Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.ZaletyBrak
WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...