Gdyby była opcją 0 to tylko tyle bym dała .
Totalna patologia, kurier miał 3 próby dostarczenia, w pierwszy dzień wymachiwal przesyłką i oczekiwał przeprosin za to ,że poprzednim razem zachował się jak ,,, i powiedziałam, że napisze skargę. Więc wpisał "odmowa przyjecia "
Przekierowalam więc przesyłkę do pickapu, nie zostawił jej tam , a wpisał "paczka nie spełnia wymogów "
Dodam tylko ,że podeszłam do punktu i sprawdziłam jak duże paczki zostawiają tam kurierzy, okazuje się, że do 30 kg ,a moja miała zaledwie 12kg ,kolejna próba kolejnego dnia , nawet się nie pofatygował ,żeby zadzwonić domofonem ,wyjść do góry-nie
wsadził awizo do skrzynki i wpisał brak adresata,podczas gdy byłam w domu i widziałam go pod blokiem. Totalne buractwo ,samowolka .Na infolini też nic nie zrobią -mogą go tylko "poprosić ,żeby przywiozł przesyłke ,ale jak nie będzie miał ochoty to tego nie zrobi, nikt go przecież nie zmusi"skargi nie mają sensu , pisalam kilka- to dostalam odpowiedź ,że zostanie przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca tyle .Najlepiej nie korzystajcie z tej patologii szkoda nerwów i czasu
ZaletyŻadnych zalet ,same wady!!!@
WadyBrak profesjonalizmu, szczeniactwo ,cwaniactwo. Kłamie wpisując zupełnie coś innego niż było!!!
~Michał / 2025-10-12 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie skończyłem na dobre korzystanie z usług DPD.
Wprowadzili sobie ostanio "dopłatę za podjazd" i kurierzy nabijają sobie ją kiedy chcą i kiedy im pasuje, bez związku z czymkolwiek, albo robi to jakiś innych ich dział lub system, losowo. U mnie jest tak że kurierzy od lat sami sobie otwierają bramę i świetnie wiedza gdzie są paczki, nie ma potrzeby kontaktu. Oczywiście nigdy nie spóźniłem się z przygotowaniem i wyłożeniem paczki. Miesiąc później dostaję wezwania do zapłaty za "pusty podjazd".
Zdecydowanie odradzam naciągaczy.
~Leszek / 2025-10-11 22:45
Ocena: 1.00 / 5
DPD to kpina nieroby i tyle, piszą że nikogo nie było jak 2 osoby w domu siedzą. Po sprawdzeniu monitoringu nawet nie zatrzymał się pod drzwiami tylko odrazy pod automat pojechał.
ZaletyBrak
WadyNie chcę im się robić paczek nie dostarczają
~Dpdtokupa / 2025-10-10 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Firma mając mój numer i email cofneła paczkę bo nadawca nie podał adresu... co za problem powiadomić klienta o takiej sytuacji i zapytać o ewentualny adres dostawy. Nie rozumiem zasad działania tej firmy. Nie pierwsze rodeo z dpd paczki bez słowa zostawiane na ochronie albo pod drzwiami albo cofnięte do punktu odbioru gdzie byłem w domu cały dzień. literalnie najgorsza firma kurierska w polsce z brakiem jakiegokolwiek podejscia do klienta
ZaletyBrak
WadySame
~Asia / 2025-10-09 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Kurier obcej wschodniej narodowości ma widocznie ptsd bo nie wysiada z auta i od razu rejestruje brak adresata. Dpd to totalna porażka, inpost górą!!!
ZaletyBrak
WadyTotalna niekompetencja
~Tom / 2025-10-07 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz beznadzieja. Po 16 informacja, ze nikogo nie bylo pod adresem. Ukraiński kierowca chyba przed dronami uciekał i nie miał czasu na dostawę. Zatrudniacie może kogoś, kto ogarnia.
~MARIUSZ / 2025-10-07 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Kurier jeździł z paczka cały dzień od samego rana, a ostatecznie o 2 w nocy zmiana statusu i ponowne dostarczenie na magazyn. W ogóle nie było próby doręczenia. Złożyłem reklamacje, odpowiedź DPD cytat dosłowny "informujemy, iż paczka nie została doręczona z powodu braku czasu kuriera."
Firma żart, syf, kiła i mogiła.
ZaletyPotencjał komediowy
WadyPodnoszą ciśnienie
~Robert / 2025-10-07 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałem paczki na Węgry i od tygodnia są w oddziale doręczającym, który ich nie doręcza.
Cały czas proszą o cierpliwość i piszą, że mają lokalne kłopoty.
Ocena negatywna za przyjmowanie przesyłek, chociaż wiedzą, że nie mogą ich obsłużyć.
Strata czasu na tą firmę.
~ab / 2025-10-06 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze jedna negatywna opinia , z której firma sobie nic nie robi.
Skontaktowałam się z obsługa klienta ponieważ przez jakieś niedopatrzenie lub błąd systemu nadawcy, brakowało numeru mieszkania w adresie. Liczyłam na szybkie uzupełnienie przez centrale ponieważ kurier ma wyłączony telefon i nie mogłam bezpośrednio dokonać poprawki.
Niestety najpierw musiałam dyskutować z komputerem udającym posiadanie inteligencji a potem konsultantka stwierdziła, ze firma nie potrafi się skontaktować z własnym kurierem. W związku z tym uruchomiła "procedurę przekierowania" co w sposób zasadniczy opóźni doręczenie. W przypadku wyrobów medycznych każdy dzień ma znaczenie.
~Irena / 2025-10-06 03:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na świecie.
Obsługa i reklamacje 0 gwiazdek
Czas dostawy 0
~pmzal / 2025-10-05 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Firma fatalna! Kurier dzwonił na tyle krótko, że starsza osoba czekająca na paczkę nie zdążyła dojść do drzwi! Wieczorem przekierowałem paczkę do paczkomatu aby uniknąć powtórki sytuacji. Paczka kisiła się w oddziale Doręczającym, była wydawana do doręczenia, wracała do oddziału i w końcu zwrócona do nadawcy!
na moją reklamację otrzymałem takie pismo:
Dotyczy: ZG/25/391198, 1025116752435U
"Działając w imieniu DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dziękujemy za przesłane zgłoszenie
dotyczące nieprawidłowości w świadczeniu usług. Zapewniam, że informacje na temat przejawów naruszenia
zasad obowiązujących w firmie DPD Polska są bardzo cenne i pozwalają nam doskonalić oferowane usługi.
W związku powyższym incydentem, pragniemy serdecznie przerosić. Zapewniamy, że analizujemy przyczyny
tego zdarzenia oraz wyciągamy wnioski, które pozwolą nam stale podnosić jakości świadczonych przez DPD
Polska usług. Pozostajemy w przekonaniu, że przyszłe doświadczenia związane z korzystaniem z naszych
usług, będą pozytywne.
Z poważaniem,"
Dla mnie to ŻENADA!!!!
ZaletyBRAK!!!!
WadyOdpowiedź z automatu, bez próby rozwiązania problemu!
NIE POLECAM, USŁUGI ZBLIŻAJĄ DPD DO POZIOMU POCZTEKSU!
~Olena / 2025-10-02 12:10
Ocena: 1.00 / 5
„Jestem bardzo zła i rozczarowana usługami DPD Polska w Sopocie! Kurier nie skontaktował się ze mną przed dostawą, nie zadzwonił, nie odpowiedział na mój telefon. Po rozmowie na infolinii usłyszałam, że kurier ma prawo nie dzwonić i nie odbierać telefonu od klienta – to jest absolutnie niedopuszczalne!
Jak w takim razie klient ma odebrać swoją paczkę? ????
Takie traktowanie klienta jest skandaliczne i nie będę korzystać z usług tej firmy w przyszłości.
???? Numer przesyłki: [13340003068428]
???? Data zdarzenia: [02.10.2025]”
~Dorota / 2025-09-30 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma, przesyłki dostarcza tylko do godziny 13. Kurier nie odbiera połączeń telefonicznych a Biuro Obsługi Klienta nie widzi problemu w tym że kurierzy pracują do godziny 13
~Aneta / 2025-09-29 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Firma porażka, kurierzy nie dostarczaja przesyłek pod pretekstem błednego adresu dostawy (adres zweryfikowany, podany poprawnie). Pracownicy infolinii niepomocni, bezczelini, rozłaczają sie bez słowa. Frima DNO!!!
Zaletybrak
Wadybrak realizacji uzług, brak jakiejkolwiek pomocy
~Opryskliwa Zuza / 2025-09-27 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam !! Kurier miał się zjawić po odbiór paczek do godziny 1100. O 1200 dzwoni i mówi, że najlepiej będzie, jeżeli ja mu te paczki dowiozę gdzieś tam (!). Jedna wielka kpina. Musiałem anulować to zlecenie. Ciekawe czy dostanę zwrot pieniędzy.
ZaletyŻadnych
WadyInteres klienta mają na ostatnim miejscu.
~Saguaro / 2025-09-26 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Już co najmniej trzeci raz kurier nie dostarczył przesyłki. Siedzę w domu zamiast zająć się pracą a on ma wywalone. W śledzeniu widzę, że przesyłka w dostarczeniu. Powiat Olsztyn.
~Michal / 2025-09-26 09:56
Ocena: 1.00 / 5
została doręczona do Komisariatu Policji Rzeszów II.Kurier napisał,,odmówiono przyjęcia,, Komendant KP Rzeszów zabezpieczył monitoring i okazało sie ze kurier w ogóle nie przyjechał. REKLAMACJE ROZOZNAWAŁ KAMIL ŻERO Z DPD pomimo to nie uznał reklamacji. TERAZ NAJLEPSZE odwołanie od reklamacji rozpiznawal....Kamil Żero i również nie uznał reklamacji. ZENADA I BRAK LOGIKI ORAZ OROFESJONALIZMU POMIMO JAWNYCH DOWODOW
WadyBrak logicznych reklamacji
~Kowal / 2025-09-24 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi DPD (Warszawa Grochów) nie chce się dostarczać paczek pod adres. Od razu, rano zawozi je do sklepu żabka i wpisuje że nie zastał odbiorcy. Jest to działanie notoryczne, tyle że ja zawsze jestem w domu a przed wejściem jest monitoring który kuriera nie widział. Tym razem nie będę prosił kogoś o przyniesienie przesyłki, ja z pewnych przyczyn z domu nie wychodzę. Jest to obecnie najgorsza firma dostarczająca przesyłki.
~adamas / 2025-09-23 18:55
Ocena: 2.67 / 5
Współpracuję z DPD od ponad 20 lat. Niestety w ostatnich miesiącach mam coraz więcej skarg na kurierów. Zamiast dostarczać na adres, przesyłki zostawiane są w punktach odbioru. Czas zastanowić się nad zmianą firmy.
WadyNiekompetencja kurierów.
~Ann / 2025-09-23 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Wiem, że ten komentarz niczego nie zmieni, ale moja frustracja jest zbyt wielka, by przemilczeć kolejną sytuację, w której DPD totalnie ignoruje klienta. Moja przesyłka od soboty krąży pomiędzy oddziałem doręczającym, a punktem odbioru wskazanym w momencie zamawiania przesyłki. Pracownicy tzw. infolinii albo nie wiedzą, albo celowo wprowadzają w błąd, gdyż po raz kolejny rzeczywistość jest inna, niż zapewnienia - wczoraj poinformowano mnie, że dziś na pewno przesyłka trafi do wybranego punktu odbioru, po czym rano otrzymałam informację, że jednak DPD samodzielnie zdecydowało o dostarczeniu paczki do domu, gdzie mnie oczywiście dziś nie będzie. Wysłałam sms do kuriera, bo tym razem wszystko już chcę mieć na piśmie - brak raportu doręczenia, prawdopodobnie nie odbierają sms-ów. Poprzednim razem inna paczka przez tydzień jeździła pomiędzy punktami odbioru, bo rzekomo nie spełniała kryteriów pozostawienia w punkcie. Ciekawe jednak, że system daje możliwość przekierowania i wyboru konkretnych punktów z listy. Na infolinii oburzenie, że przesyłka jest za duża.... ale na pytanie, jakie są graniczne wymiary odpowiedzi brak. Jeśli system DPD pozwala wskazać dany punkt, mnie jako Klienta nie powinno już zaprzątać to, czy system się pomylił. To nie jest moja sprawa, a raczej próba przerzucenia odpowiedzialności z firmy kurierskiej na osobę korzystającą z jej usług. Więcej na pewno nie wybiorę tej firmy.