać na odpowiedź. Gdy spytałam dlaczego do mnie nie zadzwoniono to stwierdziły, że maja 1000 paczek dziennie, wie nie maja czasu. PRZESTRZEGAM WSZYSTKIM OMIJAJCIE DPD DUŻYM ŁUKIEM TO ANTY FIRMA KURIERSKA. ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA A W ZASADZIE JEJ BRAK, PODEJŚCIE DO KLIENTA, NIE WYKONANIE DOSTAWY -
~Ana / 2025-07-08 11:33
Najgorsza firma doręczająca.To już kolejny raz, kiedy mam bardzo negatywne doświadczenie z DPD. Kurier dzwoni raz do drzwi – dosłownie raz – i jeśli nie zdążysz podejść, paczka od razu zostaje przekierowana, bez żadnej próby ponownego kontaktu. Brak jakiejkolwiek informacji, brak telefonu, brak odpowiedzi na wiadomości. Próba skontaktowania się z firmą graniczy z cudem – nie odbierają, nie oddzwaniają, nie reagują. Kompletny chaos i brak odpowiedzialności. Mam wrażenie, że w tej firmie panuje totalny bałagan, a klient nie ma żadnych praw. Zdecydowanie nie polecam. Jeśli masz wybór – skorzystaj z innego przewoźnika. WadyTragedia. Totalnie nie rozumiem sensu tej firmy. -
~A / 2025-07-07 09:23
Nie polecam nikomu i niczemu kiedykolwiek korzystac z firmy, ktorej pracownicy wymiguja sie od wykonywania pracy, klamia na ten temat i sama firma nic z tym nie robi. ZaletyBrakWadyIstnienie -
~bunia / 2025-07-04 13:42
mimo ze podany jest nr telefonu kurierzy z dpd niedzwonia tylko zostawiaja paczki w paczkomatacjh jesytem osoba niepelnosprawna i mam trudnosci z chodzeniem i musze prosioc sasiada by odebral paczka z paczkomata ja jestem w domu zawsze i niezawsze dziala domofon tak ciezko zadzwonic na nr kliienta Wadyniedzwonia do kilienrta -
-
~Valeri / 2025-07-04 13:30
DPD to najgorsza firma w Polsce — brak możliwości kontaktu z obsługą klienta. Kurierzy nie potrafią odebrać paczek, nie potrafią ich dostarczyć, nie da się skontaktować z kurierem, kurier nie dzwoni. Nieudana próba doręczenia paczki o 23:57 w nocy — to jakiś żart? Paczka drugi dzień nie można jej dostarczyć. To ostatni raz, kiedy korzystam z waszych usług. Nikomu nie polecam DPD. -
~Anonimowy / 2025-07-03 17:02
Kurier prawdppodobnie rzucił paczką ponieważ od nadawcy dostałem informacje że pleksa w komputerze została zniszczona, na paczce były oznaczenia nie rzucać, ostrożnie szkło więc nie polecam a kurierowi życze wszystkiego najgorszego -
~Oleksandra / 2025-07-03 12:56
Zawsze opóźnione paczki ,na infolinii chamstwo,czekałam na kuriera tydzień tak i nie przyjechał .Nie polecam tej firmy!!!!! -
~Karolina / 2025-07-03 10:09
Od dwóch dni oczekuje na paczkę. Podobno przy pierwszym doręczeniu nie było nas w domu co jest bezczelnym kłamstwem. Dodam że na monitoringu kuriera nawet nie było na naszej ulicy!!! Od trzech już dni próbuje uzyskać jakie kolwiek informacje o paczce i nic. Nie plecam tej firmy za rowno ogółu jak i bezczelnych kurierów. -
~Ula / 2025-07-03 09:58
Kurier z dod nawet nie podszedł do mieszkania żeby doręczyć przesyłkę, a firma twierdzi ,że próba doręczenia przesyłki nie powiodła się i to 2 razy. Dodam tylko, że na przesyłkę czekaliśmy w domu 3 dni, gdyż nie było żadnej informacji kiedy kurier przyjedzie. Nawet śledziliśmy przesyłkę na mapie i było widać że kurier jest na naszej ulicy ale z przesyłką nigdy nie dotarł. Po oczekiwaniu znów sprawdziliśmy na mapie i kurier był już w innej dzielnicy. Na drugi dzień, gdy w końcu dodzwoniłam się na infolinię, nieuprzejmy pan stwierdził że przesyłkę zwrócono i nic nie da się z tym zrobić. Żenada. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji.nieuczciwy kurier.nieiprzejmy konsultant na infolinię. Brak chęci pomocy klientowi. -
~Inga / 2025-07-02 16:21
Dpd uszkodziło i nie dostarczyło przesyłki, która sprzedałam na olx. Odmawia zwrotu wartości przesyłki i kosztów nadania paczki.
