Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dan72 / 2020-04-13 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Moja opinia jest szczera po roku użytkownia, Zamysł i pomysł jest trafiony! Ale jakoś sprzętu i systemy jak to działa to jakaś żenada do potęgi!!!!!!
    Np. Jak wykupisz pakiet HBO, HBOGO to HBO działa a HBOGO już nie, a oczywiście wszystko jest w pakiecie zakupionym przez klijeta. To jest z wielu problemów które występują ze sprzętem nie wspominając jak on się zawieszą!!!!
    A prędkość internetu jest 40.!!
    Także jeśli ktoś chce skorzystać z takiej opcji Polsatu to jednym słowem NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE.
    CHYBA że jedziesz na depresantach i masz silne nerwy.
    PS. Obsługa klienta hmmm... 2 ja. Bez możliwości poprawki.
    Dziękuję
    ZaletyPomysł tylko!!!!
    WadyMnóstwo wad i jedna zaleta POMYSŁ
    MiejscowośćUk
  • ~Wkurzony / 2020-04-12 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Vod wykupujesz film dzwonisz kilka razy żeby włączyli włączają wieczorem a potem.okazuje się że seans trwa do 18.płacisz za film który ma być dostępny całą dobę a nie możesz wieczorem spokojniej obejrzeć....
    ZaletyBrak
    WadyPłacisz za coś czego nie ma
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Hania / 2020-04-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet, który często muli i nie działa. Tragiczna obsługa w punkcie Tychy przy Grota Roweckiego - dwie panie oglądały sobie TV, trzecia pani wyprosiła jedną osobę, że niby pojedynczo z uwagi na obostrzenia, ale sama nie miała żadnej maseczki ani rękawiczek a pobierała i wydawała dokumenty. Wcześniej przy próbie zerwania umowy konieczny był niby jakiś numer klienta (którego oni oczywiście nie mają) i pobranie z punktu wzoru wypowiedzenia umowy. Na miejscu okazało się, że nic takiego nie jest potrzebne. Następnego dnia dzwonił pan konsultant czemu zerwaliśmy umowę i nagle zaoferował nam podobny pakiet internetu 60 % taniej i TV 40% taniej O.o Czyli przez ostatnie lata oszukiwali nas na kasę, dziwne że wcześniej nie zaproponowali takiej oferty. NIEKOMPETENCJA I OSZUSTWO.
    Zaletybrak
    Wadyniedziałający i mulący internet
    niekompetentna obsługa
    oszukiwanie klientów
    MiejscowośćTychy
  • ~Lukasz / 2020-04-11 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa co ta Tv proponuje, płaci się duże pieniądze a nie ma co obejrzeć...chore programy i stare filmy. Mamy Wielki Tydzień żadnego filmy w tej tematyce tylko Titanic i Shrek...głupota zarządu sami Ubecy w zarządzie. 89% ludzi w Polsce to katolicy a nie uświęcą Świąt. Kase biorą a nic nie dają.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyDurne programy rozrywkowe, stare filmy puszczane po 100razy...
    MiejscowośćTRZYDNIK MAŁY
  • ~zygmunt / 2020-04-07 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 tygodni zgłaszam ten sam problem tzn pojawia sie komunikat że niema tego programu w abonamencie ,a jest w moim abonamencie ,czyli nie korzystam z kilku programow a placic trzeba jak za sprawn
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta
    MiejscowośćTwardogóra
  • ~ja to pisze / 2020-04-06 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2 lat męcze się z dekoderem w telewizorze znikaja programy karta sie zawieza. Od zawsze pretensje ze jest niedopłata, ostatnio nawet straszą mnie że z powodu 1 złotówki odetną mi polsat szok. probowalem dzis ustalic z jakiego tytulu jest niedopata to nie moge sie dodzwonicczas oczekiwania 30 minut. Gdy chcialem kupic lige mistrzow fikcyjnie odrazu sie zglszono szok... polasat mam 25 lat hyba o te lata za długo.
    Zaletyduzo kanałów fakt
    Wadywiesza sie dekoder ,nie moge właczyc telewizora bo wisi dekoder, włacza się interent, internet tez szwankuje braki w dostawie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magda / 2020-04-03 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne usługi nieadekwatne do ceny!!!! Przez cały okres świadczenia usług był problem albo z sygnałem tv albo z prędkością internetu i jak w końcu się zdecydowałam rozwiązać z nimi umowę to na drugi dzień internet tak ograniczył prędkość ze załadowanie strony korzystając tulko z jednego urządzenia w domu trwa około 5min albo wcale się nie laduje ! Dzwoniąc na infolinie Pan poinformował mnie ze przekroczyłam pakiet internetowy dlatego jest ograniczona prędkość (tylko do tej pory korzystałam cały czas tyle samo z internetu i nie było takiego problemu) i dziwne ze stało się tak dopiero jak wypowiedziałam umowę !!!! Żenada!!!! Nigdy nikomu nie polecę takiego dziadostwa i na pewno nie skorzystalabym ponownie. Oszukiwanie klientów i nic więcej !!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Niemiła obsługa przez tel
    Problemy z sygnałem tv
    Dekoder wieszający się
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gienia / 2020-04-02 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zepsuł mi się dekoder. Infolinia stwierdziła że CP ma 30dni na rozpatrzenie wniosku o wymianę dekodera. 30 dni. W dobie epidemii. Nowi, naciagnieci klienci dostają je w 1 do 3 dni. Zrywam umowę. Zapłacę karę, ale pan S....rz nie będzie okradał mnie z pieniędzy.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZbyt dużo.
    MiejscowośćTychy
  • ~Tadeusz / 2020-04-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo dokonanej przeze mnie wpłaty 25.03.20 za abonament ( termin 29.03.20 ) wpłata nie została zaksięgowana ( ktoś zaniedbał , a winnych nie ma ) Mimo to dostaję SMS-y upominające o braku opłaty . Wysłałem potwierdzenie PDF z serwera bankowego że pieniądze wyszły na kontakt@cyfrowypolsat.pl i nic .Dalej są SMS-y . Jestem długoletnim klientem w moim banku i poprosiłem o sprawdzenie ( banki mają swoje sposoby ) czy pieniądze doszły do MBANK F4 w Łodzi. Okazuje się że doszły . W Polsacie ktoś nie naniósł do serwera a mnie straszy się windykacją . Ja rozumiem , jest pandemia ale o objawach braku rozumu jeszcze nie mówili .Polsat zamiast szukać u siebie wzywa mnie do ponownej wpłaty bo tak będzie prościej .Do cholery dla kogo ? Suma niewielka 60 zł. ale sam fakt godny napiętnowania . Ciekaw jestem czy to teraz powszechna praktyka czy jednostkowe zaniedbanie . Piszcie . Może trzeba sprawę dać do UOKiK-u jeśli to się powtarza .
    Piszcie , zobaczymy .
    ZaletyZadnych
    WadySame
    MiejscowośćChojnów
  • ~air87 / 2020-04-01 15:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Pomijam telewizje bo to ma każdy mniej więcej to samo żależy co sobie dokupimy w pakietach ale INTERNET TO KOSZMAR. To jest trzeci świat. Mieszkam w Krakowie na szóstym piętrze nieprzysłonięty niczym. WIDZĘ nadajnik przez okno i uwaga - prędkości internetu to od 0.2 do 0.6!!!!! To jest kpina. Kiedy napisałem w tej sprawię dowiedziałem się że jest to w regulaminie i mogą w każej chwili zdecydowac się na zrównoważoną dystrybucję danych a więc po prostu obcięcie w razie obciążenia. Sytuacja trwa 4 dzień. jest kwarantanna i jak mam niby pracować z domu? Z takim netem? Juz nie raz mi zaszli za skóre ale tym razem to jest przegięcie - jak ja żałuje tej umowy - nigdy więcej polszmat NIGDY!!! Odradzam kazdemu! Trzymajcie się z daleka od internetu polsatu
    Zaletyinternet bez żadnych zalet
    Wadykatastrofalna prędkość neta. Są na poziomie lat 90tych kiedy to wszystko jeszcze raczkowało w polsce. Ale oczywiście rachunki płacić na czas bo komornikiem straszą. A co w zamian? W zamian prędkość na poziomie 0.2Mb/s
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Kikers / 2020-03-31 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet jest koszmarny czekam tylko jak się umowa skończy i koncze z tym. czasami prędkość nie przekracza 0.1 Mbps za 70zl miesięcznie mam nadzieje ze to gowno splajtuje
    ZaletyŻadnej
    WadySame
    MiejscowośćLesznowola
  • ~remka80 / 2020-03-31 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    konsultant Pan Piotr ktory odebral tel. dnia 31 Marca bardzo niemily niepomocny wrecz chamski
  • ~Łukasz / 2020-03-30 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada my płacimy A za to oglondamy same powturki
    MiejscowośćGOWOROWO
  • ~Paweł / 2020-03-30 09:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Dekodery cyfrowego Polsatu to straszne gówno, ciągle się wieszają. Bral możliwości nawet dokupienia dekodery z nagrywarką do multi room. Zniechęcające
    WadyDekodery niczego warte
    MiejscowośćKędzierzyn
  • ~CyfrowyPolsatToDNO / 2020-03-29 23:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Cyfrowy Polsat to najgorszy dostawca internetu z jakim przyszło mi "współpracować" (Ciągły problem z internetem, brak kompetentnych osób w punkcie obsługi klienta, złodzieje i oszuści). Ich usługi to jedno wielkie dno przez duże D, czekam na koniec umowy i nie mam zamiaru dalszego korzystania z ich usług
    ZaletyNie ma żadnych zalet :)
    WadyWszystko, zaczynając od słabego zasięgu kończąc na oszustwach :)
  • ~Jan / 2020-03-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowe gowno. Internet bardzo wolny praktycznie nieda sie grac w gry. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie stabilny. Fatalny
  • ~Ewa / 2020-03-24 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni reklamuję internet z cyfrowego Polsatu. Zawsze miałam słaby zasięg, ale wcześniej mi to aż tak nie przeszkadzało ponieważ z internetu w domu korzystałam bardzo mało. Teraz w dobie sytuacji jaka spotyka całą Polskę chcę siedzieć w domu i pracować zdalnie ...... to nie mogę!!!!
    Totalna porażka, odsyłają mnie od annasza do kajfasza :(Raz twierdzą, że to moja wina iż nie mam dobrego zasięgu ponieważ mieszkam na parterze,innym razem znów, że dekoder jest za daleko (jest 2 metry od okna), itp.
    Na infolinii uzyskałam informację, że mam za słaby dekoder i powinnam go wymienić i tu już zaczynają się schody bo tak mnie olewają i nie chcą zmienić, że totalna masakra.
    Szczyt mojej złości osiągnęłam gdy zadzwoniłam na biuro obsługi (reklamacje) i uzyskałam informację, że z ich strony jest wszystko OK, że dostarczają mi internet taki jak powinien być i sprawa zakończona.
    Mój internet jest na poziomie prędkość pobierania 0,67 a wysyłania od 0,78 do 1,4 Mb/s.
    Chciałam rozwiązać umowę i oczywiście za rozwiąznie jest kara.
    NIE POLECAM I PROSZĘ TRZYMAĆ SIĘ ZDALA OD CYFROWEGO POLSATU!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2020-03-23 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Cyfrowym Polsatem mam najgorsze doświadczenia jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić. Począwszy od konsultantów w auytoryzowanych salonach sprzedaży, którzy wprowadzają klienta w błąd i z całkowitym przekonaniem sprzedają i namawiają do ofert, które nie mają prawa działać. Następnie obsługa klienta na infolinii - kompletna ignorancja, lekceważenie uwag i próśb klienta. Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z usług cyfrowego polsatu - są to oszuści, nastawieni jedynie na zysk, a nie na zadowolenie klienta.
    Zaletynie ma absolutnie żadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Heniad / 2020-03-22 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Program beznadziejny. Cały czas lecą powtórki. Filmy tak często są powtarzane że nie można tego oglądać. W czasie deszczu telewizja wcale nie odbiera.
    WadyNuda
    MiejscowośćSianów
  • ~Maciej / 2020-03-21 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści naciągacze i olewacze, nic z nikim nie załatwisz masz płacić i to się dla nich liczy, miałem kompletny brak sygnału przez pół roku wydałem majątek na telefony do nich a kiedy przestałem płacić to naliczyli mi karę nie słuchali moich argumentów nie polecam nikomu jeśli nie chcesz mieć problemów dno totalne
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926