Słabo z roku na rok coraz gorzej a spóźnij się z opłata zaspamuja cię sadami i mailami i telefonami....
ZaletySą jakieś ?
WadyZłodzieje
~Edi / 2016-06-16 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość, chamska i niekompetentna obsługa, a do tego blokują kanały FTV.
ZaletyBrak
WadyNiska jakość, Wysoka cena,
~Paula / 2016-06-16 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś żart, nie da się do nich dodzwonić bo albo włączają numery wszystkie albo trzeba czekać min. 15 min. Głupia ja przedłużyłam umowę bo chcieliśmy oglądać wszystkie mecze i co, od 3 dni siedzę na telefonie bo cały czas wyłączają i nie da się oglądać. Porażka totalna, tylko w Polsce takie rzeczy żeby mecze po niemiecku trzeba było oglądać.
Wadywszystko
~Benek / 2016-06-16 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta tragiczna i traktowanie jak oszusta. Słaba jakość odbioru kanałów.
ZaletyBrak
WadyJakość kanałów i obsługi, pazerność i traktowanie klientów jak oszustów!!!!
4 lata i to będzie koniec
~kuba / 2016-06-16 17:27
Ocena: 1.00 / 5
takiego ciśnienia na kasę to jeszcze nie widziałem.
Wadybrak zalet
~Lechu / 2016-06-16 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Dno i Pazerność tylko kasa się liczy w Cyfrowym jak i PLUSIE bo to to samo
Zaletybrak
Wadyzero szanowania klienta / dodatkowe oplaty np na EURO
Zauwazyli ze Polacy ogladają EURO na niemieckich sport canalach to im poblokowali
DNO !!
~Mac.i.e.k / 2016-06-16 16:54
Mam od kilku lat cp. I odradzam kazdemu tego operatora wymiana dekodera to norma do tego nic tylko dodatkowe oplaty
Mam tak dos takiego oszukiwania ze kazdy kto sie zastanawia nad kupnem cp. Proponuje nie mieć nic i to same zalety
1.brak problemów
2.zaoszczedzisz na nerwach i na wycieczkach aby wymienic dekoder na nowy bo stary nie pozwala na odtwarzanie nagran
3.zyskasz kase jaka masz placic za abonament
ZaletyBrak
WadyC.p. po prostu
~leszek / 2016-06-13 21:09
Ocena: 1.00 / 5
polsat to najwięksi oszuści, brałem abonament, bo obiecywali najnowsze wydarzenia sportowe i co za dostęp do meczy ruro mam dodatkowo zapłacić (niedoczekanie wasze złodzieje) za walki KSW płacić, za to,że jestem ich klientem już od 5 lat, na polsat sport mam wszystkie powtórki walk bokserskich, tak jak obiecywali same nowe wydarzenia sportowe, czekam tylko na nowość, walkę Rockiego. Polsat robi idiotów z ludzi, można by się zastanowić nad jakimś zbiorowym pozwem, niech oddają pieniądze za abonament ci kłamcy. Mam nadzieję, że przez swoje głupie ruchy marketingowe stracą choćby połowę abonentów. Od teraz polsat to synonim łgaż i krętacz
Zaletybrak
Wadybrak ludzi, znających się na marketingu
~Magda / 2016-06-12 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście bandą złodziei!!!! Którzy tylko patrzą zeby zarobić jak najwiecej na kliencie dając od siebie jak najmniej!!!! Telewizja NC+ jest o wiele bardziej pożyteczna niz wy!!! 79 złoty!!! Za to zeby oglądać mecze euro!!!!!!! Hańba hańba hańba !!!!!!!
ZaletyBrak
WadyDużo wad!!!
~Mały / 2016-06-12 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Co do obsługi klijenta czas połączenia na konsultanta masakra polsat chyba ma jakieś układy z operatorami telefonicznymi żeby swoich klijentów naciągać na wysokie rachunki tel.poza tym dekodery co chwilę się zawieszają trzeba je odłączać z sieci a ludzie płacą im wysokie opłaty a mimo to jeżeli chcą oglądać chociaż by mecze na euro trzeba zapłacić dodatkowe opłaty złodziejstwo po upływie umowy z tą stacją przenosze się do innego operatora i nieachcę więcej słyszeć o tej stacji
ZaletyNiema
WadyCiągłe
Za długo
~Sakkus / 2016-06-12 15:15
Piszcie ludzie do UKE, czym więcej skarg tym lepiej. Nie ma się co łudzić że oni zaprzestaną takich oszustw i wyłudzeń. Jeśli sprawa z karami za dekoder jest nagminna i dotyka ogromnej rzeszy abonentów można też napisać do UOKiK. Ja już swoją sprawę przesłałem do UKE, teraz szykuję liścik do UOKiK bo moja sprawa dotyka wszystkich abonentów sieci Plus. Do UKE można pisać nie ruszając się z domu, trzeba mieć bardzo ważną rzecz - oficjalną odpowiedź BOKu na papierze z podpisami. Ten list trzeba zeskanować i dołączyć do prośby o interwencję prezesa UKE. Naciągacze często odmawiają tej formy odpowiedzi - zaznaczajcie że żądacie listownej wersji odpowiedzi.
Walczcie o swoje racje i pieniądze bo zwalanie winy na wszechmocny "system" powoduje że złodzieje są coraz bardziej krnąbrni.
~Basia / 2016-06-11 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość że mecze zakodowane to jeszcze smsy wciąż błędne wysyłamy a konsultanci nie odbierają telefonów...może Pan Solorz poda swój nr tel?
~Pawel Piątek / 2016-06-11 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Przy maksymalnym abonemncie zakodowane mecze -wstyd. Tylko kase drzec dlatego to moja ostatnia umowa z CP. Za co im sie placi te 99zl skoro euro zakodowane ksw zakodowane. Niedlugo m jak milosc zakoduje Solorz oszust.
ZaletyBrak
WadyCena do jakosci nieadekwatna
~piotr / 2016-06-11 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Abonamant max a zero meczy w ofercie a dodzwonic na info graniczy z cudem Rezygnuje po umowie
Zaletyzero
Wadyduzo
55 zl promocja
~Rudababajaga / 2016-05-23 07:07
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieji żerująca na kruczkach zawartych w umowie. Spóźniłeś się dwa tygodnie z oddaniem dekoderu? Szykuj się na komornika bez żadnej wcześniejszej informacji, że z czymś im zalegasz. Kara 800zł i straszenie sądem. Nie podpisujcie żadnej umowy z tą firmą jeśli nie chcecie mieć problemów. Takich opinii jest mnóstwo w internecie. Za wszystko naliczają opłaty i kary.
~Anna / 2016-04-06 19:17
Ocena: 1.67 / 5
Uważajcie na podpisywanie umowy poprzez konsultantów Cyfrowego Polsatu. To oszuści albo niedouczone osoby.... Umawia się człowiek na inną kwotę abonamentu, niby jakieś rabaty itp.... przy podpisywaniu umowy poprzez kuriera przyznam się szczerze że nie zwróciłem uwagi na szczegóły umowy i ją podpisałem... dopiero bo okresie promocyjnym okazało się że mnie naciągnęli, bo żadnego rabatu, upustu mi nie przyznali.... skandal. I nie ma co się prosić o to, by odtworzyli rozmowy (rzekomo nagrywane) z konsultantami, to nic nie daje. Po zakończeniu umowy od razu przechodzę do nc +. Mam nadzieję że obejdzie się bez takich problemów.
6 miesięcy, miałbyć abonament 39,99, a okazało się że 59,99
~franek / 2016-02-24 22:24
Ocena: 1.00 / 5
niektóre programy ok,kupa reklam ,więcej reklam jak dobrych programów,ful dziadowskich hitów z przed epoki przedlodowcowej,polsat Soloża to badziew
Zaletykiepscy ok
Wadyreszta do życi
kiedyś miałem,zrezygnowałem wszystkich znajomym odradzam
~Krzysztof / 2015-10-15 03:38
Ocena: 2.33 / 5
Sam z CP korzystałem ok. pięć i pół roku i przez ten czas byłem zadowolony do chwili kiedy przyszło mi zmienić adres zamieszkania akurat kończyła mi się umowa więc złożyłem co trzeba aby zrezygnować z dalszych usług. Gdy już skończyła mi się umowa poszedłem oddać dekoder ma się na to 14 dni ja to zrobiłem dwa dni po zakończeniu umowy. Dzięki bogu że kolega mi doradził abym nagrał całe zajście oddania dekodera bo podobno dzieją się z tym jakieś jaja na początku mu z tym nie wierzyłem ale cóż rozum mi podpowiadał aby to nagrać i nagrałem. Pani z punkty powiedziała mi że w przeciągu siedmiu dni roboczych od zerwania umowy otrzymam pismo od CP z tym gdzie mam się udać aby oddać dekoder. Oczywiście po siedmiu dniach nic nie otrzymałem więc postanowiłem jeszcze raz iść do tego samego punkty tam inna pani mi powiedziała że mogło dojść do jakiś niezgodności i żebym dzwonił na centrale. Na centrali powiedzieli i tylko tyle że otrzymam pismo... Minęły ok. 3 miesiące ja się przeprowadziłem a pisała ani widu ani słuchy nie było (wcześniej zgłosiłem CP że zmieniłem swój adres). I nie dawno otrzymałem pismo od firmy windykacyjnej że mam do zapłaty 600 zł z hakiem plus odsetki... Za to że nie oddałem dekodera na czas śmiech na sali. Po po dodzwonieniu się na centrale usłyszałem tylko tyle że jakieś pisma zostały wysłane na stary adres a o nowym podbno nic im nie wiadomo. Ale przed zapłaceniem kary uratowało mnie nagranie z punkty sprzedaży i potwierdzenie listu którego wysłałem z aktualnym adresem. Po wszystkim w ramach przeprosin próbowali mi wcisnąć super pakiet za grosze KPINA!
ZaletyWszystko pięknie dopóki nie pzyjdzie zerwać umowy
Wadynie kompetentna obsługa.
miałem prawie sześć lat pakiet za 50zł.
~Alicia / 2015-10-05 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie w nagrodę, że zapłaciłam za telewizję za 2 miesiące z góry dostałam bunus czyli odłączenie usług. Jakoś BOK się nie śpieszy z rozwiazaniem tego problemu ;)
~2k / 2015-09-09 15:25
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia Cyfrowego Polsatu to jedno wielkie dno. Konsultanci w rozmowie z PETENTAMI oferują im usługi lub sprzęt którego nie ma w danej w ofercie, co gorsza w między czasie konsultują się ze swoimi przełożonymi potwierdzając ważność proponowanej oferty. Jest to prawdopodobnie celowe działanie aby zachęcić petenta do zakupu usługi bo potem może już się nie wycofa jak zaczną zmieniać wcześniejsze ustalenia. O poziomie infolinii świadczy też fakt, że każdy kolejny konsultant podważał kompetencje swojego poprzednika z którym wcześniej rozmawiałem. Po każdej rozmowie z nimi miałem wrażenie, że wróciły czasy KOMUNISTYCZNEGO BETONU. Poziom infolinii zdecydowanie odstaje od oferty programowej, ale niestety przez niekompetencję ludzi z infolinii wolę zmienić tego operator na innego.
Zaletybrak
Wadyniekompetentni pracownicy infolinii, prawdopodobnie celowe wprowadzanie petentów w błąd