Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1678 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2019-01-17 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech i tyle, obsługa klienta to dno. Nie wiem kto tam pracuje. Punkt sprzedaży w moim miescie jest jeszcze gorszy, śmieja się mi prosto w oczy gdy pytam o nowszy dekoder chociaż place najwyższy abonament. Jak mam się czuć po czyś takim? Dno dno i jeszcze raz dno.
    ZaletyZadn6ch
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiemiatycze
  • ~Marcin / 2019-01-15 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak programów przyciągających uwagę. Brak kontaktu z obsługą klientów. Brak zalet. Jest bo jest i na tym opiera swój sukces, na monopolu a bylejakosci.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~SZNYCEL / 2019-01-15 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kanałów Eleven 4 , Puls 2 , WPTV nie mają dekoderów 4k.
    Brak kanałów , jak pada deszcz to nie ma połowy albo wcale kanałów
    blokują dekodery multiroom też nie działa zawieszają się i nic więcej
    a jak nie ma sygnału to zwalają na antene winę
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
  • ~MACIEJ / 2019-01-14 21:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna telewizja satelitarna. Świetny sport, DUŻO TENISA:) dobry dekoder Evobox. Jestem zadowolony. Ponad rok temu przeszedłem z nc+ i nie żałuje. Polecam. Czy ktoś zna coś lepszego?
    ZaletyWszystko OK
    WadyNie widzę
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Papa / 2019-01-14 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Na huj dajecie reklamy po co to jest potrzebne ludziom
    ZaletyZle
    WadyŹle
  • ~Jarek / 2019-01-13 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wspaniała telewizja, a biuro obsługi abonenta jeszcze wspanialsze .... oczywiście w """" Błąd 11 regularnie i próba połączenia z BOA . Robią z człowieka kretyna brak opcji "awaria dekodera" przełączą na konsultanta czas oczekiwania do 20 minut w chwili obecnej już 52 minuty - szkoda, że nie mogę załączyć zdjęcia telefonu z czasem, ale napiszę jaki był faktyczny czas oczekiwania .....jeśli mnie połączy .... dzięki Ci Boże połączyło po 58 minutach. Pan kulturalnie wytłumaczył, ze dużo awarii mało ludzi. No cóż, ja na pewno rezygnuję, a Państwo - wybór należy do Was w gratisie nerwica i wrzody żołądka.
  • ~rena / 2019-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakies totalne nieporozumienie. Jak media narodowe doprowadziły do tego by oszusci i debile kreowali mediami jak CP. Oddalismy media oszustom i mafiom . kytórzy za marne usługi wymuszaja / oszuskujac/ kase od odbywateli a a ten przygłub z TV chwali sie ogladalnoscią sylwestra. żeby dziś za TV , internet i telefon emeryt płacił 200 zł . z emerytyry 1000 netto- zł Panie premierze - czas zrobic miedia narodowe i ropierdoli....c te mafijne spólki z oo.
    Zaletymafia i tyle
    Wadyza drogo za tak marne usługi
  • ~Lilia / 2019-01-02 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedł do mnie pół roku temu przedstawiciel Polsatu Cyfrowego podpisaliśmy umowę na pół roku gratis póżniej po 35 zł.Dzisiaj dostałam rachunki na 55 zł.miesiecznie.Miałobyć super- mnóstwo programów zablokowanych co trzy tygodnie trzeba przekładać kartę z głównego dekodera do dodatkowego. M A S A K R A .
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćGliwice
  • ~piorun 59 / 2019-01-02 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    .. Masa reklam i wkoło te same filmy i programy.. Wygląda to tak jakby co tydzień wracali do programów sprzed tygodnia i tak wkoło.. Film 10 - 15 min.. reklama 5 - 7 min i tak wkoło
    MiejscowośćSadlinki
  • ~Andrzej / 2018-12-29 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklama za reklamą nic ciekawego ciągłe powtórki
    Bardzo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
    ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
    Zaletyżadne
    Wadysłaby zasięg
    Miejscowośćpsary
  • ~Ilona / 2018-12-27 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam! Firma naciąga...
    ...klienta. Wypowiedzenie umowy otrzymał Polsat 28 listopada. W umowie mam miesięczny okres wypowiedzenia A Pan na infolinii oznajmia mi że umowa wygasa 19 lutego 2019 roku. No szlak mnie trafił, przecież dwa tygodnie temu rozmawiałam z innym i powiedział najpóźniej 19 stycznia 2019. Nigdy nie chcę mieć nic wspólnego z Tą firmą. Brak kompetencji i wiedzy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Brak wiedzy i kompetencji pracowników. Kłamstwa i oszukiwanie klienta.
    MiejscowośćPruchnik
  • ~Oszukana / 2018-12-21 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to oszuści przy rozwiązaniu umowy zaprzestają jakiekolwiek kontaktu, który obowiązywał przez cały okres trwania umowy, nie informują o terminie i konieczności zwrotu sprzętu (co nie zawsze jest oczywiste, po latach nie każdy pamięta czy sprzęt kupił czy ma wypożyczony). Za to po odczekaniu stosownego czasu nadchodzi nota z karą za nierozliczenie sprzętu. Iwg nich wszystko jest ok.
    WadyNie polecam. Oszukują.
  • ~Aleksandra / 2018-12-21 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalne podejście do klienta, obsługa w CH Silesia w Katowicach bezczelna i opryskliwa, każdy z pracowników ma inną wiedzę i nie zna podstawowych zasad obsługi klienta.
    MiejscowośćWymysłów
  • ~dana19 / 2018-12-19 13:49
    Ocena: 1.67 / 5
    masakra III nigdy więcej miałam, umowe na tv i internet - jakości słabej który własnie sie skończył i w związku z tym w momencie gdy jestem w pracy w domu stary ojciec przychodzi pan tz. " od drzwi do drzwi" "włazi" do mieszkania i chce przedłuzyć umowę- kiedy ojciec wyjasnił że nie jest osoba decyzyjną każe dzwonic do nas do pracy SZOK NIGDY WIĘCEJ CYFROWY POLSAT
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKONIECZNOŚC TRWANIA W UMOWIE
    MiejscowośćCieszymowo
  • ~robert153 / 2018-12-16 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY
    ZaletyŻADNYCH
    MiejscowośćCHOSZCZNO
  • ~robert153 / 2018-12-16 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA POLSAT, OBIECUJĄ CUDA ABY TYLKO ZŁAPAĆ KLIENTA, A PO PODPISANIU UMOWY ZACZYNAJĄ SIĘ CYRKI, ZNIŻKA KTÓRA OBIECALI W SMART DOM ZNIKA, ODWOŁANIE ROZPATRUJĄ NEGATYWNIE, PISZĄ ZE JAK CHCESZ TO MOŻESZ IŚĆ DO SĄDU, MAM 20 LAT TELEWIZJE W CYFRA + I WSZYSTKO JEST SUPER , WZIĄŁEM DLA KOGOŚ POLSAT I TERAZ SAME PROBLEMY
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUKUJĄ
    MiejscowośćCHOSZCZNO
  • ~Filipo / 2018-12-15 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich zainteresowanych zakupem,podpisaniem umowy z cyfrowym Polsatem.Jezeli bym mógł to oczywiście wszystkich proszę o przemyślenie tej sprawy iż obsługa klienta przez tel jak i osobiście jest żenujące.Wyrazam taka opinie gdyż zostałem oszukany przez konsultanta cyfrowego polsatu.Chodzi tutaj o przedłużenie umowy i oferowanie lepszych warunków.Tak naprawdę co innego oferują a co innego robią.Mecze się z nimi od jakiegos czasu,tzn nękają mnie telefonami,straszą,wyskakują komunikaty na ekranie tel itd co uprzykrza bardzo życie.Prowadzac każda rozmowe z każdym konsultantem radzę nagrywać tą rozmowę osobiście bo oni tego nie robią.Nie chcą mi udostępnić mojej rozmowy z konsultantem twierdząc,że nie odbieram listów lub nikogo nie było w domu.Jednym słowem robią że mnie niewiadomo kogo.Nie polecam oszustów!!!
    ZaletyNic dobrego
    WadyOszuści i klamcy
    MiejscowośćŁask
  • ~Dominik / 2018-12-13 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam byłem w Galerii Bronowice w Krakowie w punkcie Cyfrowego Polsatu .Za pakiet płace 59 zł mam smart dom w nim telefon.I pytam się Pani jaką ofertę proponuje mi najtańszego pakietu ?A Pani z drugiego stanowiska odpowiada że 69 zł najtańszy pakiet jak szanujecie klienta stałego to jest śmieszne wiem że są pakiety za 20 czy 12 zł.Umowa kończy mi się w Grudniu.Pani mnie straszyła że jeżeli zerwę z nimi umowę to przez dwa miesiące nie będę mógł podpisać nowej umowy.I to jest śmieszne jaki debil trzymają w tych salonach.Udałem się do salonu w Olkuszu na ulicy Kazimierza Wielkiego na rogu i Pani się zdziwiła co Pani z Krakowa mi mówiła i powiedziała że czegoś takiego nie ma.Osoba była nie kompetentna do swoich zadań..W Olkusza milsza obsługa i lepsze podejście do klienta. Za niedługo kończy mi się umowa dziś na dekoderze dodatkowym nie działa telewizor czekam ponad godzinie po rozmowie z konsultantem chociaż Pan powiedział że będzie naprawione w ciągu 30 minut ale czas ten może się wydłużyć do 3 godzin co to za gówniana telewizja .Dość że to z ich błędu to ja mam tyle czekać beznadzieja nie polecam kupować tej telewizji nadstop jakieś problemy i dzwonienie na infolinie co denerwuje człowieka i piękna melodia .
  • ~Marek / 2018-12-11 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś masakra. Czeka sie 20 minut a potem panna nie może odpowiedzieć na najprostsze pytanie
    Zaletynic
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.35, ilość opinii: 242
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004