Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kejti / 2018-10-20 16:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina co 2 -3miesiące jest problem z oglądaniem tv. Zero pomocy bo podobno to wina źle ustawionej anteny a sygnał idzie z kosmosu i oni nie mogą nic zrobić. Jedyne co polecają to sprawdzić dekoder ustawić dobrze antenę i wymienić przewód od anteny. Po telefonie do nich później ze 2 miesiące jest spokój i antena sama się poprawnie ustawia. Nie polecam ????????????
    WadyPrzerwy w odbiorze tv.
    MiejscowośćGostynin
  • ~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-16 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Wcześniej dałam opinię na temat internetu u tego operatora.Przy zmianach pogody: deszcz,wiatr,śnieg przerwy w dostawie TV.Często na kanałach TVN wyskakuje info-brak takiej opcji no jak brak?Oferta programowa żałosna:powtórki tego samego filmu,programu na innych kanałach naprzemiennie,stare filmy powtarzane do znudzenia.W czasie przerwy w dostawie programu "naprawa" prze telefon.
    ZaletyBrak.
    WadyOferta nie warta ceny jakiej wymagają,brak możliwości rozwiązania umowy bod bardzo wysoką karą.Obsługa w salonie tym samym co internet okropna,Plus tylko sprzedaje ofertę TV.
    MiejscowośćKraków
  • ~Sabina / 2018-10-14 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia dekodery się blokują kilka razy dziennie czas.oczekiwania na konsultanta ok 25 minut. A jak trzeba dzwonić kilka razy dziennie to masakra. Ciekawe dlaczego nie uwzględniają rabatów za nieodbierania sygnalu tv przez kilka godzin plus czas połączenia telefonicznego
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMuszyna - małopolskie
  • ~Tomek / 2018-10-06 20:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś zamówiłem KSW, nie dość że zacina obraz tak że się nie da oglądać. Gdy dzwonię na infolinię z reklamacją, rozmawiam z trzema różnymi osobami i 3 różne opinie. Wszystkie inne kanały działają bez zarzutu natomiast wykupiona gala to jest porażka. Siła sygnału 72% a jakość 68% a oczywiście według panów z infolinii to jest wina mojego sprzętu i dlatego zacina. To jest po prostu śmieszne, ja wiem że to nie ich wina i ich wcale nie obwiniam ale dla tych co się zastanawiają czy brać TV z CP to odradzam. Pozdrawiam serdecznie
    MiejscowośćKielce
  • ~Kwiatek / 2018-10-04 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące.
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
    - niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
    - brak kompetentnego wsparcia technicznego
    - ignorancja ze strony pracowników
    - niemiła obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2018-10-02 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami nie wiedza jaka maja oferte. Zaoferowali mi nową umowe a po 3 miesiącach okazała sie nie ważna.
    MiejscowośćOtowo
  • ~Ona / 2018-10-01 20:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często nie mam zasięgu telewizji i internetu.Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo przecież nie można płacić za coś czego nie ma.Próbowałam rozwiązać problem na info lini ale się nie udało.
    ZaletyRóżne pakiety
    WadyBrak zasięgu
    MiejscowośćŻukowo
  • ~Longin / 2018-09-29 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzowniłem dzisiaj do cyfrowaego polsatu z tematem wyłaczenia uslugi, operator chcial moje dane do zweryfikowania podalem swoje dane takie jak widnieja na fakturze i umowie , operator powiedzial ze sa bledne i bardzo byl nie mily nie pamietam godnosci tego Pana powiedzialem mu ze sie rozłączam i sprobuje zadzwonić jeszcze raz z mysla ze odbierze telefon inny operator, udalo sie połaczyć z innym Panem podalem jeszcze raz te same dane i wszystko poszlo jak powinno , usługa zostala wyłączona
    Zaletynie miły
    Wadymiły
    MiejscowośćRobuń
  • ~Kk / 2018-09-28 17:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaby Internet bardzo słaby niby nielimitowany A się zacina .Pan do którego dzwoniłem niemiły nie polecam tego Internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~guru / 2018-09-27 12:10
    Ocena: 4.67 / 5
    od czasu jak dołączyli Ligę Mistrzów to zero uwag, mam co chcę :)
    Zaletyróżne pakiety, łatwo dobrać pod siebie
    Wadykażdy ma jakieś ale musiałbym szukać na siłę
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Waldek / 2018-09-25 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć.
    WadyBrak uczciwości
  • ~Eddi / 2018-09-24 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    w grudniu 2017 wykupiłem abonament z ofertą MAX, a szczególnie zależało mi na pakiecie sportowym. Radość trwała krótko,kiedy po kilku miesiącach wprowadzono Ligę Mistrzów na osobnych nowych kanałach w pakiecie Polsat Sport Premium. Aby mieć do nich dostęp trzeba mimo posiadania pakietu MAX zmienić ofertę i tu uwaga aż na 36 miesięcy i oczywiście podwyższoną opłatą za abonament.Czy to jest etyczne postępowanie ?
    Zaletyzróżnicowana oferta i nic więcej
    Wady- kiepskiej jakości dekodery nie nadążające za zmianami technologicznymi odbiorników TV (dekodery pseudo HD i wyświetlaczami jak w latach 90-tych);
    - obraz HD słabej jakości;
    - multiroom w domu jednorodzinnym to konieczność biegania w najmniej spodziewanym momencie z pokoju do pokoju lub po schodach - koszmar dla ludzi starszych;
    - brak poszanowania wieloletnich klientów np.oferta dla nowych znacznie lepsza jak dla stałych klientów;
    - niski poziom obsługi, rozwiązywanie zgłaszanych w i-cok problemów to wielodniowe wyczekiwanie na reakcję;
    MiejscowośćTychy
  • ~Aneta / 2018-09-24 03:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada w najczystszej postaci... Nie dość, że działa jak chce - byle deszczyk i po programach, to jeszcze multiroom, który jest totalną kpiną. Pani w salonie obiecywała, że kartę w dekoderach trzeba przekładać raz w miesiącu - bajeczka dla naiwnych. W rzeczywistości Cyfrowy Polsat robi z nas kretynów biegających z kartą dwa razy w tygodniu, o dowolnej porze dnia i nocy. I tak Polsat zrobił z nas tresowane małpki cyrkowe. Więcej nie damy się nabrać i odpowiednio zareklamujemy gdzie się da.
    ZaletyTrudno je odkryć przy tak częstym blokowaniu dekodera.
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Adam / 2018-09-16 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szukanie pieniedzy na lige mistrzow a na kanal plus pustka same powtorki zamiast liga mistrzow
    ZaletyZadne
    WadyWiele wad
    MiejscowośćSwidnica
  • ~Baron / 2018-09-15 00:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta dobra ale mieszkam w mieście a byle deszcz i tv nie ma
    MiejscowośćLublin
  • ~SZNYCEL / 2018-09-13 20:53
    Ocena: 5.00 / 5
    CYFROWY POLSAT bardzo polecam wszystko dobrze działa nie ma awarii w dekoderu nie występują zakłócenia w TV Sygnał jest a dlaczego bo mam największą antenę satelitarną a kolega jest dobrym monterem i wszystko działą znakomicie fakt nie ma CANAL+ w ofercie CP ale i tak nie ma tam już praktycznie co oglądać już z tego wszystkiego wole HBO. Jestem bardzo zadowolony z Cyfrowego Polsatu Polecam :)
    Zalety+ OBSŁUGA
    + ODBIÓR TV
    + PROMOCJE
    + ILOŚĆ KANAŁÓW
  • ~Iza / 2018-09-12 00:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Generalnie chamska instytucja. Zamawiasz pakiet najtańszy, dostajesz zawsze droższy, niż zamawiałeś. To jest troska o klienta. Prawdziwe schody zaczynają się, jak z powodów niezależnych, czyli jak u mnie ocieplenie budynku i zakaz instalowania talerza na elewacji, musisz rozwiązać umowę, bo i tak sygnału nie odbierasz. Nie dość, że trzeba zapłacic niemałe kary za rozwiązanie umowy przed upływem okresu, to na dodatek nie mozna oddać decodera, bez jakiegos papieu, który mają przysłać. Po otrzymaniu papieru, o rozwiązaniu umowy z karami, próba oddania dekodera zakończona jest otrzymaniem kolejnej kary w wysokości jedynie 340zł, za nieoddanie dekodera w terminie. Termin ów . Polsat wyznacza na dwa tygodnie, przed wysłaniem pisma o rozwiązaniu umowy. Decyzje Polsatu sa ostateczne i nie podlegają dyskusji. Sa to chamskie chwyty, żeby zastraszyć klienta. Mnie uratował prawnik. Unikać , jak ognia .
    WadyStosowanie klauzaul zabronionych. Nieuczciwość. Wyznaczanie zasad, które sa tylko Polsatowi znane i stosowanie kar za ich nieprzestrzeganie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Salomon / 2018-09-10 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar dzis patrzę jest komunikat wypełnij formularz po lepszą oferte dla przedłużających umowę wypełniam dzwoni pani i ZONK przedstawia mi ofertę ze strony bez żadnej promocji moją obecną ofertę zaproponowali mi 20zł drożej a jak chciałem po 4 latach wymienić dekoder to powiedziała pani że musze ponieść opłatę za dekoder 5zł miesięcznie i nie dośc tego nie mam 3 miesiecy gratis i to jest lepsza oderta dla stałych klientów. NIGDY WIĘCEJ CP
    WadyKłamią że dostanę lepszą ofertę a daja gorszą niż oferta dla nowych klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MimiR / 2018-09-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    wziolem CP w kwietniu tylko i wylacznie po to aby ogladac Lige Mistrzow,i co sie okazuje ze musze znow przedluzyc umowe z nimi na okres 36m-sc i dodatkowo doplacic jeszcze 10zl by mi z laski swojej wlaczyli te ich smieszne kanaly;/,przeciez to jest jakas kpina jak traktuja ludzi,wciskaja kit i ten swoj shit robiac z nas idiotow i jeszcze typ Ci mowi ''Czy mial Pan te kanaly zawarte w umowie??",gdzie w tym czasie podejrzewam ze byly one w wersji testowej i nie bylo ich w zadnej ofercie.....
    natomiast Pani co ze mna rozmawiala wrecz zarzekala sie,ze sporo ludzi do nich teraz przechodzi by moc ogladac wlasnie te rozgrywki i napewno bedzie Pan zadowolony z mozliwosci ogladania u ''NAS'' LM.....
    smiac mi sie ze mnie chce jak doszlo do mnie jak mnie wydymali,strasznie niebezpieczny proceder ludziska-uwazajcie na tych oszustow;/
    nie polecam,i jest mi nadzwyczajnie przykro ze mnie tak potraktowano ale nie dam sie szantazowac i nie doloze im do tego ani zlotowki....
    Wadybrak profesjonalizmu
    brak szacunku dla klienta
    pseudo HD kanaly

    MiejscowośćWadowice
  • ~P / 2018-09-02 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja płaciłem 99zł przez 30msc za oglądanie reklam co 15 min na 75% kanałów. umowa 3 lata w tym 6 za darmo. Przy takiej ilości reklam powinno być 2 lata z tych 3 darmowe. Żenada. Na koniec przysłali mi jakaś błędna fakturę musiałem tłumaczyć ze co miałem zapłacić zapłaciłem na infolini mi powiedzieli ze to przez pomyłkę. na sam koniec próbowali mi karę wlepić za nieoddanie dekoderów które oddałem. Swoją drogą na podstawie zapisu regulaminu uznanego za abuzywny przekazali moje dane windykacji, później się wycofali jak wysłałem pismo grożąc im sprawą w sądzie. Odradzam przygodę z polsatem, bo możecie się niemile zaskoczyć.
    ZaletyBrak
    WadySame reklamy co 15 min, cena, multiroom nie praktyczny bo trzeba kartę przekładać kilka razy na tydzień o różnych porach
    MiejscowośćOkolice Katowic
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927