Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2018-11-28 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja nie zawsze dobrze odbiera. Uzależnione to jest od pogody.
    Internet to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ podobno telefonicznie dałam dyspozycję przedłużenia umowy. Podobno ktoś do mnie zadzwonił i na pół roku przed zakończeniem umowy zgodziłam się ją przedłużyc na następne 3 lata, w tej samej cenie, bez żadnych profitów.
    Mam czekac ok. 1 roku na udostępnienie rzekomej rozmowy.Myślę, że warto, żeby przekonac się z kim przeprowadzono rozmowę!!!.
    Bardzo łatwo zawrzec z Cyfrowym Polsatem umowę, ale potem są same kłopoty.Infolinia nieludzka i niekompetentna.
    Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Małgorzata / 2019-03-09 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej cyfrowego Polsatu!
    Notorycznie występują błędy karty 08 bądź 09.
    Ciągła wymiana kart(posiadam Multiroom) z głównego dekodera do dodatkowego albo dzwonienie do bok,a tam z kolei dodzwonić się ..... musisz zarezerwować "trochę"czasu.Porażka!
    Poza tym mam pakiet familijny a w nim......nic ciekawego
    Wolę chyba zapłacić tzw karę,ale jak mam się denerwować to chyba wolę to zrobić i podpisać umowę z inną platformą
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćRzepin
  • ~Małgorzata / 2021-07-27 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i naciągacze, uważajcie bo nawet podrabiają podpisy na umowach. Sprawę zgłosiłam na policję. Gburowaci ludzie na infolinii.
    MiejscowośćCzudec
  • ~Manhatanos / 2023-12-02 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo dziadowska obsługa + częste błędy w usłudze internetowej. Przy czym mówią, ze za Polast BOX GO nie płaci się, więc o co chodzi, nie działa, rekalamacja, 14 dni może bezie zrobione, porażka.
  • ~Maniek / 2024-02-06 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na poziomie bardzo złym, pomoc infolinii praktycznie zerowa. Tematyczność kanałów po aktualizacji - tragiczna, nagromadzenie kanałów informacyjnych a rozrzucenie innych na całkiem odległe to chyba najgorszy z pomysłów jaki był. Cena w stosunku do oferty znacznie zawyżona. Jakość za każdym rokiem i miesiącem pogarszająca się
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    tematyczność
    cena
    jakość
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~maniek / 2024-06-29 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    30 zł miesięcznie za udostępnienie nowego dekodera to jest oszustwo na klientach polsatu.Opamiętajcie się to jest zdzierstwo. Po co komu dźwięk przestrzenny jak programy nie są nadawane w tym systemie.
  • ~mar / 2022-01-29 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak pada śnieg czy deszcz zero zasięgu. Nigdy więcej .
  • ~Marcin / 2018-08-26 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    od kiedy dokupiłem usługę multiroom, nie mogę spokojnie ogladać telewizji, bo kilka razy w tygodniu muszę odblokowywać dekodery dodatkowe. Ostatnio zdażyło się że musiałem zrobić to 2 razy dziennie.
    Odradzam tą opcję bo jest to męczarnia (bieganie parter/piętro)
  • ~Marcin / 2019-01-15 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Brak programów przyciągających uwagę. Brak kontaktu z obsługą klientów. Brak zalet. Jest bo jest i na tym opiera swój sukces, na monopolu a bylejakosci.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Marcin / 2022-12-23 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za rok z góry aby mieć przez miesiąc pakiet wyższy nikt nie raczył poinformować o tym że ten pakiet będzie włączony na dekoder główny a nie na dwa dekodery obsługa to calkowite dno 3 konsultantów mówi co innego niech tylko zadzwonią o przedłużenie umowy...
  • ~Marcin / 2023-05-25 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można było zwolnić Panią Katarzynę Dowbor??????? Przestaję oglądać Polsat, a w listopadzie wypowiadam umowę Polsat box, nowy dyrektor programowy popełnia dużo błędów, czy ten zarząd tego nie widzi?
  • ~Marcin / 2024-02-05 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dodzwonieniu się na infolinię trzeba wysłuchać minutę reklam o Disneyu, aby następnie serwis nie przyjmuje numeru karty. Zerowe możliwości porozmawiania z jakimkolwiek pracownikiem.
    Przy próbie zarejestrowania się do PolsatBox ładuje się pusta strona "thank-you/session-expired".
    Oferta kiepska, droga. Ciągłe problemy z dekoderami.
    XX wiek.
    WadyStrona internetowa nie działa. Infolinia toporna
    MiejscowośćWojkowice
  • ~Marcin Krawczyk / 2022-03-10 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oglądam Państwa stację polsat nowy dzień. Możecie nie pokazywać tego rudzielca to jest CIOTA PADAŁ. Może u was już ta zarazę rozniósł że go pokazujecie w telewizji.
  • ~Marcin098 / 2022-01-30 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    CP GO to jakieś dno.
    Człowiek skoków nawet w najniższej jakości nie oglądnie, bo co chwila wywala błąd.
    YT potrafi na 3 zakładkach bez zacięć w 4K działać.
    Speedtest 280 UL i 19 DL przy innych urządzeniach w sieci.
    CP GO potrafi wywalić komunikat, że prędkość łącza 1,4mb/s jest, ale to musi być wina serwerów CP skoro inne serwisy działają bez problemu.
  • ~Marcinjez123@interia.pl / 2024-03-10 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Grają jak im tusk dyktuje
    Nawet nie mogę innej opini wysłać bo blokują "komuno wróć" wolne media żałosne
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćKrzeszyce
  • ~Marcysia / 2024-02-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana pozycji kanałów jest straszą za duże zamieszanie które jest nie potrzebne powinni wrócić do tego co było po co zmieniać coś co jest dobre dla ludzi !
    ZaletyTeraz brak
    WadyZmiana pozycji kanałów!
    MiejscowośćCybina
  • ~Marcysia / 2024-02-02 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby można było dać teraz gwiazdkę na minusie to bym dała za ten bałagan z kanałami za przeproszeniem ale tylko idiota mógł coś takiego zrobić , powinno wszystko wrócić do tego co było !
    ZaletyŻadna
    WadyZamiany w ustaleniu kanałów
    MiejscowośćRzepin
  • ~Marcysia / 2024-02-02 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby można było dać teraz gwiazdkę na minusie to bym dała za ten bałagan z kanałami za przeproszeniem ale tylko idiota mógł coś takiego zrobić , powinno wszystko wrócić do tego co było !
    ZaletyŻadna
    WadyZamiany w ustaleniu kanałów
    MiejscowośćRzepin
  • ~marduk / 2020-10-11 05:01
    Ocena: 1.00 / 5
    dno. wykupienie oferty na ksw 55 nie skutkuje możliwoscią odtworzenia gali pomimo wczesniejszych zapewnień. generaknie oszustwo bez możliwości kontaktu pod telefonem - tylko email na ktory nie ma odpowiedzi.
  • ~Marecki / 2021-10-03 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że platforma nie ma nic do zaoferowania w normalnej cenie to nie potrafi przyznać się do błędu. Ten sam pakiet w konkurencyjnej firmie kosztuje 30% mniej, dekodery się zawieszają, co pare dni trzeba podmieniać karty co nie jest proste jeśli dekoder nie jest w dostępnym miejscu. Umowa została wypowiedziana z winy Cyfrowego Polsatu, takowa została przez nich przyjęta, a teraz domagają się kary za rozwiązanie umowy. Nigdy więcej Polsat ani Plusa, nie widziałem jeszcze bardzie oszukańczych firm.
    Zaletyabsolutny brak
    WadyPoziom obsługi klienta
    MiejscowośćRuda Śląska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2283
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1705
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 774
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4819
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116