WadyBrak sygnalu
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 70 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Ania / 2019-03-09 15:49
Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Ponad godzinę czekaliśmy żeby ktoś łaskawie odebrał,od dwóch dni nie mamy wogle kablówki pani w infolinii arogancka twierdzi ze źle ustawiona antena.Lecz w czwartek był normalnie a nagle antena źle ustawiona.Dodam ze antenę ustawial pracownik cyfrowego Polsatu za co trzeba było zapłacić dodatkowo.Nie polecam nikomu najgorsza telewizja jaka miałam nie polecam nikomu!!!!! -
-
~Jerzy / 2019-03-06 22:10
jestach - klient CP od 10-ciu lat.
Sagem esi 88 to dekoder, który zdrowia kosztował mnie co niemiara (nie nagrywanie zaplanowanych programów, zawieszanie etc ). Po wymianie czwartego w/w otrzymałem PVR HD 7000, byłem "w niebo wzięty", n, areszcie koniec mojej udręki.
Po miesiącu "użytkowania", jutro idę po wymianę !!!! niestety na ten sam typ bo sagem esi 88 już wycofali z użycia.
To co wyczynia PVR HD 7000, bije sagema na głowę. Zawieszanie to "pikuś" problemy zaczynają się przy nagrywaniu, stopklatce, opisach programów, notoryczne przełączanie z "ULUBIONYCH" na "wszystkie" etc)
Pomocy u tzw konsultantów nie ma co szukać.
Jak tylko umowa dobiegnie do końca to .........MiejscowośćKuźnia Raciborska -
~nicole22 / 2019-03-06 20:36
Bardzo często podczas burzy, deszczu brak sygnału, kiedy posiada się dwa dekodery, z głównego wówczas trzeba cały czas wyciągać kartę i wkładać do drugiego, obsługa fatalna, a gdy dołożę do tego internet bezprzewodowy to jest katastrofa!! Wymieniam już po raz kolejny modem i w dalszym ciągu sygnał jest tak słaby że sygnał obejmuje ledwo jedno pomieszczenie!!! Żenada,nie polecam ZaletyBrak -
~Joanna / 2019-03-05 09:54
To jest największy błąd mojego życia, że podpisałam umowę Cyfrowego Polsatu na Multiroom. Dekodery się zawieszają, trzeba je wyłączać. Niestety NIE działają NIEZALEŻNIE, jeden dekoder musi być WŁĄCZONY, żeby odbierał DRUGI! mam dość latania z pokoju do pokoju i włączania dekodera. Nieraz się ZDARZA, że traci sygnał wtedy nie ma NIC! najbardziej wnerwia mnie to, że nie można spokojnie oglądać jednocześnie na 2 tv, a przecież o to tu chodzi. ZaletyNie wiemMiejscowośćWrocław -
~Czarna / 2019-03-04 18:59
Szkoda że nie ma ujemnych pkt
To jest gorsze niż masakra
A na infolinii pracują ludzie którzy na niczym się nie znają i prychaja jak kobyly jak się zwróci uwageMiejscowośćSzczecin -
~Eda / 2019-03-04 11:47
Dno! Ciągle wyskakują błędy 09 ,02 wiecznie trzeba wydzwaniać na infolinię to jest jakieś chore! Nie polecam nikomu WadySame wadyMiejscowośćRzeszów -
~Kapa / 2019-03-02 21:38
Dziś miałem kanały i wykupilem dodatkowe na dzisiejszy mecz po czym nie mam ani jednego kanały A na infilni mówią że to wina anteny co jest nie prawdą MiejscowośćCzęstochowa -
~Antek / 2019-03-02 20:53
Nie miałem w sobotę programu i chciałem się dodzwonić 45 minuty czekania i zero kontaktu informacja ze wszystkie linie zajęte przez ku...45 minut a dzwonisz w tym czasie wybierając ze chcesz kupić od nich albo przedłużyć facet odrazu odbiera masakra nie polecam nikomu w poniedziałek idę wypowiedzieć umowę tak się nie traktuje klienta MiejscowośćKatowice -
-
~Zdegustowany / 2019-03-02 15:08
Cały czas pojawia się Błąd karty 09, Infolinia nie pomaga, po wymianie dekodera nie ma zmian dalej pojawia się komunikat. Jestem zbulwersowany częstymi problemami... MiejscowośćŁĘCZNA -
~Michał / 2019-02-23 23:01
Porażka!
Telewizja co chwilę nie działa, błędy karty przez co trzeba dzwonić na infolinię i oczywiście z 10 minut czekać na połączenie z konsultantem (przy takiej jakości nie ma sie co dziwić, wszyscy zajęci przez problemy innych klientów).
Multiroom każe cały czas przekładać karty, jakby nie dało się rozwiązać problemu jak każda inna poważna sieć TV- pomijając fakt że sami pracownicy w kilku punktach odradzali wzięcie modułów CI, mówiąc "to cały czas wraca na reklamację, nie ma sensu", jakoś np. UPC działa super na CI (już wtedy powinienem wiedzieć, że to zły pomysł żeby podpisać umowę).
