Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1715 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2016-09-14 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiatr zawieje, deszcz pokropi -obrazu nie ma. Słońce mocniej przygrzeje - tv brak. Nie wiem za co się płaci. Byłam w biurze obsługi to pan z uśmiechem na twarzy stwierdził, że może trzeba spróbować konwerter wymienić i że sama dam radę to zrobić (ja w 8 m-cu ciąży).
    ZaletyNie widać
    WadyBrak zalet
  • ~OpinieTelewizi / 2016-09-07 20:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeden z lepszych dostawców telewizji, szybko i wygodnie. Nie mam nic do zazuczenia!
    Zaletydobry zasięg
    WadyPrzełanczanie kardy od dekodera raz w tygodniu.
    korzystam około 3lata!
  • ~kris / 2016-09-05 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy błąd jaki popełniłem w życiu. Mam telewizję dopiero 3 miesiące a już mam jej dość. W pierwszym etapie nie poinformowano mnie że za kabel antenowy muszę zapłacić gdyz CP daje tylko 10m . Dowiedzialem sie otym dopiero kiedy przyjechał monter (okna w bloku mam po drugiej stronie niż nadawany sygnał). Monter opuścił mieszkanie zanim aktywowała się telewizja. (Miała się aktywować do 24 godzin). Następnego dnia dekoder , który miał być z nagrywarką wyświetlał informację że brak dysku twardego. Długotrwałe próby kontaktu z biurem klienta nie wiele wniosły, musialem osobiście udać się do biura terenowego aby sprawdzili sprzęt. Tam okazało się że faktycznie nie ma dysku. Byłem bardzo zdziwiony że należy włożyć dysk gdyż do tej pory miałem telewizję kablową i dekoder z nagrywarką posiadal dysk wbudowany. Znowu musiałem poświęcić sporo czasu aby skontaktować się z kimś kto przyjmie reklamacje. Po trzech tygodniach oddzwoniono do mnie twierdząc że otrzymalem cały komplet wraz z dyskiem twardym. Na wszelkie proby tłumaczenia że tego dysku nie otrzymałem pani stwierdzila że na pewno był ale może ktoś go wyciągnął. Mocno podirytowany tą odpowiedzią złożyłem ponownie reklamację w celu wyjaśnienia sprawy. Minęło nastepne 2 tygodnie kiedy zjawił się monter i osobiście przyniósł zaginiony dysk. Przeprosił i powiedział że miał go na aucie i zapomniał dać. Sądziłem że byl to wpływ mojej reklamacji jednak się myliłem gdyż po 2 dniach od momentu otrzymania dysku otrzymałem telefon z CP że ja ten dysk otrzymalem w trakcie montażu a to ze dysk jest osobno to powinienem przeczytać w specyfikacji produktu. Pozwolilem się pani wypowiedzieć do końca w tej kwestii a następnie poinformowałem że ów produkt jest już w moim posiadaniu. Pani byla zdziwiona itylko przeprosiła. Sądziłem że to koniec kłopotów, jednak się myliłem gdyż z niewiadomych przyczyn straciłem odbiór programów (nie było żadnych burz oraz silnych wiatrów, tylko kilka słonecznych dni). Spędziłem 3 godziny na telefonie wykonujac kilkanaście połączeń. Odsyłano mnie wszędzie. Wkoncu udało mi się dowiedzieć że antena musi byc rozregulowana i muszę ustawić ją na własną rękę. Kazano mi wejść na dach i samemu poruszać anteną lub zapłacić za regulację 50 zł. lub skontaktować sie z osobą która to zakładała. Niestety dane montera to tylko imię i nazwisko a infolinia nie wie kto tojesi jaki jest nr telefonu. Dodatkowo dowiedzialem się że Polsat nie montuje anten, ani ich nie reguluje. Na pytanie czy umowę podpisałem z Polsat-em czy z panem Cześkiem otrzymalem odpowiedź że wszystko jest w regulaminie na stronie internetowej. Powiedziałem ze to powinno być zawarte w umowie, regulaminu nie otrzymałem a nie moglem go przeczytac na stronie internetowej gdyż nie miałem. Krótka odpowiedź ze stony Polsatu "TRZEBA BYŁO NIE PODPISYWAĆ UMOWY" Wszelkie próby kontaktu z przedstawicielem bezowocne(ABONENT TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY). Mialem już dość rozmowy z infolinią i zażądałem połączenia z przełożonym ale i tutaj był opór i mimo moich prób wyegzekowania połączenia z kierownikiem słyszałam tylko "Nie ma takiej możliwości wszystko dowie się pan od nas)
    ZaletyNie ma takich
    WadyWada jest tylko jedna- Nie ma zalet!!!!
    3 m-ce
  • ~Mikołaj / 2016-09-04 21:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Codziennie są jakieś problemy, jak nie ma obrazu, tak dzwięku, obsługa rozkłada ręce a na każdą naprawę trzeba czekać przynajmniej 2 godziny. Samo połączenie z infolinią trwa z 10 minut.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to tragedia
    Ciągłe problemy
    Na naprawę trzeba czekać +2 godziny
  • ~luk / 2016-07-13 10:25
    Tragedia tylko nie POLSAT mam pakiet za ok. 70 zł a tam nic nie ma same powtórki dajcie spokój nie kupujcie tego lepiej na TEŚCIOWĄ popatrzeć niż na POLSAT
    ZaletyWady
    Wadyza dużo by pisać
    6 lat
  • ~Prawdziwy / 2016-07-06 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja lekki deszczyk i już nie działa burza i nie działa śnieg i też nie działa nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak odbioru podczas deszczu burzy śniegu
  • ~Wojtek / 2016-07-06 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałem już ze złodziejskim Polsatem umowę-niestety do października muszę czekać ale już nigdy więcej Polsatu. Obsługa klienta O,cena za pakiety horrendalna,parametry-ciągłe niczym nie uzasadnione zmiany ten beznadziejny dźwięk !!. Wielokrotne awarie -a to pilot a to dekoder a najciekawsze to że jak idziesz wymieniać to przedłużają oszuści z Polsatu umowę o kilka m-cy nie pytając cię o zgodę. Zablokowanie możliwości oglądania ME we Francji to w głównej mierze zadecydowało że z oszustami z Polsatu rozwiązałem umowę !!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTylko wady
  • ~HM.W / 2016-06-21 19:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieustanne przerywanie, 3/4 kanałów za które zapłaciliśmy nie działają. Konsultant telefonicznie na odleglość stwierdził, że mamy źle ustawioną antenę. Tyle jeśli chodzi o tego dostawce, stanowczo odradzam!
  • ~Tomek / 2016-06-19 16:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta dobra dla nowych klientów . Wieloletnich olewają.
    Zaletycena
    WadyBrak korzystnej oferty dla stałych klientów.
  • ~Krzysztof / 2016-06-18 20:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Moje wrażenia z uzytkowania są takie że zbyt często zacina sie obraz jak tylko wiatr zawieje a tak pozatym to może być.
    WadyWielką wadą jest wprowadzenie VODa zamiast ipli. Ten VOD to totalne dno.
    8 lat
  • ~konpat1983 / 2016-06-18 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia z Wykupem i ceną za pakiet Euro oraz wydarzenia ppv. Blokowanie kanałów zagranicznych
    2 rok
  • ~Fachuś / 2016-06-18 18:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Zdziercy, po tym jak wykupiłem dodatkowe pakiety, tak traktują użytkowników, wprowadzają klijentów w błąd, a naprawdę miałem ich za poważną platformę, ale się cofają w rozwoju zamiast się rozwijać :P
    ZaletyNie znalazłem takich!
    Wadyniekompetentna obsługa, ogłupianie klientów w błąd, kiepska oferta programowa, Cyfrowy Polsat przypomina bardziej kozeczek niż platformę rodzinną.
  • ~figuz56 / 2016-06-18 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    przy wysokiej cenie pełnego pakietu telewizji cyfrowej,winne być dostępne wszystkie transmisje Euro 16.Polsat robi w konia abonetów i zarabi dodatkową kasę na konałach cpecjalnyck
    .Oglądam Euro języku niemieckim ,bezpłatnie
  • ~Baczny obserwator / 2016-06-18 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła polityka programowa, bardzo złe podejście do klienta, którego traktują jak dojne krowy. Brak dobrej obsługi klienta. Bardzo drogie a przy tym wadliwe i niskiej jakości usługi.
    ZaletyBRAK
    6 lat
  • ~Adamek700 / 2016-06-18 16:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaby sygnał, zakodowane MŚ w siatkówce, zakodowane mecze euro, oraz kanał niemieckie na których można było je obejrzeć. Słabej jakości dekoder, złodziejskie metody naciągania ludzi. Solorz widocznie za mało się dorobił, i doi ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~Lukasz / 2016-06-18 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na Kontakt z obsluga ponad 15 min
    Brak canal+
    ZaletyMultiroom
    WadyPlatne Euro
    4.5 roku i czas zmienic
  • ~Tomeksch / 2016-06-18 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie są przegrani po tym jak potraktowali stałych klientów z euro2o16 i po usunięciu z listy niemieckich programów
    ZaletyBrak
    WadyEuro 2016 i system ppv
  • ~jacek / 2016-06-18 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kanały się tną przy każdej zmianie pogody, NIE POLECAM
  • ~Adam / 2016-06-18 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Polsat zdziera kasę. Człowiek płaci za pakiety, a nagle czy to mistrzostwa świata w siatkówce, czy mistrzostwa Europy w piłce nożnej, tworzą nowe, dodatkowe pakiety. Kanały typu Polsat Sport są tym samym nic nie warte.
  • ~Andrzej / 2016-06-18 13:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podaruje EURO 2016. Jestem abonentem 15 lat płace nie mało a ci każa mi płacić za transmisję. Żenada
    Wadymam juz ich dosc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169