Beznadziejna firma. Jeśli możecie to korzystajcie ze wszystkich dostawców ale nie z DPD. Kurier niby u mnie był , ja byłem w domu , nie raczył zadzwonić abym wyszedł. Odjechał i zgłosił w firmie. że nie zastał klienta w domu. Nie dostałem żadnej informacji , że ma się zjawić. Informację taką przesyłają tylko na maila , lecz jeśli nie masz dostępu z jakiegoś powodu do swojej skrzynki to nie wiesz, kiedy i czy wogóle kurier tej beznadziejnej firmy przyjedzie,. Nie korzystajcie z ich usług.
ZaletyBrak
WadyNie powiadamiaja klienta smsem. ani żaden inny skuteczny ( pewny że klient otrzymał informację ) sposób
~Nie zadowolony / 2024-10-30 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier w ogóle nie podjął próby doręczenia paczki pod wskazany adres, od razu dostarczył ją do punktu Pickup. Dzwoniąc na infolinie informując o sytuacji jaka miała miejsce otrzymałem informacje, że to mój problem i oni nic z tym nie zrobią. Mogę złożyć reklamację przez stronę www. Problem w tym, że paczka swoje ważyła i musiałbym po nią iść jakieś 2km. Czas obsługi reklamacji ok 30 dni ;D. Klient płaci za dostawę pod drzwi, a w rezultacie otrzymuje problem i totalny brak pomocy od dostawcy. Reklamacja oczywiście odrzucona i wklejone "wycinki regulaminu" które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistej sytuacji. NIE POLECAM!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~kluski123 / 2024-10-30 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Kurier Oliwia wchodząc nie powie ani dzień dobry, ani nic. Zero kultury i wchodzi jak do obory, nie obrażając zwierząt
~Odbiorca gdańsk / 2024-10-26 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Płacę za przesyłkę do domu. Kurier nie raczy jej dostarczyć, po czym kłamie że odbiorca nieobecny i zostawia paczkę w punkcie.
To nie pierwszy raz. Nie polecam, kolejny raz nie dam się nabrać c tej firmie, że realizacją dostawy pod adres kurierem.
Zaletybrak
Wadynie dostarczają przesyłek
~MB / 2024-10-25 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam za przesyłkę z dostawą do domu. Kurier zostawił przesyłkę w punkcie o czy zostałam poinformowana smsem. Nie po to place za dostawę do domu żebym musiała iść do punktu. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyPłacisz za coś czego nie dostajesz
~Michau / 2024-10-25 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Gdy myślisz, że nie ma nic gorszego niż Poczta Polska i wtedy w Polsce pojawia się on, ubrany cały na czerwono - DPD. Chciałbym przeprosić Pocztę Polską, że nazywałem ich od najgorszych, ponieważ od teraz wiem, że są jeszcze gorsi.
Zaletyta firma nie ma żadnych zalet.
Wadywszystko co Ci przyjdzie na myśl o najgorszym, wtedy jest to firma DPD.
~Klient / 2024-10-23 14:01
Ocena: 1.00 / 5
DPD,to zdecydowanie NAJGORSZA firma w Polsce. Ciągle sa z nimi problemy, pisanie skarg i reklamacji nie pomaga. Nie korzystac, omijac szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadySame nerwy
~Karolina / 2024-10-23 14:00
Ocena: 5.00 / 5
Firma na I miejscu jeżeli chodzi o dostawy. Nigdy się nie zawiodłam. Uprzejmi kurierzy. Informacje o dostawie na meila i nr telefonu. Dobre śledzenie przesyłek. Szybkie dostawy. I co najważniejsze naprawdę dbają o przesyłki. Tyle razy zamawiałam różne rzeczy ze szkła czy też meble do złożenia( ciężkie paczki) a zawsze docierały w idealnym stanie. Podziwiam i doceniam
~Staski / 2024-10-23 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Omijac szerokim łukiem. Zamawiasz wysyłkę z kurierem... Nawet nie próbują dostarczyć do domu. Fikcja. PRZEKIEROWUJA paczki bez wiedzy Odbiorcy a Ty .... OMIJAC. ABRA KADABRA
~Zycie / 2024-10-23 10:51
Ocena: 1.00 / 5
NIE PO ZAMAWIAM PRZESYLKE Z KURIEREM, ZEBY BEZ PROBY DOSTARCZENIA - FIKCYJNA INFORMACJA, ZE KURIER BYL I ZOSTAWIL AWIZO, ZE NIE ZASTAL ODBIORCY!!!! STARY SPECJALNIE W DOMU SIEDZIAL. NIKT NIE ZADZWONIL,NIK AWIZA NIE WIDZIAL. TERAZ BEDZIE ZAP... KILKA KILOMETROW PO ODBIOR CIEZKIEJ WYSYLKI , A SWOJE LATA JUZ MA. PRZEKIEROWUJA BO CO ??? BO SIE NIE WYRABIAJA ???? MA TAXOWKE BRAC? ZWROCICIE ZA TAXE? PO PROSTU NIE ODBIERZE PRZESYLKI I TYLE W TEMACIE. MNIEJ NIZ ZERO A I TAK KASKA LECI. NADAWCA MUSI PONIESC KOSZT ZWROTU. OMIJAC DPD SZEROKIM LUKIEM
~Andrzej. / 2024-10-22 16:30
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEŻENIE. NIE KORZYSTAJ!!! Cztery dni czekałem na przesyłkę. Dwie błędne informacje o terminie doręczenia paczki. Informacja o dostarczeniu przesyłki, której nie dostałem. Dwie rozmowy z konsultantem. Żałosna, niekompetentna firma, mająca klienta w głębokim poważaniu.
ZaletyŻadnych.
WadyŻe istnieje.
~Joanna / 2024-10-22 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przywozi paczek. Samowolnie decyduje do kogo pojechać do kogo nie. Numer telefonu podany w mailu to widmo.
Skargi nie pomagają. Infolinia to boty.
ZaletyŻadnych zalet
WadyFirma mimo skarg nie Zmienia jakości swoich usług
~zibi / 2024-10-22 08:40
Ocena: 2.33 / 5
Oplata za dostawe 19,99 zl (nie jest to przesylka pobraniowa) ale za to, ze placilem kurierowi gotowka a nie karta bankomatowa to doliczona zostala oplata 6 zl. Przeciez to jakies nieporozumienie!!
Zaletyszybkość dostawy
WadyDOdatkowe oplaty za platnosc gotówką.
~Monika / 2024-10-19 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Pomimo obecności w domu kurier zaznaczył próba doręczenia paczki nieudana, ale GPS pokazał, że był na danej ulicy. Skandal. To jest najgorsza firma kurierską , która powinna przestać istnieć.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni pracownicy.
~zaskoczona / 2024-10-19 13:38
Ocena: 4.00 / 5
Usługi DPD znacząco się poprawiły czego nie można powiedzieć o InPost, który kiedyś był najlepszy. DPD ma lepszy o wiele szacunek do klienta czego InPost nie ma od kilku lat. DPD z pokora znosi reklamacje i uwag i poprawia jakoś usług i kulturę kurierów czego o InPost niestety powiedzieć nie można.
Zaletyszybkość, kurierzy którzy z godnością i pokorą znoszą uwagi krytykę i poprawiają jakość usług
~Wojtek / 2024-10-19 11:08
Ocena: 1.00 / 5
DPD schodzi na psy - jaśniej się nie da. Paczka nadana we czwartek rano. W czwartek dostaję informację że w ciągu następnego dnia roboczego dotrze, w piątek dostaję informację że paczka dzisiaj zostanie dostarczona, siedzę czekam i nic paczki nie ma. W sobotę rano dzwonię, oczywiście pierwszy odbiera bot, ale to już w tych czasach normalne, proszę o kontakt z konsultantem ( tip - proś aż cię połączy ) Rozmawiam z konsultantką i kobieta z uporem maniaka uświadamia mnie że paczka nie została nadana w trybie dostarczenia na sobotę i w nosie ma to że od wczoraj rana paczka leży w oddziale DPD. Starczyło tylko podać mi w jakim i sam bym sobie ją odebrał. WSZYSTKICH NAMAWIAM DO REZYGNOWANIA Z KORZYSTANIA DPD. TO JUŻ NIE TA SAMA FIRMA CO DAWNIEJ. TERMINOWOŚĆ 0.
Pozdrawiam serdecznie
ZaletyBRAK
~Tosia / 2024-10-16 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polceam firmy kurierskiej DPD przez kuriera Macieja R to człowiek kłamliwy , wulgarny nie nadająćy się do pracy z ludżmi i przez takiego kuriera obniżona jest opinia już nikomu nie polecę ODRADZAM
ZaletyZERO ZALET
WadyFAŁŚŻYWOŚĆ KURIERA MACIEJA R
~Michal / 2024-10-14 22:20
Ocena: 1.50 / 5
Kurier czekał około 6 sekund zanim odjechał. Niestety nie byłem w stanie otworzyć drzwi wystarczająco szybko
ZaletyBrak
WadyNiecierpliwy kurier
~Dagmara serwatko / 2024-10-14 10:07
Ocena: 1.00 / 5
przesyłka nadana w dniu 10.10.2024 na adres LUBELSKA 102 dpd pickup- sklep Kaufland (PL56928) 21100, LUBARTÓW, PL (adres poprawny, widniejący na stronie DPD). Uznany za spedycję w Lublinie na niepoprawny. Wydzwaniam do nich, żeby dowiedzieć się dlaczego. Tępy BOT informuje mnie "Twoja przesyłka o numerze... została odebrana 10.10 i zostanie dostarczona do Ciebie w kolejnym dniu roboczym" - to jest odpowiedź na każde zadane pytanie (powtórzona z 10 razy), usłyszałam jeszcze - "nie rozumiem Twojego problemu, powtórz innymi słowami", a na prośbę o połączenie z konsultantem słyszę:"nie mogę wykonać tej czynności". Po kilkunastu pytaniach zadaję szczęśliwie takie, na które tylko konsultant może udzielić odpowiedzi i zostanę połączona z żywym człowiekiem. Słysze tutaj, że nie mogę dostać przesyłki ponieważ adres PICK UP został przez wysyłającego wprowadzony również jako mój domowy. Uniemożliwia im to dostarczenie, ponieważ nie mieszkam w Kauflandzie!!! Musi być podany dodatkowo mój prawdziwy adres. I tu jest pytanie o RODO!! Jakim prawem firma DPD żąda mojego adresu, skoro wybrałam punkt odbioru? Ja ich nie upoważniam do przetwarzania tych danych. A sama sytuacja jest absurdalna. Pan konsultant może jednak dodać tylko mój prawdziwy adres bo do PICK Up to się nie da. Proszę więc o to. Zostaje to dodane. Sprawa wydaje się zamknięta. Niestety nie, ponieważ w poniedziałek paczka do mnie nie wyrusza. Znów męka z BOTEM, ale już znam pytanie klucz. Kolejny konsultant, tak jest z piątku zlecenie, nie Lublin go nie realizuje, mogę wysłać kolejne zlecenie, może ktoś w Lublinie przeczyta. Niestety, ja ich klient, nie mogę tam zadzwonić- konsultant nie poda numeru a w Internecie go nie ma, on może zadzwonić, próbuje, nie dodzwania się. Wszelkie czynności nie wynikają z jego propozycji a z moich próśb. Zadaje mu też kilkakrotnie pytanie, "co mogę zrobić, żeby tą paczkę otrzymać", ale odpowiedź na moje pytanie nie pada. Nie da się tego zrobić. Mogę spróbować pojechać tam 100 km, ale pewności, że się uda nie ma. Po dłuższej rozmowie wniosek jest jeden, paczka nie zostanie wysłana. Dodam, że próbowałam ją przekierować samodzielnie, niestety nie generował się kod PIN. Nic tutaj nie działa a cały zarząd i pracownicy są najwidoczniej taka samo inteligentni jak ich BOT. Bardzo chciałabym móc uniknąć tej firmy i kompletnie odradzam firmom wysyłanie paczek za ich pośrednictwem. Podejście do ludzi na 0 poziomie, myślenie na 0 poziomie, organizacja pracy na 0 poziomie, działanie strony na 0 poziomie, zaangażowanie call center na 0 poziomie, BOT na...
Zaletybrak
Wadytraktowanie klienta jak śmiecia
~Ostatni klient / 2024-10-13 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Myślę, że wszystko co “najlepsze " o firmie zostało już napisane. Najgorsza firma świata, większość kurierów to krulofie" bez korony.