Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2018-11-21 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja sie zawiesza a internet praktycznie nie istnieje jedynie co potrafia to dobrze konstruowac umowy aby pozniej lupic klientow
    ZaletyZadne
    WadyBrak miejsca zeby wszystkie wymienic
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2018-11-19 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciąganie starszych ludzi na telefoniczne przedłużanie umowy. Dodawanie im niby darmowych pakietów za które po 3 miesiącach płacą dziesiątki dodatkowych złotówek.
    ZaletyNie widzę
    Wadydodatkowe opłaty za prawie wszystko co nowe. LM w nowych kanałach, filmy nowe na kanałach kodowanych bądź płatnych ponad 100
    MiejscowośćUstka
  • ~Karolina / 2018-11-13 14:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Kwestia kanałów ligi mistrzów jest wszystkim znana. Dodam tylko ze umowę można podpisać tylko na 3 lata!!! czyli okres trwania ich umowy z UEFA... Typowa zagrywka tej jakże discopolowej firemki pt Polsat. Klient jest efektem ubocznym, traktowanym jak pacjent w polskiej służbie zdrowia.
    ZaletyHBO GO
    Wadycena do jakości jest tragiczna...
    MiejscowośćŻołędowo
  • ~Darek / 2018-11-11 13:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Sztuczki związane z kanałami. Liga Mistrzów przeniesiona do nowych kanałów Premium za dodatkową opłatą oczywiście. Pierwszy deszcz i zanik programów. Usługa multiroom związana z koniecznością ciągłego biegania z kartą , w końcu płacimy a przestaliśmy używać. Poza tym kłamstwem jest informacja że na każdym odbiorniku jest możliwość oglądania wszystkich kanałów. Systematyczne kłopoty z odbiorem TVN-u. Programy sportowe przerywane w trakcie relacji , często kończą się w trakcie rozgrywki. Cena za usługę za pakiet z wszystkimi kanałami zdecydowanie za wysoka.
    ZaletyTelewizja jak telewizja - mogę oglądać .
    WadyPrzenoszenie relacji sportowych do nowych kanałów za dodatkową opłatą,zanik kanałów przy opadach,traktowanie klientów jak złodziei i zmuszanie do ciągłej bieganiny z kartą multiroom, kłamstwo o możliwości korzystania z wszystkich kanałów na wszystkich odbiornikach w domu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2018-11-05 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, najgorsze usługi, obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki a do tego wszystkiego strasznie oszuści, wciskając wszystko a klienta maja w głębokim powazaniu. Jeśli ktoś z was się zastanawia nad ich usługami to uprzedzam trzymajcie się z daleka!
    ZaletyNie ma absolutnie żadnej zalety
    WadyOszustwo na oszustwie i bezczelny stosunek do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2018-11-04 17:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam posiadam Cyfrowy Polsat od 3 lat ale od roku jestem bardzo nie zadowolona. Place 85 zł za telewizję gdzie TVN często się zacina A to mój ulubiony program. Korzystam również z usługi Internet LTL pełen wypas a fakt jest taki że Internet to porażka niby jest a co nie ma. Składając reklamację uzyskałam informację prosze czekać do końca umowy opłacać terminowo faktury by uniknąć kary za wczesną rezygnację. Czyli plac i nie oczekuj.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Wściekły13 / 2018-10-30 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepsko zostałem potraktowany przez polsat po wielu latach użytkowania telewizji
    Celowo wprowadzają w błąd co do warunków korzystania i płatności
    Stosowanie tak tanich i prostackich metod świadczy tylko o klasie i poziomie tego usługodawcy
    Mam więc nadzieję, że każdy kto ma
    szacunek dla samego siebie i nie lubi być oszukiwany splunie w
    kierunku polsatu który nie ma szacunku
    dla nikogo.
    ZaletyUtracone
    WadyCelowe wprowadzanie w błąd albo niedouczenie konsultantów
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Kejti / 2018-10-20 16:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina co 2 -3miesiące jest problem z oglądaniem tv. Zero pomocy bo podobno to wina źle ustawionej anteny a sygnał idzie z kosmosu i oni nie mogą nic zrobić. Jedyne co polecają to sprawdzić dekoder ustawić dobrze antenę i wymienić przewód od anteny. Po telefonie do nich później ze 2 miesiące jest spokój i antena sama się poprawnie ustawia. Nie polecam ????????????
    WadyPrzerwy w odbiorze tv.
    MiejscowośćGostynin
  • ~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-16 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Wcześniej dałam opinię na temat internetu u tego operatora.Przy zmianach pogody: deszcz,wiatr,śnieg przerwy w dostawie TV.Często na kanałach TVN wyskakuje info-brak takiej opcji no jak brak?Oferta programowa żałosna:powtórki tego samego filmu,programu na innych kanałach naprzemiennie,stare filmy powtarzane do znudzenia.W czasie przerwy w dostawie programu "naprawa" prze telefon.
    ZaletyBrak.
    WadyOferta nie warta ceny jakiej wymagają,brak możliwości rozwiązania umowy bod bardzo wysoką karą.Obsługa w salonie tym samym co internet okropna,Plus tylko sprzedaje ofertę TV.
    MiejscowośćKraków
  • ~Sabina / 2018-10-14 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia dekodery się blokują kilka razy dziennie czas.oczekiwania na konsultanta ok 25 minut. A jak trzeba dzwonić kilka razy dziennie to masakra. Ciekawe dlaczego nie uwzględniają rabatów za nieodbierania sygnalu tv przez kilka godzin plus czas połączenia telefonicznego
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćMuszyna - małopolskie
  • ~Tomek / 2018-10-06 20:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś zamówiłem KSW, nie dość że zacina obraz tak że się nie da oglądać. Gdy dzwonię na infolinię z reklamacją, rozmawiam z trzema różnymi osobami i 3 różne opinie. Wszystkie inne kanały działają bez zarzutu natomiast wykupiona gala to jest porażka. Siła sygnału 72% a jakość 68% a oczywiście według panów z infolinii to jest wina mojego sprzętu i dlatego zacina. To jest po prostu śmieszne, ja wiem że to nie ich wina i ich wcale nie obwiniam ale dla tych co się zastanawiają czy brać TV z CP to odradzam. Pozdrawiam serdecznie
    MiejscowośćKielce
  • ~Kwiatek / 2018-10-04 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące.
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
    - niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
    - brak kompetentnego wsparcia technicznego
    - ignorancja ze strony pracowników
    - niemiła obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2018-10-02 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami nie wiedza jaka maja oferte. Zaoferowali mi nową umowe a po 3 miesiącach okazała sie nie ważna.
    MiejscowośćOtowo
  • ~Ona / 2018-10-01 20:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często nie mam zasięgu telewizji i internetu.Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo przecież nie można płacić za coś czego nie ma.Próbowałam rozwiązać problem na info lini ale się nie udało.
    ZaletyRóżne pakiety
    WadyBrak zasięgu
    MiejscowośćŻukowo
  • ~Longin / 2018-09-29 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzowniłem dzisiaj do cyfrowaego polsatu z tematem wyłaczenia uslugi, operator chcial moje dane do zweryfikowania podalem swoje dane takie jak widnieja na fakturze i umowie , operator powiedzial ze sa bledne i bardzo byl nie mily nie pamietam godnosci tego Pana powiedzialem mu ze sie rozłączam i sprobuje zadzwonić jeszcze raz z mysla ze odbierze telefon inny operator, udalo sie połaczyć z innym Panem podalem jeszcze raz te same dane i wszystko poszlo jak powinno , usługa zostala wyłączona
    Zaletynie miły
    Wadymiły
    MiejscowośćRobuń
  • ~Kk / 2018-09-28 17:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaby Internet bardzo słaby niby nielimitowany A się zacina .Pan do którego dzwoniłem niemiły nie polecam tego Internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~guru / 2018-09-27 12:10
    Ocena: 4.67 / 5
    od czasu jak dołączyli Ligę Mistrzów to zero uwag, mam co chcę :)
    Zaletyróżne pakiety, łatwo dobrać pod siebie
    Wadykażdy ma jakieś ale musiałbym szukać na siłę
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Waldek / 2018-09-25 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Treść odwołania do CP: Nie zgadzam się z twierdzeniem Cyfrowego Polsatu że sprzęt nie był zwrócony w terminie. Mam potwierdzenie zwrotu dwóch dekoderów jako sprzęty kompletne. Otrzymałam dekoder z wbudowanym dyskiem i w takim samym stanie go oddałam. To że punkt odbioru nie odnotował oddawanego dysku jako osobnego stwierdzenia nie jest moją winą bo nie mogłam wiedzieć że dysk który jest umieszczony wewnątrz dekodera musi być odnotowany osobno. Gdyby nie było dysku w dekoderze punkt odbioru miałby obowiązek powiedzieć mi o tym, tak jak to zrobił w wypadku kabla HDMI którego zapomniałam dołączyć za pierwszym razem i dostarczyłam cały sprzęt jeszcze raz, już z kablem HDMI, następnego dnia. Ale dysk był! W ciągu całego okresu użytkowania nie był wyjmowany z dekodera ani razu! Nie będę płaciła za sprzęt zwrócony w terminie tylko dlatego że Cyfrowy Polsat nie odnotował tego. Pomimo że koszt nie byłby aż tak wielki to miałabym poczucie zwykłego wyłudzenia pieniędzy przez firmę którą uważałam do tej pory za uczciwą. A chcę takiego poczucia uniknąć.
    WadyBrak uczciwości
  • ~Eddi / 2018-09-24 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    w grudniu 2017 wykupiłem abonament z ofertą MAX, a szczególnie zależało mi na pakiecie sportowym. Radość trwała krótko,kiedy po kilku miesiącach wprowadzono Ligę Mistrzów na osobnych nowych kanałach w pakiecie Polsat Sport Premium. Aby mieć do nich dostęp trzeba mimo posiadania pakietu MAX zmienić ofertę i tu uwaga aż na 36 miesięcy i oczywiście podwyższoną opłatą za abonament.Czy to jest etyczne postępowanie ?
    Zaletyzróżnicowana oferta i nic więcej
    Wady- kiepskiej jakości dekodery nie nadążające za zmianami technologicznymi odbiorników TV (dekodery pseudo HD i wyświetlaczami jak w latach 90-tych);
    - obraz HD słabej jakości;
    - multiroom w domu jednorodzinnym to konieczność biegania w najmniej spodziewanym momencie z pokoju do pokoju lub po schodach - koszmar dla ludzi starszych;
    - brak poszanowania wieloletnich klientów np.oferta dla nowych znacznie lepsza jak dla stałych klientów;
    - niski poziom obsługi, rozwiązywanie zgłaszanych w i-cok problemów to wielodniowe wyczekiwanie na reakcję;
    MiejscowośćTychy
  • ~Aneta / 2018-09-24 03:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada w najczystszej postaci... Nie dość, że działa jak chce - byle deszczyk i po programach, to jeszcze multiroom, który jest totalną kpiną. Pani w salonie obiecywała, że kartę w dekoderach trzeba przekładać raz w miesiącu - bajeczka dla naiwnych. W rzeczywistości Cyfrowy Polsat robi z nas kretynów biegających z kartą dwa razy w tygodniu, o dowolnej porze dnia i nocy. I tak Polsat zrobił z nas tresowane małpki cyrkowe. Więcej nie damy się nabrać i odpowiednio zareklamujemy gdzie się da.
    ZaletyTrudno je odkryć przy tak częstym blokowaniu dekodera.
    MiejscowośćOświęcim
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964