Nie polecam i nigdy już nie skorzystam z jej usług. Piszę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Czuję się oszukana -
~edi / 2025-07-02 14:24
Dotyczy kuriera Łukasza obsługującego Wrocław-Borek, nie odbiera telefonu a jak w końcu odbierze po chamsku zrywa połączenie, odsyła paczkę do punktu Dpd twierdząc że nikogo nie zastał, albo że samochód mu się zepsuł, ma obowiązek 2 razy próbować dostarczyć paczkę - zapomnij,paczka leży sobie w punkcie, sam sobie przyjedź. Zdarza się to już drugi raz. Dpd tylko wysyła emaile czy jestem zadowoolony z ich usług - no bardzo ZaletyBrakWadyBezczelność, chamstwo -
~Tomasz / 2025-07-02 13:28
Dramat..Paczka niedoreczona w wiadomości podany telefon do kuriera Kilkanaście prob kontaktu przeze mnie i sprzedającego bezskuteczne Brak kontaktu z oddziałem w Sosnowcu Nikt nie odbiera Drugiego dnia ponowna wiadomość o doręczeniu Po godzinie informacja ze paczka nie przekazana do punktu odbioru z powodu gabarytów Ponowna próba kontaktu z kurierem bezskuteczna.Paczka przekietowana na konkurencyjną firme kurierska przez sprzedajacego Problem rozwiazany.Kpina arogancja i brak szacunku do ludzi DPD omijać szerokim łukiem .Dno .. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta
Brak kontaktu
Brak jakiejkolwiek informacji -
-
~Marek / 2025-07-02 09:43
Przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata, ale po podpisaniu aneksu gdy przyszła faktura ceny przesyłek do UE były kilka razy większe. Okazało się że osobna powinienem zażądać aneksów na inne usługi które nie przedłużają się wraz z umową ??? Gdy reklamowałem dostałem nowy cennik do UE ale po miesiącu okazało się że powinienem dostać od DPD ten aneks do podpisania i odesłać ale skąd mam wiedzieć że DPD go nie wysłało choć dostałem cennik. Dalej naliczają ceny razy 3 do 4. Chyba zależy im tyko na kasie a klient powinien znać wszystkie ICH zasady sam z siebie bo oni raczej o niczym nie informują. WadyBrak możliwości kontaktu telefonicznego i wyjaśnienia spraw -
~Ewa / 2025-07-01 20:48
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje . Czekam tydzień na paczkę która jest zaledwie 70 km ZaletyBrakWadyCzas -
~żenada / 2025-07-01 11:40
DPD po raz trzeci (3!) zgubiło moją paczkę! Byłem dzisiaj (01.Lip.2025.) w punkcie DPD w Gdyni przy ulicy Starowiejskiej 26/S3, do którego przekierowałem moją przesyłkę i kolejny raz dowiedziałem się, że "system nie zczytał przekierowania i obsługa nie wie gdzie jest moja przesyłka". Pani pracująca w punkcie była miła i starała się pomóc, co nie zmienia faktu że sama sytuacja jest skandaliczna i spotyka mnie po raz trzeci! -
~Fandor / 2025-06-30 17:43
O tym że DPD przekierowało paczkę do paczkomatu zgodnie z moim życzeniem, dowiedziałem się na stronie ... Poczty Francuskiej. ZaletySzybki to DPD owszem jest.WadyBrak potwierdzenia przekierowania paczki. Zero komunikacji z klientem. Portal DPD "Moja paczka"to koszmar.
strona 4 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »