strona 15 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2024-09-19 08:17
To jest kpina za co my płacimy. Kurier ma problem z dostarczeniem paczki pod drzwi mówiąc że jak nie pomożemy jemu wnieść to pozostałe paczki w samochodzie zabiera z powrotem. Powinno być jemu wstyd żeby kobiety po 50-tce za niego wykonywały jego pracę.
Miechowice -
-
~Mateusz / 2024-09-17 19:56
1 słowem - tragedfia. Skoro kurier nie potrafi dodać paczki do DPD Pickup Station to o czym my mówimy? ZaletyBrak - Gorzej już działa chyba tylko Poczta PolskaWadyKurierzy kłamią , zerowa obsługa klienta , czas dostawy -
~Serhii / 2024-09-16 21:16
Dzień dobry. kurier zawsze przyjeżdża bez terminala płatniczego. i nie używam Gothica. prosimy o wysłanie kuriera z terminalem. kto nie kłamie, że w biurze nie ma nikogo, kto pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu ZaletyKurier klamieWadyLepiej Inpost -
~Adek / 2024-09-12 20:02
Krótko i na temat, szczerze nie polecam firmy kurierskiej dpd, jeżeli ktos ma wątpliwości, proszę zamówić jakąkolwiek rzecz przez internet i wybrać dostawcę „kurier dpd”…., szkoda gadać, nie polecam, nie pozdrawiam ???????? ZaletyBrakWadyTylko i wyłącznie -
~Daria / 2024-09-12 10:16
Przesyłka przekierowana do punktu odbioru, godziny odbioru podane w SMS 10-18. o godz. 16 nikt o przesyłce nie słyszał, najpierw pani próbowała mnie zbyć, ze to nie jej rejon, musiałam okazać SMS z adresem, a potem to już zaczął się festiwal opowieści dziwnej treści. Że kurierzy ładują auta o 7, a ja przekierowałam przesyłkę o 8.30 (ale mail o możliwości przekierowania otrzymałam o 8.12). Więc kurier zostawił przesyłkę w Żabce. której? Najbliższej. Pani widac żyje w alternatywnej rzeczywistości i nie wie, ze Żabki są na każdym rogu. Więc czemu nie otrzymałam SMS żeby odebrać w Żabce? Przecież kurier nie bedzie do każdego wysyłał SMS. Potem się okazało, ze przesyłka wróciła na główny magazyn. Czemu nie zostałam o tym poinformowana? Nikt nie wie. A na koniec hit - przesyłkę ma na aucie inny kurier i zaraz podjedzie. Kurier na dzień dobry mnie poinformował, że ona ma czas do 19. a w SMS pisze, że do 18 mam odebrać. On tego nie pisał, tylko automat to on nie wie. W ogóle powinnam być wdzięczna, że przyjechał, bo zjechał specjalnie z trasy. na koniec oboje Państwo oświadczyli, że moje pretensje do nich są nieuzasadnione i jeśli mam problem to mam sobie dzwonić na infolinie. Fakt, klient winien swojej głupoty, że wybrał akurat DPD. Tam kurierom trzeba się kłaniać w pas, bo robią klientowi ogromną grzeczność i uprzejmość dostarczając mu paczke. Nie pierwszy to raz zresztą mają problem z dostarczaniem paczek. Zaletypan kurier był uśmiechnięty (nonszalancko, ale zawsze), łaskawie zjechał z trasy, aby dostarczyć mi przesyłkę, moja wdzięczność jest bezdennaWadyzbywanie klienta, nieterminowość, potok mylących informacji, brak współpracy miedzy pracownikami a przełożonymi, nonszalancja, traktowanie klienta jak zło konieczne -
~H## / 2024-09-12 08:01
Po prostu żenada paczka miała być dostarczona dnia wczorajszego kurier nie odbierał infolinia nie wie co się dzieje
kolejna dostawa dopiero w piątek WITAMY W DPD!ZaletyNIE MAWadynieporadna infolinia, kurier nie odbiera telefonu ma wszystko w d . -
~Michał / 2024-09-11 15:17
Kurier podjeżdżając do domu oznajmił że nie będzie dźwigać paczki 29kg jego kręgosłup jest najważniejszy i paczka wraca do magazynu i do sprzedawcy ZaletyBrakWadyTylko -
~Zawiedziona / 2024-09-11 10:52
NIE POLECAM! Kurier obcokrajowiec, nie można się dogadać w sprawie godzin dostawy, zarządzanie miejscem odbioru paczki bez powiadomienia adresata, samemu trzeba śledzić losy przesyłki - punkt odbioru przekierowany na drugą stronę miasta bez powiadomienia - dojazd min. 40 minut. Ta firma to porażka, pani z infolinii się sama rozłącza, nie potrafi pomóc, powtarza tylko to, co ja sama widzę przy śledzeniu przesyłki - szkoda kasy na taką infolinię :(
-
-
~Marian / 2024-09-10 23:25
Odradzam . Tragedia .Nie polecam.Kurier często nie zabiera paczek z paczkopunktu no bo nie .NIe podejmuje nawet 2 pruby dostawy. WadyKurier nie dostarcza paczek .No chyba że mu się chce. -
~Zbyszek Zubrzak nie wstydzę się opinii / 2024-09-10 07:15
Dno, dno i jeszcze raz dno. Od dwóch tygodni nie odbierana jest paczka do wysłania. Opłacona ba nawet fakturę za usługę firma DPD już mi przysłała jako potwierdzenie zrealizowania usługi. Codzienne telefony do obsługi sprowadzają się tylko do zapisania zgłoszenia, ponowienia zlecenia odbioru i nadania nowego numeru zlecenia i zapewnienia o przybyciu kuriera do godz. 17. Następnego dnia to samo, zabawa w nowy numer itp. Dno, dno i jeszcze raz dno. Krytykowałem Pocztę Polską, porównującc moje obecne doświadczenia, wiem że poczta to luksusowa i rzetelna firma, co nie powiem o DPD. ZaletyŻadnychWadySame wady, za mało linijek do wpisania. -
~Agnieszka / 2024-09-09 16:53
Bardzo wysoko oceniam współpracę z DPD. Jedna z lepszych Firm działających w branży przesyłek kurierskich, ekspresowych i pocztowych. Szczególnie wysoko oceniam kuriera Tomasza (telefon: 514225340 kulturalny, terminowy, uprzejmy, słowny, zawsze w kontakcie). Zalety1) Firma terminowo realizuje dostawy. 2) Doskonała komunikacja z Firmą oraz z Kurierem.Wadyod 4 lat korzystam z usług firmy DPD. Nie odnotowuję wad. -
~Aga / 2024-09-06 17:52
Firmą nie można nazwać tego czegoś kilkanaście przesyłek nadałam i z większością było coś nie tak wiecznie jakiś problem ale po ostatniej akcji to nie wiem czy nie powinnam do sądu skierować sprawy paczka została odebrana przez kuriera z punktu po czym przewieziona w inny punkt gdzie są ich paczkomaty koło pewnego marketu i tam porzucona do śmieci bez jakiejkolwiek informacji mailowej czy innej DRAMAT!!!! -
~Kateryna / 2024-09-06 16:24
Firma opóźniła dostawę o tydzień, a nasza paczka nigdy nie dotarła. Kurier Rafał (nr telefonu 514254817) zadzwonił w dniu dostawy i powiedział, że na przesyłce nie ma naszego adresu i jeśli chcemy odebrać przesyłkę to musimy przyjechać na miejsce. Nie mogliśmy przyjechać, dostawa musiała być w domu. W dniu dostawy odmówił przyjścia do nas i powiedział, że jutro mogę przywieźć paczkę. W sieci DPD widzimy przyczynę niedostarczenia zamówienia – nie odnaleziono klienta. Ale to nieprawda, kurierowi podano nasz adres przez telefon. Przychodzi kolejny dzień i w sieci DPD widzimy, że przesyłka została zwrócona!!!! jednak go nie zwróciliśmy. I tak już z drugą przesyłką z rzędu! Konsultant internetowy powiedział, że paczka została zwrócona przez sklep, który zorganizował dostawę, ale sklep nie potwierdził zwrotu z ich strony. ZaletyBRAKWadykłamią i są niegrzeczni -
~Kateryna / 2024-09-06 16:17
Firma opóźniła dostawę o tydzień, a nasza paczka nigdy nie dotarła. Kurier Rafał (nr telefonu 514254817) zadzwonił w dniu dostawy i powiedział, że na przesyłce nie ma naszego adresu i jeśli chcemy odebrać przesyłkę to musimy przyjechać na miejsce. Nie mogliśmy przyjechać, dostawa musiała być w domu. W dniu dostawy odmówił przyjścia do nas i powiedział, że jutro mogę przywieźć paczkę. W sieci DPD widzimy przyczynę niedostarczenia zamówienia – nie odnaleziono klienta. Ale to nieprawda, kurierowi podano nasz adres przez telefon. Przychodzi kolejny dzień i w sieci DPD widzimy, że przesyłka została zwrócona!!!! jednak go nie zwróciliśmy. I tak już z drugą przesyłką z rzędu! Konsultant internetowy powiedział, że paczka została zwrócona przez sklep, który zorganizował dostawę, ale sklep nie potwierdził zwrotu z ich strony. ZaletyżadnychWadyKurierzy nie dojeżdżają -
~Daro / 2024-09-06 15:44
Partacz dpd zmienił sobie regulamin, i teraz nie musi doręczać paczek bezpośrednio do domu odbiorcy, kurier może bezkarnie bez próby doręczenia zostawiać ją w punkcie. To klient płaci za usługę dostawy paczki do domu, a kurier i tak jej nie doręczy tylko trzeba udać się osobiście do punktu odebrać paczkę!!! Uważajcie na tego pseudo kuriera który dba tylko o własną kieszeń i aby się czasem nie przepracował, klienci zapłacą kupę kasy za dostawę do domu, a on i tak paczkę zostawi w punkcie. Omijać szerokim łukiem tego partackiego kuriera dpd. OBYŚCIE ZBANKRUTOWALI JAK NAJSZYBCIEJ DPD! ZaletyBRAKWadyBRAK DORĘCZENIA PACZKI DO DOMU, KURIER ROBIĄCY ŁASKĘ, BARDZO NIE MIŁA OBSŁUGA, WRĘCZ OLEWAJĄCA NA KAŻDYM KROKU KLIENTA -
~iakol / 2024-09-06 09:39
Tragedia. Wiem, że może to jest kwestia kuriera w danej okolicy, ale niemal każda dostawa z przygodami, ale chyba nie w tym wypadku.
Ostatnio dostaję komunikat błędny adres, sprawdzamy z nadawcą wszystko było dobrze. Kolejny dzień i znów nie dostarcza bo się niby nie wyrobił i wiedział, że już nie zdąży w czasie pracy firmy.
Tragedia i praktycznie jedyne informacje to bot. Nie wiem po co jest telefon skoro i tak dostaje człowiek wyłącznie te same komunikaty i zero możliwości ingerencji człowieka. Po mailach odpowiedź po kilku dniach itp.
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy, wiem, że czasami nie ma się wyboru, bo sklep chcąc zaoszczędzić ma tylko umowę z nimi.
Może trochę taniej, ale nie trochę słabie, a gigantycznie słabiejZaletybrakWady- wieczne opóźnienia
- wyłącznie bot z informacjami -
-
~Nn / 2024-09-05 18:12
Zero kontatu z kierowcą sztuczna inteligencja inteligentnie podaje numer do kuriera a kurier nie odbiera, w śledzeniu przesyłki stoi w miejscu przez godzinę i pewnie je roznosi na piechotę albo czeka, żeby zrezygnować z przesyłki super polecam jeśli ktoś oczekuje takiej takiego odbioru przesyłki -
~Dom / 2024-09-05 17:11
Nie wiadomo co się dzieje z paczką, z niewiadomych powodów nagle zyskała nowy numer. Co więcej zignorowany został fakt, że miała być przekierowana do żabki. Po uzyskaniu nowego numeru nie ma już możliwości jakiegokolwiek przekierowania (paczka została przeze mnie przekierowana, ponieważ z panem kurierem nie można się było umówić. Podał godzinę o której będzie, a nawet tego dnia nie przyjechał - dla kogoś pracującego w ciągu dnia (czyli dla ogromnej grupy ludzi) taka nieścisłość to bardzo ważna kwestia. Następnego, a także i kolejnego dnia paczka także nie dotarała. Wracając do dnia kiedy kurier miał rzekomo pierwszy raz dostarczyć paczkę: Kiedy udało się wreszcie z nim połączyć powiedział, że nie posiada już paczki, bo miała zostać przekierowana - co jest jakimś ewidentnym błędem bo ta pierwsza próba przekierowania do automatu DPD od razu została odrzucona, właśnie dokładnie dlatego, że kurier już w posiadaniu paczki był - co wiem z rozmowy telefonicznej gdy kurier deklarował godzinę o której z nią będzie - rozmowa ta była po fakcie odrzucenia przez dpd pierwszej próby przekierowania właśnie ze wspomnianej wcześniej przyczyny). Aplikacja zupełnie nie podaje przyczyn zmian i problemów związanych z paczką, konieczność jej zainstalowania wynika z faktu, że nie da się w inny sposób śledzić przekierowanej paczki. Ale skoro to przekierowywanie jest ignorowane to w tym momencie dla mnie zupełnie przestaje być użyteczna. Sam fakt dostawy w deklarowanych widełkach (mam nadzieję przynajmniej, że tak będzie) nie wynagradza zupełnie faktu, że kurier (kolejny, kolejny raz) jest niesłowny, a paczka odbija się od punktów zataczając koła. Ani to efektywne ani ekologiczne ani ekonomiczne. Oczywiście na infolinii pomocy nie uzyskamy. Wita nas automat, który po prośbie o połączenie z konsultantem mówi, że nie może tego zrobić, a po podaniu numeru przesyłki odsyła na stronę, na której właśnie te nieścisłości i chaos kazały szukać odpowiedzi w innych miejscach. Człowiek zatacza więc wtedy koło dokładnie tak jak jego paczka, która dotrzeć nie może. -
~Piotr / 2024-09-04 21:33
Opinia na temat kuriera, który ją dostarczył, a właściwie nie dostarczył. Rzucił pod drzwiami i odjechał, nie poinformował mnie o dostarczeniu przesyłki i do tego jeszcze kłamie w żywe oczy, że poinformował kogoś na recepcji, choć pracownicy nie zostali poinformowani. Na przesyłce był numer kontaktowy do osoby zamawiającej, zero informacji, zero telefonu. Jakość obsługi fatalna. Po odjeździe kuriera wykonałem telefon i otrzymałem w odpowiedzi krótkie stwierdzenie z jego strony, iż paczka jest dostarczona, ale nikt jej nie odebrał. Naprawdę żenada, brak profesjonalizmu, takich ludzi powinni wysyłać na szkolenia lub po prostu zwolnić. Takiej osobie należy się NAGANA (za kłamstwo). Dodzwoniłem się w końcu na infolinię do DPD. Pani również niezainteresowana pomocą. Paczka miała wrócić do nadawcy i nie zostać odebrana od kuriera, jednak nie było takiej możliwości, skoro kurier zostawił ją pod bramą. Panią stwierdziła, że mam złożyć reklamację i czekać 30 dni. Ja na zwrot przesyłki mam 14 dni, nie mam 30 dni. Ręce opadają, omijajcie DPD i tego kuriera szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo. -
~JANINA / 2024-09-04 13:07
DPD pozwala obrażać swoich klientów
DPD - KURIER nadzwyczaj niekompetentny , mam stałą umowę na odbiory o konkretnej godzinie , zawsze przyjezdza przed czasem , zwracanie uwagi nic nie daje . Paczki z samochodu wyrzuca na ziemię w błoto . Jest bardzo chamski , do starszych ludzi zwraca się na Ty . Mimo skarg składanych w DPD dział d.s KONTROLI JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA nie reaguje . Kurier nadal jezdzi , obraża nas i naszą pracownicę , która jest świadkiem jego zachowania . TO SKANDAL A NIE FIRMA .ZaletybrakWadyCHAMSTO , NIEKOMPETENCJA , LEKCEWAŻENIE KLIENTA I POWIERZONEGO KURIEROWI TOWARU
strona 15 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »