Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomek / 2014-08-31 20:59
    troszke deszczu i wszystko znika do d..y
  • ~Tomek / 2014-01-11 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - olewactwo biura obsługi klienta, nie rozwiązują problemów, psujące się dekodery, zanikające kanały (no i co, ze płacisz za 100 kanałów dekodowanych, jak możesz oglądać tylko FTA, a BOK przez 3 dni nie umie rozwiązać problemu), zero możliwości zmiany pakietu (nawet na droższy) wyskakujące pieprzone komunikaty na telewizorze co godzinę : za 3 dni mija termin płatności, za 2 dni mija temrin płatności, albo co chwila pasek z info, ze bym kupil dostep na walke jakiś tam misiów... nie polecam!!!
    Zaletytańszy
    Wadysłabszy zrywający sygnał, nie pomagaja w BOKu, wyskakujące komunikaty co chwila,
    79zł, 12 miesiecy
  • ~Stachu / 2013-12-16 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu przez ponad 10 lat. Przedłużyłem umowę na 15 miesięcy. Po 18 miesiącach z powodu zmiany mieszkania napisałem rezygnację z umowy i odesłałem dekoder. Niestety. Okazało się, że moja umowa, niewypowiedziana po 15 miesiącach, przedłuża się o kolejne okresy roczne. Zapłaciłem jakąś karę sam nie wiem za co. Chyba za 10 lat sumiennego płacenia rachunków.

    Złapali mnie na tzw. "drobny druczek". Klient dla nich to tylko dojna krowa. Z infolinią nie można się porozumieć.

    Sam nigdy już nie kupie niczego z Polsatu. Wszystkim się radzę zastanowić przed podpisaniem takiej zwodniczej umowy.
    ZaletyNiska cena
    WadyNieuczciwość, plansze reklamowe wyświetlane na telewizorze
    18 miesięcy
  • ~Krzysztof Kloc /ryukon1975 / 2013-10-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Zepsuł mi się dekoder w czasie gwarancji, odmówiono mi naprawy sprawa skończyła się w sądzie bo pomimo braku sprzętu wymagali dalej wnoszenia abonamentu. Tragedia nigdy więcej żadnej współpracy z Polsatem. Dodam ze sprawę do sądu skierował Polsat poprzez windyfikatora. Polska państwem prawa ?
    Zaletybrak
    Wadydrogo, źle , nieuczciwie
    miałem prawie 4 lata
  • ~ja chce / 2013-03-29 11:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Poolsat i ich paszpor
    Zaletypolecam dziala fajnie
    Wadynie ma wad ncplus ma wady
    2lata
  • ~ARCHAIK / 2012-11-25 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Cyfrowy Polsat – Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji „MULTIROOM” (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner „MULTIROOM” ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane „EURO ZŁĄCZE”. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości – I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST !

    Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką „MULTIROOM” pseudo cyfrową ?
    WadyPo podpisaniu długoterminowej umowy brak zainteresowania by klient chciał dalej obcować z tym samym operatorem. Mają go gdzieś ?
    Rok - 99 zł. miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4570
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970