Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Obywatel / 2018-12-11 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lidzie nie dajcie się wrobić w cyfrowy polsat i internet lte u nich. Mieszkam w dużym mieście i totalne dno. Mam pakiet z wszystkim co możliwe i najszybszy internet jaki mają a i tak są same problemy, dekoder sie psuje, internet sie wiesza, na infolini nikt nie odbiera od 2 godzin telefon pod ładowarką na głośnomówiącym i nic pustka...... odradzam mimo że kupiłem polsat z myślą popierania polskiego rynku.....szkoda zachodu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Oglądacz / 2022-04-30 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kanał Polsatu to tragedia!! Człowiek w sobotę wieczorem chce coś zobaczyć to poje..! puszczaja bajki dla dzieci od 21 i tak któraś sobota z kolei!! A przez dzień jakieś pierdolo.. seriale że dzieci nie mają co oglądać.
    ZaletyŻadnych!!!!
    WadyWszystkiego możliwe!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Olaf / 2022-05-11 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kazano mi zapłacić za dekoder który oddałem po roku czasu dostałem wezwanie przedwindykacyjne.
    Infolinia to jakaś porażka zero wsparcia , osoby tam pracujące bez jakiegokolwiek doświadczenia pracy z ludźmi. Nie polecam usługodawcy,
    WadyInfolinia , oraz oszustwo
    MiejscowośćGdynia
  • ~olcia99 / 2021-12-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    brak wparcia i pomocy nie polecam bardzo nie miły pan
    Zaletybrak
    Wadybrak wsparcia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Olena / 2022-01-02 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragnę podzielić się opinią na temat jakości obsługi w punkcie sprzedaży Plus i Polsat Box w Kępnie, ul. Ratuszowa 12.
    Udałam się tam, by wymienić wadliwy dekoder, dostarczony dzień wcześniej przez kuriera. Pracownica punktu jasno dała mi do zrozumienia, że skoro zamawiałam nowy dekoder prze infolinię, to powinnam to załatwiać przez telefon, była negatywnie usposobiona, niegrzeczna, jej sposób zwracania się do mnie był ironiczny i prześmiewczy. Na informację, że dekoder nie działa, odpowiedziała cyt.: "a co jam mam z tym zrobić?". Odnoszę wrażenie, że obsługa punktu miała mi za złe, że przyszłam z reklamacją produktu zakupionego przez infolinię, tak jak by to był swoistego konflikt interesu.
    Założyłam sobie, że to jest ostatnia wizyta w Polsat, zakończy mi się czas umowy abonamentowej i pożegnam Pana Solorza.
    ZaletyTo , że jest ktoś do przyjmowania klientów
    WadyKażdy gest, komunikowanie się z klientem to atak, brak elementarnych zasad dobrego wychowania personelu w kontekście obsługi klienta.
    MiejscowośćKępno
  • ~olma / 2019-04-29 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku latach bycia klientem Polsatu, wiem, że to ostatni rok.
    Nierzetelne przedstawienie oferty, naciąganie przez telefon, obiecywanie gruszek na wierzbie.
    Uważajcie przy zawieraniu umowy, trzy razy wszystko sprawdźcie.
    Teraz korzystam z innego dostawcy i jestem zadowolona.
    Polsatowi płacę za nic do końca umowy.
  • ~On... / 2020-05-06 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jaki może być, nigdy nic porządnie nie gra . NIE POLECAM !!!
    Obsługa FATALNA !!!
  • ~Ona / 2020-10-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat ostatnio to żenada. Wykupiłam film na VOD i niestety nie włączyli. Dzwonię i po 25 min w końcu ktoś odbiera. Miła Pani informjje mnie, że za kilka minut bedzie włączona usługa. Minęło kilka godzin i usługi brak. Nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~onlinehiker / 2023-05-16 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    w cyfrowym Polsacie placi sie abonament za ogladanie reklam,wole placic za Netflixa 60zl.
  • ~Oskar / 2020-05-13 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle wywala, pracownicy na infolinii nawet nie wiedzą co robią, stałe 300 pingu, prędkość pobierania 100kb/s. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyWolne łącze
    Słabo obsługa
    Ping
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Oskar / 2021-08-22 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z konsultantami powoduje ogólną frustracje - słaba komunikatywność, mało precyzyjne odpowiedzi, ogólna niechęć do klienta.
    Oferty skierowane jedynie pod nowych klientów - dla starych zostaje szambo, którego nikt inny nie chce.
    Wraz z nadejściem 5G, którą firma nie może się nacieszyć i nachwalić - nagle LTE zwłaszcza w małych miejscowościach zaczęło działać mocno wadliwie
    Internet w tym roku wymieniony na 5G - prawdopodobnie największa wtopa firmy. Prędkość internetu najsłabsza jaką kiedykolwiek widziałem u siebie. Przez połowę miesiąca nie da się nic konkretnego obejrzeć ani sprawdzić.
    Gdy problemy są zgłaszane do wyżej wymienionych konsultantów lub poinformuje się o problemie na stronie (na facebooku) można liczyć co najwyżej na odpowiedź typu: "Nie wykryliśmy żadnych problemów w tej okolicy" / "Nie mamy żadnych problemów w tym rejonie - należy restartować aż do skutku".
    Zdecydowanie odradzam
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    MiejscowośćChorzów
  • ~oszukany / 2018-03-22 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI
    Nie dajcie się nabrać na bonusy z racji posiadania konta w plusbanku, kit i jedno wielkie oszustwo.
  • ~oszukany "klient" / 2015-03-10 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    anulowali za mnie wypowiedzenie umowy, która już wygasła i "częstowali" się moimi pieniędzmi jak ze swojego, niekompetentni, niesolidni, klientów mają za nic, kto z nimi podpisze umowę jest dla nich frajerem, którego kiwają jak chcą
    Zaletyjuż się z nimi rozstałem
    Wadykonsultanci bredzą bez ładu i składu, co konsultant to inne opinie
    już go nie mam i to mnie cieszy
  • ~oszukany_na _umowie / 2020-07-07 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    widzę że nie tylko ja mam problem ze zwykłym oszustwem, podpisana umowa ze wszystkimi pakietami filmowymi, przez pierwsze 2 tygodnie pakiet dodatkowy filmowy (cinemax) działał (2tyg- czas na rozwiązanie umowy) po tym czasie znikł z komunikatem że abonament nie obejmuje tego kanału, nie zbyt uprzejmy Pan z infolinii stwierdził że nie ma tego pakietu w abonamencie i że sprzedawca powinien dołączyć wykaz kanałów w pakiecie "film HD", dodatkowo powiedział że kanały działały bo "dekoder był w trybie testowym" :-|
    Wadyoszustwo przy podpisaniu umowy
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~P / 2018-09-02 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja płaciłem 99zł przez 30msc za oglądanie reklam co 15 min na 75% kanałów. umowa 3 lata w tym 6 za darmo. Przy takiej ilości reklam powinno być 2 lata z tych 3 darmowe. Żenada. Na koniec przysłali mi jakaś błędna fakturę musiałem tłumaczyć ze co miałem zapłacić zapłaciłem na infolini mi powiedzieli ze to przez pomyłkę. na sam koniec próbowali mi karę wlepić za nieoddanie dekoderów które oddałem. Swoją drogą na podstawie zapisu regulaminu uznanego za abuzywny przekazali moje dane windykacji, później się wycofali jak wysłałem pismo grożąc im sprawą w sądzie. Odradzam przygodę z polsatem, bo możecie się niemile zaskoczyć.
    ZaletyBrak
    WadySame reklamy co 15 min, cena, multiroom nie praktyczny bo trzeba kartę przekładać kilka razy na tydzień o różnych porach
    MiejscowośćOkolice Katowic
  • ~P / 2022-10-30 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Świeci słońce, zero wiatru a programów z grupy tvn nie ma. Tylko polsatowskie i inne badziewia. Chyba zacznę tak samo placić.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~P / 2023-02-03 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapraszam do tele internetowej,bez kabla i anteny.
    Chcesz sie wiecej dowiedzieć to zapraszam
    antonikosiba123@gmail.com
    ZaletyDużo
    WadySrednio
    MiejscowośćBór Zajacinski
  • ~P / 2023-10-22 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Właściciel Polsatu okazuje się PiSowskim szmaciarzem. Tyle można wywnioskować z decyzji o zniknięciu niedzielnego kabaretu. Śmierdziało już od dawna a teraz widać to dobitnie. Obywatelom Państwa PiSowskiego mówi się Won z Polski.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~P. / 2021-08-02 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie coś jest nie tak, jak nie brak sygnału, to kanału nie ma w abonamencie, bo jakimś cudem przez prawie tydzień nie odnotowano płatności. Jak słyszę głos znudzonych pracą ludzi na infolinii to aż słabo mi się robi. Gdybym wiedziała, że tak będzie to w życiu bym w to nie weszła. Dramat.
    ZaletyNie widzę
    WadyJ.w.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~palio / 2019-07-08 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Pani która komentuje tenis ziemny to porażka. Nie da się tego słuchać.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970