Multirom
To jest jakaś pomyłka, jak akurat chcę oglądać to muszę latać z kartą, potem nie działa karta z dekodera multirom itd. telefon do obsługi, oni rozkładają ręce, cuda na kiju odradzam, ręce opadają, już wymieniałem dekoder multirom i dalej to samo.
Zaletyto że można oglądać na jednym dekoderze
Wadymultirom
MiejscowośćCzerwionka-Leszczyny
~borys / 2018-06-24 06:31
Ocena: 1.00 / 5
a.d. EWENTUALNEGO PROGRAMU" COS TAM -TANIEC" .....zwykły plagiat u nas w POLSCE wiele lat temu stworzono program " I TY MOŻESZ ZOSTAĆ TREVOLTĄ" ( program nazywał się - bez próby).
~Stanley / 2018-06-22 18:11
Ocena: 1.00 / 5
BOK to kompletne dno, żadnych informacji, każda osoba z BOK mówi co innego, nie mają kompletnie żadnego pojęcia w sprawie, można dzwonić tysiące razy i zawsze jest inna odpowiedź. Wypowiedzieli umowę na internet, zażądali zwrotu sprzętu z czego byłem niezmiernie zadowolony, załatwiłem nowego operatora, a po miesiącu dzwonią z Polsatu, że internet został wznowiony i przecież nikt nie wypowiadał umowy !!! Totalna bzdura i naciąganie klienta ! NIGDY więcej Cyfrowego Polsatu !!!!
ZaletyŻadnych
WadyMiliony
MiejscowośćMosina
~Anna / 2018-06-18 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w punkcie w Mosinie 62-050,u Pana Radosza to jest porażka, jak podpisuje umowę to jest cacy ale w razie problemu to jest agresywny nie miły i z łaska tam siedzi już nie wspomnę o tym że salon zamknięty wcześniej niż o 17 bo jemu się nie chce siedzieć. Salon w piwnicy
I żeby tam dojść to schody także z wózkiem nie ma szans.... A bu..ak nawet się nie ruszy aby pomóc tylko się śmieje z klientów z dziećmi w wózku....
Cyfrowy Polsat zróbcie nowy punkt z miłą obsługa...bo ten gbur wam wszystkich wyploszy... Sama do niego już nie znajdę tylko zrezygnuje
ZaletyCP ok ale obsługa salon Mosina MASAKRA!!!
WadyObsługa masakra
MiejscowośćMosina
~Joan / 2018-06-18 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Dałam się wyrobić w kolejną umowę na 2.5,roku...na szczęście kończy się już w lipcu i z pewnością jej nie przedłużę ani nie podpisze nowej. To co oni wyczyniają z smsami, telefonami, mailami, to przekracza wszelkie granice. 1 dzień spóźnienia z zapłata 19.90 i 7 połączeń z bok Polsatu... Do tego przy nieduzym deszczu brak tv.zegnamy się polsacie
ZaletyBrak
WadyDrogo
Słaba oferta
Mobbing telefoniczny jeśli spóźnisz się z opłatą 1 dzień
Bardzo niemili konsultanci
Brak tv podczas deszczu
~Grażyna emerytka / 2018-06-17 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Dałam się nabrać - mam trzy dekodery ( za które płacę) niestety dwa są ciągle wyłączane, żeby je znowu uruchomić potrzeba nie lada szczęścia i nerwów.Nowych programów, filmów itp brak ciągłe powtórki, telewizja zrobiła się jak TVP kościelna i nieciekawa, szkoda pieniędzy.Naprawdę to nie ta telewizja jak kiedyś, gdy tylko skończy mi się umowa rezygnuję, płacę za same powtórki ale filmy typu policjantki, gliniarze i to w powtórkach wiadomości nieszczere i podobne do wiadomości w TVP - POLSAT zszedł na dno nie polecam a wręcz odmawiam
Zaletynie ma
Wadycałokształt
MiejscowośćJawor
~K.j / 2018-06-16 16:02
Ocena: 1.00 / 5
vod to jedna wielka ściema!!!! Zamowilismy dwa filmy przez smsa dostalismy potwierdzenie o dostepie do filmu a filmy nie zostały właczone ! Dwukrotnie dzwonilismy do konsultanta i miało być właczone a dalej nie zostało....Wyłudzają pieniądze tylko a film drogie po ponad 20 zl za jeden
ZaletyHahaha jakie zalety???? Żal...
