Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 75 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Marcin / 2018-08-26 15:36
od kiedy dokupiłem usługę multiroom, nie mogę spokojnie ogladać telewizji, bo kilka razy w tygodniu muszę odblokowywać dekodery dodatkowe. Ostatnio zdażyło się że musiałem zrobić to 2 razy dziennie.
Odradzam tą opcję bo jest to męczarnia (bieganie parter/piętro) -
-
~igmi / 2018-08-24 22:26
Mam kilka dekoderów codziennie blokują 1-2 dekodery i po 30-60 minut wiszę na tel żeby telewizja wróciła ... efekt często za 3-4 tel działa a po aktualizacji każą czekac 3 godziny ZaletyBrakWadyCiagle blokowanie dekoderów i wiszenie na słuchawce w celu odblokowaniaMiejscowośćDziwnów -
~rokii20 / 2018-08-24 07:14
Dokładnie. Płacę za abonament 120 zł, ale mam oferte smart dom i zniżkę 50% czyli wychodzi 60zł. do tego i internet i telefon 80zł. Jestem abonentem polsratu od 10 lat i jak sie dowiedzialem, musze doplacic 40zl miesieczne aby otrzymac polsat sport premium. Abonament TV wyniesie wtedy 100zł. To po ..uj mam SMART DOM!! ?? To w kablówkach maja PSP za 30zł a ja mam placic 40? WTF? Widziałem nawet PSP za 10zł/mies w jakiejs tv... Polsat oszukuje stałych klientów i mami nowych!! Długo tak nie pociagnie, sam na siebie bat kreci... -
~Welder / 2018-08-23 19:12
bardzo nie polecam, jestem z ta firma już około 7 lat, mam pakiet max sport, wyobrazcie sobie ze kaza placic mi za LM, to jest firma która nie szanuje swoich abonentów, zero tolerancji, przeczymie 18 m-c i nie chce z nimi mieć nic wspólnego, kto to widział by nowy klient w mniejszym abonamencie miał lige mistrzów a stały klient był tak traktowany, masakra!!!!!!! Zaletyzero tolerancji brak zaletWadynie szanują klientów -
~Nutka1 / 2018-08-23 18:43
Na każdym kanale powtórki, powtórki i tak bez końca. Film, który jest emitowany przykładowo na kanale polsat film na drugi dzień puszczany jest na innych kanałach. Za co płacę abonament za powtórki? Żadnego zainteresowania aby ulepszyć oferty. Najważniejsze, że klient przedłużył umowę. A już najlepiej wychodzi im wyemitowanie dwóch lub trzech odcinków znanego serialu,mam na myśli "Powrót do Edenu". Puścili za pierwszym razem 2 odcinki za drugim aż sześć. I tak jest z wieloma programami i serialami. Uciekamy od Polsatu jak najdalej gdy tylko skończy się umowa. ZaletyŻadnychWadyMnóstwoMiejscowośćBrodnica -
~Sebastian / 2018-08-22 22:25
Mimo że posiadam pakiet sportowy z elevenami nie mogę oglądać ligi mistrzów. Ciągle wymyślają nowe kanały i doją klientów jak mogą. Złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i uciekam od tych złodziei. Nie dam się szantażować i doić z kasy. ZaletyBrakMiejscowośćZgierz -
~wosiu / 2018-08-16 16:38
Posiadam pakiet Premium Max
Jak C Polsat szantażuje i zmusza swoich klientów którzy od kilku lat są abonentami C P na oglądanie Ligi M oraz Ligi E a szantaż jest przestępstwem
1] Weszły kanały Eleven [a gdzie Eleven 4] i C P szantażował swoich klientów albo przedłużą swoją umowę albo wykupią pakiet Premium Max a pisaliście że będą te kanały w ramach abonamentu znowu oszustwo starych klientów
2] Teraz mamy to samo z Ligą M i Ligą E tylko tyle że nowi klienci mają L M i L E w abonamencie a stary klijent jest szantażowany wykupieniem większego pakietu albo przedłużenie umowy po prostu stary klient jest traktowany jak śmieć. A pisze że w cenie abonamentu
Jak wszyscy wiemy te kanały będą na pozycji 33 oraz 34 miałem obraz kontrolny obecnie pisze że tego kanału nie ma w twoim abonamencie
Chciałbym zaznaczyć że Netia oraz kablówka w moim mieście L M oraz L E mają za darmo w pakiecie sport a my staży klienci jesteśmy szantażowani i musimy dodatkowo płacić albo przedłużyć umowę jest to śmieszne. Posiadam w C P telewizje oraz w moim gospodarstwie domowym są 3 telefony w Plusie.
