Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dejw / 2017-11-05 12:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem po prostu zawiedziony na cp , czekam na koniec umowy, jak monter zauwazyl że ma do czynnienia z cyfrowym Polsatem to od razu powiedział że bedzie problem z jej ustawieniem ustwial miernikiem antene i co sie okazało nie bedzie wiecej procent niż 49 ha szał wezwalem drugiego tez ustawial i to samo, nie oglądam wcale tv , czekam na koniec umowy i biorę nc ;) a ten badziew niech św w **** wsadzą
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyDuzo by pisac
    2 lata
  • ~mielcarek / 2017-11-04 08:22
    radze wszystkim trzymac sie z daleko od polsatu. dali mi 5 lat temu dekoder ktory jak chcesz cos nagrac to musisz miec wlaczone na tym kanale co nagrywasz masakra co za gowno. nie bylem swiadomy tego ze przy podpisaniu nowej umowy moglem go wymienic i koniec zabawy po miesiacu gdy to zglosilem to mieli to w dupie co za bagno ten polsat
  • ~Pol / 2017-10-28 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W kółko leci to samo. Panie S jestem w młodym wieku i nie mam altzchaimera. Nabijanie kieszeni na puszczaniu co weekend tego samego dziadostwa to przesada. Nie mogę doczekać się aż skończy mi się umowa. Szeroko będę namawiał wszystkich aby nie wiązali się z PC. W tygodniu seriale zatykające ludności mózgi a na weekend sam syf i to co tydzień. Żadnego dobrego filmu. A sport to co dobre to wszystko płatne. A i dekodery kompletna chińszczyzna. Po podpisaniu umowy działał kilka dni i padła przetwornica potem zasilacz. Jedno wielkie G...o.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
    Szkoda mi na to czasu
  • ~Nena / 2017-10-23 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza TV w Polsce kiedy ją miałam to jej nie miałam bo ciągle zakłócenia z powodu pogody nawet w słoneczny dzień, za 1 zł nie dopłaty przerywany sygnał a kiedy w końcu wymowiłam umowę oddałam sprzęt to po czasie okazało się ze naliczyli 700 za brak sprzętu który oddałam i miałam na to fakturę, po ciężkiej walce dopuścili ale naliczyli 186 zł za programy które podobno miałam na próbę i za dzierżawę dekodera po 5 zł miesięcznie za kilka miesięcy sobie wymyślili, ja się pytam skoro blokowali TV za 1 zł to jakim cudem mogłam nie zapłacić 186 zł w sumie i mieć sygnał?
    Oszuści, naciągacze złodzieje! Zapłaciłam im te pieniądze a nawet Więcej bo dwa razy po 100 niestety podali mnie do sadu a jak zadzwoniłam do nich z jakiej racji to zaraz przyszło sprostowanie ze jest to spłacone ale jeszcze procent dla firmy windykacyjnej no kurrrr śmiechu warte sprawa się odbyła o 25 zł!!! I pewnie jeszcze dojdą mi koszta sądowe.
    Jednym słowem UNIKAĆ nie dajcie się nabrać!
  • ~gienek / 2017-10-21 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam najwięcej pretensji,że w nowym menu w dekoderach HD 3000 i PVR HD 7000 przy używaniu nagrań w czasie przewijania w przód lub w tył na ekranie telewizora 40% powierzchni od dołu przesłania ciemny baner z strzałkami kierunku przewijania. W czasie szybkiego oglądania np nagranych meczy siatkówki, skoków narciarskich itp. można dostać palpitacji serca z nerwów.
    Zaletydużo lepiej działające EPG, niż w starej wersji oprogramowania.
    Wadyza duży baner przesłaniający ekran przy korzystaniu z pilota w czasie korzystania menu
    ok.. 20 lat Pierwszy dekoder kupiłem na własnośc, następne w punktach obsługi klienta. .
  • ~Anna / 2017-10-14 23:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Wiecznie mi sie tnie tv....mam placone hbo go non stop sie zacina.....obsluga niekompetwntna...wprowadzili mnie w blad stad mialam niedoplaty ......jedna wielka lipa.mam doactego zacinania sie wmszczegolnei wieczorami.Na pewno rezygnuje z koncem umumowy....
    ZaletyDuże mozliwosci
    WadyNieustanne zacinanie sie kanałów
    Nowogród
  • ~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!

    Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.
    WadyZłodzieje
  • ~Mirek / 2017-10-08 20:07
    Najgorsze gówno na rynku zacina przerywa nawet przy ładnej pogodzie a jak pada to można tylko radia posłuchać na Kasprzak który jest lepszy od telewizji cyfrowy polsat
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCałą telewizja polsat to jedna wada
    Świdnik
  • ~ANNA / 2017-10-08 18:54
    Nie zadlugujecie na żadną opinię dziś mecz a wasze kanały się zacinaja wszystkie TVN idzie bez zarzutów słaby zasięg przez pogodę i tak jest cały czas do tego żeby się dodzwonić do was muszę czekać 20 minut - rezuygnyje z usług za które płacę bez podstawnie nie warto z wami współpracować
  • ~Monia / 2017-10-06 22:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 2 lat jestem klientem Cyfrowego Polsatu i zdecydowanie odradzam. Nie dosc ze.dekoder dosc czesto sie zawiesza i jedynym rozwiazaniem jest odlaczenie od pradu to nie do wytrzymania jest brak sygnalu przy niewielkim wietrze czy deszczu. W dziejszych czasach,zeby nie moc.ogladc tv jak pada deszcze to jesf nieporozumienie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak sgnalu, zawieszanie sie dekoderow,czeste blokowania i koniecznosc wymiany kart z dekodera glownego
    2 lata
  • ~klient / 2017-09-26 21:03
    Nie polecam. Może Majewski i Ibisz wzięli dobrą kasę za swoje reklamy. ale obsługa w autoryzowanych punktach sprzedaży jest fatalna. Nikt nic nie wie. W trakcie rozmowy w punkcie obsługi klienta w Wschowie sympatyczna pani wykonała dwa telefony po instrukcję jak rozwiązać problem.
    10 lat zmieniłem abonament z możliwością przeniesienia nr tel. i internetu
  • ~Karo / 2017-09-25 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam banda oszustów i złodziei naciagacze po zapomnieniu i zblizajacej się konczoncej umowie 10 kar.Nich ciekawego
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo dużo
  • ~Człowiek niezadowolony z produktu / 2017-09-19 19:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Ja bardzo przepraszam ale czy to jest normalne być aż tak skąpą telewizją ,że po roku nadpłaty 7 złotych z hakiem ,zablokować mi kanały bo nie wpłaciłem 2.19 złotych?! A kto mi odda te wszystkie pieniądze za nadpłatę hmm? osobiście nie polecam jakichkolwiek umów z tą platformą telewizyjną.
  • ~Abonent / 2017-09-13 02:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpią z ludzi. Dostaliśmy do prawie najdroższego pakietu najptańszy i najprostszy dekoder. Krótko potem chcieliśmy dekoder zamienić na inny. Przez telefon gość powiedział że nie ma sprawy. Mieszkamy gdzie indziej i dlatego jechaliśmy kawał drogi do punktu gdzie umowa była podpisana. Po przyjeździe gościowi odbiło i nagle wymiana nie była możliwa. Chyba że dopłacimy i zmienimy pakiet na najdroższy. To jest skandal. Poczekamy do końca umowy i wywalam CP z domu. Więcej nie chce mieć z CP nic do czynienia. Kategorycznie odradzam. Wprowadzają w błędy.
    ZaletyBrak
    WadyNie pofesjonalni
  • ~Daniel / 2017-09-12 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka długich lat nie miałem zastrzeżeń.
    Po podpisaniu nowej oferty okazało się że różni się od tej
    którą wynegocjowałem w punkcie sprzedaży...jako że minął okres
    promocyjny (6 m-cy) o którym nie było mowy kwota abonamentu wzrosła o 1/3,
    a ze względu na zbyt długi odstęp czasu nie są w stanie nic z tym zrobić.
    Wadywprowadzają klienta w błąd
    Olsztyn
  • ~K_Wawa / 2017-08-28 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam. Mieszkam w Warszawie. Niestety czy słońce, czy wiaterek, czy deszczyk - często nie ma sygnału i tnie się obraz. Obiecywali, że jedynie przy naprawdę potężnej śnieżycy czy ulewie może być gorzej. Ale tutaj piękna pogoda a tv nie ma. Wcisnęli droższą wzmocnioną antenę...ale jak dzwonisz z reklamacją to każą na swój koszt spwca wzywać bo oni nie naprawiają i monterów nie mają. Kasę płać i się odczep - takie podejście do klienta. Pani nawet mi kazała sobie wejść na dach i poruszać anteną bo nic innego nie poradzi. Dziwnym trafem bardzo często jakieś wydarzenie sportowe zacina, brak obrazu...podczas gdy inne kanały działają. Nie przedłużę umowy napewno. Odradzam szczerze.
    WadyZły zasięg, tv nie odbiera nawet przy pięknej pogodzie, brak troski o klienta, brak pomocy gdy coś się psuje, nie mają serwisu antenowego-monter na swój koszt.
    Korzystam 1 rok i 9 miesięcy (umowa na 2 lata)
  • ~Łukasz / 2017-08-10 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam od kilku lat 2 umowy na 2 domy. Wymieniałem już kilkakrotnie dekodery, bo ciągle cos sie z nimi działo, czesto gubi sugnał, po wprowadzeniu HD nie dziala kilkanascie kanałow, nawet wymiana antenty na większą nic nie dała. Czesto jest tak ze dany program na jednym dekoderze działa, a na drugim (multroom) gdzie dekoder znajduje sie blizej antenty dany kanał nie ma sygnału.
    Trzymam do konca roku i rezygnuje z obu umów. Oddaje 4 dekodery i dziekuje bardzo. Brak słow.
  • ~niezadowolona na maxa / 2017-08-01 14:08
    Beznadzieja! niebieskie niebo, zero wiatru, mgły, deszczu , mzawki, czegokolwiek , wtedy moze odbiera chwilowo dobrze! masakra!!!
    Zaletybrak
  • ~janusz / 2017-07-26 21:32
    Ocena: 4.67 / 5
    Widzę że będę odstawał od innych opinii, ale ja wysoko oceniam prawie 10 letnią współpracę z CP. Mam wszystko co w umowie (tylko TV), dekoder działa bez problemu a obraz szatkuje tylko w czasie ekstremalnej pogody. Kontakt telefoniczny bezproblemowy i na moją prośbę od wielu lat nie przysyłają mi "przypominaczy" o potrzebie opłaty abonamentowej bo reguluję ją regularnie i na czas. Mimo tego zdecydowałem o zakończeniu współpracy (we wrześniu). W telewizji naziemnej mam ok. 30 kanałów cyfrowych za którą też płacę abonament, a telewizor ma funkcję odbioru TV satelitarnej. Oglądanie za 65 zł kanałów kodowanych które dawno zatraciły swoją świeżość nie ma sensu ale to nie jest winą CP który za te kanały komuś płaci dopóki ludzie będą chcieli je oglądać i też płacić.
    ZaletyKorzystne warunki przy przedłużaniu umowy, trzeba jednak o tym pamiętać i na czas ją wypowiadać.
    Ja uzyskuję 3 - 5 miesięcy za darmo przy umowie na 12 do 15 m-cy. Chyba warto ?
    WadySzczerze mówiąc nie widzę. Wszystko jest ok. i programy i obsługa i sprzęt.
    ok. 10 lat, abonament 65 zł z dekoderem z nagrywarką.
  • ~Lolokol / 2017-07-24 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy lepszy wiaterek i informacja tego kanału bla bla bla już mam tego dosyć dno dno dno dno
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie ma zalet
    Za długo korzystam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4560
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967