Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
MiejscowośćKępno