Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~franek / 2016-02-24 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    niektóre programy ok,kupa reklam ,więcej reklam jak dobrych programów,ful dziadowskich hitów z przed epoki przedlodowcowej,polsat Soloża to badziew
    Zaletykiepscy ok
    Wadyreszta do życi
    kiedyś miałem,zrezygnowałem wszystkich znajomym odradzam
  • ~Krzysztof / 2015-10-15 03:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Sam z CP korzystałem ok. pięć i pół roku i przez ten czas byłem zadowolony do chwili kiedy przyszło mi zmienić adres zamieszkania akurat kończyła mi się umowa więc złożyłem co trzeba aby zrezygnować z dalszych usług. Gdy już skończyła mi się umowa poszedłem oddać dekoder ma się na to 14 dni ja to zrobiłem dwa dni po zakończeniu umowy. Dzięki bogu że kolega mi doradził abym nagrał całe zajście oddania dekodera bo podobno dzieją się z tym jakieś jaja na początku mu z tym nie wierzyłem ale cóż rozum mi podpowiadał aby to nagrać i nagrałem. Pani z punkty powiedziała mi że w przeciągu siedmiu dni roboczych od zerwania umowy otrzymam pismo od CP z tym gdzie mam się udać aby oddać dekoder. Oczywiście po siedmiu dniach nic nie otrzymałem więc postanowiłem jeszcze raz iść do tego samego punkty tam inna pani mi powiedziała że mogło dojść do jakiś niezgodności i żebym dzwonił na centrale. Na centrali powiedzieli i tylko tyle że otrzymam pismo... Minęły ok. 3 miesiące ja się przeprowadziłem a pisała ani widu ani słuchy nie było (wcześniej zgłosiłem CP że zmieniłem swój adres). I nie dawno otrzymałem pismo od firmy windykacyjnej że mam do zapłaty 600 zł z hakiem plus odsetki... Za to że nie oddałem dekodera na czas śmiech na sali. Po po dodzwonieniu się na centrale usłyszałem tylko tyle że jakieś pisma zostały wysłane na stary adres a o nowym podbno nic im nie wiadomo. Ale przed zapłaceniem kary uratowało mnie nagranie z punkty sprzedaży i potwierdzenie listu którego wysłałem z aktualnym adresem.
    Po wszystkim w ramach przeprosin próbowali mi wcisnąć super pakiet za grosze KPINA!
    ZaletyWszystko pięknie dopóki nie pzyjdzie zerwać umowy
    Wadynie kompetentna obsługa.
    miałem prawie sześć lat pakiet za 50zł.
  • ~Alicia / 2015-10-05 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie w nagrodę, że zapłaciłam za telewizję za 2 miesiące z góry dostałam bunus czyli odłączenie usług. Jakoś BOK się nie śpieszy z rozwiazaniem tego problemu ;)
  • ~2k / 2015-09-09 15:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia Cyfrowego Polsatu to jedno wielkie dno. Konsultanci w rozmowie z PETENTAMI oferują im usługi lub sprzęt którego nie ma w danej w ofercie, co gorsza w między czasie konsultują się ze swoimi przełożonymi potwierdzając ważność proponowanej oferty. Jest to prawdopodobnie celowe działanie aby zachęcić petenta do zakupu usługi bo potem może już się nie wycofa jak zaczną zmieniać wcześniejsze ustalenia. O poziomie infolinii świadczy też fakt, że każdy kolejny konsultant podważał kompetencje swojego poprzednika z którym wcześniej rozmawiałem. Po każdej rozmowie z nimi miałem wrażenie, że wróciły czasy KOMUNISTYCZNEGO BETONU.
    Poziom infolinii zdecydowanie odstaje od oferty programowej, ale niestety przez niekompetencję ludzi z infolinii wolę zmienić tego operator na innego.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy infolinii, prawdopodobnie celowe wprowadzanie petentów w błąd
    2 lata
  • ~kompvir / 2015-08-27 11:05
    Mam taką samą sytuację!!!
    Cyfrowy polsat i jego punkty odmawiają przyjęcia dekodera w terminie umownym w punkcie z powodu braku możliwości w systemie po czym informują że przyślą informację pocztą. przysłali notę obciążeniową a następnie firmę windykacyjną!

    Cyfrowy Polsat naciąga ludzi! Sytuacja: Po zakończeniu umowy udałem się do punktu CP w celu oddania dekodera zgodnie z zapisami umowy czyli do 14 dni. Pani odmówiła przyjęcia ponieważ system jej na t nie pozwala i poinformowała mnie, że mam oczekiwać na informację od CP o terminie zwrotu sprzętu. Dostałem nie informację a notę obciążeniową, więc udałem się do CP i oddałem dekoder oraz złożyłem reklamację. Jednakże pomimo wielokrotnych reklamacji i tak jestem zmuszony zapłacić 640 zł plus odsetki ponieważ zobowiązanie przejęła firma windykacyjna. Tylko pojawia się pytanie dlaczego ja mam płacić za to że przedstawiciel CP poinformował w sposób żeby CP mogło żądać zapłaty tym bardziej, że w terminie umownym byłem w punkcie!!. Kwestia jest też taka, że CP może żądać kary umownej ale nie musi, ale widocznie chcą. Kto odpowiada za przedstawicielstwo CP i dlaczego ja mam być winny? Ponadto zapytanie wobec jakiego podmiotu mogę wnieść wniosek o ściganie z kk. Art. 286. "§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8." Punkt CP czy CP??
    Zalety-
    Wadywszystko
  • ~agnieszka / 2015-07-28 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że techniki wyłudzania kasy za sprzęt po rozwiązaniu umowy są nagminnie stosowane przez Cyfrowy Polsat. To jest zwykłe złodziejstwo i wyłudzanie kasy. Sprawa powinna trafić do UOKiK-u!W moim przypadku w odpowiedzi na nie uznanie reklamacji powołują się na punkt regulaminu, którego ja nawet nie mam w swojej umowie dostarczonej przez kuriera.Mataczą, kłamią, wprowadzają w błąd celowo...co innego mówią przez telefon, co innego w punkcie obsługi. najwyraźniej to jest ich sposób na wyłudzanie kasy, żeby potem powoływać sie na ten śmieciowy regulamin, pełen klauzuli niedozwolonych. Nigdy więcej Cyfrowego Polsatu! Odradzam, szkoda nerwów i pieniędzy.
    WadyWYŁUDZACZE, ZŁODZIEJE
  • ~ivex / 2015-06-30 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów! W punkcie cyfrowego Polsatu dowiedziałam się, że po przesłaniu pisma o wypowiedzeniu umowy otrzymam wiadomość z CP o rozwiązaniu umowy i informacją w jakim terminie i miejscu mam dekoder zwrócić. Pisma nie otrzymałam w zamian za to zostałam obciążona karą w wysokości 340 złotych za niezwrócenie dekodera w terminie. Na moją reklamację otrzymałam odpowiedź, że powinnam sobie czytać regulamin. Wypowiedziałam resztę umów i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Przestrzegam wszystkich użytkowników
    Zaletybrak zalet
    Wadyzłodziejska firma
    5 lat
  • ~wladek / 2015-06-24 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    jedno oszustwo smart dom za 1zl a do zaplaty 49,90 gdzie umowa ,konsultant nie kompetentny
    Zaletybrak
    Wadyw kazdym punkcie umowy
    2-mce
  • ~Tolek / 2015-05-16 15:40
    Większych oszustów i naciągaczy w życiu nie widziałem. Klienta mają za nic albo za doją krowę na, której można do woli żerować zwykłe pasożyty. Jak ktoś chce mieć dobrowolnie problemy to niech podpisze z nimi umowę.
    ZaletyBardzo dobre dojenie kasy za luki prawne.
    Wadyjest ich zbyt wiele aby wymienić wszystkie
    około 6 lat
  • ~oszukany "klient" / 2015-03-10 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    anulowali za mnie wypowiedzenie umowy, która już wygasła i "częstowali" się moimi pieniędzmi jak ze swojego, niekompetentni, niesolidni, klientów mają za nic, kto z nimi podpisze umowę jest dla nich frajerem, którego kiwają jak chcą
    Zaletyjuż się z nimi rozstałem
    Wadykonsultanci bredzą bez ładu i składu, co konsultant to inne opinie
    już go nie mam i to mnie cieszy
  • ~ziarnisty1 / 2014-12-29 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze ludzi okłamują,okradają.to podpierają się artykułami których niema już w użyciu.Kontakt z nimi = kontakt z kosmitami ,wnoszę sprawę do sądu telefonicznie było uzgodnione co innego umowa przyszła inna po rozpatrzeniu jej wysłałem zawiadomienie 10 dniowe o rezygnacji olali mimo że była przed czasem.Z nimi trza jedynie sodowniczo dyskutować inaczej się nie da teraz firmy tego pokroju to złodzieje -.- życzę im upadku
    ZaletyOkradanie z usmiechem na twarzy
    WadyJawne złodziejstwo,zmieniania umów kiedy chcą ,olewanie klientów,syndrom narcyza
    nie kupiłem zostałem oszukany dałem rezygnacje olali
  • ~Slawo / 2014-12-02 23:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Testowałem to coś przez rok i 3 miesiące (3 miesiące gratis), jak w telewizji n zlikwidowali mi Cartoon Network. Testowałem jeszcze także rok Cyfrę+.
    Z tych testów najlepsza zawsze była dla mnie telewizja n (teraz nc+) a to ze względu na najlepszy dekoder z nagrywaniem (turbodekoder z 500GB dyskiem wewnętrznym).
    Cyfrowy Polsat miałem tylko dla kanału Cartoon Network. Dostałem jakiś mały dekoder co miał 500 w nazwie z dyskiem zewnętrznym. Nawet ten dekoder nieźle działał jak na cenę 49zł za abonament - był lepszy od dużego dekodera z nagrywaniem jaki miałem w Cyfrze+ i prawie tak szybko działał jak dekoder telewizji n. Ale nagrywanie było już uciążliwe - EPG w Polsacie to same dziury - nie da się zaprojektować nagrań ! ponadto poruszanie sie po EPG tez wielki koszmar - strasznie wolno to działało.
    A najlepsze w mojej przygodzie z CP było jak w pierwszym darmowym okresie obejrzeliśmy bajkę na płatnym kanale nie zdając sobie sprawy, że musimy za to zapłacić ok. 8zł. Po kilku dniach na ekranie telewizora zostaliśmy zasypani komunikatami, że zalegamy z opłatą i, że zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne jak nie zapłacimy! To samo było w e-mailach i na komórkę przesyłane. Nawet jeszcze z 5 dni po tym jak te 8 zł przelałem!!! Istny cyrk.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyopisałem wyżej
    15 miesięcy miałem i zrezygnowałem, 49zł/mies przez 12 miesięcy + 3 darmowe
  • ~ja_do / 2014-09-21 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    od dluzszego juz czasu pojawia sie na kazdym kanale na mini dekoderze napis "tego kanalu nie ma w twoim abonamencie" wielokrotne wznowienie sygnalu z satelity nic nie pomaga. Brak profesjanolnego podejscia ze strony serwisu posatu, nie wiem albo oni faktycznie nie potrafia, choc bardzie wyglada mi to na brak checi.
  • ~tomek / 2014-08-31 20:59
    troszke deszczu i wszystko znika do d..y
  • ~Tomek / 2014-01-11 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra - olewactwo biura obsługi klienta, nie rozwiązują problemów, psujące się dekodery, zanikające kanały (no i co, ze płacisz za 100 kanałów dekodowanych, jak możesz oglądać tylko FTA, a BOK przez 3 dni nie umie rozwiązać problemu), zero możliwości zmiany pakietu (nawet na droższy) wyskakujące pieprzone komunikaty na telewizorze co godzinę : za 3 dni mija termin płatności, za 2 dni mija temrin płatności, albo co chwila pasek z info, ze bym kupil dostep na walke jakiś tam misiów... nie polecam!!!
    Zaletytańszy
    Wadysłabszy zrywający sygnał, nie pomagaja w BOKu, wyskakujące komunikaty co chwila,
    79zł, 12 miesiecy
  • ~Stachu / 2013-12-16 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu przez ponad 10 lat. Przedłużyłem umowę na 15 miesięcy. Po 18 miesiącach z powodu zmiany mieszkania napisałem rezygnację z umowy i odesłałem dekoder. Niestety. Okazało się, że moja umowa, niewypowiedziana po 15 miesiącach, przedłuża się o kolejne okresy roczne. Zapłaciłem jakąś karę sam nie wiem za co. Chyba za 10 lat sumiennego płacenia rachunków.

    Złapali mnie na tzw. "drobny druczek". Klient dla nich to tylko dojna krowa. Z infolinią nie można się porozumieć.

    Sam nigdy już nie kupie niczego z Polsatu. Wszystkim się radzę zastanowić przed podpisaniem takiej zwodniczej umowy.
    ZaletyNiska cena
    WadyNieuczciwość, plansze reklamowe wyświetlane na telewizorze
    18 miesięcy
  • ~Krzysztof Kloc /ryukon1975 / 2013-10-30 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Zepsuł mi się dekoder w czasie gwarancji, odmówiono mi naprawy sprawa skończyła się w sądzie bo pomimo braku sprzętu wymagali dalej wnoszenia abonamentu. Tragedia nigdy więcej żadnej współpracy z Polsatem. Dodam ze sprawę do sądu skierował Polsat poprzez windyfikatora. Polska państwem prawa ?
    Zaletybrak
    Wadydrogo, źle , nieuczciwie
    miałem prawie 4 lata
  • ~ja chce / 2013-03-29 11:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Poolsat i ich paszpor
    Zaletypolecam dziala fajnie
    Wadynie ma wad ncplus ma wady
    2lata
  • ~ARCHAIK / 2012-11-25 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Cyfrowy Polsat – Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji „MULTIROOM” (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner „MULTIROOM” ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane „EURO ZŁĄCZE”. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości – I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST !

    Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką „MULTIROOM” pseudo cyfrową ?
    WadyPo podpisaniu długoterminowej umowy brak zainteresowania by klient chciał dalej obcować z tym samym operatorem. Mają go gdzieś ?
    Rok - 99 zł. miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927