Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2019-03-18 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenada przychodzą mi jakieś dziwne SMS o zapłatę za VOD a kiedy dzwonie żeby sprawę wyjaśnić to oni twierdzą że niejstnieje taki PESEL i że niema takiego miasta w Polsce (kamienna góra dolnośląskie) żenada z tego wynika że mnie niema i mojego miasta z mieszkańcami okolo 30 tysięcy mieszkańców też nie ma ale jak rachunki place co miesiąc to ok ludzie to się nadaje do uwagi albo do angory i super express
    WadyBalagan
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Bogusław / 2019-03-17 10:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Te wszystkie negatywne opinie nie pokrywają się z prawdą, u mnie wszystko działa wyśmienicie.
    ZaletyNiezawodność i bardzo dobry dekoder
    WadyCena za wysoka
    MiejscowośćŻory
  • ~Janusz / 2019-03-13 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka i jeszcze raz porażka multiroom tragedia, cały czas biegi z pokoju do pokoju żeby resetować dekodery, jak na jednym dekodeże coś działa to na pozostałych jakiś programów brak, i nie dzwońcie do BOK bo ludzie tam pracujący nie mają żadnego technicznego pojęcia.
    MiejscowośćKopienica
  • ~Mewa / 2019-03-13 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Kilka słów o Cyfrowym Polsacie w związku z rozwiązaniem umowy.
    Z powodu braku możliwości odbioru pakietu telewizyjnego u mamy w domu podczas niesprzyjających warunków pogodowych i niskiego usytuowania anteny na podstawie złożonej reklamacji CP podjął decyzje o rozwiązaniu umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
    Po miesiącu zmiana zdania: CP wysyła karę za rozwiązanie umowy prawie 200 zł.
    Dlaczego operator mataczy, kombinuje i zmienia zdanie choć sprawa braku odbioru TV jest oczywista?
    Dlaczego zmienia powzięta decyzje na inna po miesiącu? Czy w świetle prawa jest to dopuszczalne?
    Odbieram to jako wysoki brak kompetencji sekcji odpowiedzialnej, bałagan w dokumentacji i przede wszystkim zła wole oraz próbę wyłudzenia pieniędzy.
    Będę w przyszłości trzymała się z daleka od tej firmy oraz przestrzegać innych przed nią.
    Tymczasem napisałam ten post jako ze inne środki komunikacji i porozumienia się zawodzą.

    ZaletyOferta
    WadyZasięg
    Trudności z rozwiązaniem umowy
    Bezpodstawne naliczanie kar
    MiejscowośćSopot
  • ~Michał / 2019-03-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!
    Mam wrażenie, że Błąd karty 09 to jakiś program w pakiecie. Dodzwonić się do niekompetentnego BOK to również nielada wyzwanie. Co gorsza mamy również multiroom co tylko potęguje złość i flustrację, ciągłe przekładanie kart, zablokowane dekodery... żenujące.
    Naprawdę wolałbym naziemną TV.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRumia
  • ~Karlitos / 2019-03-10 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder ciągle się zacina już 3 wymiana
    Pomimo że na starszym drugim dekoderze wszystko śmiga na tym ciągle zacina ewidentne wada tego dekodera
  • ~Małgorzata / 2019-03-09 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!
    Notorycznie występują błędy karty 08 bądź 09.
    Ciągła wymiana kart(posiadam Multiroom) z głównego dekodera do dodatkowego albo dzwonienie do bok,a tam z kolei dodzwonić się ..... musisz zarezerwować "trochę"czasu.Porażka!
    Poza tym mam pakiet familijny a w nim......nic ciekawego
    Wolę chyba zapłacić tzw karę,ale jak mam się denerwować to chyba wolę to zrobić i podpisać umowę z inną platformą
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRzepin
  • ~Ania / 2019-03-09 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Ponad godzinę czekaliśmy żeby ktoś łaskawie odebrał,od dwóch dni nie mamy wogle kablówki pani w infolinii arogancka twierdzi ze źle ustawiona antena.Lecz w czwartek był normalnie a nagle antena źle ustawiona.Dodam ze antenę ustawial pracownik cyfrowego Polsatu za co trzeba było zapłacić dodatkowo.Nie polecam nikomu najgorsza telewizja jaka miałam nie polecam nikomu!!!!!
    WadyBrak sygnalu
  • ~Jerzy / 2019-03-06 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    jestach - klient CP od 10-ciu lat.
    Sagem esi 88 to dekoder, który zdrowia kosztował mnie co niemiara (nie nagrywanie zaplanowanych programów, zawieszanie etc ). Po wymianie czwartego w/w otrzymałem PVR HD 7000, byłem "w niebo wzięty", n, areszcie koniec mojej udręki.
    Po miesiącu "użytkowania", jutro idę po wymianę !!!! niestety na ten sam typ bo sagem esi 88 już wycofali z użycia.
    To co wyczynia PVR HD 7000, bije sagema na głowę. Zawieszanie to "pikuś" problemy zaczynają się przy nagrywaniu, stopklatce, opisach programów, notoryczne przełączanie z "ULUBIONYCH" na "wszystkie" etc)
    Pomocy u tzw konsultantów nie ma co szukać.
    Jak tylko umowa dobiegnie do końca to .........
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~nicole22 / 2019-03-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często podczas burzy, deszczu brak sygnału, kiedy posiada się dwa dekodery, z głównego wówczas trzeba cały czas wyciągać kartę i wkładać do drugiego, obsługa fatalna, a gdy dołożę do tego internet bezprzewodowy to jest katastrofa!! Wymieniam już po raz kolejny modem i w dalszym ciągu sygnał jest tak słaby że sygnał obejmuje ledwo jedno pomieszczenie!!! Żenada,nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2019-03-05 09:54
    Ocena: 2.67 / 5
    To jest największy błąd mojego życia, że podpisałam umowę Cyfrowego Polsatu na Multiroom. Dekodery się zawieszają, trzeba je wyłączać. Niestety NIE działają NIEZALEŻNIE, jeden dekoder musi być WŁĄCZONY, żeby odbierał DRUGI! mam dość latania z pokoju do pokoju i włączania dekodera. Nieraz się ZDARZA, że traci sygnał wtedy nie ma NIC! najbardziej wnerwia mnie to, że nie można spokojnie oglądać jednocześnie na 2 tv, a przecież o to tu chodzi.
    ZaletyNie wiem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Czarna / 2019-03-04 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że nie ma ujemnych pkt
    To jest gorsze niż masakra
    A na infolinii pracują ludzie którzy na niczym się nie znają i prychaja jak kobyly jak się zwróci uwage
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Eda / 2019-03-04 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Ciągle wyskakują błędy 09 ,02 wiecznie trzeba wydzwaniać na infolinię to jest jakieś chore! Nie polecam nikomu
    WadySame wady
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Kapa / 2019-03-02 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałem kanały i wykupilem dodatkowe na dzisiejszy mecz po czym nie mam ani jednego kanały A na infilni mówią że to wina anteny co jest nie prawdą
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Antek / 2019-03-02 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałem w sobotę programu i chciałem się dodzwonić 45 minuty czekania i zero kontaktu informacja ze wszystkie linie zajęte przez ku...45 minut a dzwonisz w tym czasie wybierając ze chcesz kupić od nich albo przedłużyć facet odrazu odbiera masakra nie polecam nikomu w poniedziałek idę wypowiedzieć umowę tak się nie traktuje klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zdegustowany / 2019-03-02 15:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Cały czas pojawia się Błąd karty 09, Infolinia nie pomaga, po wymianie dekodera nie ma zmian dalej pojawia się komunikat. Jestem zbulwersowany częstymi problemami...
    MiejscowośćŁĘCZNA
  • ~Michał / 2019-02-23 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!
    Telewizja co chwilę nie działa, błędy karty przez co trzeba dzwonić na infolinię i oczywiście z 10 minut czekać na połączenie z konsultantem (przy takiej jakości nie ma sie co dziwić, wszyscy zajęci przez problemy innych klientów).
    Multiroom każe cały czas przekładać karty, jakby nie dało się rozwiązać problemu jak każda inna poważna sieć TV- pomijając fakt że sami pracownicy w kilku punktach odradzali wzięcie modułów CI, mówiąc "to cały czas wraca na reklamację, nie ma sensu", jakoś np. UPC działa super na CI (już wtedy powinienem wiedzieć, że to zły pomysł żeby podpisać umowę).
    Umowy rozwiązać nie można mimo, że to badziewie nie działa co chwilę, bo to wiąże się z karą za rozwiązanie umowy. Tylko dlaczego klient musi płacić mimo że warunki umowy nie są spełniane? Oczywiście dlatego że klient nie wygra z prawnikami CP.
    NIGDY NIE DAJCIE SIĘ NA TO NAMÓWIĆ!! BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ.
    Naprawdę lepiej trochę dopłacić za porządna TV.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćRumia
  • ~Codi / 2019-02-15 13:43
    Ocena: 1.33 / 5
    CYFROWY POLSAT ROBI ŚWIŃSTWA WIELOLETNIM KLIENTOM.
    Regularnie co piątek wylaczaja tv i trzeba do nich ciągle dzwonić. Dekodery mają najniższej jakości wśród wszystkich operatorów. Nigdy nie dają rekompensaty.
    WSTYD POLSAT TAK LUDZI TRAKTOWAC!
    ZaletyJeszcze parę lat temu jakieś tam były...
    WadyCała masa wad. Największą jest ciągły stres związany z polsatem.
    MiejscowośćLONDYN
  • ~Rozczarowany / 2019-02-14 20:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Tyle lat jestem ich abonentem i zero z tego korzyści a do tego jeszcze teraz za lige mistrzów trzeba płacić... Ostatnia moja umowa z tym operatorem
    MiejscowośćEłk
  • ~Andrzej / 2019-02-13 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co mnie w życiu spotkało to umowa z cyfrowym Polsatem jak się uprawomocni podpisana umowa i nie można już od nich odejść to dodają ograniczenia chociaż nigdzie o nich nie ma mowy złodzieje i oszuści !!!!!
    WadySame wady
    MiejscowośćKrościenko Wyżne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964