Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12557 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dario / 2024-12-05 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak kompetencji i totalna kpina z klienta, po ustaleniu terminu doręczenia przesyłka nie została w tym terminie doręczona, kontakt z obsługą klienta beznadziejny, pracownik prosi o 1,5 godziny czasu na ustalenie co się dzieje z przesyłka, po czym stwierdza, że nie jest w stanie tego ustalić. Po udaniu się do oddziału dpd w którym wedlug informcji powinna znajdować się paczka, kierownik oddzialu stwierdza, że paczki nie ma na magazynie i nie wie gdzie może być. Po pewnym czasie i przeglądnięciu monitoringu stwierdza, że paczkę zabrał kurier i doręczył ją innej osobie i na inny adres, bo prawdopodobnie przykleiła się na niej inna etykieta i postarają się ją odzyskać!? Jeżeli paczki nie uda się odzyskać to należy złożyć reklamację.Dodam że na paczce znajdowały się dwie kartki z imieniem, nazwiskiem i adresem odbiorcy!!! Uważam, że jest to zupełna ignorancja i totalny brak profesjonalizmu. Sposób działania dpd Polska, naraża klienta na straty finansowe, stratę czasu i stres. Dziwię się, że jeszcze ktoś chce korzystać z usług tej firmy i mam nadzieję, że to się zmieni a firma przestanie istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad, brak kompetencji i profesjonalizmu,ignorancja,bardzo złe traktowanie klienta, beznadziejna obsługa i wiele wiele innych...
  • ~Pawel / 2024-12-05 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ostatni czas okazalo sie ze jedna paczka nadana we wrzesniu, zostala odebrana z punku pod koniec pazdziernika i t jest jej ostatni slad.
    Innym razem przy odbiorze w punkcie okazuje sie ze nie wiedza ile jest paczek w punkcie i juz drugi raz zostaje poinformowany ze punkty sa przepelnione.
  • ~Real / 2024-12-05 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki przez 4 dni!!!!. Po rozmowie z infolinią okazało się że anulował ją w systemie. Co za bajzel. Ciekawe czy po moich interwencjach dzisiaj przyjedzie.
  • ~Picio1965 / 2024-12-05 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak najdalej od DPD. Paczka znalazła się w innym oddziale po mojej interwencji, a infolinia PŁATNA. Z DALEKA
  • ~TK / 2024-12-04 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie można dać ujemnych punktów, bo ta firma nawet na jedną gwiazdkę nie zasłużyła. Kurierowi nie chce się podjeżdżać pod drzwi, więc wypisuje awizo, siedząc sobie spokojnie i pierdząc w stołek. Paczki są opóźnione, a sam kurier opryskliwy, rozłącza się w połowie zdania i blokuje kontakty. Sklepy, które współpracują z DPD są już na starcie u mnie skreślone.
    Zaletybrak
    Wadynajwiększą wadą jest to, że ta firma w ogóle funkcjonuje
  • ~Bea / 2024-12-03 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie stawia się terminowo po odbiór przesyłki, podrzuca przesyłki nie sprawdzając czy trafi do wskazanego adresata... ogólnie najgorsza z firm ku7roerski, nie polecam
    Zaletynie znajduje
  • ~Kl / 2024-12-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostał dwie pczaki do dostarczenia odbiorcy i oczywiście jedną dał odbiorcy a druga przekierował do żabki . Dlaczego ? Skoro wiózł je dwie w tym samym czasie ? Z czego nie zostal wygenerowany żaden kod odbioru i odbiorca nie mógł odebrać paczki. A oczywiście obsługa klienta nic nie może z tym zrobić . Porażka . Zero profesjonalizmu
  • ~Stanisław / 2024-12-03 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolinii wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy . Pocztą chyba było by szybciej . Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna (trudność z poruszaniem się - po chorobie Heinego-Medina – niesprawne nogi). W ciągu ostatnich trzech tygodni (3 przesyłki) – pomimo tego że cały dzień byłem w domu – kurier MYKOLA wypisywał SMS-y, że nikogo nie ma w domu i odstawiał przesyłkę do punktu dpd. Na infolinii radzą złożyć reklamację i tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją więcej nie skorzystam
    ZaletyŻadnych
    Wady"Olewanie" klienta
  • ~Piotr / 2024-12-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jestem osobą niepełnosprawna mam 1 palec przy 2 dłoniach nie potrafią pomóc nadać paczki i złożyć reklamację na infolini tylko odsyłają na stronę. Wykluczacie osoby niepełnosprawne. Żenada i arogancją woecej nie skorzystam
    ZaletyBrak
    WadyWykluczanie osób niepełnosprawnych
  • ~RG / 2024-12-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma Kurierska w Polsce - nawet takie stwierdzenie dla tej firmy to komplement.
    Szczerze odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy. Jakość usług i poziom obsługi klienta na najniższym możliwym poziomie. Prowadzisz działalność , masz sklep internetowy - dbaj o swoich klentów . Nie korzystaj z tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2024-11-28 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam...Dostałam powiadomienie, że dziś zostanie doręczona moja paczka.Człowiek czeka w domu cały dzień,prezentu się nie doczekał...Dzwoniłam do kuriera i powiedział mi...no wie Pani dużo pracy jest.I cyk znowu powiadomienie,że błędny adres.Jasne....In post bije Was na głowę.
    WadyNiesłowność
  • ~ORB / 2024-11-28 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem materac w firmie Pan Materac 16.11. sobota.
    Przesayłka miała być dostarczona w czwartek, a najpóżniej w piątek następnego tygodnia.
    Oczywiście nic z tych żeczy, przesyłki nie mam do chwili obecnej.
    Z kanału śledzącego wynika że wędruje od kuriera do magazynu, akonsultant zapewnia za każdym razem, że jutro, więc poprosiłem o przetłumaczenie słowa "jutro" i chyba w dosłownym tłumaczenjiu jutro znaczy nigdy.
    Jeśli ktoś z klientów będzie miał wybór to każdy oprócz DPD.
  • ~lampard / 2024-11-28 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia dwa dni poświeciłem aby odebrać paczkę od dpd z paczkomatu pierwszy raz aplikacja nie otwierała paczkomatu po parokrotnym telefonowaniu do centrali udało się przekierować paczkę do punktu żabki tam odebrałem dziekuje za usługi DPD nigdy więcej tej firmy
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Adam / 2024-11-28 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Przesyłka nie dotarła w wyznaczonym dniu trafiła zpowrotem do sortowni. Brak kontaktu z kurierem . Kłamią na infolini wprowadzają w błąd gdzie znajduje się przesyłka . Porażka nie polecam usług tej firmy .Pocztą chyba było by szybciej .
    ZaletyBrak
  • ~Bartek / 2024-11-27 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przez trzy dni z rzędu nie odbiera paczki. Zero powiadomień, brak kontaktu, infolina pracuje do 17ej. Porażka.
  • ~Krystyna / 2024-11-27 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    7 dzień czekam na odbiór paczki!!
    Nie mozna się dodzwonić od tygodnia!
    Po reklamacji online na stronie DpD dostałam już 4 listy przewozowowe (każdy inny)?!
    I dowiaduje się mailowo ,że paczka została odebrana?!
    Jakaś paranoja.
    Najgorsza firma przewozowa.
    Odradzam wszystkim,nie korzystajcie z DpD ,mozna nabawić się nerwicy!
    Wadymnóstwo
  • ~Monika / 2024-11-26 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie potrafią skontaktować się z klientem, człowiek czeka na paczkę, a oni ją zwracają. Odradzam, szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadyzły kontakt
  • ~Mariusz / 2024-11-25 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, przesyłka z doręczeniem do rąk własnych więc miałem świadomość że muszę być w domu. W czwartek została wysłana z planowaną dostawą na piątek. Oczywiste wziąłem dzień urlopu aby kurier mógł spokojnie dostarczyć przesyłkę, niestety kuriera brak. Ok myślę sobie przyjedzie w poniedziałek zdarza się. Kolejny dzień i urlopu i oczekiwanie. No cóż okazało się że kolejny dzień przesyłka nie dojeżdża a status na przesyłce oczekuje w oddziale nadającym. Myślę sobie pojadę do oddziału i odbiorę sam, okazało się że nie da rady o nikt przesyłki nie wyda. Kontakt z infolinią tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Joanna / 2024-11-24 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z dn.14 listopada do dzisiaj do mnie nie dotarła. Kontakt z bok niemożliwy, żadnej informacji, żadnego wyjaśnienia. Nie polecam i ostrzegam!!
  • ~Agnieszka / 2024-11-23 12:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka miała przyjść w sobotę - dodatkowa opłata a tu e-mail że planowane doręczenie w następny dzień roboczy tzn poniedziałek, sprawa była pilna a na infolinii zero pomocy, paczka już wróciła do magazynu i nie można podjechać pod magazyn żeby ją odebrać
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, kontakt, poziom pomocy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12557
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985