Najlepiej by było jakby wszyscy naraz złożyli rezygnację a jak wyślą karę do zapłaty to złożyć wspólny pozew do sądu. Jak to możliwe, że oszuści okradają nas w biały dzień, jeżeli się płaci za usługę to ma być i koniec ! Skoro my musimy wywiązywać się z umowy i płacić to ich tez chyba coś zoobowiazuje ! Tylko w Polsce takie złodziejstwo biały dzień jest tolerowane!
ZaletyŻadnych
WadyCała ta złodziejska platforma
MiejscowośćJarocin
~Niezadowolona / 2022-03-30 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , wyłączyć to szybko, ale potem czekać tygodnie żeby nadali sygnał.
MiejscowośćRyjewo
~Niezadowolona odbiorczyni reklamy TV / 2023-11-18 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Oszaleliście z tą reklamą świąteczną, w tym św. Mikołajem w dniu 18 listopada 23 r.? Czy Wy jesteście normalni? To jest męczące. Do świąt jeszcze 1,5 miesiąca.
~NIEZADOWOLONY / 2018-02-26 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe powtarzanie tych samych filmów, reklamy bez przerwy a do tego co dzień braki w nadawaniu tv, rozumiem że jest to telewizja satelitarna i przy zachmurzonym niebie może coś szwankować ale u mnie nawet przy czystym niebie tej tv nie ma! Posiadam najbogatszy dostępny pakiet, płacę za niego nie małe pieniądze a za chociażby dostęp do KSW też sobie życzą... dziś wysłałem wypowiedzenie umowy i wiecie co NIE ŻAŁUJE. Dzwoniąc na infolinie nie zdarzyło się jeszcze bym otrzymał informacje która by rozwiązała problemy z jakimi się kierowałem, powinni zmienić swoją kadrę pracowniczą bo nie kompetencja przekracza wszelkie normy a najlepiej niech zamknął działalność. POSIADAM RÓWNIEŻ INTERNET Z POLSATU I RÓWNIEŻ NIKOMU GO NIE POLECAM, NIE DAJCIE SIĘ NA NIEGO NAMÓWIĆ.
ZaletyBRAK ZALET
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćJEDNO Z WIĘKSZYCH MIAST W POLSCE... KATOWICE
~Niezadowolony klient / 2020-06-22 19:00
Ocena: 1.00 / 5
Upadająca firma zarówno cyfrowy polsat jak i sieć plus, niestety nie jest reprezentowana przez kompetentnych i miłych konsultantów, niestety chamskie podejście i mówienie klientowi, że się nic nie da i nic nie musi konsultant robić dla klienta. Chamów nie brakuje. Nikomu nie polecam korzystania z usług obu firm. Usługi są kiepski tak jak obsługa, ciągle brak zasięgu i problemy z płatnościami. Opłacam coś przed czasem po czym dowiaduje się, że jednak nie opłaciłem na czas i zostały doliczone odsetki.
WadyChamskie podejście do klienta
MiejscowośćWarszawa, Mińsk Mazowiecki, Siedlce
~Niezadowolony klient / 2021-09-02 08:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!! Kanały się zacinają. Słaba jakość że nawet nie chce się już dalej oglądać. Te kanały które miałam wykupione w Ipla to w Polsat box muszę je na nowo wykupić. Kpina. Dobrze że kończy mi się już internet i nie chce tego.
ZaletyŻadne
WadyZacinanie się kanałów
W czasie gdy oglądasz wyłącza się program
Wcześniejsze wykupione kanały w Ipla to znowu muszę je wykupić. Zdierstwo!
MiejscowośćKoszalin
~Niezadowolony klient / 2022-03-01 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają najmniejsze talerze gdzie nawet specjalista ma problemy z ustawieniem, nie ważne jaka jest pogoda przerywa programy nawet teraz gdzie nie ma wiatrów przerywa i przez kilka minut nie ma, żadnych programów do kilkunastu minutach urochamia się spowrotem. Zanika również głosy w programach, mają gdzieś klinieta szybko szybko podpisać umowę i potem mają gdzieś. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyObsługa
Jakość
MiejscowośćRumia
~Niezadowolony klient / 2022-08-06 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet w cyfrowym Polsacie. Ale tylko na papierze bo realnie to ten internet nie działa. Państwo z cyfrowego Polsatu tłumacza to warunkami atmosferycznymi. Ależ te warunki atmosferyczne muszą logicznie działać skoro zakłócają tylko mój internet z cyfrowego Polsatu, a sąsiedzi którzy mają internet od innych dostawców chwalą sobie i nie narzekają. Dno!
ZaletySame wady
WadyDno i tyle mułu że szkoda pisać!
MiejscowośćZakopane
~Nigdywiecej / 2023-01-06 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia . Pani na infolinii powiedziała ze jest brak sygnału ponieważ :
„ w najbliższych dniach wiał u państwa wiatr” ….
Dodała żeby się nie irytować , żeby ktoś z domowników wszedł na dach i to naprawił
WadyTylko wady
MiejscowośćNadarzyn
~NigdyWięcej / 2019-04-17 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Po rozwiązaniu umowy otrzymaliśmy notę za rzekomo nieoddany sprzęt.
Sprzęt został jednak wymieniony na nowy ze względów technicznych.
Protokołu oddania sprzętu nie otrzymaliśmy.
Mają jeden wielki bałagan, sam ich pracownik mówił że niejedno już widział i takie sytuacje są częste.
Składamy reklamację lecz Cyfrowy Polsat ją odrzuca zamiast spróbować wyjaśnić zaistniałą sytuację.
NIE POLECAM fatalna jakość usług, niekompetentna obsługa, wysokie ceny a SmartDom to jedna wielka podpucha.
Zaletybrak
Wadysame wady
~NIGGA!@# / 2023-08-18 23:04
Ocena: 1.00 / 5
polsat totALNE gówno NIE DA SIĘ OGLĄDAC MECZY ZA DARMO NIE POLECAM NAJWIĘKSZE GOWNO JAKIE WIDZIAŁEM
~Nika / 2020-05-28 08:00
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze i oszuści. Internet i telewizja praktycznie wogóle nie działa. Nie da się oglądać. Na infolinii arogancka obsługa. Wciskają, że wina leży po mojej stronie i nic z tym nie robią. Programy nieciekawe, same reklamy i powtórki. W sumie to można by ich pociągnąć za niewywiązywanie się z umowy i żądać zwrotu kasy. Jeszcze parę miesięcy i zrywam umowę. DNO!!! Wstyd panie Solorz!
ZaletyDobry dowcip
WadySame wady
MiejscowośćKraków
~Nikol / 2019-05-17 13:05
Ocena: 1.00 / 5
jedno wielkie oszustwo i naciągnie na wymyślone koszta z nie wiadomo skąd!!!
Zaletybrak
~Nikt bardzo ważny / 2019-10-19 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ani nie dbają o swojego klienta, ani nie są kulturalni, dodatkowo nagle znikają i kanały telewizyjne które są w pakiecie czy nagle prędkość i "siła" internetu jest tak jakby o połowę mniejsza. Wiecznie psujące się urządzenia, wieczne nękanie telefonami czy listami. Jak człowiek pójdzie porozmawiać to panie z tipsami i metrowymi rzęsami mało nie wydłubią oczu bo jak śmiesz zawracać im 4 litery.
ZaletyBrak, po prostu jest jedno wielkie dziadostwo.
Wady- Kłamstwo
- Ucinanie mediów
- Wieczne usterki sprzętu
- Zmniejszanie pakietów i krętactwo
- Niechęć do klienta
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~NILOK / 2021-06-07 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam po tylu latach rezygnuje z nich oferta telewizji nieciekawa i droga ich internet to porażka jestem w zasięgu LTE i miałem internet 90GB z LTE bez końca i występowały częste problemy z internetem mimo posiadanej usługi a infolinia tłumaczy że coś z nadajnikiem i maja cie gdzieś i jeszcze obrażaja i mają pretensje
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćUstka
~Nina / 2024-02-12 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie oglądam program "Gość wydarzeń" prowadzony przez dziennikarza .B.R.......kiego.I znów widzę brak obiektywizmu,
atakowanie rozmówcy/ Trzecia droga/,i ewidentna obrona PISu, który przez 8 lat narobił ogromnego bałaganu i szkody dla nas Polaków, a redaktor pyta Gościa ,co obecna władza zrobiła przez 2 miesiące, jakaś paranoja. Dobrze że gość potrafił sie obronić .Obowiązkiem redaktora jest obiektywizm, bez względu na to kto sprawuje władzę. Jednak teraz ewidentnie widać ,że Polsat skłania się do PiSU. Wstyd.
Kiedyś POLSAT był super obiektywną, rzeczową stacją , ale obecnie to tragedia. Na pewno nie przedłużę umowy z tą nieobiektywną stacją. Jak bedę chciała słuchać gloryfikowania PiS u to włączę sobie TV Republika.
Zaletybrak
WadyBrak obiektywizmu,skłanianie się do PiSu, same programy polityczne
MiejscowośćKraków
~Niunia / 2022-02-12 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Masakra,leje,wieje i w Polsacie nic się nie dzieje a do tego jeszcze NA TYDZIEN PRZED TERMINEM PLATNOSCI W TELEFONIE U MRZA PRZYPOMNIENIA,W TELEWIZORZE PRZYPOMNIENIA O TERMINIE PLATNOSCI KTORA JEST ZA TYDZIEN,CO TO MA BYC
,przy podpisaniu umowy gadaj jak z dorosłym a jeśli chodzi o płatność traktują człowieka jak dziecko,masakra
ZaletyZero
WadyFull
MiejscowośćLawylala
~Nt / 2019-12-09 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jeden wielki żart, nie polecam nikomu. Najgorsze gowno jakie istnieje. Pracownicy tej firmy na wszystkich szczeblach i po każdą możliwą formę to delikatnie mówiąc idioci.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćCzęstochowa
~OB / 2022-02-17 13:24
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wcześniej nie miałam tak przykrych doświadczeń z infolinią, jak w Polsacie. Pani na infolinii w przeciągu trzech minut (bo tyle czasu wykonywała swoje obowiązki służbowe) obraziła mnie bez powodu. Jestem ich klientem i mam prawo zadzwonić w każdej sprawie. I każda inna osoba, potrzebująca pomocy nawet w najprostszej sprawie. Bardzo niekulturalny pracownik firmy Polsat.
Wadybak chęci pomocy
~Obużony / 2021-02-10 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Gdy przyjdzie dzień opłaty za cyfrowy Polsat to będę akurat protestował i g ó w n o dostaniecie a nie peniądze