Widzę że będę odstawał od innych opinii, ale ja wysoko oceniam prawie 10 letnią współpracę z CP. Mam wszystko co w umowie (tylko TV), dekoder działa bez problemu a obraz szatkuje tylko w czasie ekstremalnej pogody. Kontakt telefoniczny bezproblemowy i na moją prośbę od wielu lat nie przysyłają mi "przypominaczy" o potrzebie opłaty abonamentowej bo reguluję ją regularnie i na czas. Mimo tego zdecydowałem o zakończeniu współpracy (we wrześniu). W telewizji naziemnej mam ok. 30 kanałów cyfrowych za którą też płacę abonament, a telewizor ma funkcję odbioru TV satelitarnej. Oglądanie za 65 zł kanałów kodowanych które dawno zatraciły swoją świeżość nie ma sensu ale to nie jest winą CP który za te kanały komuś płaci dopóki ludzie będą chcieli je oglądać i też płacić.ZaletyKorzystne warunki przy przedłużaniu umowy, trzeba jednak o tym pamiętać i na czas ją wypowiadać.
Ja uzyskuję 3 - 5 miesięcy za darmo przy umowie na 12 do 15 m-cy. Chyba warto ?
WadySzczerze mówiąc nie widzę. Wszystko jest ok. i programy i obsługa i sprzęt.
ok. 10 lat, abonament 65 zł z dekoderem z nagrywarką.