Od 12 lat bylem klientem Cyfrowego Polsatu,mieszkam za granica,gdy zepsulmi sie dekoder zadzwonilem do obslugi klienta, ze dekoder ulegl awarii i chcialbym nowy dekoder , to poinformowano mnie ,ze nie moge dekodera dostac ,poniewaz nie wysylaja za granice,ze trzeba osobiscie odebrac i podpisac nowy kontrakt,a od 10 lat mam za granica ich sprzet, no to poinformowalem,ze jesli tak to rezygnuje z ich dalszych uslug,pomimo ze dekoder byl zepsuty i nie moglem kozystac z tv musialem placic abonament przez dalsze 3 miesiace do zakonczenia umowy, poinformowali mnie po 2 miesiacach ,ze umowa zostala rozwiazana ,ale nie raczyli poinformowac ,ze musze zwrocic sprzet , nie odsylalem dekodera bo mial byc moja wlasnoscia za ktory musialem zaplacic 100 zl ,bylo to 10 lat temu , a po miesiacu dostalem wiadomosc ,ze nalozyli na mnie kare 340 zl za nie oddanie sprzetu ,co oni robia z ludzi ?klamia w trakcie zawierania umowy , aby naciagac i wyludzac pieniadze od klientow i z tego sie bogaca ,ale mam nadzieje,ze ludzie przejza na oczy i Cyfrowy Polsat beda omijac szerokim lukiem.Zaletytrudno powiedziec
Wadyklamstwa i naciaganie klientow w trakcie podpisania umowy ,inaczej mowia ,a rzeczywistosc jest zupelnie inna, skladaja oferte wykupu dekodera na wlasnosc ,a na koniec kontraktu wynika ,ze musisz oddac sprzet ,bo jak nie to masz bardzo duza kare naliczona. NIE POLECAM!!!
MiejscowośćUK