Niedługo kończy mi się umowa w marcu 2019 r.na TV i na pewno zrezygnuję z waszych usług na TV oraz na telefony w Plusie gdyż nie chcę być nadal być
szantażowany przez Cyfrowy Polsat i traktowany jak gorszy klient. To samo jest z waszym internetem LTE piszecie że jest bez limitu a jest z limitem
znowu oszukujecie swoich stałych klientów
Dobra i szanowana Firma ma same pozytywne opinie w internecie,dba o swoich stałych klientów co regularnie płacą a nie o nowych niestety CP działa inaczejMiejscowośćPoznań -
~Dariusz / 2018-08-10 13:42
Oszuści. Stosowali i byc moze stosują niezgodne z prawem klauzule ktore pozniej chca egzekwować i tworzyć fikcyjne zadłuzenie. Jeśli klient nie zapłaci to odsprzedaja dlugi zmyślone długi do firm windykacyjnych które kieruja sprawy do sądu elektronicznego w Lublinie i liczą iz klient się wystraszy i oleje sprawe i zaplaci.
OSZUŚCI JAK NAJDALEJ OD NICH.WadyOSZUSCI WYŁUDZACZE PIENIEDZY POPRZEZ TWORZENIE FIKCYJNEGO ZADLUZENIAMiejscowośćPszczyna -
-
~ARESIAK1 / 2018-07-21 10:38
Dno złodziejska firma za lojalność podwyżka nie szanują klienta. W punkcie obiecują złote góry , a po podpisaniu umowy płacisz więcej kręcą i manipulują . Nie podpisujcie z chamami umów nie warto kupić siatkówkę i to samo masz i za darmo. Ostatni raz podpisałem umowę jak najdalej od złodziei niech się nażrą bydlaki. Zaletyzalety żadnychWadysame wady manipulacja i chamskie traktowanie klienta konsultanci dno nic nie wiedząMiejscowośćElbląg -
~zbigniew2 / 2018-07-18 22:24
deszcz,śnieg brak sygnału konsultant każe wejść na dach abym oczyścił talerz śmiech na saliw kanadzie śnieg po szyję i odbierają sygnał zakupili parę wagonów chińskiego chłamu i twierdzą że to jest luksus wydałem na instalację ponad 1000zł. bo musiałem latać z anteną po całym podwórku a to zasłania drzewo a to budynek to deszcz pada to śnieg konsultant twierdzi że tak musi być a gdzie jest serwis Polsatu to się nadaje do prokuratury czyste wyłudzanie pieniędzy olewają klienta ZaletybrakWadywszystko co możliweMiejscowośćzielonka -
~Pipi / 2018-07-18 08:40
Powiem szczerze. Od tylu lat ciągną kase ciągną coraz drożej. Zaczyna padać deszcz i nie ma telewizji. Bardzo to śmieszne bo na konkurencyjnej N+ nie ma takich problemów. Inwestowac w satelity ZaletyTaniejWadyBrak telewizji podczas deszczuMiejscowośćKatowice -
~Kowalix1l / 2018-07-17 01:19
Podpisując umowe z cyfrowym polsatem cofamy sie w przeszlosc do dalekich czasów gdzie jestem w stanie spekulować iż gołąb pocztowy byłby w stanie szybciej wysłać wiadomość niż ten internet nie polcam kompletnie nikomu tego operatora żenada i śmiech na sali WadyBrak jakiejkolwiek zalety -
~Klient z Żar / 2018-07-16 11:07
Nachalne upomnienia. Straszenie w razie opóźnień w bardzo niemiłym tonie. Komunikaty na telewizorze, smsy, e-mail- człowiek czuje się atakowany z każdej strony. Haczyki przy włączaniu pakietów II zawieraniu umów. Dekodery z serii5000 i 7000 po czasie generują błędy na dysku i uniemożliwiają nagrywanie- konieczna wymiana.
Nieuporządkowany system fakturowania- play robi to 100 lepiej i miło upomina w razie przekroczenia. Infolinia i obsluga online kiepska. W salonie w zarach bardzo dobra.ZaletyInternet dobrze funkcjonuje
Telewizja ma dobra ofertę i sensowną cenę w pakiecie z internetem.MiejscowośćŻary -
~Salomon / 2018-07-13 19:44
CP to koszmar umowa mi sie skończyła rok temu płacę prawie 100zł za pakiet który kosztuje teraz 60 w ogóle nie dbają o klienta na trzy pytania odpowiadają na jedno i to też z łaska i nie na temat, ale jak chca przedłużyć umowę to jesteś bogiem, dekodery zawieszają sie raz w tygodniu karzą iśc sobie do punktu a potem po odbiór - a gdzie mój czas i pieniądze na paliwo ??? przecież to ich sprzęt jest wadliwy. Multiroom koszmar raz w tygodniu trzeba zamieniać karty żeby działał przez pierwszy tydzień nie miałem połowy kanałów i znowu rada niech pan weźmie dekoder i idzie do punktu naprawy - NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU ZaletybrakWadyzawieszające sie dekodery, obsługa na poziomie rynsztoka....MiejscowośćWarszawa -
~Krzysiek / 2018-07-13 12:20
Infolinia to jakieś żarty!!Każdy mówi coś innego,nikt na niczym się nie zna!!!Nie ma tv ? - Proszę Pana to Pan nie wie że satelita krąży i wtedy normalnym jest że nie łapie sygnału??? Kolejnego dnia - Nie ma tv? No tak trzeba wymienić miesięczna antenę na taką za 2 stówki itd itp Ludzie tam pracujący w większości niestety to nie mający pojęcia o niczym adepci szkół specjalnych!!!!ODRADZAM!!!!!!! ZaletyKażda umowa dzięki Bogu kiedyś się kończy.WadyNie można zerwać umowy po tygodniu,jak już się zorientujesz że to chłam.MiejscowośćKraków -
~Krecik... / 2018-07-12 00:24
Mam ruter i jestem bardzo nie zadowolona ponieważ co 2 tygodnie w srodku nocy jest blokowany ja mieszkam w domu pietrowym i mosze schodzic na dół zeby wyjac karte i wsadzic do rutera moze czas to zmienic w innych telewizjach tego nie ma trza bedzie złożyć rezygnacje bo nie mam zamiaru chodzic i wyjmowac kare ZaletyBrakWadyBlokowanie rutera z kartyMiejscowośćSosnowiec -
-
~Krzysztof / 2018-06-30 22:13
Multirom
To jest jakaś pomyłka, jak akurat chcę oglądać to muszę latać z kartą, potem nie działa karta z dekodera multirom itd. telefon do obsługi, oni rozkładają ręce, cuda na kiju odradzam, ręce opadają, już wymieniałem dekoder multirom i dalej to samo.Zaletyto że można oglądać na jednym dekoderzeWadymultiromMiejscowośćCzerwionka-Leszczyny -
~borys / 2018-06-24 06:31
a.d. EWENTUALNEGO PROGRAMU" COS TAM -TANIEC" .....zwykły plagiat u nas w POLSCE wiele lat temu stworzono program " I TY MOŻESZ ZOSTAĆ TREVOLTĄ" ( program nazywał się - bez próby).
-
~Stanley / 2018-06-22 18:11
BOK to kompletne dno, żadnych informacji, każda osoba z BOK mówi co innego, nie mają kompletnie żadnego pojęcia w sprawie, można dzwonić tysiące razy i zawsze jest inna odpowiedź. Wypowiedzieli umowę na internet, zażądali zwrotu sprzętu z czego byłem niezmiernie zadowolony, załatwiłem nowego operatora, a po miesiącu dzwonią z Polsatu, że internet został wznowiony i przecież nikt nie wypowiadał umowy !!! Totalna bzdura i naciąganie klienta ! NIGDY więcej Cyfrowego Polsatu !!!! ZaletyŻadnychWadyMilionyMiejscowośćMosina -
~Anna / 2018-06-18 14:21
Obsługa w punkcie w Mosinie 62-050,u Pana Radosza to jest porażka, jak podpisuje umowę to jest cacy ale w razie problemu to jest agresywny nie miły i z łaska tam siedzi już nie wspomnę o tym że salon zamknięty wcześniej niż o 17 bo jemu się nie chce siedzieć. Salon w piwnicy
I żeby tam dojść to schody także z wózkiem nie ma szans.... A bu..ak nawet się nie ruszy aby pomóc tylko się śmieje z klientów z dziećmi w wózku....
Cyfrowy Polsat zróbcie nowy punkt z miłą obsługa...bo ten gbur wam wszystkich wyploszy... Sama do niego już nie znajdę tylko zrezygnujeZaletyCP ok ale obsługa salon Mosina MASAKRA!!!WadyObsługa masakraMiejscowośćMosina
strona 75 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »