Co się stało z Cyfrowym Polsatem? w lipcu 2023 kończyła się mi umowa multi-room, więc telefonicznie zawarłem umowę na kolejne dwa lata (oferta była ciekwa, średnio 70pln/msc, pakiet M, liga mistrzów, kanały sportowe, disenyplus). Oferta programowa fajna, cena przystępna za trzy dekodery. Nic tylko oglądać. Jednak Polsat potrafi zepsuć koncertowo proste wydawałoby się tematy. Oprócz multi-room, mam na siebie jeszcze jeden dekoder z którego korzysta mama. Podczas przedłużania umowy wyraźnie tłumaczyłem konsultantowi, czego dotyczy zmiana, multi room za multi room. Mija trzy tygodnie, dzwoni mama i płacze, że wyłączyli telewizję. Jestem na wakacjach, odpoczywam z rodziną, ale zależy mi żeby mama miałą dostęp do tv, jedynego domowego źródła rozrywki. Na infolinii Konsultant nie wie o co chodzi, rozmwa trwa kilkanascie minuyt, po czym dostaję ochrzan, że co ja chcę? przecież wszystko jest jak być powinno i korekcie uległa umowa ta z której korzysta mama, i ma już dwa pakiety multi room, czyli 6 dekoderów. Tłumaczę, że to nie tak, odbijam się jak od ściany i pomimo fajnych wakacji, posiedziałem trochę na telefonie i nic nie zalatwiełm. Złożyłem reklamację, w toku której okazało się, że Pan Konsultant pokręcił warunki. Coż bywa, zdarza się. Odstąpiłem od umowy i rozwiązałem starą, ale straciłem czas i pieniądze na rozmowy z Polsatem, rozmowy trudne. PO pewnym czasie sygnał u mamy został przywrócony, a od Polsatu nie otrzymałem żadnej rekompensaty. Pan Kierownik Działu Obsługi Korespondencji e-mail Kamil Sz., pięknie odpowiadał, ale wiecej pomocy i konkretów żadnych. Przesłał mi informację, że po odstąpieniu od umowy, dekodery zostaną zabrane w ciągu 5 przez kuriera. Mijają dni, tygodnie, a kuriera nie ma. Na Infolinii dowiaduję się, że mam zwrócić dekodery do punktu Polsat. Pakuję dekodery i udaję się do punktu, w ktorym Pani tłumaczy, że nie może przyjąć tych dekoderów ponieważ nie puszcza jej system i dzwoni, aby się skonsultować. Po długich naradach, Pani z punktu Polsat tłumaczy mi, że powinienm wziąć dekodery i osobiście wysłać kurierem, opłacając z własnej kieszeni wysyłkę, złożyć reklamację i prosić o kompensatę poniesionych kosztó.... zaraz, zaraza, ale jak? zapłąciłem za te dekodery przy odbiorze, polsat namieszał, naobiecywał zabranie dekoderów, błędnie informował mnie co do ich zwrotu, a na koniec powiedział, że w sumie to powinienem za to zapłacić. O zgrozo, o matko i córko. Nie zgodziłem się na taką formę finalizacji zwrotu. Pomyślałem, to jakiś przypadek, Polsat w sumie przez wiele lat (jestem abonentem przez około 20lat), zawsze był ok, dobry cenowo, niezła oferta programowa, więc to musiał być jakiś przypadek, a skoro mam antenę na trzy wyjścia, to spróbuję raz jeszcze podjąć próbę współpracy. Dzwonię na infolinię, ustalam warunki, konsultant pięknie przekazuje mi ofertę, pakiet S, kanały sportowe, liga mistrzów, disney plus, a nawet dostałem HBO za darmo na dwa miesiące, średnio na dwa lata wyjdzie po 80pln. Nie tak atrakcyjnie jak feralna umowa z lipca 2023, ale trudno zaryzykuję. Przychodzą tzry dekodery, płacę za nie 99pln. Podłączam, wszystko działa oprócz Diseny plus, no bo niby mam czekać na link. Czekam dobę, nawet dwie, a link nie przychodzi. Dzownię i Pani Konsultantka twierdzi, że nie ma potwierdzenia od Kuriera i w związku z czym muszę czekać i zadzwonić jutro. Dzwonię jutro i pojutrze, nikt nie wie co się dzieje, składam reklamację, mam czekać 14 dni na odpowiedź i generelanie już nikt tak miło nie rozmawia jak podczas zawierania umowy. Ciekawe, prawda? Mija już 10 dni dalej nic, a w międzyczasie znika HBO. Myślę, cóż im uczyniłem? co zrobiłem nie tak? dzwonię na infolinię, a tam informacja że trzea czekać ponad 20 minut. Ojej, myślę, ile musi być szcześliwców podobnych do mnie? Dodzwoniłem się dopiero na drugi. Pytam się co się stało? nie uzyskuję odpowiedzi, w ogóle nie powinno mnie to interesować, mam czekać na aktywację. Piszę do Pana Kamila o całości sprawy, Pan Kamil z Polsatu kurtuazyjnie odpowiada tyle, że nic nie odpowiada. Zadaję sobie pytanie znajduję odpowiedzi. Pan Kamil, wie, że w polsacie mają ogromne problemy z procesami obsługi, technicznymi i próbuje to wszystko koloryzować. Polsat nie traktuje takich kientów jak ja poważnie, jestem jednym z wielu, którzy jak odejdą to trudno, przecież mają miliony pozostałych abonentów. Jednak pomimo swej wieloletniej sympatii do Polsatu, poziom tolerancji został złamany, po prostu robiąc wszystko ze swojej co tylko możliwe, Polsat notorycznie nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań, a nie można ciągle siedzieć na telefonie. Są inne alternatywy z których będzie trzeba skorzytać. Szkoda kiedyś była poważna firma.ZaletyProgramy sportowe
WadyNie wywiązywanie się z umów i ustaleń, a także zobowiązań e-mail.
Problemy techniczne (wyłączanie kanałów, pojawiające się błędy w dekoderze).
Problemy komunikacyjne (długi czas oczekiwania, mało rzetelne odpowiedzi, nie zawsze kompetentni Konsultancji)
Trudności w rozwiązywaniu problemów.
MiejscowośćKrasnystaw