Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12630 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2024-12-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mimo OPŁACONEJ dostawy na adres wrzuca ja do paczkomatu!!!! HORROR
    ZaletyZero
    WadyKradzież pieniędzy za pobraną niezrealizowaną usługę
  • ~Kasia / 2024-12-11 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, nigdzie się nie dodzwonisz, może do bota ..., kurier ma wyłączony tel, aplikacja się zapycha, zawiesza, nie ma możliwości działań. Niby dostajesz powiadomienia ale paczka znika. Kurier nie podejmuje proby dostarczenia. Chociaż jest info, że podjął. Nieprawda. Szkoda słów.
  • ~Wolf / 2024-12-10 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze na czas w przeciwieństwie do dhl i pocztex
    Zaletysą O.K.
    Wadybrak wad
  • ~Paula93 / 2024-12-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam! Już trzeci tydzień czekam na paczkę i dostaje maila od kuriera, że nikogo nie zastał w domu pomimo tego, że za każdym razem jestem i na niego czekam. Konsultanci niewiele są w stanie załatwić i nie mogą się nawet z nim skontaktować, żeby wyjaśnić sytuację. Firma, od której zamówiłam produkt poniosła już dodatkowe koszty za ponowne wysłanie. Więc nie radzę żadnej firmie współpracować z DPD!!!
  • ~Alina / 2024-12-09 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie polecam dpd! Kurier się nie kontaktuje, dodzwonić się gdzieś wyjaśnić gdzie obecnie jest paczka-nie ma szans!
  • ~KK / 2024-12-09 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat istny, paczka odesłana do nadawcy z niewiadomych przyczyn, wysłana ponownie i nadal jej nie ma. Jest w magazynie i czeka tylko na co?nikt nic nie wie, priorytety nadane i zero kontaktu … kosmos… tragiczna firma!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko dosłownie Wszytsko
  • ~Ewelina / 2024-12-08 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever!!!
    29.11 mieli dostarczyć do punktu żabka ->niedostarczony >powód żabka nie przyjela-punkt prsepelniony->brak info o przesylce->telefon na infolinię gdzie Pani podaję punkt w którym odbiorę w sobote->brak info o przesyłce->kolejny tel na infolinie->kinsultant każe zmienić adres więc biorę wolne tracąc dniowke i zamawiam do domu->przesyłka nie dotarła!-> kllejnt tel na infolinie->przesyłka uszkodzona I przepakowana->Pani mówi że przesyłka stanęła na magazynie bo ktoś nienadal nowego numeru!!!->kolejny raz posze żeby siw że mną skontaktowano bo sprawa priorytet->podałam jeszcze raz swój adres straciłam kolejna dniowke kuriera nie ma!!! Mają niby 3 dni na doręczenie!!! Straciłam 2 dniowki kupę nerwów i godzin na infolinii walcząc z botem który nie mógł pomóc!!!nie dość że straciłem pieniądze w pracy to jeszcze kupę nerwów i zdrowia którego nikt mi jie zwroci!!! Omijać szerokim łukiem taka firmę!!! 29.11 miałam dostać a dziś mamy 8 12 i niema!powinni zapłacić odszkodow
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta ,nieterminowość,
  • ~Marius / 2024-12-07 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nigdy nie widziałem. Niekompetencja na każdym dosłownie każdym kroku. W centrali nie są w stanie powiedzieć gdzie jest paczka a jak się odnalazła to nie dostałem zgody aby odebrać ją samodzielnie z Pruszkowa z ul. Groblowej. Co śmieszne przez ponad dobę nikt nie wydał tej paczki kurierowi do doręczenia. Inna paczka pomimo zamówienia doręczenia na sobotę niby doręczona dzień wcześniej kiedy mnie nie było. Już 8 dni czekam aż ustalą gdzie ona jest. Porażka. Ludzie zasłaniacie się czy chcecie korzystać znich usług i psuć sobie życie.
    ZaletyŻadnych zalet tej firmy.
    WadyBrak uczciwości, brak kompetencji, brak terminowości, brak podstawowej wiedzy, chyba nawet brak mózgów u tych ludzi
  • ~Ralf / 2024-12-06 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    No i potwierdza się, najgorsza firma, która ma Klientów w ... Wypisują w mailu "Planowany termin doręczenia - następny dzień roboczy." co oznacza, już od następnego dnia czekaj Kliencie w domu na przesyłkę ale musisz tak czekać przez kolejne 3 dni robocze (inni dostarczają na drugi dzień!!!) bo nie wiemy kiedy dostarczymy. Paranoja i strata czasu , no ale nie dla DPD, oni przecież już zarobili na zleceniu dostarczenia. Co możemy zrobić? Prosta sprawa, pokażmy DPD, że w Polsce bez ich usług też paczki da się dostarczyć, szybko i bezstresowo. Ja generalnie rezygnuję z usług DPD!!!
  • ~Alicja / 2024-12-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego dnia kurier nie dostarczył przesyłki. Po całym dniu oczekiwania w domu wieczorem sprawdziłam status przesyłki i było napisane, że nie było nas o 18.17 w domu. Byliśmy cały dzień i czekaliśmy. Następnego dnia rano próbowałam się skontaktować z kurierem. Nie odebrał, nie oddzwonił, nie odpisał na SMS. Przekierowałem więc paczkę do punktu odbioru w żabce. W systemie jest widoczne to, że paczka została przekierowana. Po godz. 19 sprawdziłam status przesyłki ponieważ chciałam iść ja odebrać juz do żabki, a tam informacja, że paczka wraca do nadawcy, bo nie mogła być dostarczona. A to prezent na Mikołajki, którego niestety dziś dla synka nie mam. Sklep z którego szło zamowienie to Smyk
  • ~Monika / 2024-12-06 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, najgorszy przewoźnik z jakim mam do czynienia . Zatrudnia byle kogo , kurierzy bez telefonu i gubią albo przywłaszczają sobie paczki . Masakra . 5 DNI wydzwaniani na infolinie i żadnej konkretnej informacji , tylko rachunek za połącznia ponad 50 zł. Masakra brak profesjonalizmu . ŻENADA OMIJAJACIE Z DALEKA JEST TYLU INNYCH PRZWOZNIKÓW ZE NIE WARO TRACIC NA NICH CZASU I PIENIEDZY ,
    ZaletyBRAK
    WadyGUBIA LUB PRZYWŁASZCZAJA SOBIE DROŻSZE PACZKI
  • ~marzena / 2024-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny - zerowy , ciągle zajęte , robot nie potrafi odpowiedzieć na pytanie ,
    Nie mogę ustalić gdzie jest paczka .
  • ~Dario / 2024-12-05 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...
  • ~Pawel / 2024-12-05 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
    Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione.
  • ~Real / 2024-12-05 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie.
  • ~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA
  • ~TK / 2024-12-04 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie można dać ujemnych punktów, bo ta firma nawet na jedną gwiazdkę nie zasłużyła. Kurierowi nie chce się podjeżdżać pod drzwi, więc wypisuje awizo, siedząc sobie spokojnie i pierdząc w stołek. Paczki są opóźnione, a sam kurier opryskliwy, rozłącza się w połowie zdania i blokuje kontakty. Sklepy, które współpracują z DPD są już na starcie u mnie skreślone.
    Zaletybrak
    Wadynajwiększą wadą jest to, że ta firma w ogóle funkcjonuje
  • ~Bea / 2024-12-03 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie stawia się terminowo po odbiór przesyłki, podrzuca przesyłki nie sprawdzając czy trafi do wskazanego adresata... ogólnie najgorsza z firm ku7roerski, nie polecam
    Zaletynie znajduje
  • ~Kl / 2024-12-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostał dwie pczaki do dostarczenia odbiorcy i oczywiście jedną dał odbiorcy a druga przekierował do żabki . Dlaczego ? Skoro wiózł je dwie w tym samym czasie ? Z czego nie zostal wygenerowany żaden kod odbioru i odbiorca nie mógł odebrać paczki. A oczywiście obsługa klienta nic nie może z tym zrobić . Porażka . Zero profesjonalizmu
  • ~Stanisław / 2024-12-03 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolinii wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy . Pocztą chyba było by szybciej . Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna (trudność z poruszaniem się - po chorobie Heinego-Medina – niesprawne nogi). W ciągu ostatnich trzech tygodni (3 przesyłki) – pomimo tego że cały dzień byłem w domu – kurier MYKOLA wypisywał SMS-y, że nikogo nie ma w domu i odstawiał przesyłkę do punktu dpd. Na infolinii radzą złożyć reklamację i tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją więcej nie skorzystam
    ZaletyŻadnych
    Wady"Olewanie" klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12630
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8056
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4111
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3961
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026