Umowy rozwiązać nie można mimo, że to badziewie nie działa co chwilę, bo to wiąże się z karą za rozwiązanie umowy. Tylko dlaczego klient musi płacić mimo że warunki umowy nie są spełniane? Oczywiście dlatego że klient nie wygra z prawnikami CP.
NIGDY NIE DAJCIE SIĘ NA TO NAMÓWIĆ!! BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ.
Naprawdę lepiej trochę dopłacić za porządna TV.WadyWszystko!MiejscowośćRumia -
~Codi / 2019-02-15 13:43
CYFROWY POLSAT ROBI ŚWIŃSTWA WIELOLETNIM KLIENTOM.
Regularnie co piątek wylaczaja tv i trzeba do nich ciągle dzwonić. Dekodery mają najniższej jakości wśród wszystkich operatorów. Nigdy nie dają rekompensaty.
WSTYD POLSAT TAK LUDZI TRAKTOWAC!ZaletyJeszcze parę lat temu jakieś tam były...WadyCała masa wad. Największą jest ciągły stres związany z polsatem.MiejscowośćLONDYN -
~Rozczarowany / 2019-02-14 20:51
Tyle lat jestem ich abonentem i zero z tego korzyści a do tego jeszcze teraz za lige mistrzów trzeba płacić... Ostatnia moja umowa z tym operatorem MiejscowośćEłk -
~Andrzej / 2019-02-13 23:38
Najgorsze co mnie w życiu spotkało to umowa z cyfrowym Polsatem jak się uprawomocni podpisana umowa i nie można już od nich odejść to dodają ograniczenia chociaż nigdzie o nich nie ma mowy złodzieje i oszuści !!!!! WadySame wadyMiejscowośćKrościenko Wyżne -
~Stefan / 2019-02-11 12:56
W przypadku opóznienia z opłatą (3 dni) dzwonią strasznie niemili ludzie z infolinii. Ton głosu i sposób prowadzenia rozmowy jakby dzwoniła mafia egzekująca długi do ofiary a nie firma do klienta, który płaci u nich łącznie za usługi 200 zł na miesiąc.
Byłem w szoku że w dzisiejszych czasach można tak traktować wieloletniego klienta. Psują wizerunek firmy skutecznie.Zaczynam rezygnować z usług. -
~Leszek / 2019-02-05 05:12
Placówka w Choszcznie cyfrowego Polsatu to oszust mówią co innego a co innego dają na umowie, a potem się wypierają nie polecam MiejscowośćChoszczno -
~43 / 2019-02-04 21:56
Strasznie nie miła obsługa na infolinii zadajesz pytanie i odpowiedź jest nie mila ZaletyObsługa na zeroWadyObsługa nie mila na infoliniiMiejscowośćJastrzębia Góra -
-
~Ania / 2019-02-03 12:36
Tragedia! Co chwilę trzeba dzwonić i wyjaśniać jakieś problemy. Naliczyli mi karę za niezwrócenie dekodera, który oczywiście został zwrócony i nie informują o tym Klienta. Dowiedziałam się po pół roku, że mam już ponad 300 zł kary a jak dotąd nie dostawałam żadnych informacji na ten temat. Dzwoniąc na infolinię każdy konsultant mówi coś innego. Zdecydowanie nie polecam! MiejscowośćChruszczobród -
~W. / 2019-02-03 00:46
Brak podstawowych kanałów(TVN,Polsat,TVN fabuła,tvn7) wliczone są one w pakiet. Ciągle są jakieś problemy z cyfrowym Polsatem, brak sygnalu,zacinanie się podstawowych kanałów, brak wszystkich kanalow(tego kanału nie ma w Twoim abonamencie,jeśli uważasz że to błąd skontaktuj się z centrum obsługi klienta)rachunki opłacane są na bieżąco, jakaś masakra z ta telewizja...nie polecam nikomu. WadyZasięg, jakość sygnału,za duży rachunek w porównaniu z zawartością kanałów,częsty brak kanalow,zacinanie się sygnalu1MiejscowośćJANKI -
~Zbulwersowana / 2019-01-28 15:59
Cyfrowy polsat oszukuje ludzi.22 stycznia otrzymalam sms ze odebrali dekodery ktore byly wyslane poczta a oni 25 stycznia wyslali note za brak oddania sprzetu 680 zl dzwoniac na infolinie tlumaczylam ze ti nie moja wina ze paczka na poczcie szla tydzien a miala byc u nich za 3 dni i ze mam potwierdzenie wyslania a oni dalej ze nic ich to nie interesuje i mam zaplacic a jak zapytalam ze skoro mam placic za sprzet ktory juz oni maja to czy mi go odesla to pan zaczal smiac sie w sluchawke czyli mam placic kare za nie wyslanie sprzetu ktory im wyslalam i odebrali masakra naciagaja ludzi na pieniadze MiejscowośćŁódź -
~Rzeżucha / 2019-01-24 20:02
Właśnie usłyszałam od chamskiej pani, której powiedziałam, że jest niemiła - 'mili, proszę panią, to my jesteśmy dla tych, którzy na to zasługują'.
rozmowa z Cyfrowym Polsatem to za każdym razem TOTALNA MASAKRA.MiejscowośćKraków
strona 70 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »