strona 11 z 626
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Zycie / 2024-10-23 10:51
NIE PO ZAMAWIAM PRZESYLKE Z KURIEREM, ZEBY BEZ PROBY DOSTARCZENIA - FIKCYJNA INFORMACJA, ZE KURIER BYL I ZOSTAWIL AWIZO, ZE NIE ZASTAL ODBIORCY!!!! STARY SPECJALNIE W DOMU SIEDZIAL. NIKT NIE ZADZWONIL,NIK AWIZA NIE WIDZIAL. TERAZ BEDZIE ZAP... KILKA KILOMETROW PO ODBIOR CIEZKIEJ WYSYLKI , A SWOJE LATA JUZ MA. PRZEKIEROWUJA BO CO ??? BO SIE NIE WYRABIAJA ???? MA TAXOWKE BRAC? ZWROCICIE ZA TAXE? PO PROSTU NIE ODBIERZE PRZESYLKI I TYLE W TEMACIE. MNIEJ NIZ ZERO A I TAK KASKA LECI. NADAWCA MUSI PONIESC KOSZT ZWROTU. OMIJAC DPD SZEROKIM LUKIEM -
-
~Andrzej. / 2024-10-22 16:30
OSTRZEŻENIE. NIE KORZYSTAJ!!! Cztery dni czekałem na przesyłkę. Dwie błędne informacje o terminie doręczenia paczki. Informacja o dostarczeniu przesyłki, której nie dostałem. Dwie rozmowy z konsultantem. Żałosna, niekompetentna firma, mająca klienta w głębokim poważaniu. ZaletyŻadnych.WadyŻe istnieje. -
~Joanna / 2024-10-22 13:15
Kurier nie przywozi paczek. Samowolnie decyduje do kogo pojechać do kogo nie. Numer telefonu podany w mailu to widmo.
Skargi nie pomagają. Infolinia to boty.ZaletyŻadnych zaletWadyFirma mimo skarg nie Zmienia jakości swoich usług -
~zibi / 2024-10-22 08:40
Oplata za dostawe 19,99 zl (nie jest to przesylka pobraniowa) ale za to, ze placilem kurierowi gotowka a nie karta bankomatowa to doliczona zostala oplata 6 zl. Przeciez to jakies nieporozumienie!! Zaletyszybkość dostawyWadyDOdatkowe oplaty za platnosc gotówką. -
~Monika / 2024-10-19 17:14
Pomimo obecności w domu kurier zaznaczył próba doręczenia paczki nieudana, ale GPS pokazał, że był na danej ulicy. Skandal. To jest najgorsza firma kurierską , która powinna przestać istnieć. ZaletyBrakWadyNiekompetentni pracownicy. -
~zaskoczona / 2024-10-19 13:38
Usługi DPD znacząco się poprawiły czego nie można powiedzieć o InPost, który kiedyś był najlepszy. DPD ma lepszy o wiele szacunek do klienta czego InPost nie ma od kilku lat. DPD z pokora znosi reklamacje i uwag i poprawia jakoś usług i kulturę kurierów czego o InPost niestety powiedzieć nie można. Zaletyszybkość, kurierzy którzy z godnością i pokorą znoszą uwagi krytykę i poprawiają jakość usług -
~Wojtek / 2024-10-19 11:08
DPD schodzi na psy - jaśniej się nie da. Paczka nadana we czwartek rano. W czwartek dostaję informację że w ciągu następnego dnia roboczego dotrze, w piątek dostaję informację że paczka dzisiaj zostanie dostarczona, siedzę czekam i nic paczki nie ma. W sobotę rano dzwonię, oczywiście pierwszy odbiera bot, ale to już w tych czasach normalne, proszę o kontakt z konsultantem ( tip - proś aż cię połączy ) Rozmawiam z konsultantką i kobieta z uporem maniaka uświadamia mnie że paczka nie została nadana w trybie dostarczenia na sobotę i w nosie ma to że od wczoraj rana paczka leży w oddziale DPD. Starczyło tylko podać mi w jakim i sam bym sobie ją odebrał. WSZYSTKICH NAMAWIAM DO REZYGNOWANIA Z KORZYSTANIA DPD. TO JUŻ NIE TA SAMA FIRMA CO DAWNIEJ. TERMINOWOŚĆ 0.
Pozdrawiam serdecznieZaletyBRAK -
~Tosia / 2024-10-16 14:47
Nie polceam firmy kurierskiej DPD przez kuriera Macieja R to człowiek kłamliwy , wulgarny nie nadająćy się do pracy z ludżmi i przez takiego kuriera obniżona jest opinia już nikomu nie polecę ODRADZAM ZaletyZERO ZALETWadyFAŁŚŻYWOŚĆ KURIERA MACIEJA R -
-
~Michal / 2024-10-14 22:20
Kurier czekał około 6 sekund zanim odjechał. Niestety nie byłem w stanie otworzyć drzwi wystarczająco szybko ZaletyBrakWadyNiecierpliwy kurier -
~Dagmara serwatko / 2024-10-14 10:07
przesyłka nadana w dniu 10.10.2024 na adres LUBELSKA 102 dpd pickup- sklep Kaufland (PL56928) 21100, LUBARTÓW, PL (adres poprawny, widniejący na stronie DPD). Uznany za spedycję w Lublinie na niepoprawny. Wydzwaniam do nich, żeby dowiedzieć się dlaczego. Tępy BOT informuje mnie "Twoja przesyłka o numerze... została odebrana 10.10 i zostanie dostarczona do Ciebie w kolejnym dniu roboczym" - to jest odpowiedź na każde zadane pytanie (powtórzona z 10 razy), usłyszałam jeszcze - "nie rozumiem Twojego problemu, powtórz innymi słowami", a na prośbę o połączenie z konsultantem słyszę:"nie mogę wykonać tej czynności". Po kilkunastu pytaniach zadaję szczęśliwie takie, na które tylko konsultant może udzielić odpowiedzi i zostanę połączona z żywym człowiekiem. Słysze tutaj, że nie mogę dostać przesyłki ponieważ adres PICK UP został przez wysyłającego wprowadzony również jako mój domowy. Uniemożliwia im to dostarczenie, ponieważ nie mieszkam w Kauflandzie!!! Musi być podany dodatkowo mój prawdziwy adres. I tu jest pytanie o RODO!! Jakim prawem firma DPD żąda mojego adresu, skoro wybrałam punkt odbioru? Ja ich nie upoważniam do przetwarzania tych danych. A sama sytuacja jest absurdalna. Pan konsultant może jednak dodać tylko mój prawdziwy adres bo do PICK Up to się nie da. Proszę więc o to. Zostaje to dodane. Sprawa wydaje się zamknięta. Niestety nie, ponieważ w poniedziałek paczka do mnie nie wyrusza. Znów męka z BOTEM, ale już znam pytanie klucz. Kolejny konsultant, tak jest z piątku zlecenie, nie Lublin go nie realizuje, mogę wysłać kolejne zlecenie, może ktoś w Lublinie przeczyta. Niestety, ja ich klient, nie mogę tam zadzwonić- konsultant nie poda numeru a w Internecie go nie ma, on może zadzwonić, próbuje, nie dodzwania się. Wszelkie czynności nie wynikają z jego propozycji a z moich próśb. Zadaje mu też kilkakrotnie pytanie, "co mogę zrobić, żeby tą paczkę otrzymać", ale odpowiedź na moje pytanie nie pada. Nie da się tego zrobić. Mogę spróbować pojechać tam 100 km, ale pewności, że się uda nie ma. Po dłuższej rozmowie wniosek jest jeden, paczka nie zostanie wysłana. Dodam, że próbowałam ją przekierować samodzielnie, niestety nie generował się kod PIN. Nic tutaj nie działa a cały zarząd i pracownicy są najwidoczniej taka samo inteligentni jak ich BOT. Bardzo chciałabym móc uniknąć tej firmy i kompletnie odradzam firmom wysyłanie paczek za ich pośrednictwem. Podejście do ludzi na 0 poziomie, myślenie na 0 poziomie, organizacja pracy na 0 poziomie, działanie strony na 0 poziomie, zaangażowanie call center na 0 poziomie, BOT na... ZaletybrakWadytraktowanie klienta jak śmiecia -
~Ostatni klient / 2024-10-13 10:04
Myślę, że wszystko co “najlepsze " o firmie zostało już napisane. Najgorsza firma świata, większość kurierów to krulofie" bez korony. ZaletyBrak same minusyWadyWszystko jest wadliwe -
~Andrzej, Ando. / 2024-10-11 23:28
Straciłem cały dzień czekając na przesyłkę. Została doręczona na drugi dzień po wyznaczonym terminie. ZaletyBrak.WadyLekceważenie klienta, brak profesjonalizmu. -
~Paweł / 2024-10-11 15:35
Paczka nie dojechała bo uznano że zły adres wpisałem. Adres jest poprawny. A DPD już nigdy mojej paczki nie przywiezie. ZaletyZadnejWadyWszystko -
~august / 2024-10-08 23:24
Kierowca samochodu dostawczego marki MERCEDES o numerach rejestracyjnych PO 4SF37 dostarczający przesyłki na terenie gminy Sieraków i okolice w stosunku do klientów odbierających przesyłki jest chamski, beszczelny a wręcz nawet agresywny nie polecam słownictwo bardzo ubogie -
~Marzena / 2024-10-08 20:14
Po dzisiejszym dniu jestem skłonna zmienić zdanie na temat kurierów z DPD.
Pan Paweł, który w dniu 8 października ok.godziny 17.30 dostarczał paczki na Kochanowskiego, według mnie zasługuje na dodatkową premię. Za ciężką pracę jaką wykonują no i za to w jaki sposób dostarczają przesyłki. Gdyby choć większość kurierów była tak przemiła i zorganizowana, to pewnością bylibyście najlepszą firmą kurierską.
Panie Pawle, dziękuję. Niech inni uczą się od Pana???? -
~Gutek / 2024-10-08 20:08
Paczka od 3 dni jeździ na samochodzie, status non stop "wydana do doręczenia" raz udało mi się do kuriera dodzwonić, obiecał, że dowiezie po czym olał sprawę. ZaletyCenaWadyCałokształt -
-
~Marcin / 2024-10-08 11:56
Paczka "za pobraniem" żeby było szybciej Niestety kurier nie dotarł a w informacji z DPD wynika ,że kurier był na miejscu w co wątpię .Prawdopodobnie w ogóle go nie było w okolicy ale ze względu na dużą ilość pracy zaznaczył,że był ale nikogo nie zastał!Reklamacje złożone na kuriera bez efektu ,brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej WadyBrak kontaktu z kurierem lub błędnie podany numer telefonu -
~Monika / 2024-10-07 12:36
Przesyłka miała dotrzeć w piątek. Tego dnia była już o 6 rano w oddziale doręczającym. Przez to ,że kurier jej nie dostarczył, będę musiała dodatkowo płacić za ponownie przybycie fachowca ,który nie mógł skończyć swojej pracy z powodu niedostarczonej przesyłki. Jest poniedziałek, nadal czekam na paczkę -
~Marcin / 2024-10-07 12:28
Dot. przesyłki zagranicznej. Moja przesyłka nie została mi dostarczona. Kontaktowałem się z kurierem w dniu w którym przesyłka miała być dostarczona i miałem informację, że przesyłka jest w posiadaniu DPD Polska.
Niestety przesyłka warta przeszło 1000zł do mnie nie dotarła. Tego samego dnia złożyłem reklamację. Pomimo iż dzwoniłem dwa racy (po 2 tygodniach i po 3 tygodniach), niestety proces reklamacji objęty był ściałą tajemnica i nie uzyskałem żadnych informacji. Odpowiedz nadeszła 29go dnia - negatywna - informująca mnie, że to sprzedawca powinien zgłosić reklamację a nie ja. Firma DPD jest bardzo niesolidną firmą. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy!ZaletybrakWadySłaby kontakt, Zaginiecia przesyłek i brak poczuwania się do odpowiedzialności. -
~Bożema / 2024-10-05 06:34
Przesyłka z karmą dla psiaka. Paczka wysłana we czwartek wieczorem, a w piątek już do odebrania w Ż. Życzę każdemu kontaktu z tak miłym, uczynnym Panem kurierem. Od dawna jest ten sam. Mimo, że wcześniej nie przekierowałam przesyłki, to wystarczyła prośba SMSem. Zawsze odbiera połączenie i czyta SMSy. Nie otrzymałam PIN (jest jakaś procedura), zadzwoniłam do tego Pana kuriera i mimo, że go nie prosiłam, by to ,,załatwił", SMS z PIN przyszedł po kilku
minutach. Bardzo dziękuję Panie Mateuszu za Pana pdejście do klienta i do wykonywanej pracy.ZaletyBłyskawiczna dostawa i zawsze zgodna z datą podaną w mailu, powiadomienie SMSem, że przesyłka jest już do odebrania, bardzo dobry dobry kontak z kurierem, który sam jest przesympatyczny. Z usług tej firmy korzystam od kilku lat i nigdy się nie zawiodłam.WadyBrak
strona 11 z 626
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »