Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2018-05-26 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać. Jedno wielkie G pod każdym względem. Ich superszybki internet (jak to sami twierdzą) LTE 25GB kończył się po paru godzinach o dziwo, max prędkość pobierania to ~2MB/s. Po lejku 250kb/s a często 50kb/s. Taki internet człowiek miał 20 lat temu. Mogłem sobie iść zrobić kawę, wypić ją i umyć i kubek a strona nadal się wczytywała.
    ZaletyFajna nazwa
    WadyCała masa.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~iloooo / 2018-05-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nikomu nie polecam cyfrowego polsatu. Same problemy, wcale niemała cena w porównaniu do innych telewizji. Co chwilę są problemy z dostępnością kanałów. Dekoder jest bardzo awaryjny. rezygnacja z umowy jest strasznie przedłużana.


    Dzisiaj np. (i nie pierwszy raz) wszystkie kanały nie działają, pojawia się info że tego (każdego) kanału nie masz w abonamencie jeśli to pomyłka skontaktuj się z działem obsługi klienta ;/

    słabo......


    ODRADZAM!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, wiecznie problem z dostępnością kanałów
    MiejscowośćLędziny
  • ~Kazek / 2018-05-17 13:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Ociągają się z wystawianiem faktur, co jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 106b ust. 3 Ustawy o podatku od towarów i usług (czynny podatnik VAT ma obowiązek wystawienia faktury na żądanie osoby fizycznej). Apeluję do wszystkich użytkowników Cyfrowego Polsatu: ŻĄDAJCIE FAKTUR !!! Za powyższym przemawia niejasno skonstruowana oferta i umowa, z których nie wynika, czy ostateczna kwota do zapłaty zawiera podatek VAT, czy nie. O odmowie, ociąganiu się lub nie terminowym ich wystawianiu, a także błędach w fakturach, powiadamiajcie właściwy US w Warszawie wg adresu siedziby Cyfrowego Polsatu.
    ZaletyBrak.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2018-05-12 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    usługa bardzo słaba, zależna od dobrej pogody, brak pomocy technicznej
    Zaletybrak
    Wadywiele
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Baiyz / 2018-05-11 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontaktowałem się z tą "korporacją" wyuczone same regulki na pamięć jak roboty, zero podejscia ludzkiego, czlowiek z kilkuletnim stazem moze liczyc tylko na podywszeenie kosztow niz na polepszenie pakietu.
    Pisza o ofertach 150 Mbit/s na LTE jako pewnie jedyny uzytkownik na sygnale radiowym...
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    ZaletySzybki kontakt
    Wadyza mała ramka żeby to zmieścić..
  • ~Dioda144 / 2018-04-30 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, skończy się umowa i zmianie te dziadostwo. Po 6 miesiącach od montażu na własny koszt, było trzeba regulować ustawienia bo obraz i dźwięk był klatkowy. Polsat nie ma żadnej brygady która robi to w ramach umowy, człowiek zostaje sam sobie. Po znalezieniu firmy zapłaciłem kolejną stówke za regulacje. Postanowiłem zwrócić się o rekompensatę w formie niższego abonamentu, w dziale reklamacji usłyszałem cytat "ja mam 10 lat antenę i nic się nie dzieje z nią, nie ma Pan co liczyć na rekompensatę" co mnie interesuje ile gość ma antenę, mi się posypały wszytko po pół roku. W salonie jeden z dekoderów cały czas aktualizował programy po każdym włączeniu tv, Pani stwierdzila ze mam krzyżyki wyłączyć za każdym razem. To mówię jej ze 3 inne dekodery tego nie robią tylko ten, a ona ze w domu tak robi, krzyżykiem i po sprawie. Co mnie interesuje jak ona ma w domu. 3 dekodery normalnie działają ten ciągle aktualizuje i chce wymienić go na inny (swoją drogą on już raz był wymieniony). Nie polecam usług tej firmy bo pod pisaniu umowy mają klienta w du....
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    MiejscowośćKatowice
  • ~yorck / 2018-04-18 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilkunastu lat posiadałem cyfrowy polsat płac za pakiety z programami z których nigdy nie korzystałem. W czerwcu konczy się kolejna umowa za która płaciłem 69,99zł. Jestem w wieku juz nie pierwszej młodosci wiec ogladanie bajek, filmów dla dorosłych czy kanałów USA mnie nie intersesowało i nie interesuje jak miliony Polaków. Chcąc oglądać sport bo tym najbardziej sie interesuję zmuszony byłem do wziecia tegoż pakietu z dodatkowym dekoderem poniewaz w zamiarze miałem tez przystapic do SmartDom i nabyc abonament w Plusie. Nie doszło do skutku poniewaz obecny operator telefoni przedstawił lepsze warunki. Pozostałęm z niechcianym dodatkowym dekderem. Jak zwykle przed koncem umowy zgłąszaja się telemarketerzy i namawiają na przedłużenie umowy. Poniewaz jak juz wczesniej pisałem byłem z CP od poczatku sadziłem, że otrzymam rabat przy kolejnej umowie. Nie miłą obsługa nic poza tym co jest oferowane w internecie nie podaje a po zakonczonych dyskusjach w chamski sposób przysłaja maile o termienie płatnosci co mi sie przed lata zwiazku z tym operatorem nigdy nie zdarzyło zapomniec reugulowac naleznosci. UWAZAJCIE NA TEGO OPERATORA ---- JAKI PAN TAKI KRAM j
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Kazek / 2018-04-14 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam z całą odpowiedzialnością wszystkie negatywne opinie. Dodaję niekompetencję i arogancję osób obsługujących klientów w systemie elektronicznym. Na to mam szereg dowodów w postaci obustronnej korespondencji, z której wynika, że abonenci są kretynami. Potencjalnych klientów tej spółki przestrzegam przed zawieraniem umów. Niech idą do konkurencji lub założą własne anteny na dachach lub balkonach. Będzie taniej i bez komplikacji. Odnosząc się do oceny parametrów obsługi klienta, to należałoby wprowadzić skalę ujemną.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~wsiekla klientka / 2018-04-12 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nigdy wiecej tej firmy - krzak. Gdy umowa sie skonczyla i zrezygnowalam wszystko zostalo zalatwione jak trzeba w terminie oplaty, zdanie sprzetu. I myslalam, ze jest ok ale po kilku miesiacach zaczela mnie atakowac firma windykacyjna jakoby nie zdalam sprzetu i chca 900 zl oplaty. Jak sie okazalo oczywiscie pol(s.hit) mial wszystkie dokumenty ale maja taki burdel ....
    Obsluga ma wszystko w powazaniu a ja mam sie uzerac z jakas firma windykacyjna ktora odsyla mnie na ta oblesna obsluge CP. Sprawa zglosilam na policje bo nie da sie z nimi dogadac a wina nie wystapila z mej strony tylko wynikla z burdlu jaki ma polsat.
  • ~Anonim / 2018-04-06 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało, sami włączają sobie usługi a później karzą płacić. Nigdy więcej usługi u solarza!!!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aaa / 2018-03-31 00:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Multiroom - o polonocy musze budzic innych domownikow i leciec po karte glowna inaczej dekoder zostanie zablokowany.
    MiejscowośćPuławy
  • ~Bogna / 2018-03-29 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam . Wypowiadam właśnie umowę na TV oraz internet. Usługa fatalna, nie wiem na jakich zasadach ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego. Niekompetentna obsługa. Zmieniono mi warunki umowy bez mojej zgody. Niemerytoryczne odpowiedzi na zadawane pytania. Brak wglądu do faktur, mimo wielokrotnych zapewnień nie otrzymałam żadnej faktury TV po samowolnej zmianie umowy przez Polsat. Jestem pewna ,że złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
    Wady słaba oferta programowa, ciągłe wyłączanie dekodera dodatkowego,brak wglądu w faktury TV , niekompetentna obsługa
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~oszukany / 2018-03-22 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI
    Nie dajcie się nabrać na bonusy z racji posiadania konta w plusbanku, kit i jedno wielkie oszustwo.
  • ~misiek / 2018-03-21 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    witam. NIE POLECAM polsatu . do puki płacicie jest ok ,ale gdy chcecie zrezygnować zaczyna się dojenie kasy z klienta . Najpierw miła pani w punkcie obsługi poinformuje was nie może przyjąć dekodera bo to za wcześnie potem przyjmie dwa dni po terminie , i po paru miesiącach przychodzi powiadomienie że wasz dług za nieterminowy zwrot dekodera został sprzedany windykacji i musicie zapłacić nawet 900 zł . Dokonajcie mądrego wyboru. Pozdrawiam.
    Wadyprzy zakończeniu umowy lub rezygnacji olewają klienta i doją z kasy
    Miejscowośćświdnica
  • ~Adam / 2018-03-14 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieczytelny - zawieszający się interfejs. Brak możliwości blokowania programów, które uznaję za szkodliwe dla dzieci. Brak możliwości uzyskania pomocy na infolinii. Niekompetencja doradców. Traktowanie klienta, jak potencjalnego oszusta (zbyt częste blokowanie dodatkowych dekoderów).
    Generalnie dno!!!
    ZaletyBrak elastyczności w dostosowaniu usługi do potrzeb klienta
    WadyInterfejs, obsługa, ciagłe zawieszanie sie sprzeętu.
    MiejscowośćLędziny
  • ~Dfg / 2018-03-14 13:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam evobox bardzo dobry dekoder zawsze jest telewizja mam już ponad 6 lat bardzo polecam
    ZaletyWszystko
    WadyŻadna
  • ~zx / 2018-03-12 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w Wałbrzychu Kusocińskiego 4 chciałem nabyć drugi tuner Polsatu punkt cyfrowy Polsat i C+ dwie panie z obsługi jedna załatwia petentów druga wiesza towary w gablocie a my stoimy w kolejce po 25 minutach miałem dość .Pytam czy tylko jedna obsługuje i czy przed zamknięciem zdąży mnie obsłużyć odpowiedziała że jedna a jak mi się nie podoba mogę iść do innego punktu . Powiedziałem że skontaktuję się z jej przełożonym odpowiedziała w opryskliwy sposób że mogę se dzwonić .dała mi do zrozumienie że przełożony to jej może ???????Jeśli chcesz być obsłużony należycie to nie w tym punkcje !!!!!!!!!!
  • ~Damian / 2018-02-28 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś ostatni dzień umowy,nowa umowa zaproponowana na droższych warunkach cytuję "Polsat to nie instytucja harytatywna" Dekoder pvr HD 7000 działał jak mu się chciało w deszczowe wietrzne dni i noce wszystko okej w dni słoneczne i pogodne zaczynał szwankować oczywiście ciągle potwarzano to wina ustawień anteny. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyZłe podejście do klienta
    MiejscowośćOkolice Wrocławia
  • ~NIEZADOWOLONY / 2018-02-26 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe powtarzanie tych samych filmów, reklamy bez przerwy a do tego co dzień braki w nadawaniu tv, rozumiem że jest to telewizja satelitarna i przy zachmurzonym niebie może coś szwankować ale u mnie nawet przy czystym niebie tej tv nie ma! Posiadam najbogatszy dostępny pakiet, płacę za niego nie małe pieniądze a za chociażby dostęp do KSW też sobie życzą... dziś wysłałem wypowiedzenie umowy i wiecie co NIE ŻAŁUJE. Dzwoniąc na infolinie nie zdarzyło się jeszcze bym otrzymał informacje która by rozwiązała problemy z jakimi się kierowałem, powinni zmienić swoją kadrę pracowniczą bo nie kompetencja przekracza wszelkie normy a najlepiej niech zamknął działalność. POSIADAM RÓWNIEŻ INTERNET Z POLSATU I RÓWNIEŻ NIKOMU GO NIE POLECAM, NIE DAJCIE SIĘ NA NIEGO NAMÓWIĆ.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćJEDNO Z WIĘKSZYCH MIAST W POLSCE... KATOWICE
  • ~krzysztof / 2018-02-23 18:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemna obsługa. Poprzednia obsługa byla bardziej uprzejma. Dziś poszedłem z awarią dekodera zaczęło się od PAN DA następnie MUSI PAN POCZEKAĆ 10 min. Zapytałem co mam w tym czasie robić - CO PAN CHCE TAKIE PROCEDURY - ordynarnie i nie miło ( mam wyższe wykształcenie ). Do poprzednikow bardzo dużo im brakuje.
    Zaletybrak
    Wadyniemiła obsługa
    Miejscowośćtrzebatów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4558
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2965