Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 68 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~ii / 2019-10-03 18:53
PS.
W umowie nie ma żadnej informacji o karze, czy dodatkowej opłacie. Jest tylko napisane że sprzęt należy oddać w terminie 30 dni.
Trzeba poszukać, żeby znaleźć w jednym z cenników pozycję:
Kara za utratę/zniszczenie/uszkodzenie lub niezwrócenie w terminie udostępnionego Sprzętu lub dokonanie w nim zmian.
Nie ważne czy sprzęt utraciłeś, czy oddałeś po terminie.
Płacisz 100% jego wartości wg wyceny Polsatu.
Oczywiście cennika przy podpisywaniu umowy nie dostajesz, tylko kwitujesz że się ze wszystkimi dodatkami zapoznałeś / otrzymałeś itp.
Tak bogaci robią szaraczków.
Myślisz, że Ciebie to ominie.
Zobaczymy jak dokładnie będziesz wiedzaiał kiedy kończy się umowa, bo wypowiedzenie skaładasz z ponad miesięcznym wyprzedzeniem.
Oni o tym wiedzą, więc znaleźli taki sposób na okradanie rodaków.
Takich firm TRZEBA unikać !!! -
-
~ii / 2019-10-03 17:25
LUDZIEEEE
Trzymajcie się od tej złodziejskiej firmy jak najdalej.
Na 4 podpisane umowy - w 3 przypadkach oszukali mnie.
Najbardziej kuriozalne:
Po roku domagają się zapłaty wystawionej kiedyś tam noty za brak terminowego zwrotu tych ich dekoderów.
MIesiąc opóżnienia w dokonaniu zwrotu - opłata ponad 1600 zł !!!!
Mają sprzęt i chcą pieniądze, bo taką podobno podpisałem umowę !!!
ZŁODZIEJE
Trzymać się od nich jak najdalej !!!WadyWarunki nie zgodne z umową (internet nie jest bez limitu)
TV bardzo często wymaga dzwonienia na infolinię.
Złe warunki atmosferyczne uniemożliwiają oglądanie TVMiejscowośćPolska -
~Jarenty / 2019-10-03 12:35
nie polecam. Obsługa na infolinii to dno i wodorosty ZaletyBrakWadyObsługa na infolinii to totalna porażkaMiejscowośćBielsko-Biala -
~Malwina / 2019-09-30 12:27
Jakoś odbioru jak i obsługa pozostawia wiele do życzenia .Nic się nie da załatwić a firmy kurierskiej z którymi pracują to porażka ZaletyBrak zaletMiejscowośćBabice -
~Wojta / 2019-09-29 14:17
Do kupiłem eleven sport
W czasie rozmowy usłyszałem że aktywuje się za 3h
Jak się domyślacie f1 gp sochi się zaczęło a eleven sport nie działa
Zadzwoniłem żeby zapytać co się dzieje dowiedziałem się że aktywuje się po północy ściema jak mało kłamią by sprzedać a jak zadzwoniłem drugi raz to powiedzieli dopiero prawdę Skoda gadaćZaletyŻadnychWadyWieleMiejscowośćUstroń -
~Szymon / 2019-09-29 11:18
Blokada multiroomu to najglupsza rzecz jaką w życiu widziałem. -
~Bosman / 2019-09-26 21:48
Bez nadziejna telewizja. Wyłączając multi rum w najważniejszym momencie, trzeba być debilem by tak robić. WadyMulti rum blokada -
~Andrzej / 2019-09-25 18:53
Złodzieje i tyle. Jak był czas podpisania umowy to w dupsko by weszli bez wazeliny. Po rozwiązaniu umowy i zaległej jednej wpłaty straszą na samym wstępie firmą windykacyjną. Obsługa beszczelna i zarozumiała. Telefonicznie okłamali mnie i umowa się przedłużyła na następne 29 miesiące drogą mailową. -
-
~Renata / 2019-09-25 17:51
Konsultanci nie kompetentni przy przedłużeniu umowy proponuję na siłę wypożyczalnie filmu .A ja nie jestem zainteresowana .Chcę tylko opłacić moją usługę . O czym nie ma mowy . MiejscowośćSzczytna -
~Jan / 2019-09-21 12:57
Jest to złodziejska firma . Omyłkowo przelałem zamiast 90 zł , 9 tysięcy . Pomimo interwencji telefonicznej czekam już
30 dni na zwrot nadpłaconej kwoty . Pieniądze są mi niezbędne na prowadzenie działalności , musiałem korzystać z pożyczek , bo firma polsat miała to w nosie . Nie polecam nikomu takiej firmy .Mają duży problem z przelewem zwrotnym . Gdzie jest prawo chroniące klienta w tej firmie . Obracają 30 dni twoją kwota i nic ich nie wzruszają twoje kłopoty .MiejscowośćOlsztyn -
~Ewa / 2019-09-17 11:51
Kupiłam cyfrowy Polsat. U mnie nie działał. Odeslalam dekoder I odstąpienie od umowy po 3 dniach. Wkrótce dostałam rachunek. Twierdza że nie było odstąpienie od umowy. Osobiście ja wkladalam do pudełka z dekoderem. Żadne wyjaśnienia nie pomagają. Nie mam cyfrowego Polsatu ale ma już 3 rachunki po 40zł. Żenada. I tak przez 2 lata będę płacić za coś czego nie mam. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćCiachcin -
~Danuta / 2019-09-15 15:36
Czekam na zakończenie umowy to jest jedna porażka. Oglądaj kanały które oni chcą. Jak się do nich dzwoni to twierdzą że satelitarna źle ustawiona. A brak kanałów zależy od pogody. Na rozmowę z konsultantem czeka się nawet 20 min. Także nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak kanałów a kasa naprzódMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Aaaaa / 2019-09-13 10:57
Czekam do zakończenia umowy i rezygnuję. Rozmowa z konsultantem bardzo niemiła podniesiony,wieczne problemu z dekodera. ZaletyDuża ilość kanałów.WadyWadliwy sprzęt.MiejscowośćKowary -
~goga / 2019-09-11 19:36
nie polecam , wprowadzają w bład co do zawieranych aneksów że niby będzie taniej a jest drożej , ponadto omylkowo wplacilam spora kwotę na ich konto i nie mogę jej odzyskać muszę założyc sprawe do sadu. obsługa klienta tragiczna. MiejscowośćBochnia -
~anka19130 / 2019-09-11 15:11
Żenada! Kanały się zacinają, problem z odblokowaniem drugiego dekodera (błąd karty, brak karty i podobne komunikaty). Obsługa na infolinii na poziomie poniżej zera!!! Nie mili, podnoszą głos i nie potrafią pomóc! Czekam z utęsknieniem do lutego do końca umowy. Polecam Orange tv. Gdy zepsuł się dekoder po 3 godzinach przyjechali serwisanci z nowym! To się nazywa obsługa klienta ;) ZaletyBrak!WadySame wady!MiejscowośćSolec Wielkopolski -
~Winston / 2019-09-10 17:04
Połączenie z konsultantem i załatwienie ZERO. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroblem Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon Stopppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp WadyTen sam problem non stopMiejscowośćSzczecin -
-
~Ruda / 2019-09-10 00:11
STANOWCZO NIE POLECAM tej telewizji! Jest to pierwszy i ostatni raz kiedy korzystam z usług Cyfrowego Polsatu. Zacznijmy od tego, że najpierw zaczęły przychodzić rachunki na wyższą kwotę, niż powinny - Okazało się, że nie wyłączono nam na czas dodatkowych usług, choć z nich zrezygnowaliśmy. Po drugie - mimo, że podpisując umowę zdecydowaliśmy się na pełen pakiet filmowy i sportowy, to przez pierwsze 2 miesiące mieliśmy tylko podstawowe kanały, a wszystkie dodatkowe były zablokowane... Kiedy w końcu zadzwoniliśmy do biura obsługi klienta, okazało się, że faktycznie - nastąpiła "pomyłka" i włączono nam tylko pakiet podstawowy! Ale płaciliśmy za pełen, mimo że nie mieliśmy wszystkich kanałów! Różnicy w cenie nigdy nam nie wyrównano i nie odliczono z żadnego rachunku. Po trzecie - męczono nas któregoś razu wezwaniami do uregulowania rachunku, który dawno był zapłacony! Dopiero podczas rozmowy telefonicznej, konsultant z wielkim zaskoczeniem "odkrył", że płatność rzeczywiście wpłynęła! Po czwarte - Wystarczy, że zbliża się deszcz, a obraz zaczyna się zacinać i zanikać, że nie można nic obejrzeć. Kiedy spadną pierwsze krople, oczywiście obrazu w ogóle już nie ma! Zdarza się, że telewizja nie działa przez kilka dni w ogóle!!! Na fb Cyfowego Polsatu widac, że dużo osób ma ten sam problem, a każdy dostaje odpowiedź, że skoro są zakłócenia to znaczy, że antena zamontowana została niestarannie i nieprecyzyjnie. Wynika więc, że połowie Polski, polecani przez nich "fachowcy" źle zamontowali anteny! Moja cierpliwość się powoli kończy, marzę o tym by walnąć im tym dekoderem na stół i odliczam dni do końca umowy... ZaletyBogaty pakiet kanałówWadyPomyłki w systemie, częste awarie i zakłócenia, ukryte koszty, obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, infolinia praktycznie niedostępna, długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - nawet godzinęMiejscowośćOlsztyn -
~Aad / 2019-09-08 20:25
Obsługa klienta MASAKRA !!!!
Sprzęt nie działa poprawnie !
Ludzie na infolinii nie mili i bezczelni!
Pada deszcz brak telewizji.. brawa dla Was !!! Kase ciągnąć umiecie nic więcej.MiejscowośćNordhorn -
~Magda / 2019-09-06 07:29
Rozwiązałam umowę zwróciłam w terminie kompletny sprzęt( potwierdzenie z pieczątką i podpisem) a oni po czterech dniach wystawili notę obciążeniową za niezwrócone sprzęt bez określenia o jaki sprzęt chodzi. Nigdy nie wzywali do oddania innego tylko chcieli kasę. Dopiero po czasie dowiedziałam się że chodziło o dysk twardy. Jak miałam oddać jak pracownik nie chciał przyjąć! Wezwanie do zapłaty , sprawa w sądzie. Nakaz zapłaty na prawie 400zł. Oszuści i wyłudzacze pieniędzy. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWyłudzanie nienależnych roszczeńMiejscowośćCzęstochowa -
~Hivolt / 2019-09-03 20:21
Masakra nie polcenam,!!!!! Dsmodsr siw blokuje co chwile, a na połączenie z konsultantem na infolinii czeka sie około godziny ZaletyBrakWadyMnustwoMiejscowośćWrocław
strona 68 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »