WadyOdkodowywanie drugiego dekodera
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 8 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Dora / 2019-08-25 22:59
Jakość średnia. Kanały się zacijają. Odbiór przez talerz kiepski. Cyfrowy Polsat na dwa telewizory to porażka. Multiroom i bieganie z kartą na drugą kondygnację domu do dekodera co miesiąc to jakaś kpina. To niestety z założenia że klienci to oszuści :) -
-
~Eddi / 2018-09-24 11:26
w grudniu 2017 wykupiłem abonament z ofertą MAX, a szczególnie zależało mi na pakiecie sportowym. Radość trwała krótko,kiedy po kilku miesiącach wprowadzono Ligę Mistrzów na osobnych nowych kanałach w pakiecie Polsat Sport Premium. Aby mieć do nich dostęp trzeba mimo posiadania pakietu MAX zmienić ofertę i tu uwaga aż na 36 miesięcy i oczywiście podwyższoną opłatą za abonament.Czy to jest etyczne postępowanie ? Zaletyzróżnicowana oferta i nic więcejWady- kiepskiej jakości dekodery nie nadążające za zmianami technologicznymi odbiorników TV (dekodery pseudo HD i wyświetlaczami jak w latach 90-tych);
- obraz HD słabej jakości;
- multiroom w domu jednorodzinnym to konieczność biegania w najmniej spodziewanym momencie z pokoju do pokoju lub po schodach - koszmar dla ludzi starszych;
- brak poszanowania wieloletnich klientów np.oferta dla nowych znacznie lepsza jak dla stałych klientów;
- niski poziom obsługi, rozwiązywanie zgłaszanych w i-cok problemów to wielodniowe wyczekiwanie na reakcję;MiejscowośćTychy -
~Edzia434 / 2025-07-29 19:07
Jestem juz bardzo długo z cyfrowym Polsatem, a im dłużej tym mam drożej, nowi klienci mają bonusy ,zniżki a ja nic .
Dlatego kończę współpracę, bo mnie nie stać na tak wysokie rachunkiMiejscowośćTrzebinia -
~Ela / 2022-07-15 09:09
Oszuści tam pracują nic dodać nic ująć nigdy więcej Polsatu . Zapłaciłam rachunek za rok z góry w punkcie Polsatu i po dwóch miesiącach dostałam wezwanie do zapłaty (jeden syf i burdel) ZaletyFajne programyWadyOszuści na stanowiskach sprzedawcówMiejscowośćCieszanow -
~Eliza / 2022-03-24 21:25
Niestety dzwoniłam dziś na infolinię bo dekoder mi nie działał a pan po drugiej stronie słuchawki był bardzo znudzony i rozmawial ze mną jakbym była nie kumata to jest tragedia i porażka pierwszy raz spotkałam się z kimś kto ma w dupie klienta nie polecam MiejscowośćWaganiec -
~Fajna oferta, a reszta, aż przykro. / 2023-11-18 15:10
Co się stało z Cyfrowym Polsatem? w lipcu 2023 kończyła się mi umowa multi-room, więc telefonicznie zawarłem umowę na kolejne dwa lata (oferta była ciekwa, średnio 70pln/msc, pakiet M, liga mistrzów, kanały sportowe, disenyplus). Oferta programowa fajna, cena przystępna za trzy dekodery. Nic tylko oglądać. Jednak Polsat potrafi zepsuć koncertowo proste wydawałoby się tematy. Oprócz multi-room, mam na siebie jeszcze jeden dekoder z którego korzysta mama. Podczas przedłużania umowy wyraźnie tłumaczyłem konsultantowi, czego dotyczy zmiana, multi room za multi room. Mija trzy tygodnie, dzwoni mama i płacze, że wyłączyli telewizję. Jestem na wakacjach, odpoczywam z rodziną, ale zależy mi żeby mama miałą dostęp do tv, jedynego domowego źródła rozrywki. Na infolinii Konsultant nie wie o co chodzi, rozmwa trwa kilkanascie minuyt, po czym dostaję ochrzan, że co ja chcę? przecież wszystko jest jak być powinno i korekcie uległa umowa ta z której korzysta mama, i ma już dwa pakiety multi room, czyli 6 dekoderów. Tłumaczę, że to nie tak, odbijam się jak od ściany i pomimo fajnych wakacji, posiedziałem trochę na telefonie i nic nie zalatwiełm. Złożyłem reklamację, w toku której okazało się, że Pan Konsultant pokręcił warunki. Coż bywa, zdarza się. Odstąpiłem od umowy i rozwiązałem starą, ale straciłem czas i pieniądze na rozmowy z Polsatem, rozmowy trudne. PO pewnym czasie sygnał u mamy został przywrócony, a od Polsatu nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Pan Kierownik Działu Obsługi Korespondencji e-mail Kamil Sz., pięknie odpowiadał, ale wiecej pomocy i konkretów żadnych. Przesłał mi informację, że po odstąpieniu od umowy, dekodery zostaną zabrane w ciągu 5 przez kuriera. Mijają dni, tygodnie, a kuriera nie ma. Na Infolinii dowiaduję się, że mam zwrócić dekodery do punktu Polsat. Pakuję dekodery i udaję się do punktu, w ktorym Pani tłumaczy, że nie może przyjąć tych dekoderów ponieważ nie puszcza jej system i dzwoni, aby się skonsultować. Po długich naradach, Pani z punktu Polsat tłumaczy mi, że powinienm wziąć dekodery i osobiście wysłać kurierem, opłacając z własnej kieszeni wysyłkę, złożyć reklamację i prosić o kompensatę poniesionych kosztó.... zaraz, zaraza, ale jak? zapłąciłem za te dekodery przy odbiorze, polsat namieszał, naobiecywał zabranie dekoderów, błędnie informował mnie co do ich zwrotu, a na koniec powiedział, że w sumie to powinienem za to zapłacić. O zgrozo, o matko i córko. Nie zgodziłem się na taką formę finalizacji zwrotu. Pomyślałem, to jakiś przypadek, Polsat w sumie przez wiele lat (jestem abonentem przez około 20lat), zawsze był ok, dobry cenowo, niezła oferta programowa, więc to musiał być jakiś przypadek, a skoro mam antenę na trzy wyjścia, to spróbuję raz jeszcze podjąć próbę współpracy. Dzwonię na infolinię, ustalam warunki, konsultant pięknie przekazuje mi ofertę, pakiet S, kanały sportowe, liga mistrzów, disney plus, a nawet dostałem HBO za darmo na dwa miesiące, średnio na dwa lata wyjdzie po 80pln. Nie tak atrakcyjnie jak feralna umowa z lipca 2023, ale trudno zaryzykuję. Przychodzą tzry dekodery, płacę za nie 99pln. Podłączam, wszystko działa oprócz Diseny plus, no bo niby mam czekać na link. Czekam dobę, nawet dwie, a link nie przychodzi. Dzownię i Pani Konsultantka twierdzi, że nie ma potwierdzenia od Kuriera i w związku z czym muszę czekać i zadzwonić jutro. Dzwonię jutro i pojutrze, nikt nie wie co się dzieje, składam reklamację, mam czekać 14 dni na odpowiedź i generelanie już nikt tak miło nie rozmawia jak podczas zawierania umowy. Ciekawe, prawda? Mija już 10 dni dalej nic, a w międzyczasie znika HBO. Myślę, cóż im uczyniłem? co zrobiłem nie tak? dzwonię na infolinię, a tam informacja że trzea czekać ponad 20 minut. Ojej, myślę, ile musi być szcześliwców podobnych do mnie? Dodzwoniłem się dopiero na drugi. Pytam się co się stało? nie uzyskuję odpowiedzi, w ogóle nie powinno mnie to interesować, mam czekać na aktywację. Piszę do Pana Kamila o całości sprawy, Pan Kamil z Polsatu kurtuazyjnie odpowiada tyle, że nic nie odpowiada. Zadaję sobie pytanie znajduję odpowiedzi. Pan Kamil, wie, że w polsacie mają ogromne problemy z procesami obsługi, technicznymi i próbuje to wszystko koloryzować. Polsat nie traktuje takich kientów jak ja poważnie, jestem jednym z wielu, którzy jak odejdą to trudno, przecież mają miliony pozostałych abonentów. Jednak pomimo swej wieloletniej sympatii do Polsatu, poziom tolerancji został złamany, po prostu robiąc wszystko ze swojej co tylko możliwe, Polsat notorycznie nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, a nie można ciągle siedzieć na telefonie. Są inne alternatywy z których będzie trzeba skorzytać. Szkoda kiedyś była poważna firma. ZaletyProgramy sportoweWadyNie wywiązywanie się z umów i ustaleń, a także zobowiązań e-mail.
Problemy techniczne (wyłączanie kanałów, pojawiające się błędy w dekoderze).
Problemy komunikacyjne (długi czas oczekiwania, mało rzetelne odpowiedzi, nie zawsze kompetentni Konsultancji)
Trudności w rozwiązywaniu problemów.MiejscowośćKrasnystaw -
~geraf / 2019-06-28 07:15
Obsługa klienta w CP na poziomie mułu... podobnie jak i kompetencje ich pracowników, którzy nie potrafią wyprostować błędów, jakie wprowadzili we własnych systemach. Żadnego zainteresowania i chęci rozwiązania problemu po stronie pracowników infolinii poza odbijaniem klienta do APS, który również nie umie naprawić popełnionych błędów. Za to w kwestii upominania się o płatność za nie działającą usługę pracownicy CP wykazują się niebywałą troską - maile. Sms’y i telefony kilka razy dziennie... ostrzegam wszystkich potencjalnych i obecnych klientów CP MiejscowośćWarszawa -
~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę. MiejscowośćOstrzeszów -
-
~Jestem.skorpionem / 2022-03-08 15:50
Usunęli HBO GO z telewizji i karzą pobierać HBO MAX i jeszcze za nie płacić. żałosne MiejscowośćChełm Śląski -
~Joanna / 2019-03-05 09:54
To jest największy błąd mojego życia, że podpisałam umowę Cyfrowego Polsatu na Multiroom. Dekodery się zawieszają, trzeba je wyłączać. Niestety NIE działają NIEZALEŻNIE, jeden dekoder musi być WŁĄCZONY, żeby odbierał DRUGI! mam dość latania z pokoju do pokoju i włączania dekodera. Nieraz się ZDARZA, że traci sygnał wtedy nie ma NIC! najbardziej wnerwia mnie to, że nie można spokojnie oglądać jednocześnie na 2 tv, a przecież o to tu chodzi. ZaletyNie wiemMiejscowośćWrocław -
~Jolanta / 2022-11-24 10:53
Konsultanci na infolinii nie mają podstawowej wiedzy o sprawach technicznych dotyczących dekoderów.DRAMAT!!!Za obsługę daje mocne zero, NIE POLECAM! ZaletyDopasowanie pakietu do swoich możliwości finansowychWadyNie możność odbierania kanałów podczas burzy lub ulewnego deszczuMiejscowośćGłuchołazy -
~Katarzyna / 2023-11-14 15:22
Obsługa klienta dno , żadnej pomocy 5razy dzwonie bo nie wysłali mi linku do Disney + PRZELANCZAJA WSZEDZIE A POMOCY JAK NIE BYLO TO NIE MA linku nie ma kto wysłać ZaletyŻadnychWadyObsługa klientaMiejscowośćKraków -
~Klient z Żar / 2018-07-16 11:07
Nachalne upomnienia. Straszenie w razie opóźnień w bardzo niemiłym tonie. Komunikaty na telewizorze, smsy, e-mail- człowiek czuje się atakowany z każdej strony. Haczyki przy włączaniu pakietów II zawieraniu umów. Dekodery z serii5000 i 7000 po czasie generują błędy na dysku i uniemożliwiają nagrywanie- konieczna wymiana.
Nieuporządkowany system fakturowania- play robi to 100 lepiej i miło upomina w razie przekroczenia. Infolinia i obsluga online kiepska. W salonie w zarach bardzo dobra.ZaletyInternet dobrze funkcjonuje
Telewizja ma dobra ofertę i sensowną cenę w pakiecie z internetem.MiejscowośćŻary -
~Krzysztof / 2019-12-11 12:20
Puszczanie kolejny raz w Święta Kevina to już jakaś paranoja telewizyjna.Ile razy można się śmiać z tego samego.Czy Polsat tak nisko już upada że w święta nie może odbiorcy zaproponować coś nowego,ciekawego,czy tylko same starocie.Niech nie usprawiedliwiają się że to na życzenie telewidzów.W moim otoczeniu jak się dowiaduję to wszyscy mają tego powyżej uszu.Ci co mają duże rodziny to spędzą je w rodzinnym gronie bez oglądania telewizji,zaś ci w mniejszym chcieliby zobaczyć coś innego a nie tylko głupiego Kevina po raz któryś,z którego już nie ma jak się śmiać.Jestem abonentem TV Polsat i chyba zrezygnuje z korzystania z takich ofert.Nie pozdrawiam bo nie ma kogo. -
~Laura / 2022-04-29 20:09
Kompletna beznadziejność. 20 minutowy serial przerywany reklamami 5-6 razy. Słaby wybór filmów i seriali. Porażka!!!!! ZaletybrakWadyreklamy co 3 -5 min serialu, słaby wybórMiejscowośćBędzin -
~Lolo / 2019-12-26 14:24
Wreszcie uwolniłem się od CP! Oferta słaba, cena do jakości też nie najlepsza. Jedyne co mi się podobało to dekoder, który wbrew panującej tu opinii nigdy się nie zacinał. Menu to kwestia przyzwyczajenia, ja nie narzekałem. Mocny plus za opcje nagrywania z możliwością ustawienia nagrania całego sezonu serialu lub nagranie serii odcinków. W Canal+ tego mi brakuje ale generalnie ofertą bije na głowę CP. ZaletyEVOBOX PVRWadyOgólnie do bani oferta.MiejscowośćGolasowice -
-
~Lonio / 2022-05-25 20:37
Wszystko pięknie wygląda przed podpisaniem umowy. Wymieniłem dekoder na evobox HD plus multirum,po namowach konsultanta. Same zalety- możliwość nagrywania w chmurze, brak przekładania karty. W rzeczywistości okazuje się że nagrywanie dostępne od kolejnego okresu rozliczeniowego, (czyli po m-cu,a na odstąpienie od umowy 14 dni)i tylko na wybranych programach, cofanie do kilku dni wstecz również,i to takie które mnie w ogóle nie interesują. O tym konsultant już nie wspomniał.Wolałem już poprzedni dekoder z dyskiem. ZaletyTyle że działaWadyInstrukcja obsługi-dno. Ustawienie programów ulubionych i zmiana kolejności w/g swojej kolejności,to parę godzin zajęć, ale wcześniej trzeba dojść jak to zrobić. Nagrywanie w chmurze tylko dla wybranych kanałów.MiejscowośćNakło nad Notecią -
~Łukasz / 2021-08-13 20:15
Szkoda że dla stałych klientów nic fajnego nie oferują. Lepiej być nowym klientem. ZaletyBrakWady????MiejscowośćWarka -
~Majk / 2021-12-03 22:34
Aplikacja Polsat Go słaba wręcz kiepska ..w tv Samsung w trakcie oglądania wywala do pulpitu. -
~Maria / 2022-02-25 15:52
Często duże zakłócenia w odbiorze. Dział techniczny nic nie umie poza zleceniem wymiany dekodera. Na to potrzeba całego dnia i bycia emerytem. Chętnie namawiają a potem " radź sobie sam". Fatalnie! ZaletyBrakWadyBeznadziejna jakość. Co 2-3 miesiące zakłócenia przez kilka dniMiejscowośćSzczecin
strona 8 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »