Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12766 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2025-08-19 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z dpd, ale ostatnio nie polecam, kurier się nie pokazuje, nie odbiera telefonu, wg. mnie nawet nie próbuje dostarczyć paczki tylko od razu zawozi do pickup, infolinia również się do niego nie dodzwania, próba dostania się do żywego konsultanta po walce z beznadziejnym botem, wiele minut, jak chcesz złożyć skargę to przełączają cię na inny numer, który zrywa połączenie. Nigdy więcej DPD
    ZaletyBrak
    WadyBeznadzieja
  • ~Piotr / 2025-08-19 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier anulował zlecenie odbioru przesyłki zwrotnej o dużej wartości, na zagranicznej platformie nie ma możliwości wystawienia ponownie zlecenia, na infolinii DPD przełączają miedzy 4 konsultantów tylko po to by dowiedzieć się że zwrot musi zostać wystawiony ponownie a na platformie gdzie był zamawiany towar nie ma takiej możliwości. Kurier zamiast się skontaktować i umówić odbiór paczki to przyjechał sobie wg. własnego uznania a ja teraz zostałem z problemem, tracę czas i odbijam się jak piłka od DPD do platformy gdzie zamawiałem przedmiot. Dramat...
  • ~Ewa / 2025-08-18 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Ich kurier Ihor od 12.08. nie dostarczył mi paczki. A kolejne zamówienia niszczy i odsyła do nadawcy.Po tym jak ZOOPLUS przesyła nowe paczki z tym samym zamówieniem. Bo jemu nie chce się paczki wnieść pod wskazany adres.
  • ~Wiechu 890 / 2025-08-14 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam.Niestety moi przedmówcy piszą prawdę.Pani w biurze obsługi niemiła rzuca słuchawką,wprowadzanie ludzi w błąd.Żona kupiła telewizor T-Mobile wysłał DPD dzień wcześniej otrzymała Imiela że dostawa następny dzień roboczy, w aplikacji też informacja dostawa 14.08.25. Ok biorę urlop i czekam.Okolo południa dzwonię i dowiaduje się że dostawa będzie w poniedziałek a mamy czwartek. Urlop na marne, telewizora nie ma. Co mam zrobić? Zadałem pytanie czy robią sobie żarty to rzuciła baba słuchawkę. Ludzi mają w dupie. Gdyby powiadomili wcześniej że dostawa w poniedziałek nie brał bym urlopu na czwartek tylko na poniedziałek.Teraz kombinuj. Pozdrawiam.
    ZaletyMoże ceny
    WadyWprowadzanie ludzi w błąd,nie dotrzymywanie terminu dostaw,chamowata obsługa klienta,olewanie klientów.
  • ~Simson / 2025-08-14 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie skorzystam z tego ???? jakim jest dpd. Paczka idzie z chin opłacona przelewem w piątek dostaje smsa nie świadczącego że paczka jest na miejscu po czym odsyłają paczkę opłacona do nadawcy gdzie kurier idiota mógł zostawić paczkę przykładowo u sąsiada....
  • ~Toksiv / 2025-08-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zera się dać nie da.
    kurier „Jakub” obsługujący Walbrzych, tragedia gośc ma wszystko gdzieś,pomimo oczekiwania pod telefonem w domu 2razy pod rząd wbija że nikogo nie było pod adresem nie odbiera telefonu,ignoruje wszystko,nigdy więcej współpracy z DPD.
    Odradzam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Julia / 2025-08-13 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał wczoraj dostarczyć dla mnie bardzo ważna paczkę. Byłam na miejscu - dostałam informację że mnie niby nie było. Kurier nie odbierał moich telefonów ( dzwoniłam i pisałam parę razy). Zadzwoniłam do obsługi klienta - " będa jutro między 11-14". Następnego dnia podali mi namiary do nie tego dostawcy a na telefonie usłyszałam że nic z tym nie zrobią. Wypatrzyłam kuriera lekko po 9 rano. To jest jakiś żart i cyrk. Nie miła obsługa która nie jest kompetentna i nie oferuje pomocy żadnej. I leniwi dostawcy którym się nie chce pracować i kłamią. Masakra. Chłopak który dzisiaj to podwiózł był ok. Zadzwonił jak był na miejscu.
  • ~Maciej / 2025-08-12 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    POLKURIER - NIEKOMPETENTI, DPD - AROGANCJA I OLEWACTWO
    Kurier był o 11:07. Zadzwonił domofonem raz. Zanim doszedłem do domofonu z kuchni - odjechał.
    Rozmowa z panienką POLKURIERa: "pan musi się kontaktować z nadawcą, nadawca musi z DPD, DPD poda numer do kuriera. A jak nie, to paczka wróci. NIE, JA NIC NIE MOGĘ ZROBIĆ'.
    Rozmowa z Kurierem (510 585 653): "Ta. Dzwoniłem dzwonkiem raz i pojechałem. A paczka? Będzie w punkcie zbiorczym. Nie, nie dostarczę."
    CZY TO SĄ FIRMY OD DORĘCZANIA, CZY OD OLEWANIA KLIENTA?
    ZaletyNIE WIDZĘ.
    WadyNierzetelność, niechęć do świadczenia usługi, lekceważenie klienta, arogancja, niekompetencja.
  • ~była klientka / 2025-08-11 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Druga przesyłka nie została dostarczona przez kilka kolejnych dni! Kierownik nie podejmuje żadnych działań! Kurier bezczelnie kłamie, iż Żabka jest nieczynna albo odbiorca nieobecny a cały dzień byłam w domu i czekałam na przesyłkę. To moja ostatnia przesyłka przez dpd. Na szczęście są inni przewoźnicy. Nie dostarczanie przesyłek, kłamstwa wpisywane w historii przesyłki i rozrywanie opakowań przesyłek świadczy o poziomie kurierów dpd, sami się kompromitują. Na infolinię ciężko się dodzwonić a jak się uda, to niemiła obsługa i nic nie robią ignorując klienta. Najgorszy przewoźnik! Żenada, wstyd jak traktują klientów, dzięki, którym mają pracę!
    ZaletyBrak!
    WadyMnóstwo: nie dostarczają przesyłek! Kurierzy kłamią bezczelnie. Wcześniej otrzymywałam opóżnione przesyłki i porozrywane.
  • ~Waldek Elektryk Mława / 2025-08-11 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Te antyreklamy tutaj pisze frajerska konkurencja.
    Dpd powinno to zgłosić.
    Odtajnić wasze hosty, adresy ip i zabrać się za Was. Od wielu lat zamawiam DPD gdy odbieram części samochodowe. Tysiące części pod różne adresy. Nigdy w życiu nie przytrafiło się mojej osobie jakiekolwiek choćby jedno z opisywanych przez tutejszych frajerów zdarzeń.

    Zawsze na czas, kurierzy w kontakcie telefonicznych, apka działa, opóźnień zero, nigdy jakakolwiek paczka nie była uszkodzona.

    Po prostu piszący te bzdury sznurem powinni wylądować pod gabinetem prokuratora, zakłamani frajerzy. Gdyby odtajnić wasze IP okazałby się, że minimum 80% tych bzdur wypisuje jedna i ta sama firma konkurencyjna.

    Ot, ochrona danych osobowych.
    Na początku internetu w Polsce wszędzie i u każdego IP było widać. Wtedy internet był uczciwy a dziś to tylko zwykła szmata jak większość opiniujących, którzy usługi lub produktu nigdy w łapie nie mieli.
    ZaletyBardzo dobra firma, zero wad od lat
  • ~Zbigniew / 2025-08-08 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie, że nie zastał nikogo w domu. Domownicy czekali cały dzień na kuriera rezygnując z innych ważnych dla siebie spraw wymagających wyjścia z domu. Nigdy więcej tej firmy kurierskiej
  • ~Aga / 2025-08-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    czekałam za paczką która miała dojść przez dpd. Cały dzień czekałam w domu i pod koniec dowiedziałam się że kierowca zwrócił paczkę do nadawcy bez żadnego powodu. Paczka ponownie została wysłana i znów cały dzień czekałam za paczką i znów to samo firma dpd nie dostarczyła paczki i zwróciła do nadawcy. Nie mam siły już i nie mogę w nieskończoność czekać w domu całymi dniami. Póżniej jak sprawdzałam maile to najpierw dpd wysyłał nr zamówienia z moim adresem a po godzinie dostałam maila z jakimś innym adresem. Nie polecam tej firmy
    Zaletybrak
    Wadynie szanują klientów
  • ~klientka / 2025-08-07 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier dpd nie dostarczył przesyłki do Żabki kolejny dzień. Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu. Kilka razy otrzymałam rozerwane przesyłki, kurier z Katowic-2 sprawdzał ich zawartość. Ostani raz dpd!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyNie odbierają telefonu! Nie dostarczają przesyłek. Rozrywają przesyłki, żeby sprawdzić zawartość, mam zdjęcia.
  • ~Rozgoryczona / 2025-08-07 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę przydzielić gwiazdki, a powinnam wszędzie dać 0! Kurierzy na moją okolicę w tej firmie zmieniają się jak rękawiczki jednorazowe. A jednak każdy z nich jest tak samo arogancki, niekulturalny, nieprofesjonalny i złośliwy. Unikam tej firmy jak tylko mogę. Niestety niektórzy sprzedający np. na allegro ukrywają DPD po nazwą „kurier”. Mam małe dzieci i jestem po operacji brzucha, a pan żąda ode mnie bym nosiła paczki. Gdy odmawiam, wyrzuca z samochodu paczkę po paczce (5 paczek nieduże, ale zbyt ciężkie dla kobiety po operacji) pozostawiając je na środku podjazdu. No cóż jest to nie jedna taka sytuacja. Pozostawianie paczek pod innymi adresami czy odnotowanie, że paczka została dostarczona podczas, gdy kurier zapomiał się zatrzymać u mnie. Takich sytuacji mogłabym wymieniać jeszcze dużo. Unikam DPD jak tylko się da, choć czasem jestem zaskoczona przez sprzedającego tą usługą. Widzę, że dużo osób jest niezadowolonych z usług DPD. Mam nadzieję, że sprzedawcy również dostrzegą problem i nie będą ukrywać korzystania z ich usług.
    ZaletyBrak
    Wadykultura osobista każdego kuriera, który jeździł do mnie
  • ~Arkadiusz / 2025-08-06 14:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj spodziewałem się przesyłki, jestem w domu czekam na kuriera dpd. Niestety nie chciało mu się przyjść dostarczyć osobiście (taką formę dostarczenia opłaciłem) Zostawił w żabce i poinformował że tam jest do odbioru. Nie stety nie odbiorę jej bo zapłaciłem z dostarczeniem do domu nie do żabki. Nie polecam tego dostawcy. To nie pierwszy raz. Guwniana f-rma. Gwiazdka nie należy się ani jedna
    Zaletynie ma
    WadyZostawiają paczki w żabkach zamiast dostarczyć pod drzwi
  • ~Klikentela / 2025-08-06 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka od tej firmy. Najgorsze ze wszystkich. Już nawet poczta polska jest lepsza.
  • ~s / 2025-08-06 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Brak pomocy. Bot na stronie to jakiś żart.
  • ~Piotr / 2025-08-06 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez kilka lat korzystałem z DPD z uwagi na cenę przesyłki. Pomimo uszkodzonych paczek, fatalnej obsługi reklamacji, ogólnego bałaganu i kurierów kłamiących. Dziś powiedziałem sobie dość. Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy. Dopłacę 2, 5 czy 7 złotych, ale z tą firmą nie chcę mieć już nic wspólnego. Moje nerwy są warte zdecydowanie więcej. Widzę że takich osób jak ja, jest niemało a mam nadzieję że będzie coraz więcej. Szanujmy się! Unikajmy partaczy.
  • ~Joanna / 2025-08-05 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać zera. byłby to ocena adekwatna do usług. Wiem jedno - kolejnej szansy nie będzie. jeśli sprzedający będzie wysyłam firma dpd to nie kupię u niego towaru. Kurierzy to dramat, firma to dramat.
  • ~REW23 / 2025-08-05 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    WSZYSTKO NAJLEPIEJ BYŁOBY WYSTAWIĆ NA ZERO PONIEWAŻ KURIERZY TEJ FIRMY SZCZERZE NA TAKĄ OCENĘ PRACUJĄ, A NAJCIEKAWSZE WTYM, ŻE FIRMA ICH WSPIERA W DZIAŁANIACH. NIEDOSTARCZANIE PACZEK, PRZEKIEROWANE PACZKI LĄDUJĄ W MAGAZYNIE I SĄ ZWRACANE DO NADAWCY NAWET TE POBRANIOWE. OD JAKIEGOŚ CZASU (BYĆ MOŻE PO JAKIEJŚ REORGANIZACJI) PACZKI PRZESTAŁY DOCIERAĆ DO ADRESATÓW I TO NIE TYLKO W MOIM PRZYPADKU, ZNAJOMI POTWIERDZAJĄ, ŻE TO NIE DOTYCZY TYLKO MOJEJ OSOBY. POZOSTAŁE OCENY JAKIE WIDZĘ SĄ ADEKWATNE DO JAKOŚCI I POKRYWAJĄ SIĘ Z RZECZYWISTOŚCIĄ. DPD ZESZŁO NA PSY.
    ZaletyBRAK
    WadyISTNIENIE FIRMY JAKO FIRMY KURIERSKIEJ.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12766
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8185
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7779
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4885
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4075
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152