Obsługa niekompetentna. Egzekwowanie praw niemożliwe. Informacje personelu o promocjach niespójne. Oferty mają wiele haczyków.
Z pewnością Polsat Cyfrowy to nie jest firma szanująca klientów. Użyte określenia są bardzo delikatne.
MiejscowośćŚrem
~clint / 2018-11-29 14:38
Ocena: 3.00 / 5
Paranoja po wykupienu polsat sport premium nie mozna nagrac meczu na dysk dekodera ale dopiero od 5 kolejki 4 poprzednie się dało nie rozumiem przecież za to place pani na infolini powiedziała ze się nie da ale nie wiem dlaczego
nikt nie potrafi mi pomóc
MiejscowośćNowa Ruda
~Małgorzata / 2018-11-28 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja nie zawsze dobrze odbiera. Uzależnione to jest od pogody.
Internet to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ podobno telefonicznie dałam dyspozycję przedłużenia umowy. Podobno ktoś do mnie zadzwonił i na pół roku przed zakończeniem umowy zgodziłam się ją przedłużyc na następne 3 lata, w tej samej cenie, bez żadnych profitów.
Mam czekac ok. 1 roku na udostępnienie rzekomej rozmowy.Myślę, że warto, żeby przekonac się z kim przeprowadzono rozmowę!!!.
Bardzo łatwo zawrzec z Cyfrowym Polsatem umowę, ale potem są same kłopoty.Infolinia nieludzka i niekompetentna.
Zdecydowanie nie polecam.
MiejscowośćOlsztyn
~awygo / 2018-11-22 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!
Telewizja sie zawiesza a internet praktycznie nie istnieje jedynie co potrafia to dobrze konstruowac umowy aby pozniej lupic klientow
ZaletyZadne
WadyBrak miejsca zeby wszystkie wymienic
MiejscowośćSzczecin
~Krzysztof / 2018-11-19 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Naciąganie starszych ludzi na telefoniczne przedłużanie umowy. Dodawanie im niby darmowych pakietów za które po 3 miesiącach płacą dziesiątki dodatkowych złotówek.
ZaletyNie widzę
Wadydodatkowe opłaty za prawie wszystko co nowe. LM w nowych kanałach, filmy nowe na kanałach kodowanych bądź płatnych ponad 100
MiejscowośćUstka
~Karolina / 2018-11-13 14:44
Ocena: 1.33 / 5
Kwestia kanałów ligi mistrzów jest wszystkim znana. Dodam tylko ze umowę można podpisać tylko na 3 lata!!! czyli okres trwania ich umowy z UEFA... Typowa zagrywka tej jakże discopolowej firemki pt Polsat. Klient jest efektem ubocznym, traktowanym jak pacjent w polskiej służbie zdrowia.
ZaletyHBO GO
Wadycena do jakości jest tragiczna...
MiejscowośćŻołędowo
~Darek / 2018-11-11 13:45
Ocena: 1.33 / 5
Sztuczki związane z kanałami. Liga Mistrzów przeniesiona do nowych kanałów Premium za dodatkową opłatą oczywiście. Pierwszy deszcz i zanik programów. Usługa multiroom związana z koniecznością ciągłego biegania z kartą , w końcu płacimy a przestaliśmy używać. Poza tym kłamstwem jest informacja że na każdym odbiorniku jest możliwość oglądania wszystkich kanałów. Systematyczne kłopoty z odbiorem TVN-u. Programy sportowe przerywane w trakcie relacji , często kończą się w trakcie rozgrywki. Cena za usługę za pakiet z wszystkimi kanałami zdecydowanie za wysoka.
ZaletyTelewizja jak telewizja - mogę oglądać .
WadyPrzenoszenie relacji sportowych do nowych kanałów za dodatkową opłatą,zanik kanałów przy opadach,traktowanie klientów jak złodziei i zmuszanie do ciągłej bieganiny z kartą multiroom, kłamstwo o możliwości korzystania z wszystkich kanałów na wszystkich odbiornikach w domu.
MiejscowośćWrocław
~Aleksandra / 2018-11-05 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, najgorsze usługi, obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki a do tego wszystkiego strasznie oszuści, wciskając wszystko a klienta maja w głębokim powazaniu. Jeśli ktoś z was się zastanawia nad ich usługami to uprzedzam trzymajcie się z daleka!
ZaletyNie ma absolutnie żadnej zalety
WadyOszustwo na oszustwie i bezczelny stosunek do klienta
MiejscowośćKraków
~Agnieszka / 2018-11-04 17:37
Ocena: 2.67 / 5
Witam posiadam Cyfrowy Polsat od 3 lat ale od roku jestem bardzo nie zadowolona. Place 85 zł za telewizję gdzie TVN często się zacina A to mój ulubiony program. Korzystam również z usługi Internet LTL pełen wypas a fakt jest taki że Internet to porażka niby jest a co nie ma. Składając reklamację uzyskałam informację prosze czekać do końca umowy opłacać terminowo faktury by uniknąć kary za wczesną rezygnację. Czyli plac i nie oczekuj.
ZaletyBrak
WadyZasięg
MiejscowośćKrotoszyn
~Wściekły13 / 2018-10-30 06:08
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo kiepsko zostałem potraktowany przez polsat po wielu latach użytkowania telewizji
Celowo wprowadzają w błąd co do warunków korzystania i płatności
Stosowanie tak tanich i prostackich metod świadczy tylko o klasie i poziomie tego usługodawcy
Mam więc nadzieję, że każdy kto ma
szacunek dla samego siebie i nie lubi być oszukiwany splunie w
kierunku polsatu który nie ma szacunku
dla nikogo.
ZaletyUtracone
WadyCelowe wprowadzanie w błąd albo niedouczenie konsultantów
MiejscowośćBrzeg
~Kejti / 2018-10-20 16:30
Ocena: 1.33 / 5
Kpina co 2 -3miesiące jest problem z oglądaniem tv. Zero pomocy bo podobno to wina źle ustawionej anteny a sygnał idzie z kosmosu i oni nie mogą nic zrobić. Jedyne co polecają to sprawdzić dekoder ustawić dobrze antenę i wymienić przewód od anteny. Po telefonie do nich później ze 2 miesiące jest spokój i antena sama się poprawnie ustawia. Nie polecam ????????????
WadyPrzerwy w odbiorze tv.
MiejscowośćGostynin
~Krakowianka na Podlasiu / 2018-10-16 00:02
Ocena: 2.00 / 5
Wcześniej dałam opinię na temat internetu u tego operatora.Przy zmianach pogody: deszcz,wiatr,śnieg przerwy w dostawie TV.Często na kanałach TVN wyskakuje info-brak takiej opcji no jak brak?Oferta programowa żałosna:powtórki tego samego filmu,programu na innych kanałach naprzemiennie,stare filmy powtarzane do znudzenia.W czasie przerwy w dostawie programu "naprawa" prze telefon.
ZaletyBrak.
WadyOferta nie warta ceny jakiej wymagają,brak możliwości rozwiązania umowy bod bardzo wysoką karą.Obsługa w salonie tym samym co internet okropna,Plus tylko sprzedaje ofertę TV.
MiejscowośćKraków
~Sabina / 2018-10-14 21:31
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia dekodery się blokują kilka razy dziennie czas.oczekiwania na konsultanta ok 25 minut. A jak trzeba dzwonić kilka razy dziennie to masakra. Ciekawe dlaczego nie uwzględniają rabatów za nieodbierania sygnalu tv przez kilka godzin plus czas połączenia telefonicznego
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćMuszyna - małopolskie
~Tomek / 2018-10-06 20:55
Ocena: 2.00 / 5
Dziś zamówiłem KSW, nie dość że zacina obraz tak że się nie da oglądać. Gdy dzwonię na infolinię z reklamacją, rozmawiam z trzema różnymi osobami i 3 różne opinie. Wszystkie inne kanały działają bez zarzutu natomiast wykupiona gala to jest porażka. Siła sygnału 72% a jakość 68% a oczywiście według panów z infolinii to jest wina mojego sprzętu i dlatego zacina. To jest po prostu śmieszne, ja wiem że to nie ich wina i ich wcale nie obwiniam ale dla tych co się zastanawiają czy brać TV z CP to odradzam. Pozdrawiam serdecznie
MiejscowośćKielce
~Kwiatek / 2018-10-04 19:59
Ocena: 1.00 / 5
Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące.
Wady- niekompetentni pracownicy
- utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
- niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
- brak kompetentnego wsparcia technicznego
- ignorancja ze strony pracowników
- niemiła obsługa na infolinii
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2018-10-02 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Sami nie wiedza jaka maja oferte. Zaoferowali mi nową umowe a po 3 miesiącach okazała sie nie ważna.
MiejscowośćOtowo
~Ona / 2018-10-01 20:53
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo często nie mam zasięgu telewizji i internetu.Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo przecież nie można płacić za coś czego nie ma.Próbowałam rozwiązać problem na info lini ale się nie udało.
ZaletyRóżne pakiety
WadyBrak zasięgu
MiejscowośćŻukowo
~Longin / 2018-09-29 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Witam dzowniłem dzisiaj do cyfrowaego polsatu z tematem wyłaczenia uslugi, operator chcial moje dane do zweryfikowania podalem swoje dane takie jak widnieja na fakturze i umowie , operator powiedzial ze sa bledne i bardzo byl nie mily nie pamietam godnosci tego Pana powiedzialem mu ze sie rozłączam i sprobuje zadzwonić jeszcze raz z mysla ze odbierze telefon inny operator, udalo sie połaczyć z innym Panem podalem jeszcze raz te same dane i wszystko poszlo jak powinno , usługa zostala wyłączona
Zaletynie miły
Wadymiły
MiejscowośćRobuń
~Kk / 2018-09-28 17:00
Ocena: 1.33 / 5
Słaby Internet bardzo słaby niby nielimitowany A się zacina .Pan do którego dzwoniłem niemiły nie polecam tego Internetu