Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert153 / 2018-12-16 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUKUJĄ
    MiejscowośćCHOSZCZNO
  • ~Filipo / 2018-12-15 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich zainteresowanych zakupem,podpisaniem umowy z cyfrowym Polsatem.Jezeli bym mógł to oczywiście wszystkich proszę o przemyślenie tej sprawy iż obsługa klienta przez tel jak i osobiście jest żenujące.Wyrazam taka opinie gdyż zostałem oszukany przez konsultanta cyfrowego polsatu.Chodzi tutaj o przedłużenie umowy i oferowanie lepszych warunków.Tak naprawdę co innego oferują a co innego robią.Mecze się z nimi od jakiegos czasu,tzn nękają mnie telefonami,straszą,wyskakują komunikaty na ekranie tel itd co uprzykrza bardzo życie.Prowadzac każda rozmowe z każdym konsultantem radzę nagrywać tą rozmowę osobiście bo oni tego nie robią.Nie chcą mi udostępnić mojej rozmowy z konsultantem twierdząc,że nie odbieram listów lub nikogo nie było w domu.Jednym słowem robią że mnie niewiadomo kogo.Nie polecam oszustów!!!
    ZaletyNic dobrego
    WadyOszuści i klamcy
    MiejscowośćŁask
  • ~Dominik / 2018-12-13 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam byłem w Galerii Bronowice w Krakowie w punkcie Cyfrowego Polsatu .Za pakiet płace 59 zł mam smart dom w nim telefon.I pytam się Pani jaką ofertę proponuje mi najtańszego pakietu ?A Pani z drugiego stanowiska odpowiada że 69 zł najtańszy pakiet jak szanujecie klienta stałego to jest śmieszne wiem że są pakiety za 20 czy 12 zł.Umowa kończy mi się w Grudniu.Pani mnie straszyła że jeżeli zerwę z nimi umowę to przez dwa miesiące nie będę mógł podpisać nowej umowy.I to jest śmieszne jaki debil trzymają w tych salonach.Udałem się do salonu w Olkuszu na ulicy Kazimierza Wielkiego na rogu i Pani się zdziwiła co Pani z Krakowa mi mówiła i powiedziała że czegoś takiego nie ma.Osoba była nie kompetentna do swoich zadań..W Olkusza milsza obsługa i lepsze podejście do klienta. Za niedługo kończy mi się umowa dziś na dekoderze dodatkowym nie działa telewizor czekam ponad godzinie po rozmowie z konsultantem chociaż Pan powiedział że będzie naprawione w ciągu 30 minut ale czas ten może się wydłużyć do 3 godzin co to za gówniana telewizja .Dość że to z ich błędu to ja mam tyle czekać beznadzieja nie polecam kupować tej telewizji nadstop jakieś problemy i dzwonienie na infolinie co denerwuje człowieka i piękna melodia .
  • ~Marek / 2018-12-11 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś masakra. Czeka sie 20 minut a potem panna nie może odpowiedzieć na najprostsze pytanie
    Zaletynic
    MiejscowośćPoznań
  • ~Obywatel / 2018-12-11 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lidzie nie dajcie się wrobić w cyfrowy polsat i internet lte u nich. Mieszkam w dużym mieście i totalne dno. Mam pakiet z wszystkim co możliwe i najszybszy internet jaki mają a i tak są same problemy, dekoder sie psuje, internet sie wiesza, na infolini nikt nie odbiera od 2 godzin telefon pod ładowarką na głośnomówiącym i nic pustka...... odradzam mimo że kupiłem polsat z myślą popierania polskiego rynku.....szkoda zachodu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Alex / 2018-12-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie wiecej niz 20min.od 4 dni nie mogę sie dodzwonić na infolinię,jednym slowem makabra..
    MiejscowośćPlewiska
  • ~Jack / 2018-12-11 14:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Ciagle wieszajacy sie dekoder, multroom działa jak im sie podoba, umowa prosta do zawarcia ale niemożliwa do rezygnacji przez telefon, noe dziwir sie ze pan Solorz jest wśród 10 najbogatszych Polaków. Gdyby ne to ze to jedyny spodób na polska tv za granica. Dawno bum zrezygnował
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćLondyn
  • ~Paula / 2018-12-10 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa porażka ... Pracownicy nie kompetentni. Ciągły bałagan, ciągle załatwianie. Nic nie można normalnie załatwić.
    Chcieliśmy zerwac umowę, kobieta robiła to 3 razy i dalej źle....
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Anonim / 2018-12-10 00:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdzie jest K.U.R.W.A obsługa klienta??? Nie można nic załatwić. Dwadzieścia minut na telefonie i cisza. Multiroom zablokowany chociaż rachunki płacone co miesiąc, dziękuję za świetną obsługę i czarny ekran ze słowami "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" Jesteście zgniłymi c.h.u.j.a.m.i.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~marek / 2018-12-09 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niekompetentna. Egzekwowanie praw niemożliwe. Informacje personelu o promocjach niespójne. Oferty mają wiele haczyków.
    Z pewnością Polsat Cyfrowy to nie jest firma szanująca klientów. Użyte określenia są bardzo delikatne.
    MiejscowośćŚrem
  • ~clint / 2018-11-29 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Paranoja po wykupienu polsat sport premium nie mozna nagrac meczu na dysk dekodera ale dopiero od 5 kolejki 4 poprzednie się dało nie rozumiem przecież za to place pani na infolini powiedziała ze się nie da ale nie wiem dlaczego
    nikt nie potrafi mi pomóc
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Małgorzata / 2018-11-28 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja nie zawsze dobrze odbiera. Uzależnione to jest od pogody.
    Internet to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ podobno telefonicznie dałam dyspozycję przedłużenia umowy. Podobno ktoś do mnie zadzwonił i na pół roku przed zakończeniem umowy zgodziłam się ją przedłużyc na następne 3 lata, w tej samej cenie, bez żadnych profitów.
    Mam czekac ok. 1 roku na udostępnienie rzekomej rozmowy.Myślę, że warto, żeby przekonac się z kim przeprowadzono rozmowę!!!.
    Bardzo łatwo zawrzec z Cyfrowym Polsatem umowę, ale potem są same kłopoty.Infolinia nieludzka i niekompetentna.
    Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~awygo / 2018-11-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo Cyfrowego Polsatu sięgnęło dna. Dwa dni temu zepsuł się (jak zwykle) dekoder Sagem. Po raz trzeci w tym roku! Pomyślałem: znowu trzeba jechać do ichniego punktu sprzedaży, wymienić i godzinami konfigurować nowy dekoder i listy ulubionych kanałów. Nic z tego. CP nie ma takich dekoderów. Na inny nie chcą wymienić. Bo nie! Kazali mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzą w ciągu... 30 dni! Tak właśnie traktują klienta. Miesiąc bez telewizji, a potem... jeszcze nie wiadomo. Oczywiście w ICOKU już widnieje "suma należności do zapłaty", mimo tego że termin płatności upływa dopiero 6 grudnia. Nie dość że dziady, to jeszcze wyjątkowo bezczelne!!!
    ZaletyBrak.
    WadyIgnorancja, lekceważenie klientów, bezczelność konsultantów infolinii, wyjątkowo zła jakość dekoderów.
    MiejscowośćZakręt
  • ~Rob / 2018-11-21 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja sie zawiesza a internet praktycznie nie istnieje jedynie co potrafia to dobrze konstruowac umowy aby pozniej lupic klientow
    ZaletyZadne
    WadyBrak miejsca zeby wszystkie wymienic
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2018-11-19 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciąganie starszych ludzi na telefoniczne przedłużanie umowy. Dodawanie im niby darmowych pakietów za które po 3 miesiącach płacą dziesiątki dodatkowych złotówek.
    ZaletyNie widzę
    Wadydodatkowe opłaty za prawie wszystko co nowe. LM w nowych kanałach, filmy nowe na kanałach kodowanych bądź płatnych ponad 100
    MiejscowośćUstka
  • ~Karolina / 2018-11-13 14:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Kwestia kanałów ligi mistrzów jest wszystkim znana. Dodam tylko ze umowę można podpisać tylko na 3 lata!!! czyli okres trwania ich umowy z UEFA... Typowa zagrywka tej jakże discopolowej firemki pt Polsat. Klient jest efektem ubocznym, traktowanym jak pacjent w polskiej służbie zdrowia.
    ZaletyHBO GO
    Wadycena do jakości jest tragiczna...
    MiejscowośćŻołędowo
  • ~Darek / 2018-11-11 13:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Sztuczki związane z kanałami. Liga Mistrzów przeniesiona do nowych kanałów Premium za dodatkową opłatą oczywiście. Pierwszy deszcz i zanik programów. Usługa multiroom związana z koniecznością ciągłego biegania z kartą , w końcu płacimy a przestaliśmy używać. Poza tym kłamstwem jest informacja że na każdym odbiorniku jest możliwość oglądania wszystkich kanałów. Systematyczne kłopoty z odbiorem TVN-u. Programy sportowe przerywane w trakcie relacji , często kończą się w trakcie rozgrywki. Cena za usługę za pakiet z wszystkimi kanałami zdecydowanie za wysoka.
    ZaletyTelewizja jak telewizja - mogę oglądać .
    WadyPrzenoszenie relacji sportowych do nowych kanałów za dodatkową opłatą,zanik kanałów przy opadach,traktowanie klientów jak złodziei i zmuszanie do ciągłej bieganiny z kartą multiroom, kłamstwo o możliwości korzystania z wszystkich kanałów na wszystkich odbiornikach w domu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2018-11-05 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, najgorsze usługi, obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki a do tego wszystkiego strasznie oszuści, wciskając wszystko a klienta maja w głębokim powazaniu. Jeśli ktoś z was się zastanawia nad ich usługami to uprzedzam trzymajcie się z daleka!
    ZaletyNie ma absolutnie żadnej zalety
    WadyOszustwo na oszustwie i bezczelny stosunek do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2018-11-04 17:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam posiadam Cyfrowy Polsat od 3 lat ale od roku jestem bardzo nie zadowolona. Place 85 zł za telewizję gdzie TVN często się zacina A to mój ulubiony program. Korzystam również z usługi Internet LTL pełen wypas a fakt jest taki że Internet to porażka niby jest a co nie ma. Składając reklamację uzyskałam informację prosze czekać do końca umowy opłacać terminowo faktury by uniknąć kary za wczesną rezygnację. Czyli plac i nie oczekuj.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Wściekły13 / 2018-10-30 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepsko zostałem potraktowany przez polsat po wielu latach użytkowania telewizji
    Celowo wprowadzają w błąd co do warunków korzystania i płatności
    Stosowanie tak tanich i prostackich metod świadczy tylko o klasie i poziomie tego usługodawcy
    Mam więc nadzieję, że każdy kto ma
    szacunek dla samego siebie i nie lubi być oszukiwany splunie w
    kierunku polsatu który nie ma szacunku
    dla nikogo.
    ZaletyUtracone
    WadyCelowe wprowadzanie w błąd albo niedouczenie konsultantów
    MiejscowośćBrzeg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927