Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1706 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbulwersowana / 2019-01-28 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy polsat oszukuje ludzi.22 stycznia otrzymalam sms ze odebrali dekodery ktore byly wyslane poczta a oni 25 stycznia wyslali note za brak oddania sprzetu 680 zl dzwoniac na infolinie tlumaczylam ze ti nie moja wina ze paczka na poczcie szla tydzien a miala byc u nich za 3 dni i ze mam potwierdzenie wyslania a oni dalej ze nic ich to nie interesuje i mam zaplacic a jak zapytalam ze skoro mam placic za sprzet ktory juz oni maja to czy mi go odesla to pan zaczal smiac sie w sluchawke czyli mam placic kare za nie wyslanie sprzetu ktory im wyslalam i odebrali masakra naciagaja ludzi na pieniadze
    MiejscowośćŁódź
  • ~Zbyszek / 2021-07-29 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zalogowania się do https://icok.cyfrowypolsat.pl/ poprzez dodanie DEBILNEGO captcha. Nie polecam.
  • ~zbyszek / 2024-04-10 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna obsługa klienta,wymagaja czegos czego nie mam obowiazku pamietac
  • ~zbyszek / 2024-04-10 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Solorz z tego co zauwazam to dla pana liczy sie tylko kasa,dobro klientów ma pan serdecznie w doopie.Zatrudnia pan zgraje niekompetentych konsultantów,którzy wymagaja od klientów bzdurnych weryfikacji,zadajac bzdurne pytania w celu weryfikacji.Ja jako klient nie mam obowiazku pamietac szczegółów zawieranej umowy.Moj numer pesel i numer telefonu w PLUSIE powinien mnie zweryfikowac,ale pana konsultanci sa na tyle niedouczeni ze nie umiEją sprawdzic i zweryfikowacj mojej tozsamosci po numerze pesel i po numerze telefonu zarejestrowanego w PLUSIE.pANIE sOLORZ NIECH SIE PAN ZAJMIE FIRMA I DOBREM KLIENTÓW I PRZESZKOLI SWOICH NIE DOUCZONYCH KONSULTANTÓW ALBO ICH POPROSTU WYPIERDZIELI Z FIRMY
    ZaletyNIGDY TAKICH NIE BEDZIE
    WadySAME WADY
  • ~Zdenerwowany / 2023-09-06 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pojechałem wymienić ruter wifi na nowy bo mój się niestety uszkodził, pracownik owej sieci zrobił mi nową umowę nie informując mnie o tym zostałem oszukany i przez kolejne 2 lata muszę się męczyć z tą masakryczna siecią na dodatek dodam że sprzęty za które płacimy raty trzeba oddać jeśli nie przedłuża się z nimi umowy poprostu złodziejstwo, spłacać coś a później to oddawać nie pomijając że internet chodzi jak 15 lat temu. Żenada nie polecam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Zen / 2022-06-06 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat staje się pisowska tv. Dlatego zwiększa się oglądalność
    ZaletyŻadnych
    WadyTv prezesa Kaczyńskiego
    MiejscowośćTychy
  • ~Zenek / 2022-03-07 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wy na wojnę możecie mówić agresja albo zastępować słowo wojna inwazją... Manipulanty
  • ~Zenon / 2021-03-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba,moja opinia zniknęła?! Nie będę więc się rozpisywać, ujmę to tylko tak.OBSLUGA NA INFOLINII DO WYMIANY I TO W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!!
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćCiechanów
  • ~ziarnisty1 / 2014-12-29 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze ludzi okłamują,okradają.to podpierają się artykułami których niema już w użyciu.Kontakt z nimi = kontakt z kosmitami ,wnoszę sprawę do sądu telefonicznie było uzgodnione co innego umowa przyszła inna po rozpatrzeniu jej wysłałem zawiadomienie 10 dniowe o rezygnacji olali mimo że była przed czasem.Z nimi trza jedynie sodowniczo dyskutować inaczej się nie da teraz firmy tego pokroju to złodzieje -.- życzę im upadku
    ZaletyOkradanie z usmiechem na twarzy
    WadyJawne złodziejstwo,zmieniania umów kiedy chcą ,olewanie klientów,syndrom narcyza
    nie kupiłem zostałem oszukany dałem rezygnacje olali
  • ~Ziroks / 2021-05-05 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktos lubi miec internet jak na oceanie to z pomocą polsatu mozecie mieć taki internet bez wyjscia z domu gwarantowane 500 ms pobieranie bliskie 0 i wspaniałą pomoc techniczną która nie pomoże ale zapłate chętnie przyjmie
    Zaletynic
    WadyWszysyko
  • ~Zirytowana / 2021-01-26 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, proszę od 7 godzin o sygnal po wymianie dekodera i nadal nic, cały czas
    jedna informacja : czekać od 5 min do 3 godzin. Szok . Nie korzystajcie z ich usług nie warto!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćNamysłów
  • ~ziuta / 2020-06-08 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Beznadziejny sprzęt, dekoder wymieniany po otrzymaniu gdyż przyszedł niesprawny, a wymieniony też nie działał, arogancja osób na infolinii, brak pomocy z ich strony, a po odstąpieniu od umowy gehenna z udowodnieniem, że sprzęt został do nich odesłany.
    Za to noty obciążeniowe wystawiane w pierwszym dniu po upływie terminu zwrotu sprzętu (chociaż sprzęt mieli u siebie od tygodnia).
    Potrafią tylko nękać wysyłanymi wezwaniami do zapłaty, a reklamacja złożona co do faktu zwrócenia sprzętu - czas na rozpatrzenie 30 dni i możesz tylko grzecznie czekać, a listy wysyłają do Ciebie co kilka dni.
    Mija drugi miesiąc od odstąpienia od umowy, a pieniędzy nadal nie zwrócili.
    Na druku odstąpienia od umowy podaje się numer konta do zwrotu, ale i tak po uwzględnieniu mojej reklamacji mam żądanie ponownego podania numeru konta.
    Jak widać - jak obciążać klienta - to Cyfrowy Polsat potrafi działać sprawnie, a na magazynie, czy w jednostce zajmującej się zwrotem pieniędzy - burdel na kółkach.

    Nigdy już nie pokuszę się chociażby pomyśleć o ofercie z Cyfrowego Polsatu, nawet jak będą za 1 zł.
    Zaletybrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Zixter / 2021-02-02 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne gówno nie mam stałego internetu częste podwyższenia pingu w grach internet nie działa mi na telefonie jak jestem 1.5m od routera na dodatek bardzo niskie pobieranie i wysyłanie
    ZaletyŻadnych takiego internetu najgoorszemu wrogowi bym nie życzył
    WadyWszystko
    MiejscowośćSławsko
  • ~Zły / 2021-02-10 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Poblokowaliście wszystkie swoje kanały ,pal licho, ale was wybrałem dla kanałów sportowych.Chyba należy się obniżenie abonamentu, złodzieje.
    Zaletyżadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~Zofia / 2022-02-22 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Do właściciela Polsatu.
    Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
    Zofia
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    MiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża
  • ~Zofia / 2022-04-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin płatności do 20 ,wczoraj przelew wyszedl, a dzis na ekranie informacja, że rozpoczął sie proces windykacji. Nie polecam. Już 5 dni przed terminem płatności przypominają o płatności.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Zrozpaczony klient / 2023-09-12 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed zawarciem umowy z Polsat BOX !!!!!. Omijajcie szerokim łukiem!!!!!Dekodery nie podejmują działania, natomiast Polsat oczekuje pieniędzy za nie wykonywanie usług.
    Dekodery dostają sygnału i w ogóle nie ma możliwości ich podłączenia!!!!!
    Nękają wezwaniami do zapłat !. W chwili obecnej moja sprawa zostaje skierowana do sądu.
    Jak nie chcecie mieć problemu- to z daleka od Polsatu!!!.
    ZaletyBrak
    WadyOstrzeżenie przed zawarciem
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~zx / 2018-03-12 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w Wałbrzychu Kusocińskiego 4 chciałem nabyć drugi tuner Polsatu punkt cyfrowy Polsat i C+ dwie panie z obsługi jedna załatwia petentów druga wiesza towary w gablocie a my stoimy w kolejce po 25 minutach miałem dość .Pytam czy tylko jedna obsługuje i czy przed zamknięciem zdąży mnie obsłużyć odpowiedziała że jedna a jak mi się nie podoba mogę iść do innego punktu . Powiedziałem że skontaktuję się z jej przełożonym odpowiedziała w opryskliwy sposób że mogę se dzwonić .dała mi do zrozumienie że przełożony to jej może ???????Jeśli chcesz być obsłużony należycie to nie w tym punkcje !!!!!!!!!!
  • ~Zxc / 2021-07-06 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzowoilam na infolinie żeby pomóc dziadkom, od dwóch trzech tygodni mają problem z kanałami i siłą sygnału. Natrafiłam na tak niemożliwie nieprzyjemna Pania, mówiła do mnie oodniesionym tonem, nieuprzejmą intonacją nie wyrażając żadnych chęci pomocy gdy nie wiedziałam czego gdzie szukać w papierach. Uniósla się gdy podczas rozmowy naciskały mi się przyciski zamiast mnie o tym normalnie poinformować, a na domiar tego jeszcze chciała mi wcisnąć fotowoltaike. Brak słów. Współczuję tym co Ja zatrudnili, takie osoby nie powinny na call center pracować.
    WadyWredna niekompetentna i nieuprzejma kobieta na infoliniii
  • ~Zyga9999 / 2022-07-25 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza tv zadania za stracony dekoder 390 na dziś po 6 latach użytkowania kiedy dziś dekoder nowy kosztuje 120 to kpina ze stałego klienta wstydź się poslsacie
    MiejscowośćMyslowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1706
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 775
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4822
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3118