Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~olma / 2019-04-29 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku latach bycia klientem Polsatu, wiem, że to ostatni rok.
    Nierzetelne przedstawienie oferty, naciąganie przez telefon, obiecywanie gruszek na wierzbie.
    Uważajcie przy zawieraniu umowy, trzy razy wszystko sprawdźcie.
    Teraz korzystam z innego dostawcy i jestem zadowolona.
    Polsatowi płacę za nic do końca umowy.
  • ~BB / 2019-04-24 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 23. 04. 2019 r. kurier dostarczył mi dekoder EVOBOX Cyfrowego Polsatu. Zasilacz sieciowy działał mi tylko przez wczorajszy wieczór. Dziś rano już był zepsuty.Zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta i pani poinformowała mnie, że ma sama sobie jechać i wymienić. Konsultanci ( kobiety) są bardzo niemiłe, nie potrafią wytłumaczyć, tylko krzyczą. Nie mam własnego pojazdu,muszę wiele godzin jechać autobusem. Miałam otrzymać sprawny sprzęt, podpisałam z siecią nową umowę. Wadę urządzenia zgoniono na kuriera, bo ponoć rzucają paczkami. Skandal jak Polsat traktuje swoich klientów. Nie polecam. Zastanówcie się nim podpiszecie umowę.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyDostarczono zepsuty sprzęt.
  • ~Gosc / 2019-04-19 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nałożyli na mnie pezpodstawnie karę 700 zl za nieterminowy zwrot sprzętu. Dowiedziałam się o tym z lakonicznego smsa. Zadnego emaila, zadnego listu. Dopiero na infolinii dowiedziałam się o co im chodzi. Po czym okazalo sie ze ktos sobie godzinę z datą pomylił i dlatego widnieje jako dłużnik. Pisanie pism, wyjaśnianie i czekanie na decyzję, aby sie odczepili. Za tą kwotę mialabym 3 takie zestawy.
    W punktach nie mówią prawdy o ofertach. Naciagaja klientów. Z fakturami przypominają się przed terminem po 5 razy zeby im zaplacic.
    ZaletyOferta
    WadyNałożyli na mnie pezpodstawnie karę 700 zl za nieterminowy zwrot sprzętu. Dowiedziałam się o tym z lakonicznego smsa. Zadnego emaila, zadnego listu. Dopiero na infolinii dowiedziałam się o co im chodzi. Po czym okazalo sie ze ktos sobie godzinę z datą pomylił i dlatego widnieje jako dłużnik. Pisanie pism, wyjaśnianie i czekanie na decyzję, aby sie odczepili. Za tą kwotę mialabym 3 takie zestawy.
    W punktach nie mówią prawdy o ofertach. Naciagaja klientów. Z fakturami przypominają się przed terminem po 5 razy zeby im zaplacic.
    MiejscowośćKatowice
  • ~NigdyWięcej / 2019-04-17 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy otrzymaliśmy notę za rzekomo nieoddany sprzęt.
    Sprzęt został jednak wymieniony na nowy ze względów technicznych.
    Protokołu oddania sprzętu nie otrzymaliśmy.
    Mają jeden wielki bałagan, sam ich pracownik mówił że niejedno już widział i takie sytuacje są częste.
    Składamy reklamację lecz Cyfrowy Polsat ją odrzuca zamiast spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację.
    NIE POLECAM fatalna jakość usług, niekompetentna obsługa, wysokie ceny a SmartDom to jedna wielka podpucha.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Mundi / 2019-04-15 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie rozmawialam z konsultantami cyfrowego polsatu!! Jestescie najbardziej niekompetentna firma z jaka kiedykolwiek mialam do czynienia!! Jestescie niekompetentni, klamiecie jak z nut a konsltanat uwaza sie za wlasciciela firmy. Toatalny brak szacunku dla kilienta, zero wiadomosci na jakikolwiek temat. po 15 latach bycia klientem waszej firmy az szokiem jest jak okropnie potraficie traktyowac ludzi. I jeszcze wiadomosc dla wlasciciela cyfrowego polsartu badz menadzera jesli takowy istnieje: przeszkolcie dobrze swoich ludzi bo kazdy z nich ma rozna wersje zeby przedstawic klientowi. Nigdy bym was juz wiecej nie polecila.
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Angela / 2019-04-13 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Konsultanci rozmawiają jak właściciele firmy. Nie bo mie I już. I wogole po co dzwonisz? Plac I koniec!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ggg11 / 2019-04-09 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze I tyle w temacie. Szkoda kasy na ten ich badziew. Dno dno dno!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzacze
    MiejscowośćRadom
  • ~Xxx / 2019-04-08 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    jest awaria MUX-4 w Gorzowie a na infolinii każą reklamować dekoder -porażka.
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Piotr / 2019-04-02 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyłudzacze, brak kompetecji,totalna niewiedza konsultantów, dopiero wskazanie iż nagrywam rozmowę spowodowało gwałtowny napływ oleju i włączenie rozumowania.
    ZaletyNie ma
    WadyBałagan słaba propozycja programowa niekompetencja
    MiejscowośćMiaczyn
  • ~Asteriks 123 / 2019-04-01 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma świata jeśli macie możliwość wybrać cokolwiek albo Polsat wezcie cokolwiek xdd
    Internet praktycznie caly czas się tnie żeby zagrać w fife na xboxsie muszę grać o 8 rano czasem jets tak ze chodzi normalnie a potem nic poza tym w niedziele pompoludniu nie ma sensu siadać do konsoli bo nic nie pójdzie okropne wiec internet katastrofa czasem przerywa co 30 min a czasem co 5 min i trzeba resetować router masakra
    Tv nic nie działa kompletne zero tylko jedynka i Polonia choddzi a jak już cudem coś zacznie odbierać to podczas desczu zapomnij o oglądaniu tv katastrofa
    I wszystko zwalają na antenę nie widząc jej nawet
    ZaletyNie istnieja tak słaba firma i jakość internetu i tv
    WadyWyżej wymieniłem powiedział bym coś ale zachowam kulturę języka
    MiejscowośćKonin
  • ~Cyfrowypolsattodno / 2019-03-31 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma na świecie. Nie wiem kto tam rządzi ale dramat jest niesamowity. Do rzeczy, podpisałem z nimi umowę jakoś 3 lata temu, było git, potem przedłużyłem i po pół roku po przedłużeniu zaczęły się jazdy z internetem, nawet filmiku 2minutowego na YouTube nie da się obejrzeć, no chyba, że się będzie ładować z godzinę to ok. Okazało się, że GOŚCIU OD NIECH CO MONTOWAL ANTENE I ROUTER ŹLE TO PODŁĄCZYŁ I WIECIE CO? BYLEM Z TYM U NICH a oni na to, że jeśli chce, żeby mi to zrobili muszę zapłacić, rozumiecie, zapłacić za coś co oni zepsuli,
    ZaletyŻadne
    WadyNapisałem wyżej
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Kibic / 2019-03-30 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem abonentem od wielu lat tylko ze względu na programy sportowe, ale tak niskiego poziomu obsługi nie mogę już wytrzymać. Czekam na transmisję która jest zapowiadana i w stopce i w internecie a w Przekazie leci coś innego. Poziom żenujący i powodujący wielką niechęć do tej stacji. Niestety w mojej ocenie jesteście na szarym końcu w rankingu
    ZaletyProgramy sportowe ????
    WadyJW
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ewa / 2019-03-29 23:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Sytuacja idiotyczna. Podpisałam umowę w nowym domu. W poprzednim miałam Polsat 10 lat i było OK. Dostałam HBO na miesiąc . Po miesiacu wyłaczyli bez uprzedzenia chociaż byłam zainteresowana przedłużeniem i to odpłatnie. Na szczęście w Biurze Obsługi trafiłam na goscia co ponownie włączył program. Dzisiaj zamiast wystawić fakturę wyłączyli mi HBO a lalunia w biurze obsługi powiedziała że mam czekać do 4 kwietnia. Żenada. Wyłączyli na 6 dni zamiast po prostu wystawic fakture!!! Niekompetencja, buractwo i bezmyślność do kwadratu!!!
    ZaletyW płatnej ofercie ciekawe programy za przystepną cenę. 6 miesiecy darmowe pakiety.
    Wadyfatalna, niekompetetna obsługa zero kontaktu z klientem.
    MiejscowośćMasłów
  • ~Katarzyna / 2019-03-18 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenada przychodzą mi jakieś dziwne SMS o zapłatę za VOD a kiedy dzwonie żeby sprawę wyjaśnić to oni twierdzą że niejstnieje taki PESEL i że niema takiego miasta w Polsce (kamienna góra dolnośląskie) żenada z tego wynika że mnie niema i mojego miasta z mieszkańcami okolo 30 tysięcy mieszkańców też nie ma ale jak rachunki place co miesiąc to ok ludzie to się nadaje do uwagi albo do angory i super express
    WadyBalagan
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Bogusław / 2019-03-17 10:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Te wszystkie negatywne opinie nie pokrywają się z prawdą, u mnie wszystko działa wyśmienicie.
    ZaletyNiezawodność i bardzo dobry dekoder
    WadyCena za wysoka
    MiejscowośćŻory
  • ~Janusz / 2019-03-13 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka i jeszcze raz porażka multiroom tragedia, cały czas biegi z pokoju do pokoju żeby resetować dekodery, jak na jednym dekodeże coś działa to na pozostałych jakiś programów brak, i nie dzwońcie do BOK bo ludzie tam pracujący nie mają żadnego technicznego pojęcia.
    MiejscowośćKopienica
  • ~Mewa / 2019-03-13 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Kilka słów o Cyfrowym Polsacie w związku z rozwiązaniem umowy.
    Z powodu braku możliwości odbioru pakietu telewizyjnego u mamy w domu podczas niesprzyjających warunków pogodowych i niskiego usytuowania anteny na podstawie złożonej reklamacji CP podjął decyzje o rozwiązaniu umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych.
    Po miesiącu zmiana zdania: CP wysyła karę za rozwiązanie umowy prawie 200 zł.
    Dlaczego operator mataczy, kombinuje i zmienia zdanie choć sprawa braku odbioru TV jest oczywista?
    Dlaczego zmienia powzięta decyzje na inna po miesiącu? Czy w świetle prawa jest to dopuszczalne?
    Odbieram to jako wysoki brak kompetencji sekcji odpowiedzialnej, bałagan w dokumentacji i przede wszystkim zła wole oraz próbę wyłudzenia pieniędzy.
    Będę w przyszłości trzymała się z daleka od tej firmy oraz przestrzegać innych przed nią.
    Tymczasem napisałam ten post jako ze inne środki komunikacji i porozumienia się zawodzą.

    ZaletyOferta
    WadyZasięg
    Trudności z rozwiązaniem umowy
    Bezpodstawne naliczanie kar
    MiejscowośćSopot
  • ~Michał / 2019-03-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!
    Mam wrażenie, że Błąd karty 09 to jakiś program w pakiecie. Dodzwonić się do niekompetentnego BOK to również nielada wyzwanie. Co gorsza mamy również multiroom co tylko potęguje złość i flustrację, ciągłe przekładanie kart, zablokowane dekodery... żenujące.
    Naprawdę wolałbym naziemną TV.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRumia
  • ~Karlitos / 2019-03-10 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dekoder ciągle się zacina już 3 wymiana
    Pomimo że na starszym drugim dekoderze wszystko śmiga na tym ciągle zacina ewidentne wada tego dekodera
  • ~Małgorzata / 2019-03-09 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!
    Notorycznie występują błędy karty 08 bądź 09.
    Ciągła wymiana kart(posiadam Multiroom) z głównego dekodera do dodatkowego albo dzwonienie do bok,a tam z kolei dodzwonić się ..... musisz zarezerwować "trochę"czasu.Porażka!
    Poza tym mam pakiet familijny a w nim......nic ciekawego
    Wolę chyba zapłacić tzw karę,ale jak mam się denerwować to chyba wolę to zrobić i podpisać umowę z inną platformą
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRzepin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927