MiejscowośćKrzysztoforzyce
~Dorota / 2018-06-16 06:47
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta w punkcie w Pruszczu gdańskim ul.kossaka 1/5 była fatalna! Pracowniczka,która dnia 11.06.2018 zastępowała kierownika ( p.Wójcik) próbowała wyłudzić ode mnie pieniądze,wmawiając,że mam umowę dłuższą niż faktycznie i muszę zapłacić za kolejny miesiąc. Nie wykonała żadnego telefonu w celu weryfikacji jej "wiadomości" kazała mi dzwonić i się dowiadywać. Przez całą moją wizytę w salonie była bezczelna, nie uprzejma i kłamała. Natomiast dzwoniąc na infolinię poprostu mnie rozłączono gdy rozmowa zrobiła się dla pracownika nie wygodna. Nie do pomyślenia! Nie polecam współpracy z tą firmą!
WadyPracownik punktu obsługi oraz pracownik infolinii
~Kończący umowę z SOLORZEM / 2018-06-15 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Słuchaj Panie SOLORZ !!!
Nie jest już tajemnicą, że osoba z długim stażem nic nie zyskuje gdy podpisuje aneks na następne 2-3 lata. Te praktyki nie tylko stosuje POLSAT.
TRZEBA ZAWSZE WYPOWIADAĆ UMOWĘ I NIGDY NIE ZGADZAĆ SIĘ NA MEGA HIPER ZAJEFAJNĄ PROPOZYCJĘ POZOSTANIA, bo i tak jest gorsza od nowej dla nowego :( - smutne to ale to fakt.
Telewizja - jakość kiepska no mozę trochę adekwatna do ceny, bo C+ ma o wiele jakość lepszą. Robiłem tak test o różnych porach dnia i przełączałem od kanału 1 do 20 i 70% to reklamy, 15 % reklamy filmów/programów ect reszta programy dedykowane - DRAMAT !!! - ZA CO MY PŁACIMY PYTAM SIĘ !!!
INTERNET - hahahahaha no i to jest najlepsze :) - umowa LTE dla VIP-a ( bo tak mnie nazwali ), pewnie z racji mojego długoletniego stażu :) - kończyła się umowa ( LTE - 90 GB dzień/ 200GB noc ) - propozycja LEPSZA :) - 45GB dzień ale za to Router w technologii Advance :) ( 1,8-0,45bm/s ) - masakra jakaś !!! - co za syf!!!
ZaletyBRAK
Wady100%
MiejscowośćŻywiec
~beta / 2018-06-08 21:40
Ocena: 2.67 / 5
Internet w Cyfrowym polsacie porażka...tyle lat przedłużania umowy i daja takie ochłapy w tak kosmicznych cenach, że wstyd pisać. Internet po wykorzystaniu 70G chodzi bez limitu w LTE...ale zrywa co chwilę, że szlak człowieka trafia.
ZaletyBRAK
Wadyzrywa połączenia średnio co 10 minut
MiejscowośćKatowice
~Piotr / 2018-06-08 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Ojciec miał Cyfrowy Polsat, ale niestety nagle...
...zmarł. Umowę udalo się zerwać pomyślnie (po tym co wydarzyło sie później, aż dziw, że za darmo) Sprzęt został zdany, ale na koncie abonenckim została nadpłata. I teraz kwiatek nad kwiatki. Żeby uzyskać tą nadpłatę moja matka musiałaby iść do sądu, żeby dostarczyć akt notarialny świadczący o jej dziedziczeniu (haha). Kuźwa to nie dom, czy samochód, tylko niecałe 100zł. Zaznaczę, że wcześniej odzyskiwałem nadpłatę z Orange i Neostrady i została ona przelana NA MOJE konto w przeciągu 1 dnia! Jedyne czego potrzebowałen to dowód osobisty. Za zaległy rachunek upomną się po godzinie, ale jak już trzeba oddać pieniążki to nie. Wstyd i brak jakiegokolwiek honoru. Udławcie sie tą stówą.
MiejscowośćSiemianowice Śl.
~Damian / 2018-06-07 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie róbcie z człowieka idioty bo dobrze wiem że zmniejszacie prędkość internetu który ponoć jest bez limitu.W pale to mam ze niby dużo go używam i stąd to ograniczenie płacę pieniądze ciężko zarobione za internet bez limitu to ma być bez limitu.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyPrędkość internetu
MiejscowośćKowal
~czarek / 2018-05-30 21:07
Ocena: 1.33 / 5
jedno wielkie G....dzis odebralem nowy dekoder ktory oczywiscie nie dział,zostaje bez tv do srody,w sumie to samo jest z internetem,ktory sie tnie,ze nie mozliwosci z niego skorzystac,jedyne pocieszenie z braku tv to to,ze nie bede musial ogladac reklam:)
reasumujac kazdy normalny czlowiek powinien sie trzymac od cp z daleka
jedyne co potrafia to namawiac na przedłuzenie umowy,w koncu moze ktos wpadnie na to zbierze sie kupa ludzi wypowie im umowe w koncu to w ich interesie jest zeby klijent byl zadowolony,sam pogadam z adwokatem czy nie daloby im jakiejs sprawy zrobic za to wszystko bo powolutku mam dosyc
pozdrawiam
Zaletybrak
Wadynie da rady wymienic wszystkich
MiejscowośćLublin
~Darek / 2018-05-26 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Co tu dużo pisać. Jedno wielkie G pod każdym względem. Ich superszybki internet (jak to sami twierdzą) LTE 25GB kończył się po paru godzinach o dziwo, max prędkość pobierania to ~2MB/s. Po lejku 250kb/s a często 50kb/s. Taki internet człowiek miał 20 lat temu. Mogłem sobie iść zrobić kawę, wypić ją i umyć i kubek a strona nadal się wczytywała.
ZaletyFajna nazwa
WadyCała masa.
MiejscowośćGrudziądz
~iloooo / 2018-05-21 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Witam, nikomu nie polecam cyfrowego polsatu. Same problemy, wcale niemała cena w porównaniu do innych telewizji. Co chwilę są problemy z dostępnością kanałów. Dekoder jest bardzo awaryjny. rezygnacja z umowy jest strasznie przedłużana.
Dzisiaj np. (i nie pierwszy raz) wszystkie kanały nie działają, pojawia się info że tego (każdego) kanału nie masz w abonamencie jeśli to pomyłka skontaktuj się z działem obsługi klienta ;/
słabo......
ODRADZAM!
Zaletybrak
Wadysame wady, wiecznie problem z dostępnością kanałów
MiejscowośćLędziny
~Kazek / 2018-05-17 13:46
Ocena: 1.33 / 5
Ociągają się z wystawianiem faktur, co jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 106b ust. 3 Ustawy o podatku od towarów i usług (czynny podatnik VAT ma obowiązek wystawienia faktury na żądanie osoby fizycznej). Apeluję do wszystkich użytkowników Cyfrowego Polsatu: ŻĄDAJCIE FAKTUR !!! Za powyższym przemawia niejasno skonstruowana oferta i umowa, z których nie wynika, czy ostateczna kwota do zapłaty zawiera podatek VAT, czy nie. O odmowie, ociąganiu się lub nie terminowym ich wystawianiu, a także błędach w fakturach, powiadamiajcie właściwy US w Warszawie wg adresu siedziby Cyfrowego Polsatu.
ZaletyBrak.
MiejscowośćGdańsk
~Ania / 2018-05-12 09:11
Ocena: 1.00 / 5
usługa bardzo słaba, zależna od dobrej pogody, brak pomocy technicznej
Zaletybrak
Wadywiele
MiejscowośćGdańsk
~Baiyz / 2018-05-11 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Kontaktowałem się z tą "korporacją" wyuczone same regulki na pamięć jak roboty, zero podejscia ludzkiego, czlowiek z kilkuletnim stazem moze liczyc tylko na podywszeenie kosztow niz na polepszenie pakietu.
Pisza o ofertach 150 Mbit/s na LTE jako pewnie jedyny uzytkownik na sygnale radiowym...
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
ZaletySzybki kontakt
Wadyza mała ramka żeby to zmieścić..
~Dioda144 / 2018-04-30 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Słabo, skończy się umowa i zmianie te dziadostwo. Po 6 miesiącach od montażu na własny koszt, było trzeba regulować ustawienia bo obraz i dźwięk był klatkowy. Polsat nie ma żadnej brygady która robi to w ramach umowy, człowiek zostaje sam sobie. Po znalezieniu firmy zapłaciłem kolejną stówke za regulacje. Postanowiłem zwrócić się o rekompensatę w formie niższego abonamentu, w dziale reklamacji usłyszałem cytat "ja mam 10 lat antenę i nic się nie dzieje z nią, nie ma Pan co liczyć na rekompensatę" co mnie interesuje ile gość ma antenę, mi się posypały wszytko po pół roku. W salonie jeden z dekoderów cały czas aktualizował programy po każdym włączeniu tv, Pani stwierdzila ze mam krzyżyki wyłączyć za każdym razem. To mówię jej ze 3 inne dekodery tego nie robią tylko ten, a ona ze w domu tak robi, krzyżykiem i po sprawie. Co mnie interesuje jak ona ma w domu. 3 dekodery normalnie działają ten ciągle aktualizuje i chce wymienić go na inny (swoją drogą on już raz był wymieniony). Nie polecam usług tej firmy bo pod pisaniu umowy mają klienta w du....
ZaletyBrak
WadyWysoka cena
MiejscowośćKatowice
~yorck / 2018-04-18 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Od kilkunastu lat posiadałem cyfrowy polsat płac za pakiety z programami z których nigdy nie korzystałem. W czerwcu konczy się kolejna umowa za która płaciłem 69,99zł. Jestem w wieku juz nie pierwszej młodosci wiec ogladanie bajek, filmów dla dorosłych czy kanałów USA mnie nie intersesowało i nie interesuje jak miliony Polaków. Chcąc oglądać sport bo tym najbardziej sie interesuję zmuszony byłem do wziecia tegoż pakietu z dodatkowym dekoderem poniewaz w zamiarze miałem tez przystapic do SmartDom i nabyc abonament w Plusie. Nie doszło do skutku poniewaz obecny operator telefoni przedstawił lepsze warunki. Pozostałęm z niechcianym dodatkowym dekderem. Jak zwykle przed koncem umowy zgłąszaja się telemarketerzy i namawiają na przedłużenie umowy. Poniewaz jak juz wczesniej pisałem byłem z CP od poczatku sadziłem, że otrzymam rabat przy kolejnej umowie. Nie miłą obsługa nic poza tym co jest oferowane w internecie nie podaje a po zakonczonych dyskusjach w chamski sposób przysłaja maile o termienie płatnosci co mi sie przed lata zwiazku z tym operatorem nigdy nie zdarzyło zapomniec reugulowac naleznosci. UWAZAJCIE NA TEGO OPERATORA ---- JAKI PAN TAKI KRAM j