Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7671 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2024-08-20 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, syf syf. Nie odbierają opłaconych zleconych wysyłek ! Nie potrafią używać telefonu etc. Odradzam kompletnie
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Nie odbierają zleconych do wysyłki paczek !
  • ~PK / 2024-08-20 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli macie opcje to korzystajcie z inpostu!!!Ten ich system to porazka. Wybralo mi samemu niepoprwna date. Pani na infolinii mowila ze to jest normalne ze w jakims tam przypadku ustawia inna date jako dzialanie domyslne. Kolejna kwestia to to, ze placisz za opcje zeby przesylka zostala doreczona nastepnego dnia przed godz. 12:00 a oni wysylaja Ci sms w dniu dostarczenia ze bedzie dostarczona pomiedzy 13:30 a 15:00. Firma zart.
    ZaletyZE INPOST DZIALA LEPIEJ
    Wadywadliwy system, nie szanowanie klienta, nie dostarczanie na czas, nie wywiazywanie sie z tego za co sie placi, infolinia do ktorej nie mozna sie dodzwonic
  • ~Sławomir / 2024-08-19 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Kurier udaje, że doręczył, potem, że nie zastał adresata i tak 10 dni aż do reklamacji ze strony sprzedawcy. Telefony milczą.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Katarzyna / 2024-08-19 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można dać zera gwiazdek. Korzystanie z usług DHL to jedna wielka pomyłka. Jedną paczkę kurier dostarczył do sąsiadów dwa domy dalej - uczynny sąsiad ją dostarczył pod prawidłowy adres. Kolejna paczka (28138331970) trafiła nie wiadomo gdzie (pewnie też do sąsiadów). Rozumiem, że błędy mogą się zdarzyć każdemu, ALE kurier w ogóle nie raczy odebrać telefonu ani zadzwonić, że ma przesyłkę. Sam DHL też nie lepszy. Od 12.08.2024 próbuję z nimi wyjaśnić, co się stało z moją przesyłką (mail wysłany wieczorem), we wtorek i w środę (13 i 14) dzwoniłam do nich i uwaga Pani z obsługi NIE MOŻE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KURIEREM, BO TEN NIE ODBIERA. W piątek (16.08.2024) telefon od nich, że zajmą się sprawą. Oczywiście Pan nic nie wie o tym, gdzie jest moja przesyłka, bo niby ZGŁOSZENIE DOSTAŁ W ŚRODĘ A JEST DŁUGI WEEKEND, A KURIERA NIE MA W PRACY... A mogę przedstawić zarówno potwierdzenie wysłania maila jak i wykaz rozmów. A dzisiaj jeszcze lepiej - W OGÓLE NIE MOŻNA DODZWONIĆ SIĘ NA ICH INFOLINIĘ I POROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM, MOŻNA TYLKO ODSŁUCHAĆ AUTOMATYCZNE KOMINIKATY. Ja za takie podejście (nie sam błąd, ale za olanie całej sprawy i nie wyjaśnienie jej wciągu 24 godzin) wyleciałabym z pracy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNieterminowość, brak kontaktu, obsługa klienta nie działa,
  • ~Hanna / 2024-08-16 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka powinna być dostarczona we wtorek.Minął tydzień,paczki nie ma. Wnioskuje ze zostala zgubiona. Kurier nie odbiera,dzwonie po kilkanaście razy.Na infolini nie da sie połączyć z żadnym konsultantem.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Piotr / 2024-08-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL Polska obsługuje paczki z Niemiec i standardowo nie przypisuje im numeru telefonu z niemieckiego listu przewozowego. Oznacza to, że odbiorca musi odebrać paczkę osobiście w domu w godzinach 8:00-15:00, bo ta durna firma zlikwidowała punkty awizo! Trzeba więc brać wolne w pracy w nadziei, że pojawi się kurier. Tak też ostatnio uczyniłem. Niestety DHL Polska poszło o krok dalej i ostatnio zawróciło moją paczkę do nadawcy w Niemczech bez jakiejkolwiek próby jej dostarczenia. Czekałem na paczkę przez 3 dni w domu, wydzwaniając na infolinię, bo ci oszuści wpisali, że odmówiłem jej odbioru o godzinie 00:00. Mimo wielokrotnych prób z mojej strony i zapewnień od DHL, że ktoś zajmuje się moją sprawą, nie dało się tego odkręcić. Duża, opłacona z góry 21 kg paczka wróciła do nadawcy w Niemczech po równo miesięcznej tułaczce, a w ramach reklamacji dostałem odpowiedź, że DHL przeprasza za opóźnienie w "dostawie". Chora, żałosna firma oszukująca ludzi!!!
    ZaletyBrak
  • ~K. / 2024-08-14 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przesyłka nie została dostarczona w terminie, pomimo deklaracji i podania konkretnej godziny.
    Kurier nie odbierał telefonu, a dzwoniłam wielokrotnie.

    Infolinia to jakaś POMYŁKA, absolutnie nie ma żadnej możliwości połączyć się z żywym konsultantem. Odnoszą od numeru do numeru i tylko zmuszają do kontaktu przez aplikację.

    Najgorsza z firm kurierskich z jaką miałam kontakt
  • ~Paweł / 2024-08-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem cudzą przesyłkę, przekierowaną przez DHL z Lęborka do Nowego Sącza. Oryginalny nr przesyłki to 261310366010. Tym samym ktoś nie dostał swojej. DHL powinien się samopodpalić i samozaorać. Nie wiem kto tam pracuje!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Hanka / 2024-08-13 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL krótka historia braku humanizmu.
    Paczka przesyłana drogą lądową z Chin – długo. Koszty dostarczenia i zwrotu ponosi nadawca, więc DHL nie martw się i idzie po najmniejszej linii oporu. Liczą się tylko zyski. Nie liczy się odbiorca, nie liczy się ślad węglowy, nie liczy się nadawca. System, system i tylko system, a system to zysk przy najmniejszej linii oporu.
    Paczka została nadana do POP Lidl w lipcu, z końcem lipca Lidl rozwiązał umowę z DHL. W piątek 9 sierpnia (po rozwiązaniu umowy) otrzymałam SMS, że paczka jest dostarczana, notabene do Lidla. W poniedziałek nie mogę odebrać paczki, bo wraca do Chin i nie mogę jej przekierować z powrotem (SYSTEM)
    Bardzo mi zależy na tej paczce, nie z mojej winy, nie z winy nadawcy, ale z winy DHL jej nie otrzymam. Zamówię ją jeszcze raz, i z winy DHL powiększę ślad węglowy.
    Brak empatii, brak informacji, LEKCEWAŻENIE
    Ponad utrudniony kontakt w sprawie reklamacji, brak jasnych informacji na stronie, a na infolinii o przesyłce jest tylko automatyczna informacja (zwrot do nadawcy), i w drugim dniu roboczym nie można zawrócić przesyłki!!!!!!
    LEKCEWAŻE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE, LEKCEWAŻENIE
    Proszę o kontakt telefoniczny 519 122 630
    Jest to moje drugie negatywne doświadczenie z DHL dotyczące SYSTEMU, bo ludzie z którymi miałam kontakt są bardzo mili.
    Zlekceważona

    ZaletyLudzie
  • ~Graża / 2024-08-09 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka którą zamówiłam powinna dotrzeć do mnie w środę, dziś kurier znów jej nie dostarczył z niewiadomych przyczyn. Zero kontaktu z kurierem jak i z obsługą klienta. Nie polecam z korzystania sama z resztą pierwszy i ostatni raz z niej skorzystałam.
    ZaletyBrak
    WadyOszukaństwo
  • ~Przemek / 2024-08-08 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier sobie porzuca paczki w punkcie, nawet nie myśli, żeby przywieść pod adres dostawy. Telefon kuriera wyłączony, z samą firmą nie ma możliwości kontaktu. Banda złodziei i oszustów. Płacisz za dostawę na adres ale nie dostarczą. Tych leniwych kurierów powinno się zwalniać dyscyplinarnie.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje, lenie
  • ~Dawid / 2024-08-08 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę na adres, od razu wystawiłem dyspozycje na automat przez mój DHL. W statusach paczki informacja “klient odmówił przyjęcia dostawy”. 0 kontaktu ze strony DHL. Po kilku telefonach do kontakt center otrzymałem informację, że przesyłka była zbyt duża aby umieścić ją w automacie. Dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował? Przesyłka była na tyle ważna, że przyjechałbym chociażby do kuriera na rejon, aby ją odebrać osobiście. Kolejny telefon Pani z CC podaje alternatywny adres i Pani zapewnia mnie, że paczka zostanie doręczona w dniu kolejnym. Kolejnego dnia otrzymuje informację od nadawcy, że paczka wraca do nadawcy, ponieważ odmówiłem przyjęcia. Jedno nieskuteczne doręczenie, brak jakiegokolwiek kontaktu z Państwa strony. To jest skandal, podejście do klienta na tragicznym poziomie. Jedno jest pewne, był to mój ostatni raz kiedy skorzystałem z Państwa usług, postaram się również wystawic Państwu negatywne oceny wszędzie gdzie to możliwe. Rozumiem procesy logistyczne w branży kurierskiej, jestem świadomy dynamiki, skali działania, bieżących problemów, ale braku kontaktu ze strony kuriera wydającego paczkę oraz tylko jednej próby doręczenia (bez próby kontaktu z odbiorcą) już nie.
  • ~wiola / 2024-08-08 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Zamówiłam paczkę i otrzymałam info że nie było mnie w domu, bo kurierowi nie chciało się wysiąść z samochodu. Nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySAME WADY
  • ~Klient / 2024-08-07 16:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko, rzetelnie, terminowo. Przesyłka, zgodnie ze wskazaniami na stronie internetowej, wczoraj nadana, dziś odebrana. Dokładne informowanie za pomocą SMSów i bez problemów odbiór w punkcie. A nie jak w "konkurencji" (dpd) gdzie taki Kubuś dzwoni albo nie dzwoni, telefonów nie odbiera, przyjeżdża albo nie przyjeżdża a najlepiej, żeby go szukać po całym mieście.
  • ~Tomek / 2024-08-02 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wpisuje że odbiorcy nie było w domu, bo nie chce mu się dostarczyć paczki? Żenada. Nie ma normalnej infolinii żeby przypadkiem ludzie nie zjedli obsługi za te skandale
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojtek / 2024-08-01 07:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska, to jakaś porażka. Kurierowi nie chce się zajechać na rewir, to wypisuje, że odbiorcy nie było w domu. Od jednego z kurierów w tej firmie usłyszałem, że to standardowa procedura. Poza tym dowiedziałem się, że jak jest jedna paczka w tej okolicy, to im się nie opłaci zajeżdżać i czekają, aż będzie więcej paczek. Nie rozumiem, czemu ktoś jeszcze wysyła cokolwiek tą firmą. W tym roku tylko 2 na 12 przesyłek dostarczyli mi na czas i bez problemów.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowe dostawy, lekceważenie klienta
  • ~Dariusz / 2024-07-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet się nie pofatyguje, aby podjechać pod wskazany adres. Od razu ładuje przesyłkę do paczkomatu lub punktu odbioru. Pisze SMS, że będzie o danym czasie a i tak się nie pojawia! Robicie z ludzi idiotów! Zostałem tak potraktowany już kilka razy.
  • ~Renata / 2024-07-30 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM dostałam smsa o godz 10.04 że kurier będzie w godzinach 12.15-14.15 cały czas w domu i czekam.
    kurier nie próbował się skontaktować,i nie odbiera telefonu . Okazuje się że paczka zamiast na adres trafiła do paczkomatu .Nie po to podałam adres żeby odbierać w paczkomacie .PORAŻKA
  • ~Katarzyna / 2024-07-30 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Firma która nie potrafi zająć się Klinetem. Gubi paczki. Przeciąga reklamację. Konsultanci za każdym razem udzielają błędnych informacji odnośnie Regulaminu. To jest jakaś farsa. FIRMA WIELKIE DNO I SZAMBO. Moja sprawa trafią do Rzecznika Praw Konsumenta. Duże pieniądz zamrożone. DHL nic sobie nie robi. Nie szuka paczki.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co najgorsze. FIRMA DNO I WODOROSTY.
    Kurier zostawia paczkę nie wiadomo gdzie bez kontaktu z klientem. Bez zadnej informacji. Paczka za kilkaset zlotych. Szukają paczki już 2 miesiące. Porażka.
  • ~Jarosław / 2024-07-29 20:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Olewactwo klienta, zdecydowanie nie polecam nikomu tej firmy, któraś już paczka wraca do nadawcy
    ZaletyCzasami paczka dochodzi
    WadyBrak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12584
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8027
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7671
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4114
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4099
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2422
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4635
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4472
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2997