MiejscowośćŁódź
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 83 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~Zbulwersowana / 2019-01-28 15:59
Cyfrowy polsat oszukuje ludzi.22 stycznia otrzymalam sms ze odebrali dekodery ktore byly wyslane poczta a oni 25 stycznia wyslali note za brak oddania sprzetu 680 zl dzwoniac na infolinie tlumaczylam ze ti nie moja wina ze paczka na poczcie szla tydzien a miala byc u nich za 3 dni i ze mam potwierdzenie wyslania a oni dalej ze nic ich to nie interesuje i mam zaplacic a jak zapytalam ze skoro mam placic za sprzet ktory juz oni maja to czy mi go odesla to pan zaczal smiac sie w sluchawke czyli mam placic kare za nie wyslanie sprzetu ktory im wyslalam i odebrali masakra naciagaja ludzi na pieniadze -
-
~Zbyszek / 2021-07-29 17:47
Brak możliwości zalogowania się do https://icok.cyfrowypolsat.pl/ poprzez dodanie DEBILNEGO captcha. Nie polecam. -
~zbyszek / 2024-04-10 07:25
beznadziejna obsługa klienta,wymagaja czegos czego nie mam obowiazku pamietac -
~zbyszek / 2024-04-10 08:29
Panie Solorz z tego co zauwazam to dla pana liczy sie tylko kasa,dobro klientów ma pan serdecznie w doopie.Zatrudnia pan zgraje niekompetentych konsultantów,którzy wymagaja od klientów bzdurnych weryfikacji,zadajac bzdurne pytania w celu weryfikacji.Ja jako klient nie mam obowiazku pamietac szczegółów zawieranej umowy.Moj numer pesel i numer telefonu w PLUSIE powinien mnie zweryfikowac,ale pana konsultanci sa na tyle niedouczeni ze nie umiEją sprawdzic i zweryfikowacj mojej tozsamosci po numerze pesel i po numerze telefonu zarejestrowanego w PLUSIE.pANIE sOLORZ NIECH SIE PAN ZAJMIE FIRMA I DOBREM KLIENTÓW I PRZESZKOLI SWOICH NIE DOUCZONYCH KONSULTANTÓW ALBO ICH POPROSTU WYPIERDZIELI Z FIRMY ZaletyNIGDY TAKICH NIE BEDZIEWadySAME WADY -
~Zdenerwowany / 2023-09-06 16:04
Nie polecam, pojechałem wymienić ruter wifi na nowy bo mój się niestety uszkodził, pracownik owej sieci zrobił mi nową umowę nie informując mnie o tym zostałem oszukany i przez kolejne 2 lata muszę się męczyć z tą masakryczna siecią na dodatek dodam że sprzęty za które płacimy raty trzeba oddać jeśli nie przedłuża się z nimi umowy poprostu złodziejstwo, spłacać coś a później to oddawać nie pomijając że internet chodzi jak 15 lat temu. Żenada nie polecam ZaletyBrakMiejscowośćTarczyn -
~Zen / 2022-06-06 22:42
Polsat staje się pisowska tv. Dlatego zwiększa się oglądalność ZaletyŻadnychWadyTv prezesa KaczyńskiegoMiejscowośćTychy -
~Zenek / 2022-03-07 19:54
Jak wy na wojnę możecie mówić agresja albo zastępować słowo wojna inwazją... Manipulanty -
~Zenon / 2021-03-12 08:44
Chyba,moja opinia zniknęła?! Nie będę więc się rozpisywać, ujmę to tylko tak.OBSLUGA NA INFOLINII DO WYMIANY I TO W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM!!! ZaletyNie maMiejscowośćCiechanów -
-
~ziarnisty1 / 2014-12-29 12:36
Nie dość ze ludzi okłamują,okradają.to podpierają się artykułami których niema już w użyciu.Kontakt z nimi = kontakt z kosmitami ,wnoszę sprawę do sądu telefonicznie było uzgodnione co innego umowa przyszła inna po rozpatrzeniu jej wysłałem zawiadomienie 10 dniowe o rezygnacji olali mimo że była przed czasem.Z nimi trza jedynie sodowniczo dyskutować inaczej się nie da teraz firmy tego pokroju to złodzieje -.- życzę im upadku ZaletyOkradanie z usmiechem na twarzyWadyJawne złodziejstwo,zmieniania umów kiedy chcą ,olewanie klientów,syndrom narcyzanie kupiłem zostałem oszukany dałem rezygnacje olali -
~Ziroks / 2021-05-05 15:06
Jak ktos lubi miec internet jak na oceanie to z pomocą polsatu mozecie mieć taki internet bez wyjscia z domu gwarantowane 500 ms pobieranie bliskie 0 i wspaniałą pomoc techniczną która nie pomoże ale zapłate chętnie przyjmie ZaletynicWadyWszysyko -
~Zirytowana / 2021-01-26 17:34
Masakra, proszę od 7 godzin o sygnal po wymianie dekodera i nadal nic, cały czas
jedna informacja : czekać od 5 min do 3 godzin. Szok . Nie korzystajcie z ich usług nie warto!ZaletyBrakMiejscowośćNamysłów -
~ziuta / 2020-06-08 19:45
Nie polecam. Beznadziejny sprzęt, dekoder wymieniany po otrzymaniu gdyż przyszedł niesprawny, a wymieniony też nie działał, arogancja osób na infolinii, brak pomocy z ich strony, a po odstąpieniu od umowy gehenna z udowodnieniem, że sprzęt został do nich odesłany.
Za to noty obciążeniowe wystawiane w pierwszym dniu po upływie terminu zwrotu sprzętu (chociaż sprzęt mieli u siebie od tygodnia).
Potrafią tylko nękać wysyłanymi wezwaniami do zapłaty, a reklamacja złożona co do faktu zwrócenia sprzętu - czas na rozpatrzenie 30 dni i możesz tylko grzecznie czekać, a listy wysyłają do Ciebie co kilka dni.
Mija drugi miesiąc od odstąpienia od umowy, a pieniędzy nadal nie zwrócili.
Na druku odstąpienia od umowy podaje się numer konta do zwrotu, ale i tak po uwzględnieniu mojej reklamacji mam żądanie ponownego podania numeru konta.
Jak widać - jak obciążać klienta - to Cyfrowy Polsat potrafi działać sprawnie, a na magazynie, czy w jednostce zajmującej się zwrotem pieniędzy - burdel na kółkach.
Nigdy już nie pokuszę się chociażby pomyśleć o ofercie z Cyfrowego Polsatu, nawet jak będą za 1 zł.ZaletybrakWadyWszystko co najgorsze -
~Zixter / 2021-02-02 17:56
Totalne gówno nie mam stałego internetu częste podwyższenia pingu w grach internet nie działa mi na telefonie jak jestem 1.5m od routera na dodatek bardzo niskie pobieranie i wysyłanie ZaletyŻadnych takiego internetu najgoorszemu wrogowi bym nie życzyłWadyWszystkoMiejscowośćSławsko -
~Zły / 2021-02-10 22:15
Poblokowaliście wszystkie swoje kanały ,pal licho, ale was wybrałem dla kanałów sportowych.Chyba należy się obniżenie abonamentu, złodzieje. ZaletyżadneWadyWszystkieMiejscowośćŻyrardów -
~Zofia / 2022-02-22 11:19
Do właściciela Polsatu.
Dzisiejsza,kuriozalna rozmowa konsultanta z moim, niedosłyszącym mężem bardzo mnie wkurzyła.Mimo kilku próśb,żeby Pan mówił głośniej i wolniej,mówił ciszej i w trakcie wypowiedzi mojego męża chyba celowo.Na każdą moja cichą podpowiedż była ryposta.(ja jestem muzykiem i słuch mam bardzo dobry,a tego Pana ledwo słyszałam ).Zaznaczam ,że mąż mimo kłopotów ze słuchem jest osobą komunikatywną i w nie ma problemu z załatwianiem podobnych spraw.
ZofiaZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmuMiejscowośćAleksandrowo k/Unierzyża -
~Zofia / 2022-04-20 15:16
Termin płatności do 20 ,wczoraj przelew wyszedl, a dzis na ekranie informacja, że rozpoczął sie proces windykacji. Nie polecam. Już 5 dni przed terminem płatności przypominają o płatności. ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćSzczecin -
-
~Zrozpaczony klient / 2023-09-12 19:17
Przestrzegam wszystkich przed zawarciem umowy z Polsat BOX !!!!!. Omijajcie szerokim łukiem!!!!!Dekodery nie podejmują działania, natomiast Polsat oczekuje pieniędzy za nie wykonywanie usług.
Dekodery dostają sygnału i w ogóle nie ma możliwości ich podłączenia!!!!!
Nękają wezwaniami do zapłat !. W chwili obecnej moja sprawa zostaje skierowana do sądu.
Jak nie chcecie mieć problemu- to z daleka od Polsatu!!!.ZaletyBrakWadyOstrzeżenie przed zawarciemMiejscowośćBielsko-Biała -
~zx / 2018-03-12 22:35
Dziś w Wałbrzychu Kusocińskiego 4 chciałem nabyć drugi tuner Polsatu punkt cyfrowy Polsat i C+ dwie panie z obsługi jedna załatwia petentów druga wiesza towary w gablocie a my stoimy w kolejce po 25 minutach miałem dość .Pytam czy tylko jedna obsługuje i czy przed zamknięciem zdąży mnie obsłużyć odpowiedziała że jedna a jak mi się nie podoba mogę iść do innego punktu . Powiedziałem że skontaktuję się z jej przełożonym odpowiedziała w opryskliwy sposób że mogę se dzwonić .dała mi do zrozumienie że przełożony to jej może ???????Jeśli chcesz być obsłużony należycie to nie w tym punkcje !!!!!!!!!! -
~Zxc / 2021-07-06 12:10
Dzowoilam na infolinie żeby pomóc dziadkom, od dwóch trzech tygodni mają problem z kanałami i siłą sygnału. Natrafiłam na tak niemożliwie nieprzyjemna Pania, mówiła do mnie oodniesionym tonem, nieuprzejmą intonacją nie wyrażając żadnych chęci pomocy gdy nie wiedziałam czego gdzie szukać w papierach. Uniósla się gdy podczas rozmowy naciskały mi się przyciski zamiast mnie o tym normalnie poinformować, a na domiar tego jeszcze chciała mi wcisnąć fotowoltaike. Brak słów. Współczuję tym co Ja zatrudnili, takie osoby nie powinny na call center pracować. WadyWredna niekompetentna i nieuprzejma kobieta na infoliniii -
~Zyga9999 / 2022-07-25 12:18
Najgorsza tv zadania za stracony dekoder 390 na dziś po 6 latach użytkowania kiedy dziś dekoder nowy kosztuje 120 to kpina ze stałego klienta wstydź się poslsacie MiejscowośćMyslowice
strona 83 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »