Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 7 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Pablos / 2022-08-31 23:19
Na infiniti jak się dzwo i No danej usterce nie mają wogóle pojęcia aby pierwsze zapytanie czy jest Pan zainteresowany fotowoltaiczne zero pojęcia i wiedzy o dekoderach robią tam ludzie bez wiedzy jażà jechać fo Pu ktu ze sprawnym dprzętem a w punkcie się naśmiewają że tam wogóle nic nie wiedzą nie polecam dzwonić na infolinię tylko jechać do punktu cyfrowego Polsatu bo na infiniti pracująudxue bez wykształcenia . -
-
~Paweł / 2018-01-15 18:24
Umowa od kwietnia 2016r na dwa lata-dzisiaj mamy 16.01.2018 i poraz czwarty padł dekoder(Evobox PVR).Trzy razy wymieniałem na inny-w salonie wszyscy zawsze zdziwieni bo to przecież"dobre dekodery".U mnie wytrzymują 1/2 roku,potem w każdym ta sama usterka-najpierw komunikat że nie można odczytać dysku,a nastepnie dekoder umiera.Sąsiad ma umowę od trochę ponad roku-i niedawno też wymieniał,a to druga jego wymiana,czyli trzeci dekoder.
Przy silniejszym wietrze,lub najmniejszym deszczu brak sygnału.W lato(a zeszłe było deszczowe i burzowe0brak sygnału prawie codziennie.Uff,dobrze że kwiecien już blisko.Nie mogę się doczekac.ZaletyOferta,obsługa klienta na infoliniiWadyTandetny sprzęt,słaba jakość sygnału -
~Peya / 2021-04-15 23:30
chciałbym ocenić najnowszą aktualizację oprogramowania,to co teraz widać,informacja o programach, jest kompletnie nieczytelne!!! mam siedzieć przy telewizorze żeby odczytać cokolwiek?!zróbcie coś z tym bo,,zagłosuje nogami,, MiejscowośćDębno -
~Piotr / 2021-01-25 21:09
Podpisałem umowę na TV internetową Polsat rezygnując z kablówki, ponieważ miałem już dość bałaganu z kablami. Teraz nie mam kabli ani telewizji, bo dekoder ciągle się wiesza i często trzeba resetować urządzenie, a oglądanie np. meczu w takich warunkach przyprawia prawie o zawał. MiejscowośćŚwidnica -
~Pipi / 2018-07-18 08:40
Powiem szczerze. Od tylu lat ciągną kase ciągną coraz drożej. Zaczyna padać deszcz i nie ma telewizji. Bardzo to śmieszne bo na konkurencyjnej N+ nie ma takich problemów. Inwestowac w satelity ZaletyTaniejWadyBrak telewizji podczas deszczuMiejscowośćKatowice -
~Radek / 2020-12-17 21:52
Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy MiejscowośćKrków -
~Robert Kużmiński / 2022-11-24 21:07
Szczerze dla mnie to telewizja najbardziej pazerna na pieniądze
Pas pasożyt i nie wiem ale te szmaty które teraz pracują w zarządzie to gówno
30 lat i raczej tylko pazernośćZaletyMoże niekiedy coś nowegoWadyKomunaMiejscowośćSzczecin -
~Slu / 2019-11-17 20:32
Nowy dekoder to jakaś tragedia, a najbardziej jego oprogramowanie.
Nie będę podawać modelu dekodera... Ahhh, strata czasu.Zalety* Dobra jakość (chyba)
* SygnałWady* Oprogramowanie dekodera
* Co kilka dni ścina się po prostu dekoder, trzeba go z prądu odciąć
* 0 aktualizacji oprogramowania
* Milion błędów w oprogramowaniu
* Głupi jest to, że nie można nagrywać dwóch filmów jednocześnie -
-
~Sylwia / 2021-02-09 18:30
Dokonałam wpłaty na niewłaściwy nr konta od września 2020 r do listopada były prośby o przeksięgowaniu pieniędzy na właściwe konto klienta no ale cóż zlekceważono mnie do takiego stopnia ,że musiałam dokonać kolejnej wpłaty na poprawne konto a tamtych jak nie było tak nie ma.Rozwiązano ze mną umowę bezpodstawnie w czym naliczono mi karę za przedterminowe zerwanie umowy .Zaznaczam to iż Cyfrowy Polsat zlekceważył mnie i wypowiedział sam umowę.Pod sumując wpłaty telewizja została opłacona do końca lutego 2021 r a umowe zerwano ze mną końcem listopada.Wczoraj dostaje telefon od windykacji o zadłużeniu,a zaznacze że to Cyfrowy Polsat mnie okradł i oszukał ZaletytanioWadybrak dobrego zasięgu dekoder co chwilę zawiesza sięMiejscowośćWarszawa -
~WITIA / 2022-02-20 15:50
Dzień dobry dlaczego polsat sport transmituje mesz plus ligi z Suwałk nie pokazuje realizator transmisji ani razu kibiców ZAKSY .Jechali ponad 600km ale tak przeważnie jest z Wami .Pozdrawiam MiejscowośćKędzierzyn-Koźle -
~2k / 2015-09-09 15:25
Infolinia Cyfrowego Polsatu to jedno wielkie dno. Konsultanci w rozmowie z PETENTAMI oferują im usługi lub sprzęt którego nie ma w danej w ofercie, co gorsza w między czasie konsultują się ze swoimi przełożonymi potwierdzając ważność proponowanej oferty. Jest to prawdopodobnie celowe działanie aby zachęcić petenta do zakupu usługi bo potem może już się nie wycofa jak zaczną zmieniać wcześniejsze ustalenia. O poziomie infolinii świadczy też fakt, że każdy kolejny konsultant podważał kompetencje swojego poprzednika z którym wcześniej rozmawiałem. Po każdej rozmowie z nimi miałem wrażenie, że wróciły czasy KOMUNISTYCZNEGO BETONU.
Poziom infolinii zdecydowanie odstaje od oferty programowej, ale niestety przez niekompetencję ludzi z infolinii wolę zmienić tego operator na innego.ZaletybrakWadyniekompetentni pracownicy infolinii, prawdopodobnie celowe wprowadzanie petentów w błąd2 lata -
~Adam / 2020-02-21 20:56
Płacę 95 zł miesięcznie za oglądanie reklam totalna porażka albo same powtórki albo kilkanaście minut reklam na wszystkich programach ZaletyBrakWadyReklamy reklamy reklamyMiejscowośćKońskie -
~adas / 2021-12-27 09:15
Telewizja przez przeglądarkę porażka - 10 razy trzeba kliknąć by włączyć dowolny kanał (jeśli nie masz ustawionego zapamiętaj hasło to jeszce dłużej)
Graficznie układ strony niefunkcjonalny.
Jakość obrazu nawet przy dobrym łaczu średnia i ciągłe buforowanie.
nie polecam -
~Agnieszka / 2018-11-04 17:37
Witam posiadam Cyfrowy Polsat od 3 lat ale od roku jestem bardzo nie zadowolona. Place 85 zł za telewizję gdzie TVN często się zacina A to mój ulubiony program. Korzystam również z usługi Internet LTL pełen wypas a fakt jest taki że Internet to porażka niby jest a co nie ma. Składając reklamację uzyskałam informację prosze czekać do końca umowy opłacać terminowo faktury by uniknąć kary za wczesną rezygnację. Czyli plac i nie oczekuj. ZaletyBrakWadyZasięgMiejscowośćKrotoszyn -
~Andrzej / 2023-03-30 18:39
CI-Modułu, to WIEEEELKI BUBEL. Niestabilny sygnał- dostemp do transponderów 12248,11258,11488, 11488, 11258. Nie z groszki nie z pietroszki - jednego dnia jest wszystko a na drogi dzien njema ich. Obsługa klienta najczęściej nieuprzejma - graniczaca z bezczelnością, zarozumiała, represyjna, niekompetentną i nieobiektywna. Traktują / uważają Abonentiw za ciemną masę której wmówić można każdą bzdurę. Zasadniczo probkem ZAWSZE tkwi w sprzęcie klienta ( LNB, TV, źle ustawiona antena, itp itd ) a w ostetecznosci wysyłają do Filialu Polsatu by sprawdzić funkcjonalność Modułu. Mam skalę porównawczą z innych krajów- dlaczego w Polsce to nie funkcjonuje ?
Katastrofa ... !!!ZaletyZaletą jest tylko to, że jest - trochę lepszy od Calal+WadyObiecać dużo, kasować więcej, i dać jak naj mniej. Bezczelnością konsultantów.MiejscowośćZagranica -
~ARCHAIK / 2012-11-25 19:14
Cyfrowy Polsat – Przestrzegam wszystkich chętnych na zawieranie umowy z Cyfrowym Polsatem w opcji „MULTIROOM” (dodatkowy tuner do drugiego pomieszczenia) ? Wyjaśniam w czym problem: Sprzedawca Cyfrowy Polsat namówił nas na wyżej wymienioną opcje z czego byliśmy bardzo zadowoleni, gdyż jest to bardzo wygodne oglądać programy TV na dwóch osobnych telewizorach. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu tunerów satelitarnych Cyfrowego Polsatu okazało się że ten drugi dodatkowy tuner „MULTIROOM” ma podłączenie do TV tylko w analogu, czyli poprzez tak zwane „EURO ZŁĄCZE”. W dobie cyfrowego przekazu, szczególnie jeśli posiada się w domu nowoczesne TV Full HD 3D jest to przykre a co najważniejsze bez odpowiedniej jakości. Myślę sobie niema tragedii na pewno da się w Polsacie wymienić ten relikt przeszłości – I tu niestety wielkie rozczarowanie ? Po rozmowie z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu zostałem powiadomiony że nie ma takiej możliwości żeby, analogowy tuner wymienić a nawet zakupić ? na właściwy dla moich wymagań z wyjściem HD pod TV. Tak więc przyszły abonamencie rozważnie wybieraj odpowiedniego dostawcę pseudo CYFROWEJ TV. Na pewno CYFROWY POLSAT NIM NIE JEST !
Jak zwykle chodzi tylko o złapanie klienta na umowę długoterminową, a później mają go gdzieś ? Rozmowa z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, w wyżej opisane sprawie odbyła się 23 listopada 2012 roku. Niniejszy tekst jest listem otwartym w celu ostrzeżenia przyszłych abonamentów, przed pułapką „MULTIROOM” pseudo cyfrową ?WadyPo podpisaniu długoterminowej umowy brak zainteresowania by klient chciał dalej obcować z tym samym operatorem. Mają go gdzieś ?Rok - 99 zł. miesięcznie -
-
~Beata / 2020-05-12 20:44
Obsługa klienta -bardzo dobrze
Z uśmiechem na twarzy wcisną wszystko :(
Stary dekoder działał dobrze
Przedłużyliśmy umowę i wymieniliśmy sprzęt na ,,NOWSZY „”
ten nowy biały ok ale mulltiroom beznadzieja Nie widać kanałów ani godziny na dekoderze duże pudło zajmujące miejsce
Kanały się zawieszają nie widać jaki film ani opisu
TVN i TVN TURNO HDZaletyDużo programówWadyNic nic na kanałach nie ma wiecznie to samo koszt 115 zł no sorry wole netflixMiejscowośćWładysławowo -
~beta / 2018-06-08 21:40
Internet w Cyfrowym polsacie porażka...tyle lat przedłużania umowy i daja takie ochłapy w tak kosmicznych cenach, że wstyd pisać. Internet po wykorzystaniu 70G chodzi bez limitu w LTE...ale zrywa co chwilę, że szlak człowieka trafia. ZaletyBRAKWadyzrywa połączenia średnio co 10 minutMiejscowośćKatowice -
~Budowa / 2024-04-15 11:53
Obsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki. Dzwonisz z problemem,to każą wyłączyć prąd i uruchomić urządzenie ponownie. Świetna rada, dobra na wszystko. Szkoda czasu na telefon do BOKu WadyKontakt,oferta,czas oczekiwania, kultura rozmówcyMiejscowośćSieraków -
~cYNIU / 2021-10-04 20:28
Totalna klapa, miały być fanfary jest klapa, Cyfrowy Polsat GO , zacznijmy od braku programu godzinowego oglądanej tv, ogólnie brak programu tv, cofanie programów tylko co 10 min, nie ma innej możliwości by cofnąc na daną godzine, brak możliwości wyboru programów tematycznych , szukaj aż znajdziesz, dodatkowe programy wszystkie oczywiście płatne, aby się dodzwonić trzeba poświęcić min 60 min, osoba odpowiedzialna za takie rozwiązania w aplikacji nie ma pojęcia o wymaganiach klientów, powtarzam TOTALNA KLAPA. MiejscowośćSosnowiec
strona 7 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »