Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~HP / 2019-08-26 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nierzetelny kontrahent! Zapłaciłem w podwójnej wysokości abonament za Cyfrowy Polsat i zwrotu nadpłaty nie mogę się do prosić już przez miesiąc.
    WadyDługie logowanie
    MiejscowośćMosina
  • ~Romek / 2019-08-26 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    CP jest bardzo arogancki, natarczywy no wręcz upierdliwy jeśli chodzi o płatności. Mam wyznaczoną datę płatności i jej pilnuję, ustawiam przelew na wyznaczoną datę ale CP już z samego rana ponagla mnie i wzywa do zapłaty choć termin jeszcze nie upłynął. To jest czyn zabroniony no bo jak możesz wzywać przed upływem wyznaczonego terminu!!! a do tego ten multiroom i ciągła aktualizacja kartą główną!!! Mówię Dość, basta!!!
    Zaletyno
    Wadyupierdliwość, natarczywość
  • ~Dora / 2019-08-25 22:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakość średnia. Kanały się zacijają. Odbiór przez talerz kiepski. Cyfrowy Polsat na dwa telewizory to porażka. Multiroom i bieganie z kartą na drugą kondygnację domu do dekodera co miesiąc to jakaś kpina. To niestety z założenia że klienci to oszuści :)
    WadyOdkodowywanie drugiego dekodera
  • ~All / 2019-08-25 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To wasze VOD to jakaś kpina. Jeszcze nigdy nie było tak żebym kupił film i obejrzał. Muszę dzwonić po dwa, trzy razy żeby film się odpali. O ten tekst: proszę włączyć dekoder na Polsat i po 10 min przełączyć na film. Powinno działać... Powinno k*** ale nie działa!
    MiejscowośćGrójec
  • ~Patrycja / 2019-08-22 08:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Najbardziej razi mnie obsługa klienta na infolinii.. Niemili konsultanci podnoszą głos.. Czy ktokolwiek to kontroluje jak oni pracują? Tragedia!
    MiejscowośćElbląg
  • ~Jamatka / 2019-08-14 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga klienta porażka głupki tam pracują, mowisz cos co.chcesz załatwić to namawiają cie do jeszcze gorszej opcji. porażka...
    ZaletyBrak
    MiejscowośćNie istotne
  • ~kuba3426 / 2019-08-13 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wieczne problemy. W biurze mówią co innego A na infolinię co innego. Bałagan straszny.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćAndrychów
  • ~Ewela / 2019-08-13 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką od wielu lat mam dopiero drugi raz wymieniony dekoder główny a mam trzy i teraz po wielu latach chciałam wymienić na nowy z nagrywarką nawet dopłacić ale nie dopiero za 16 miesięcy jak podpisywałem umowę ostatnio to też nie bo jeszcze za wcześnie jakąś masakra.Obsługo do niczego czy to przez telefon gdzie na połączenie trzeba czekać 30 minut czy stacjonarne. Trzeba pomyśleć nad zmianą operatora bo Cyfrowy Polsat nie jest dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyOj długo by pisać
    MiejscowośćStargard
  • ~Justyna / 2019-08-10 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas podpisywania umowy wszystko oki do d... weszliby bez namydlenia duzo gorzej podczas rozwiązywania umowy. Przykład okropnego salonu w Gliwicach w centrum handlowym Lipowa. Informacje przekazywane przez pracowników, którzy jak się okazuje sami się zatrudnili bo brak przełożonego jakiegokolwiek zupełnie różniły się od informacji z infolinii, na którą kazali zresztą sami dzwonić. Na infolinii nr karty był nie potrzebny w salonie bez niego nic nie mogą ztobić. Przy oddawaniu sprzętu okazało się że niezbędny jest kabel HDMI. Nie miałam więc kazano mi kupić. Gdy już kupiłam pani poinformowała mnie że jednak dziś nie mogę oddać sprzętu tylko za miesiąc i tu hit nie mogłam oddać kabla bo...zwrotów nie przyjmują. Pani powiedziała że pieniędzy mi nie odda a jak mam peoblem mam zadzwonić do SLORZA to chyba będę musiała tak zrobić. Nie polecam nikomu. Nigdy więcej uczuliłam już wszystkich znajomych. A kultura pracowników pozostawia wiele do życzenia.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by pisać
    MiejscowośćGliwice
  • ~Edzia / 2019-08-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy podpisywaniu umowy wszystko super, promocje człowiek wychodzi zadowolony, później się okazuje że trzeba zdefiniować pakiet, czekać 15 min na rozmowę z konsultantem który i tak Cię odsyła bo się nie da. Telefon,emaile droga pocztowa na wszystko mają czas tylko nie na załatwienie pomyślnie Twoich spraw.
  • ~wojtek / 2019-08-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wroga stacja Polakom, napuszczaja, szczuja ten biedny narod, nie staraja sie zadbac o porzadek w tym kraju, tylko zapomnieli, ze kij ma dwa konce. Zobaczcie ta wredna i bezczelna Gozdyre, ona orgazmu dostaje jak jest nawalanka na PIS. Zamknac ta stacje, odebrac koncesje, a tym wrogim dziennikarzom zakaz wykonywania zawodu. Czemu Tuska trwonienia pieniedzy nie komentuja, nie trzeba wyjasniac. Polacy nie sa juz tak porypani na umyslach, zeby dali sie tym zlodziejom kupic
    Zaletyzadne
    WadyFalsz i obluda
    Miejscowośćzurich
  • ~ovejka / 2019-08-07 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam cyfrowy polsat odkąd pamiętam.
    Jak dla mnie przystępna cena (niska). Awarii jeszcze nigdy nie miałam (telewizję posiadam od co najmniej 10 lat u nich).
    Dzwoniąc na infolinię, szybka obsługa i przede wszystkim miła.
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Nicol / 2019-08-04 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie totalne dno ten polsat.byłam w trzech oddziałach żeby oddać dekoder i powiedzano mi że jest moją własnością,teraz dostaję wiadomość że mam karę do płacenia bo nie zwróciłam dekodera żenada.czy mogę się jakoś odwołać od płatności kary?
    ZaletyDno
    WadyDno
    MiejscowośćLubin
  • ~Malkocoglu Bali Bey / 2019-08-03 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę!
    Totalne dno!. Nie dostarczają zapłaconego z góry towaru (tj. dostępu do TV IPLA). Nie jest to jednorazowa awaria - u nich jest permanentna awaria. Jak coś działa to jest sytuacja wyjątkowa. Totalny brak profesjonalizmu i odpowiedzialności. Oszczędzają na kosztach, dlatego Ipla nie udostępnia żadnego nr telefonu, a na infolinii Cyfrowego Polsatu nie posiadają informacji n/t TV IPLA. Nie podają żadnych komunikatów o awariach na stronie IPLI. Nie można się nawet dowiedzieć co się dzieje. Ale kasę biorą z góry.
    OSTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM TV IPLA (właścicielem jest Cyfrowy Polsat S.A).
    ZaletyBRAK CHOCIAŻ JEDNEJ ZALETY
    WadySAME WADY -brak dostępu do TV Ipla, brak komunikacji telefonicznej z Ipla, brak rekompensaty za niedostarczone usługi, brak odpowiednich zasobów ludzkich do utrzymania działania platformy Ipla, brak jakichkolwiek wysiłków, żeby ta usługa się poprawiła
    MiejscowośćWarszawa
  • ~lolo / 2019-08-03 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat!!! Jestem abonentem CP od 1.5 roku. Wcześniej przez wiele lat byłem klientem NC+ {wcześniej Canal+).Zrezygnowałem z ich usług (teraz żałuję) ponieważ dla stałego klienta nie potrafiono mi przedstawić chociażby przyzwoitej oferty no i jako kibic piłki nożnej byłem zdruzgotany faktem utraty licencji na Ligę Mistrzów.Stąd moja rezygnacja i przejście do konkurencji. Posiadam najwyższy pakiet jaki wtedy był na rynku, do tego 2 multiroomy. Pierwsza irytacja kiedy we wrześniu ruszała Liga Mistrzów a ja wygodnie rozpostarłem się w fotelu i z niecierpliwością oczekiwałem na pierwsze mecze a tu ZONK! Nie ma możliwości obejrzenia meczu- "twój abonament nie obejmuje tych kanałów" czy coś takiego! Telefon na infolinię i miły Pan informuje mnie że muszę przedłużyć umowę aż na 36 m-cy!!! Fu.k! Przedłużyłem, a co?! W międzyczasie NC+ wykupuje sublicencję i umożliwia swoim abonentom , tym którzy posiadają pakiet Canal+ oglądanie Ligi Mistrzów (bez żadnych dodatkowych opłat!!!). Dzisiaj kolejne rozczarowanie, CP wykupuje sublicencję na PKO Ekstraklasę, myślę sobie-- fajnie, będzie co pooglądać. Nic z tych rzeczy! Taki sam komunikat jak przed oglądaniem LM. No to ja cyk za telefon do konsultanta i po krótkiej rozmowie dowiaduje się, że muszę wykupić pakiet Ekstraklasy za 30 zł lub mogę przedłużyć umowę i wtedy będę płacił za ten pakiet "tylko" 20 zł (jakby ta aktualna umowa była krótka!!!). Podsumowując, omijajcie szerokim łukiem Cyfrowy Polsat!!!!!
    ZaletySprzęt się nie wiesza, przynajmniej u mnie.
    WadyPakiety niby tańsze niż konkurencji a tak naprawdę droższe patrząc szerzej na ofertę. Oferta programowa uboga, wszystko co dodatkowe (kanały, transmisje)) drogo kosztuje. Nie polecam.
    MiejscowośćPawłowice
  • ~Alicja / 2019-07-30 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam ponad godzinę bo wszystko zajęte .. aż na końcu po prostu mnie rozlaczono I tak dwa razy .. bardzo dziękuję za olewajacy stosunek... ostatni raz. Mam telewizję z cyfrowego Polsatu.. nikomu nie polecam !!!!
    WadyWszystko
    MiejscowośćMochle
  • ~LAMA / 2019-07-29 14:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejny raz z przyjaciółmi oglądałem POLSAT SPORT FIGHT HD ( np: gala FEN w Lublinie ) i Wasz komentator doprowadza do szału. Jego wstawki i jąkanie się typu: mmnnny , ymmmn, nmmm, mmmuymn, umnnnn itd. są czymś co psuje całe widowisko. Czy Wy tego nie słyszycie! Płacę wysoki abonament i obiecuję i nie tylko ja, że z tego powodu nie przedłużę go! pozdrawiam
    Zalety ogólnie o.k
    Wady bardzo drogo i bardzo niemiła obsługa np. Pani Pająk ( beznadziejna, niemiła i nie powinna pracować z ludźmi, tylko z martwą materią)
    MiejscowośćBIŁGORAJ
  • ~wkurzona / 2019-07-25 02:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dno najgorsze z mozliwych. interet 0,18 tego nie da sie nawet skomentowac. Wystawiłam ocene 1 ale dlatego ze nie mozna 0
    Wadywszystko
    MiejscowośćLębork
  • ~awe / 2019-07-23 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    polsat to porażka i naciągacze nie mam z nimi umowy nie będe miał sąsiad ma polsat-a dekodery zmienia co 2 miesiące bo się wieszają z tym sąsiadem byliśmy wymienić dekoder na nowy z nagranym filmikiem na smartfonie bo konsultant wymyślił takie bajki powiedziałem żeby to nagrał jaki jest problem z dekoderem pracownik sklepu po obejrzeniu filmiku powiedział też że dekoder nie jest do wymiany musiał zadzwonić jeszcze raz żeby wymienić przez dowóz kurierski za takie opłaty szkoda 1gr, 1 sekundy by przełączyć na polsat-owy kanał puszczają największe nudziarstwa
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćRadlin
  • ~Julia / 2019-07-12 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam z niecierpliwością do końca umowy!
    O 1 zł niedopłaty dopominają się wyświetlając co godzinę informację o ZALEGŁOSŚCIACH i grożą rozpoczęciem procesu windykacyjnego a 100 - złotowa nadpłata nie stanowi już żadnego problemu. Nie odbierają lub z zakłóceniami podstawowe programy takie jak TVN, które są w pakiecie podstawowym.
    Pracownik infolinii z którym miałam okazję rozmawiać był niemiły, a samo skontaktowanie się z obsługą klienta wymaga wiele cierpliwości. Internet CP to już zupełna porażka.
    Odradzam.
    ZaletyŻadnych!
    WadyMnóstwo!
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926