MiejscowośćGdańsk
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 76 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Kazek / 2018-04-14 10:15
Potwierdzam z całą odpowiedzialnością wszystkie negatywne opinie. Dodaję niekompetencję i arogancję osób obsługujących klientów w systemie elektronicznym. Na to mam szereg dowodów w postaci obustronnej korespondencji, z której wynika, że abonenci są kretynami. Potencjalnych klientów tej spółki przestrzegam przed zawieraniem umów. Niech idą do konkurencji lub założą własne anteny na dachach lub balkonach. Będzie taniej i bez komplikacji. Odnosząc się do oceny parametrów obsługi klienta, to należałoby wprowadzić skalę ujemną. -
-
~wsiekla klientka / 2018-04-12 17:53
Tragedia nigdy wiecej tej firmy - krzak. Gdy umowa sie skonczyla i zrezygnowalam wszystko zostalo zalatwione jak trzeba w terminie oplaty, zdanie sprzetu. I myslalam, ze jest ok ale po kilku miesiacach zaczela mnie atakowac firma windykacyjna jakoby nie zdalam sprzetu i chca 900 zl oplaty. Jak sie okazalo oczywiscie pol(s.hit) mial wszystkie dokumenty ale maja taki burdel ....
Obsluga ma wszystko w powazaniu a ja mam sie uzerac z jakas firma windykacyjna ktora odsyla mnie na ta oblesna obsluge CP. Sprawa zglosilam na policje bo nie da sie z nimi dogadac a wina nie wystapila z mej strony tylko wynikla z burdlu jaki ma polsat. -
~Anonim / 2018-04-06 20:20
Oszuści jakich mało, sami włączają sobie usługi a później karzą płacić. Nigdy więcej usługi u solarza!!!!! ZaletyBrakMiejscowośćPoznań -
~Aaa / 2018-03-31 00:11
Multiroom - o polonocy musze budzic innych domownikow i leciec po karte glowna inaczej dekoder zostanie zablokowany. MiejscowośćPuławy -
~Bogna / 2018-03-29 18:22
Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. ZaletybrakWady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługaMiejscowośćBydgoszcz -
~oszukany / 2018-03-22 21:50
UWAGA OSZUŚCI
Nie dajcie się nabrać na bonusy z racji posiadania konta w plusbanku, kit i jedno wielkie oszustwo. -
~misiek / 2018-03-21 09:19
witam. NIE POLECAM polsatu . do puki płacicie jest ok ,ale gdy chcecie zrezygnować zaczyna się dojenie kasy z klienta . Najpierw miła pani w punkcie obsługi poinformuje was nie może przyjąć dekodera bo to za wcześnie potem przyjmie dwa dni po terminie , i po paru miesiącach przychodzi powiadomienie że wasz dług za nieterminowy zwrot dekodera został sprzedany windykacji i musicie zapłacić nawet 900 zł . Dokonajcie mądrego wyboru. Pozdrawiam. Wadyprzy zakończeniu umowy lub rezygnacji olewają klienta i doją z kasyMiejscowośćświdnica -
~Adam / 2018-03-14 15:24
Nieczytelny - zawieszający się interfejs. Brak możliwości blokowania programów, które uznaję za szkodliwe dla dzieci. Brak możliwości uzyskania pomocy na infolinii. Niekompetencja doradców. Traktowanie klienta, jak potencjalnego oszusta (zbyt częste blokowanie dodatkowych dekoderów).
Generalnie dno!!!ZaletyBrak elastyczności w dostosowaniu usługi do potrzeb klientaWadyInterfejs, obsługa, ciagłe zawieszanie sie sprzeętu.MiejscowośćLędziny -
-
~Dfg / 2018-03-14 13:54
Mam evobox bardzo dobry dekoder zawsze jest telewizja mam już ponad 6 lat bardzo polecam ZaletyWszystkoWadyŻadna -
~zx / 2018-03-12 22:35
Dziś w Wałbrzychu Kusocińskiego 4 chciałem nabyć drugi tuner Polsatu punkt cyfrowy Polsat i C+ dwie panie z obsługi jedna załatwia petentów druga wiesza towary w gablocie a my stoimy w kolejce po 25 minutach miałem dość .Pytam czy tylko jedna obsługuje i czy przed zamknięciem zdąży mnie obsłużyć odpowiedziała że jedna a jak mi się nie podoba mogę iść do innego punktu . Powiedziałem że skontaktuję się z jej przełożonym odpowiedziała w opryskliwy sposób że mogę se dzwonić .dała mi do zrozumienie że przełożony to jej może ???????Jeśli chcesz być obsłużony należycie to nie w tym punkcje !!!!!!!!!! -
~Damian / 2018-02-28 09:52
Dziś ostatni dzień umowy,nowa umowa zaproponowana na droższych warunkach cytuję "Polsat to nie instytucja harytatywna" Dekoder pvr HD 7000 działał jak mu się chciało w deszczowe wietrzne dni i noce wszystko okej w dni słoneczne i pogodne zaczynał szwankować oczywiście ciągle potwarzano to wina ustawień anteny. Nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadyZłe podejście do klientaMiejscowośćOkolice Wrocławia -
~NIEZADOWOLONY / 2018-02-26 15:09
Ciągłe powtarzanie tych samych filmów, reklamy bez przerwy a do tego co dzień braki w nadawaniu tv, rozumiem że jest to telewizja satelitarna i przy zachmurzonym niebie może coś szwankować ale u mnie nawet przy czystym niebie tej tv nie ma! Posiadam najbogatszy dostępny pakiet, płacę za niego nie małe pieniądze a za chociażby dostęp do KSW też sobie życzą... dziś wysłałem wypowiedzenie umowy i wiecie co NIE ŻAŁUJE. Dzwoniąc na infolinie nie zdarzyło się jeszcze bym otrzymał informacje która by rozwiązała problemy z jakimi się kierowałem, powinni zmienić swoją kadrę pracowniczą bo nie kompetencja przekracza wszelkie normy a najlepiej niech zamknął działalność. POSIADAM RÓWNIEŻ INTERNET Z POLSATU I RÓWNIEŻ NIKOMU GO NIE POLECAM, NIE DAJCIE SIĘ NA NIEGO NAMÓWIĆ. ZaletyBRAK ZALETWadyWSZYSTKOMiejscowośćJEDNO Z WIĘKSZYCH MIAST W POLSCE... KATOWICE -
~krzysztof / 2018-02-23 18:51
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Poprzednia obsługa byla bardziej uprzejma. Dziś poszedłem z awarią dekodera zaczęło się od PAN DA następnie MUSI PAN POCZEKAĆ 10 min. Zapytałem co mam w tym czasie robić - CO PAN CHCE TAKIE PROCEDURY - ordynarnie i nie miło ( mam wyższe wykształcenie ). Do poprzednikow bardzo dużo im brakuje. ZaletybrakWadyniemiła obsługaMiejscowośćtrzebatów -
~Damian / 2018-02-21 11:16
Ilość kanałów zawyżana w ofercie. Wg konsultantów cyfrowego Polsatu polsat hd a polsat sd to są dwa różne kanały z różnymi programami o różnych godzinach. Liczą jako dwa. Podobnie jest też z innymi. Tvp 3 ponoć jest w hd ale tylko w rozmowie telefonicznej a fizycznie nie. Dochodzi do tego jeszcze pakiet MIX. Szukałem go wszędzie ale nie znalazłem. Cwaniactwo i arogancja ze strony konsultantów, myślą że są Bogami że wszystko wiedzą i wszystko im wolno. ZaletyBrakMiejscowośćsanok -
~wojtek / 2018-02-19 14:48
witam,
poniżej pragnę przestrzec przed cyfrowym polsatem.
A było to tak:
zostawiłem swój numer na stronie cyfrowego polsatu, po czym oddzwonił pan konsultant i zaproponował smart dom : internet za pełna kasę i telewizję za połowę. Kilkukrotnie powtarzał jak mantrę :
proszę nie przejmować się kwotą z faktury będzie zrabatowana.
czekam , czekam nic nie przychodzi więc dzwonie do polsatu i jakież moje zdziwienie :
mam umowę na 1 usługę !!!!Tylko telewizję za 110 zł a miałem za 114 zł mieć internet , telewizję.
Dobrze że nie odebrałem anteny z resztą sprzętu bo bym był w czarnej d... , nie miałbym czasu na rezygnację z umowy.
Ale cóż w dobie BIG BRADERA myślę sobie że wszystko jest nagrywane i znowu jakież moje zdziwienie pani z infolini informuje mnie że rozmów zamawianych przez internet nie nagrywają czyli jak bym podpisał frajersko umowę na telewizję nie ma jak reklamować !!!!!
oszuści i złodzieje !!ZaletybrakWadyoszustwo, brak elastycznego podejścia do klijentaMiejscowośćWrocław -
~Andrzej / 2018-02-16 10:59
Polsat schodzi na psy !!!Jest coraz bardziej ostrożny i nieobiektywny. Jestem klientem od zawsze (abonament 99.99 zł.)ale już ostatni raz. N.p :program red. Jankowskiego -"Dobry wieczór Polsko"jest tego przykładem i jednym z powodów.Jankowski robi z sienie barana i idiotę i dobrze, ale niech nie otumania ludzi, nie ogłupia i szczuje oraz sieje nienawiść.Jak jest takim mądrym Polakiem, to niech otworzy własną firmę i płaci pracownikom nie jałmużnę, ale np: 10 tyś. zł.miesięcznie.Nikt mu też nie zabroni produkować masła i sprzedawać np: po 2 zł. za kostkę. Styl w jakim prowadzi ten program jest głupowaty. Robi z nas idiotów zapewne za dobrze płatny kontrakt.Czy Polsat uważa nas Polaków jak pewien polityk twierdzący, że "durny naród to kupi" RÓBTA TAK DALEJ !!!! Zaletycoraz gorzejWadyj.w.MiejscowośćBiłgoraj -
-
~1234 / 2018-01-30 07:08
Drogo i słaba oferta programowa. Długie okresy umów.Nie polecam CP. ZaletyBrakWadyDrogie pakiety i słaba oferta programowa.MiejscowośćPolska -
~katkat / 2018-01-24 10:31
najgorsi oszuści!!! Nie wieżyc tej firmę pod zadnym względem. Kiedy coś trzeba podłączyć albo przedłużyć to ca szybcy i dzielni, ale jak tylko rezygnacje, to zaczyna się najgorsza masakra, slaby kontakt !!! Zwróciłam router od internety, mało tego musiałam dopłacić za dwa miesiące po już nieużywaniu internetu, to jeszcze wysłali mi kare 200 złotych za niezwrócenie routera w terminie! jak to zrobiłam jeszcze w trakcie ostatniej wpłaty i groza na wszelkie sposoby telefonami o sad i rejestr dłużników. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUŚCI! Jestem zawiedziona i zamierzam zrezygnować z telewizji i będę również zawsze wszystkich odradzać od usług tej niepoważnej firmy! MiejscowośćKartuzy -
~dfg / 2018-01-22 15:34
Telewizja bardzo dobra mam już 6 lat i nie mam zamiaru zmieniać dekodery super porównując do orange albo nc+ 100 razy lepsze ZaletywszystkoWadyżadnej -
~Elżbieta / 2018-01-19 00:04
Płacę dobrymi pięniędzmi, a nie mam w zamian za to żadnego odbioru TV!!!!!! Zawsze kiedy pada deszcz, wieje silny wiatr, pada śnieg lub są jakieś być może inne zakłócenia ja nie mam TV !!!!!!!! Za moje dobre pieniądze chcę mieć dobry ZAWSZE odbiór TV !!!!!!! Firma "Polsat TV" powinna za takie utrudnienia odliczać procentowe (przynajmniej) kwoty od ABONAMENTU !!!!!!!! Już w tej chwili jestem pewna, że nigdy więcej nie podpiszę umowy przedłużającej w tej firmie !!!!!!! ZaletyBrakWadyBrak przesyłu TV !!!!!!!!!!MiejscowośćToruń
strona 76 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »