MiejscowośćKoscian
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 69 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2019-08-29 19:05
Jest beznadziejna jakość i obsluga klientka. Lekceważy się każdą skargę mimo że płacę wysoki abonament!!!!!! Po prostu wyłudzają kasę -
-
~Danuta / 2019-08-29 15:39
Najgorsza telewizja jaka może być wciąż nie ma kanałów a jak się zadzwoni to pytanie kasa i non stop wysyłki do ustawienia anteny co drugi dzień każą ustawiać antene i klient siedzi i przełącza kanały żeby obejrzeć cokolwiek co chcesz ZaletyBrakWadyBrak kanałówMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Aaaa / 2019-08-26 22:00
Prosiłem o wysłanie numeru konta bo niby zmienili a tu dalej nic 2 razy dzwoniłem cEkalem po 20 min a oni mają to gdzieś.... ZaletyBrakWadyInfolinia ludzie jedno obiecują a drugie robiaMiejscowośćNamyslow -
~HP / 2019-08-26 21:31
Bardzo nierzetelny kontrahent! Zapłaciłem w podwójnej wysokości abonament za Cyfrowy Polsat i zwrotu nadpłaty nie mogę się do prosić już przez miesiąc. WadyDługie logowanieMiejscowośćMosina -
~Romek / 2019-08-26 12:32
CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!! ZaletynoWadyupierdliwość, natarczywość -
~Dora / 2019-08-25 22:59
Jakość średnia. Kanały się zacijają. Odbiór przez talerz kiepski. Cyfrowy Polsat na dwa telewizory to porażka. Multiroom i bieganie z kartą na drugą kondygnację domu do dekodera co miesiąc to jakaś kpina. To niestety z założenia że klienci to oszuści :) WadyOdkodowywanie drugiego dekodera -
~All / 2019-08-25 16:38
To wasze VOD to jakaś kpina. Jeszcze nigdy nie było tak żebym kupił film i obejrzał. Muszę dzwonić po dwa, trzy razy żeby film się odpali. O ten tekst: proszę włączyć dekoder na Polsat i po 10 min przełączyć na film. Powinno działać... Powinno k*** ale nie działa! MiejscowośćGrójec -
~Patrycja / 2019-08-22 08:35
Najbardziej razi mnie obsługa klienta na infolinii.. Niemili konsultanci podnoszą głos.. Czy ktokolwiek to kontroluje jak oni pracują? Tragedia! MiejscowośćElbląg -
-
~Jamatka / 2019-08-14 16:57
Obsluga klienta porażka głupki tam pracują, mowisz cos co.chcesz załatwić to namawiają cie do jeszcze gorszej opcji. porażka... ZaletyBrakMiejscowośćNie istotne -
~kuba3426 / 2019-08-13 13:38
Nie polecam wieczne problemy. W biurze mówią co innego A na infolinię co innego. Bałagan straszny. ZaletyBrakWadyWszystko inneMiejscowośćAndrychów -
~Ewela / 2019-08-13 10:39
Jestem klientką od wielu lat mam dopiero drugi raz wymieniony dekoder główny a mam trzy i teraz po wielu latach chciałam wymienić na nowy z nagrywarką nawet dopłacić ale nie dopiero za 16 miesięcy jak podpisywałem umowę ostatnio to też nie bo jeszcze za wcześnie jakąś masakra.Obsługo do niczego czy to przez telefon gdzie na połączenie trzeba czekać 30 minut czy stacjonarne. Trzeba pomyśleć nad zmianą operatora bo Cyfrowy Polsat nie jest dla klienta ZaletyBrakWadyOj długo by pisaćMiejscowośćStargard -
~Justyna / 2019-08-10 13:55
Podczas podpisywania umowy wszystko oki do d... weszliby bez namydlenia duzo gorzej podczas rozwiązywania umowy. Przykład okropnego salonu w Gliwicach w centrum handlowym Lipowa. Informacje przekazywane przez pracowników, którzy jak się okazuje sami się zatrudnili bo brak przełożonego jakiegokolwiek zupełnie różniły się od informacji z infolinii, na którą kazali zresztą sami dzwonić. Na infolinii nr karty był nie potrzebny w salonie bez niego nic nie mogą ztobić. Przy oddawaniu sprzętu okazało się że niezbędny jest kabel HDMI. Nie miałam więc kazano mi kupić. Gdy już kupiłam pani poinformowała mnie że jednak dziś nie mogę oddać sprzętu tylko za miesiąc i tu hit nie mogłam oddać kabla bo...zwrotów nie przyjmują. Pani powiedziała że pieniędzy mi nie odda a jak mam peoblem mam zadzwonić do SLORZA to chyba będę musiała tak zrobić. Nie polecam nikomu. Nigdy więcej uczuliłam już wszystkich znajomych. A kultura pracowników pozostawia wiele do życzenia. ZaletyBrakWadyDużo by pisaćMiejscowośćGliwice -
~Edzia / 2019-08-09 16:38
Przy podpisywaniu umowy wszystko super, promocje człowiek wychodzi zadowolony, później się okazuje że trzeba zdefiniować pakiet, czekać 15 min na rozmowę z konsultantem który i tak Cię odsyła bo się nie da. Telefon,emaile droga pocztowa na wszystko mają czas tylko nie na załatwienie pomyślnie Twoich spraw. -
~wojtek / 2019-08-08 13:28
Wroga stacja Polakom, napuszczaja, szczuja ten biedny narod, nie staraja sie zadbac o porzadek w tym kraju, tylko zapomnieli, ze kij ma dwa konce. Zobaczcie ta wredna i bezczelna Gozdyre, ona orgazmu dostaje jak jest nawalanka na PIS. Zamknac ta stacje, odebrac koncesje, a tym wrogim dziennikarzom zakaz wykonywania zawodu. Czemu Tuska trwonienia pieniedzy nie komentuja, nie trzeba wyjasniac. Polacy nie sa juz tak porypani na umyslach, zeby dali sie tym zlodziejom kupic ZaletyzadneWadyFalsz i obludaMiejscowośćzurich -
~ovejka / 2019-08-07 14:36
Posiadam cyfrowy polsat odkąd pamiętam.
Jak dla mnie przystępna cena (niska). Awarii jeszcze nigdy nie miałam (telewizję posiadam od co najmniej 10 lat u nich).
Dzwoniąc na infolinię, szybka obsługa i przede wszystkim miła.MiejscowośćPłońsk -
~Nicol / 2019-08-04 22:24
Dla mnie totalne dno ten polsat.byłam w trzech oddziałach żeby oddać dekoder i powiedzano mi że jest moją własnością,teraz dostaję wiadomość że mam karę do płacenia bo nie zwróciłam dekodera żenada.czy mogę się jakoś odwołać od płatności kary? ZaletyDnoWadyDnoMiejscowośćLubin -
-
~Malkocoglu Bali Bey / 2019-08-03 14:15
Nic nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę!
Totalne dno!. Nie dostarczają zapłaconego z góry towaru (tj. dostępu do TV IPLA). Nie jest to jednorazowa awaria - u nich jest permanentna awaria. Jak coś działa to jest sytuacja wyjątkowa. Totalny brak profesjonalizmu i odpowiedzialności. Oszczędzają na kosztach, dlatego Ipla nie udostępnia żadnego nr telefonu, a na infolinii Cyfrowego Polsatu nie posiadają informacji n/t TV IPLA. Nie podają żadnych komunikatów o awariach na stronie IPLI. Nie można się nawet dowiedzieć co się dzieje. Ale kasę biorą z góry.
OSTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM TV IPLA (właścicielem jest Cyfrowy Polsat S.A).ZaletyBRAK CHOCIAŻ JEDNEJ ZALETYWadySAME WADY -brak dostępu do TV Ipla, brak komunikacji telefonicznej z Ipla, brak rekompensaty za niedostarczone usługi, brak odpowiednich zasobów ludzkich do utrzymania działania platformy Ipla, brak jakichkolwiek wysiłków, żeby ta usługa się poprawiłaMiejscowośćWarszawa -
~lolo / 2019-08-03 14:07
Dramat!!! Jestem abonentem CP od 1.5 roku. Wcześniej przez wiele lat byłem klientem NC+ {wcześniej Canal+).Zrezygnowałem z ich usług (teraz żałuję) ponieważ dla stałego klienta nie potrafiono mi przedstawić chociażby przyzwoitej oferty no i jako kibic piłki nożnej byłem zdruzgotany faktem utraty licencji na Ligę Mistrzów.Stąd moja rezygnacja i przejście do konkurencji. Posiadam najwyższy pakiet jaki wtedy był na rynku, do tego 2 multiroomy. Pierwsza irytacja kiedy we wrześniu ruszała Liga Mistrzów a ja wygodnie rozpostarłem się w fotelu i z niecierpliwością oczekiwałem na pierwsze mecze a tu ZONK! Nie ma możliwości obejrzenia meczu- "twój abonament nie obejmuje tych kanałów" czy coś takiego! Telefon na infolinię i miły Pan informuje mnie że muszę przedłużyć umowę aż na 36 m-cy!!! Fu.k! Przedłużyłem, a co?! W międzyczasie NC+ wykupuje sublicencję i umożliwia swoim abonentom , tym którzy posiadają pakiet Canal+ oglądanie Ligi Mistrzów (bez żadnych dodatkowych opłat!!!). Dzisiaj kolejne rozczarowanie, CP wykupuje sublicencję na PKO Ekstraklasę, myślę sobie-- fajnie, będzie co pooglądać. Nic z tych rzeczy! Taki sam komunikat jak przed oglądaniem LM. No to ja cyk za telefon do konsultanta i po krótkiej rozmowie dowiaduje się, że muszę wykupić pakiet Ekstraklasy za 30 zł lub mogę przedłużyć umowę i wtedy będę płacił za ten pakiet "tylko" 20 zł (jakby ta aktualna umowa była krótka!!!). Podsumowując, omijajcie szerokim łukiem Cyfrowy Polsat!!!!! ZaletySprzęt się nie wiesza, przynajmniej u mnie.WadyPakiety niby tańsze niż konkurencji a tak naprawdę droższe patrząc szerzej na ofertę. Oferta programowa uboga, wszystko co dodatkowe (kanały, transmisje)) drogo kosztuje. Nie polecam.MiejscowośćPawłowice -
~Alicja / 2019-07-30 22:27
Dzwoniłam ponad godzinę bo wszystko zajęte .. aż na końcu po prostu mnie rozlaczono I tak dwa razy .. bardzo dziękuję za olewajacy stosunek... ostatni raz. Mam telewizję z cyfrowego Polsatu.. nikomu nie polecam !!!! WadyWszystkoMiejscowośćMochle -
~LAMA / 2019-07-29 14:47
Kolejny raz z przyjaciółmi oglądałem POLSAT SPORT FIGHT HD ( np: gala FEN w Lublinie ) i Wasz komentator doprowadza do szału. Jego wstawki i jąkanie się typu: mmnnny , ymmmn, nmmm, mmmuymn, umnnnn itd. są czymś co psuje całe widowisko. Czy Wy tego nie słyszycie! Płacę wysoki abonament i obiecuję i nie tylko ja, że z tego powodu nie przedłużę go! pozdrawiam
Zalety ogólnie o.k
Wady bardzo drogo i bardzo niemiła obsługa np. Pani Pająk ( beznadziejna, niemiła i nie powinna pracować z ludźmi, tylko z martwą materią)MiejscowośćBIŁGORAJ
strona 69 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »