Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 66 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Rafał / 2019-10-28 21:09
Nostop reklamy na kanale polsat, przestałem oglądać ten kanał.
Nikt u mnie w rodzinie nie ogląda go już .
-
-
~Nieslyszacy / 2019-10-28 20:46
Dlaczego puszczacie bez napisów? Sa osoby niesłyszące/slaboslyszace które bardzo chetnie by obejrzeli film piratow z Karaibów z napisami. Pomyslcie rowniez o tych osobach na nastepny raz. MiejscowośćKujawsko pomorskie -
~Nieslyszacy / 2019-10-28 20:45
Dlaczego puszczacie bez napisów? Sa osoby niesłyszące/slaboslyszace które bardzo chetnie by obejrzeli film piratow z Karaibów z napisami. Pomyslcie rowniez o tych osobach na nastepny raz. MiejscowośćKujawsko pomorskie -
~Bary / 2019-10-27 18:58
Przez trzy tyg był wyjaśniany problem o zlej jakości jednego kanału tvp1 pisalem caly czas ze mam jakość i siłę sygnału 81 i 83%,wymienialem konwerter i za kazdym razem odpowiedź ze mam źle ustawioną antenę,telefony tez nic nie dały obsługa nie wie jak ma mi pomóc.Tragedia jednym słowem,rozwiązanie umowy juz zrobiłem i więcej napewno nie podpiszę z cyfrowym polsatem. ZaletyŻadnejWadyDużo by pisaćMiejscowośćTurobin -
~Józef / 2019-10-26 11:56
Zawarłem nową umowę pookresie promocyjnym miały być wyłączone niektóre kanały filmowe a wyłązyli miteż kanały popularno naukowe.Idę do UOKiK po poradę czy można jakoś rozwiązać umowę ponieważ co innego miałem obiecane przy zawieraniu a co innego dostaję. MiejscowośćKedzierzyn-Kozle -
~Katarzyna / 2019-10-25 19:53
Bardzo nieuprzejmi pracownicy Biura Obsługi Klienta. Nie potrafią udzielić podstawowych informacji.
W punkcie Cyfrowego Polsatu brak kontaktu do osoby, która zajmuje się konfiguracją anteny satelitarnej. Na moją prośbę o taki kontakt usłyszałam,-niech Pani sobie sama poszuka fachowca,ja nie mam czasu. Umowy napewno nie będę przedłużać.MiejscowośćTychy -
~Hhhhaaa / 2019-10-23 15:59
Brzeg Dolny obsługa tragedia infolinia również. W czasie rozmowy tel dowiedziałem się że cytuję,, Proszę samemu jeździć po punktach może gdzieś Pan znajdzie dekoder do wymiany,, to jest wielka pomoc z infolinii ZaletyŻadneWadyDużeMiejscowośćBrzeg Dolny -
~MK / 2019-10-22 09:39
Po raz ostatni zawieram umowę z Polsatem. Miałam przyjemność rozwiązać umowę , mam potwierdzenie że rozwiązanie umowy jest z datą 09.09.2019 i oczywiście dostaje sms-y o płatność za telewizję i internet. Rozmowa z konsultantem, który mi tłumaczy, że rozwiązanie będzie ale 18 listopada bo wypowiedzenie wpłynęło 23.09.19 a okres wypowiedzenia liczy się miesiąc od okresy rozliczeniowego czyli według jego danych od 18 października i kończy się 18 listopada. Tłumaczę, że mam dokument potwierdzający wypowiedzenie datowany na 09.09.19 więc okres liczy się od 18.09.19 no i problem bo u nich wpłynęło 23.09 i ni cholery nie rozumieją, że to akurat mnie nie obchodzi z punktu mam potwierdzenie pisemne. Normalnie to załatwia się w ten sposób, że przesyłam wypowiedzenie mailem do miłego Pana Konsultanta , ale tam nie może tak być to jest mój problem ,że między punktem a centralą wypowiedzenie w dobie poczty elektronicznej idzie kilka dni , to nie ich problem tylko oczywiście mój.Polsat chce zapłaty za to co już jest zapłacone. Rozmawia się z P_anem z reklamacji jak ze ścianą , która nie przyjmuje tłumaczenia, ma swoje zaprogramowane odpowiedzi.Żenada. ZaletyBrakWadySłaby internet, dekodery masakra, Obsługa - bez słówMiejscowośćSkarszewy -
-
~Robi / 2019-10-21 22:03
Aktywacja moltiroomu to jakaś kpina,może kiedyś to było na topie,ale teraz przekładanie kart to jakaś kpina,dekodery się blokują po tym za każdym razem,a co do jakości w odbiorze to CP też ma wiele di życzenia wystarczy porównać z konkurencją. ZaletyCenaWadyJakośMiejscowośćStegna -
~polskicukier / 2019-10-21 21:32
[URL=https://www.speedtest.pl/][IMG]https://www.speedtest.pl/test/223214972[/IMG][/URL]
Smart dom LTE bez końca , czekanie aż coś się otworzy , złodzieje i naciągacze mam od nich polsat go ale jak z tego korzystać jak wiecznie buforuje a w reklamie jacy to oni dobrzy w cyganieniu . UWAGA nie warci polecenia .MiejscowośćRuda Śląska -
~Nikt bardzo ważny / 2019-10-19 22:19
Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Ani nie dbają o swojego klienta, ani nie są kulturalni, dodatkowo nagle znikają i kanały telewizyjne które są w pakiecie czy nagle prędkość i "siła" internetu jest tak jakby o połowę mniejsza. Wiecznie psujące się urządzenia, wieczne nękanie telefonami czy listami. Jak człowiek pójdzie porozmawiać to panie z tipsami i metrowymi rzęsami mało nie wydłubią oczu bo jak śmiesz zawracać im 4 litery. ZaletyBrak, po prostu jest jedno wielkie dziadostwo.Wady- Kłamstwo
- Ucinanie mediów
- Wieczne usterki sprzętu
- Zmniejszanie pakietów i krętactwo
- Niechęć do klientaMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~wkurzona / 2019-10-19 02:13
Nigdy wiecej polsatu .....nigdy !!! Nie można niczego załatwić na infolini.Rachunki zaplacone a oni się upominają o zapłate, brak programów za które płace i były w umowie ....masakra. ZaletyBrakWadyPełno wad...odbiór , umowa , infolinia , braknie słów....MiejscowośćLębork -
~Anna / 2019-10-17 15:24
Masakra mam tyle lat to badziewie i człowiekowi nie chciało się zmieniać.
Ale w tym roku to masakra wiecznie dekodery się zawieszają i psują musiałam wymieniać 4 razy bo albo się zawieszały albo porostu psuły. Ale wymienić sprzęt bynajmniej w Stargardzie to graniczy z cudem wieczny brak dekoderów routerów A znajdź numer telefonu do salonu w Stargardzie powodzenia do żadnego niema ????Jak wepchać usługę to nawet do dom przyjadą a jak coś się psuje to na infolinii zamiast pomocy to słyszysz coś przerywa przepraszam ale nie słyszę i się rozłączają masakra .MiejscowośćChociwel -
~kitka / 2019-10-15 13:17
Nie polecam. Czekam do końca umowy i uciekam jak najdalej od tego polsatu. Wiatr,kropelka deszczu i po tv. Obsługa niekompetentna. Co telefon to inna odpowiedź konsultanta. Internet mają w plusie w życiu nie miałam tak problematycznego neta. Przed południem działa w miarę dobrze czyli wtedy kiedy nie ma nas w domu, wieczorem i po południu internet się wiesza. Konsultanci w plusie nieuprzejmi krzykliwi, opryskliwi dokladnie tak samo jak w polsacie cyfrowym. Kto może niech ucieka najdalej jak się da. ZaletybrakWadygłowne tj wyżej ale brakło by miejsca na wymienienie wszystkichMiejscowośćBielsko-Biała -
~arek / 2019-10-12 09:08
tragedia w każdym punkcje w gorzowie podpisać umowę można z rozwiązaniem to już problem utrudniają dobro klienta powinno być podstawą a nie wciśnięcie w jedną stronę soloż i jego ludzie to oszuści precz z władzą komunistyczną ZaletyzasięgWadyobsługaMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~oszukują / 2019-10-11 18:52
Ja też muszę w końcu się odezwać Opłata za nie oddany dekoder Miałam Co lepsze byłam z dekoderem ale pan w punkcie Polsatu go nie przyjął bo za wcześnie go przyniosłam Zabrałam do domu Po jakimś czasie przyszedł list że zostanę obciążona karą za brak zwrotu Drugi raz zapłaciłam rachunek w ich punkcie Pieniądze przepadły bo wpłacili je na nie właściwe konto Dzisiaj na ekranie wyświetlił się komunikat że w lipcu zmieniono nr konta na który mam wpłacać pieniądze czyli znowu dwa miesiące mam zaległe mimo że pieniądze wysłałam w terminie na konto Cyfrowego Polsatu które już nie jest kontem cyfrowego Polsatu Po tamtej pomyłce pani z infolinii przysłała mi smsa z numerem konta Teraz o zmianie numeru nie dali rady poinformować Z dniem kiedy skończy mi się umowa przestaje być ich klientem I wszystkim szczerze odradzam tą firmę Oszuści -
-
~Kornel / 2019-10-10 23:51
Panowie,którzy komentowali mecz Polska-Łotwa,chyba komentowali inne spotkanie MiejscowośćWałbrzych -
~Damianos / 2019-10-09 10:15
Nie dostałem sprzętu bo jestem rzekomo nierzetelnym klienta więc proszę o przedstawienie mi dowodów nie są w stanie w żaden sposób mi tego udowodnić więc pani z biura obsługi klienta kazał mi udowodnić że nie jestem ich dłużnikiem. Boże ty widzisz i nie grzmisz ZaletyBrakWady Jakie są tylko możliweMiejscowośćAndrychów -
~Kasia / 2019-10-08 20:11
Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!! ZaletyBrakWadyCiągły brak sygnałuMiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Atka / 2019-10-08 17:50
W czerwcu podpisałam ponownie umowę, na nowe nazwisko ( po ślubie ) dzwonię na infolinie w październiku żeby wyłączyć pakiety, podaje moje nowe nazwisko a pani mnie informuje że mi nie pomoże bo nazwisko się nie zgadza, w systemie jest panieńskie. Od czerwca do października nie zdarzyli zmienić nazwiska. Teraz muszę zadzwonić jeszcze raz na infolinie i podać moje panieńskie nazwisko. Ostatnia umowa u nich. Odchodzę
strona 66 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »