Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szczeryy / 2019-07-09 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat to złodzieje!!!!! Bez przerwy jest to samo nie pokazują nic nowego!!!! Ostatnio przez dwa tygodnie pokazywali ten sam odcinek łowców homarów !!!! Osobiście nie polecam!!!!!
    ZaletyJakie zalety? niema poprostu niema
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~palio / 2019-07-08 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Pani która komentuje tenis ziemny to porażka. Nie da się tego słuchać.
  • ~Agnieszka / 2019-07-01 21:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf nie telewizja!!! Jeśli pada deszcz, jest burza, pada śnieg lub wieje wiatr zawsze jest brak sygnału! Ta telewizja działa tylko przy dobrej pogodzie!!!! Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!!!
    WadyDużo!!
    MiejscowośćŚWIDNICA
  • ~Erl / 2019-06-28 20:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dlaczeg nic noweg nie puszczaja na kanalach takich jak cbc realit,ci polsat i na wielu innych ale chlam nowosci to tylko w wiadomosciach maja hha musz zmienic na cos innego ,co teraz dobre na rynku?
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    MiejscowośćVdheim
  • ~geraf / 2019-06-28 07:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta w CP na poziomie mułu... podobnie jak i kompetencje ich pracowników, którzy nie potrafią wyprostować błędów, jakie wprowadzili we własnych systemach. Żadnego zainteresowania i chęci rozwiązania problemu po stronie pracowników infolinii poza odbijaniem klienta do APS, który również nie umie naprawić popełnionych błędów. Za to w kwestii upominania się o płatność za nie działającą usługę pracownicy CP wykazują się niebywałą troską - maile. Sms’y i telefony kilka razy dziennie... ostrzegam wszystkich potencjalnych i obecnych klientów CP
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ela / 2019-06-27 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Zupełnie nie polecam najgorsza obsługa i jakość tv. Zawsze płace na koniec miesiąca nigdy z tym nie było problemu a teraz już dzwonią do mnie od początku nowego miesiąca i wysyłają listy o zadłużeniu itd. Moja siostra ma to samo ma ta telewizje już od 10 lat i teraz nagle zmieniły im się terminy płatności. Umowy napewno nie przedłużę i odradzam wszystkim tą firmę!!!
    ZaletyBrak
    WadyTak jak wyżej opisane
  • ~byla klientka / 2019-06-25 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    witam,! Chce sie podzielic opinia o cyfrowym polsacie .Wypowiedzialam umowe z nimi po 14 dniach dostalam fakture na zaplacenie noty obciazeniowej w wysokosci 49 ,43 zl zazdwonilam do nich okazalo sie ze panie sie pomylily i zle wystawily note obciazeniowa .Panuje tam balagan programy sie tracily wystarczyl snieg lub deszcz i nie bylo programow .NIE POLECAM TEJ TELEWIZJI SA INNE Z KTORYM NIE MA PROBLEMY.!
    Te ich zachecajace reklamy nic nie daja bo telewizja jest kiepska

    pozdrawiam a kazdy sam powinien sie przekonac o tym ja wyrazilam swoja opinie
    Zaletybrak
    Wadynaciaganie na zawieranie umow dlogoterminowych programy sie traca gdy deszcz czy snieg pada wylacza sie odbiornik satelitarny sam gdy chodzi 1 h i wiecej
    MiejscowośćLUBLINIEC
  • ~Joanna / 2019-06-22 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ja sie ciesze , ze moja umowa z cyfrowym polsatem i plusem dobiegla konca , najgorszy syf jaki spotkalam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWkurwianie ludzi
  • ~Wojtek / 2019-06-21 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie konsultantki w miarę kulturalne . Panowie a przynajmniej kilku z którymi rozmawiałem to zwykle prostaki bez jakiejkolwiek oglady i kultury. Sygnał Polsatu taki sam jak ci konsultanci. Zrywam umowę. Szkoda nerwów i telefonów wykonanych do Polsatu.
    ZaletyZadnych
    WadyDuuuuzo
    MiejscowośćKrynica-Zdrój
  • ~PanM / 2019-06-17 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem 3 lata temu usługę smart dom, w tym miałem telefon , telewizje i internet.

    Telefon wzięła była dziewczyna, reszta zostało u mnie, internet niby LTE i przez te lata chodził na poziomie nie większym niż 2mb/s , zgłaszałem wielokrotnie gdzie mnie odsyłali z kwitkiem. Czekałem specjalnie na orang z światłowodem gdzie za tą samą cenę miałem 100mb/s , bo innej możliwości nie miałem …
    Obsługa telefoniczna chamska , żądają ode mnie danych których przez telefon nie podaje z prostych powodów, każdy może do mnie zadzwonić i zażądać ode mnie czego kolwiek. Oczywiście powiedziałem żeby listownie mi wysłali co chcą ,jednak pani powiedziała że mogę do nich zadzwonić …

    Szkoda że ja już do nich nie mam interesów i po tym nie zamierzam mieć w przyszłości.
    ZaletyJedynie telewizja ok , jednak i tak nie ma co oglądać w nim … taniec na lodzie z gwiazdami . Masówa jakaś
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zadowolony klient / 2019-06-16 17:42
    Ocena: 4.67 / 5
    Osobiście nie narzekam.Jestem klientem CP telewizji i Internetu ok.15 lat jak do tej pory bez problemów.Opłacam na czas i jest ok.
    -Nie jest to opinia sponsorowana.
    ZaletyDekodery EVOBOX
    WadyLimitowany internet Brak tzw.4k.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wściekły klient / 2019-06-11 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje ludzie czymajcie sie z daleka od Polsatu lepiej nie mieć żadnej polskiej telewizji. Od parunastu lat mieszkam za granicą i naokraglo mam problem z dekoderem. Musiałbym co 2 miejsce jeździć do Polski bo na okrągło jest zepsuty. A teraz jak zadzwoniłem do Polsatu to pan mnie poinformował ze nie wolno mieć Polsatu za granicą bo grozi kara pieniężna. A jak podpisywałem umowę to poinformowałem że mieszkam za granicą nie było problemu podałem nawet adres mailowy zagraniczny. Polsat zawiera umowy telefoniczne na czas nie określony które potem się okazuje że trwają 29 miesięcy. Im tylko zależy żeby podpisać umowę a potem rób co chcesz.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyNiezetelna i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćZagranica
  • ~Łukasz / 2019-06-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta okropna. Dzwonię z pytaniem a konsultant zaczyna się wymądrzać i mnie obrażać że nie wiem dlaczego coś się dzieje i po co dzwonię i mu głowę zawracam. Nie będę wymieniał nazwiska tego człowieka ale zmieńcie go bo jest po prostu chamski i niekulturalny.
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Kinga / 2019-06-07 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje  i oszusci!!! Cyfrowy polsat to naciagacze!!!! Od 5 lat nie mieszkam w Polsce. Wprowadzając się zerwałam umowę z cyfrowym Polsatem i wysłałam im z powrotem dekoder (wysłałam im 1 dzień przed terminem który mi dali na zwrot). Oczywiscie dali mi kare za nieterminowy zwrot ale po wyslaniu kilku emaili anulowali mi kare. Wczoraj po 5 latach dostałam list od komornika, że sprawa sądowa była równo rok temu że był nakaz zapłaty  i muszę zwrócić im kasę do tego 3 razy większa niż na początku!!! Ja żadnego listu ani od nich, ani od sądu ani od firmy windykacyjnej nie dostałam. Mają tam bałagan- anulują a później do sądu Cie podają i komornikiem ścigają!!! 
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Monika / 2019-05-22 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle jest brak intwrnetu, brak sygnału, jak się dzwoni z reklamacja, to każda sobie montera zamówić, a przecież sam monter z cyfrowego Polsatu montował i skasował 200 zł. Wymiana sprzętów też nie pomaga. Jak chce klienta zdobyć, to wszystko obiecują, a potem pocałuj się w dupe jak dzwonisz z problemem.
    ZaletyBrak
    WadyTrzeba płacić rachunki , a pomocy żadnej
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~pan-em / 2019-05-19 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    jeden wielki scam, wpierają zużycie 70gb w ciągu miesiąca nakładając zwolnienie do 0.10mbps, kolce i skoki oraz resety to norma u tego operatora, tfu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nikol / 2019-05-17 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jedno wielkie oszustwo i naciągnie na wymyślone koszta z nie wiadomo skąd!!!
    Zaletybrak
  • ~Dziadek / 2019-05-10 00:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Panowie z cyfrowego Polsatu przyszli do dziadkow do domu. Jako, że planowali zakup kolejnego telewizora skorzystali z opcji Multi room. Panowie monterzy zainstalowali tv, ale zrobili to korzystając ze swojego Internetu. Nikt nas nie poinformował że aby działały modemy musi działać wifi. Akurat Internet dziadkowie maja od innego dostawcy. W momencie gdy monterzy oddalii się od domu tv przestało działać. Więc wniosek taki, panowie monterzy zrobili swoje, laptopa ze swoim netem zabrali, działało, umowa podpisana więc pa. Zastanawiało mnie czemu po instalacji wciąż stoją pod domem. Babcia mówi, że może przerwę na kanapkę mają. Dzisiaj stwierdzam, że czekali aby jeszcze przez chwilę działało, a potem pa. Po ich wyjedzie spędziłem 5h na telefonie aby uruchomić dziadka 3 dekodery. Udało się. Po tygodniu znowu awaria, znowu dzwonię, za kolejnych parę dni znowu multiroom odłączony. Wieczorem znowu. I tak w koło. Po tych wszystkich przebojach nauczyłem się już sam co mam robić i jak zresetować itp i robiłem to bez dzwonienia do konsultanta. Chyba zdążyło się to z 30 razy w ciągu 3 miesięcy. Na każdym dekoderze ciągle jakiś błąd. To niby brak kanałów to potem brak połączenia. Ostatni raz zrobiłem wszystko co wiedziałem, sprawdziłem neta, resetowalem wi fi , wyszukiwalem kanaly A jeszcze zapomniałem dodać że sam musiałem ręcznie nastawiac antenę z babcią stojąc na drabinie mając włączony u niej tel głośnomówiący żeby mówiła czy jest już zasięg anteny czy nie , czy świeca się jakieś paski czy też procenty. Dodam, że Pan monter mówił że jakby nie działało to mam dzwonić. Więc dzwoniłem słyszę od razu pocztę i mam wcisnąć numerek 1 jeśli awaria, 2 jeśli pilny kontakt itp.... do dzisiaj nie oddzwonił I do dzisiaj ja nie mogę się do niego dodzwonić. Cud się stał że w końcu tak jeden dekoder się rozwalił że mimo sprawdzenia wszystkiego wciąż nic. Polaczono mnie dalej yhym gdzieś wyżej i Pan stwierdził że dekoder popsuty. Więc z dziadkiem pojechalismy. Na wszelki wypadek wzięliśmy też poprzednie dekodery i ten popsuty. Na miejscu okazlo się że podpisaliśmy umowę z jakimiś naciagaczami którzy powiedzieli że nie trzeba oddawać starych dekoderòw. Co ciekawsze pytaliśmy również monterow czy oddać im stare dekodery Ale powiedzieli że możemy je wyrzucić. Na szczęście nie zrobiliśmy tego. Okazało się że na miejscu w punkcie musielismy oddać stare dekodery i że Ci Panowie co wcisneli dziadkowi dodatkowe tv nie rozwiązali poprzedniej umowy. Więc na.miejscu musielismy zapłacić karę 300zl. Wymieniliśmy popsuty dekoder dodatkowy na nowy. Udaliśmy się na pocztę aby odesłać stare dekodery płacąc 30 zł za przesyłkę bo zasilacze swoje ważą. Wracamy do domu. Podłączam dziadka tv A tu niespodzianka. Działa tylko dekoder główny A jeden dodatkowy nie wykrywa sieci A drugi dodatkowy jest zablokowany. Po 1,5 h rozmowy okazało się że Pan ktòry tak brzydko mówił o osobach które sprzedały dziadkowi dodatkowa opcję tv czyli trzeci dekoder pomylił się. Mianowicie źle wpisał numery popsutego dekodera. Wpisał numery tego dodatkowego dekodera ktòry działa. Więc czeka mnie i mojego schorownego dziadka kolejną meczaca wyprawa do punktu. I dalej nie wiem czy mam jeszcze cierpliwosc. Wyobraźcie sobie teraz ludzi w wieku powyżej 80 lat którzy głównie oglądają swoje programy tematyczne i nagle czegoś im brak. I mają to zrobić sami. I nie dzwonią bo myślą że tak musi być. I płacą...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
    MiejscowośćPuck
  • ~Tuptuś / 2019-05-08 21:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Od paru miesięcy jestem klientem Cyfrowego Polsatu. Odbiór TV przez dekodery bardzo często psuje się i trzeba dzwonić do pomocy technicznej, albo samemu kombinować jak usunąć awarię.Internet na Wi- Fi niestety zawiesza się.Dlatego nie polecam Polsatu.Mam już złe doświadczenie z Orange,ale teraz też szału nie ma.Za ok. półtora roku trzeba będzie szukać nowego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyWymienione powyżej
    MiejscowośćŁódź
  • ~Beti / 2019-04-30 21:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 12 lat bylem klientem Cyfrowego Polsatu,mieszkam za granica,gdy zepsulmi sie dekoder zadzwonilem do obslugi klienta, ze dekoder ulegl awarii i chcialbym nowy dekoder , to poinformowano mnie ,ze nie moge dekodera dostac ,poniewaz nie wysylaja za granice,ze trzeba osobiscie odebrac i podpisac nowy kontrakt,a od 10 lat mam za granica ich sprzet, no to poinformowalem,ze jesli tak to rezygnuje z ich dalszych uslug,pomimo ze dekoder byl zepsuty i nie moglem kozystac z tv musialem placic abonament przez dalsze 3 miesiace do zakonczenia umowy, poinformowali mnie po 2 miesiacach ,ze umowa zostala rozwiazana ,ale nie raczyli poinformowac ,ze musze zwrocic sprzet , nie odsylalem dekodera bo mial byc moja wlasnoscia za ktory musialem zaplacic 100 zl ,bylo to 10 lat temu , a po miesiacu dostalem wiadomosc ,ze nalozyli na mnie kare 340 zl za nie oddanie sprzetu ,co oni robia z ludzi ?klamia w trakcie zawierania umowy , aby naciagac i wyludzac pieniadze od klientow i z tego sie bogaca ,ale mam nadzieje,ze ludzie przejza na oczy i Cyfrowy Polsat beda omijac szerokim lukiem.
    Zaletytrudno powiedziec
    Wadyklamstwa i naciaganie klientow w trakcie podpisania umowy ,inaczej mowia ,a rzeczywistosc jest zupelnie inna, skladaja oferte wykupu dekodera na wlasnosc ,a na koniec kontraktu wynika ,ze musisz oddac sprzet ,bo jak nie to masz bardzo duza kare naliczona. NIE POLECAM!!!
    MiejscowośćUK
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927