Po wymianie w salonie dekodera na nowy, podczas jego instalacji zawiesił się na aktualizacji, więc skorzystałam z pomocy technicznej na infolinii, Pan niesamowicie nie uprzejmy, arogancji, prawie na mnie nakrzyczał, że zmieniłam kanał... czasem mi się wydaję, że oni tam pracują za karę...
WadyBardzo nieuprzejma obsługa na infolniii
MiejscowośćŻory
~Skiba / 2020-06-15 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowaliśmy z ich usług. Wszystko zostało oddane w terminie. Po czym przychodzi do zapłaty kara za zwłokę. Dzwonimy na infolinie dowiedzieć się o co chodzi , a tam odbiera typ z arogancki i beszczelnym tonem typowy cham. Nie wiem z kogo oni tam zatrudniają. Więc jedziemy do punktu usług Polsatu gdzie składamy reklamacje. Ciekawa jestem co wymyślą.
ZaletyBrak
WadyObsługa na infolini totalna porażka. W dzisiejszych czasach nie potrafią przyciągnąć klienta. Nie rokuje im to dobrze.
MiejscowośćRuda Śląska
~walić polsat / 2020-06-15 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Gówno i tyle, sam się internet wyłącza, gdy miałem wideo konferencję wyłączył się sam internet. Beznadzieja i tyle najgorsze gówno jakie jest
Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~jan_hydro / 2020-06-14 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem canal+ sport oraz eleven sport,kilka m-cy mogłem oglądać to co było w ofercie.Po kilku m-cach mecze przesunięte na inne kanały których niema.Dziadostwo.
ZaletyBrak
MiejscowośćKamień pomorski
~Wojtek / 2020-06-13 20:03
Ocena: 3.67 / 5
Każdykto podpisał umowę na pakiet elastyczny powinien sprawdzić na icok czy polsat nie anulował jego rezygnacji z wyższego pakietu. Ja podpisałem umowę w grudniu i w styczniu aby nie zapomnieć ustawiłem dezaktywację pakietu wyższego oraz aktywację niższego.Wszystko miało się odbyć 16 maja. Teraz okazało się, że zmiana się nie dokonała a ja na icok mam do zapłaty wyższy rachunek.Historia zmian jest oczywiście niedostępna. Oszustwo i tyle. Kwota niewielka, ale mnożąc ją przez kilka tysięcy takich naciągniętych to już jest coś.
WadyTrzeba uważać aby nie zostać oszukanym.
~Pawlo / 2020-06-10 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga smieszna dzwoniac na infolinie , pani zweryfikowala mnie poprzez numer PESEL. Uznała że mam damski głos I nie jestem właścicielem pomimo że podałem jej wszystkie moje dane potrzebne do weryfikacji.moglem zapytać o jej dane zeby złożyć skargę. Śmieszne myślę że jakbym brał umowę nie miałaby takiego problemu
WadyFatalna obsługa telefoniczną
MiejscowośćGniewkowo
~mariusz / 2020-06-09 21:37
Ocena: 5.00 / 5
Do tego czasu wiele się zmieniło. Mają super oferty. Mam tv i mobilny internet. Wszystko śmiga jak szalony
MiejscowośćStryków, Łódź
~Xxxilxxx / 2020-06-08 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Oczekiwałam pomocy z nieudanym przelewem. Przekrzykuje zamiast wytłumaczyć.
WadyZero jakiejkolwiek pomocy. Pracuje jak za karę. Twierdzi że to nie jest w jej obowiązkach żeby pomóc mi zaplacic za TV.
MiejscowośćŁuków
~ziuta / 2020-06-08 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Beznadziejny sprzęt, dekoder wymieniany po otrzymaniu gdyż przyszedł niesprawny, a wymieniony też nie działał, arogancja osób na infolinii, brak pomocy z ich strony, a po odstąpieniu od umowy gehenna z udowodnieniem, że sprzęt został do nich odesłany.
Za to noty obciążeniowe wystawiane w pierwszym dniu po upływie terminu zwrotu sprzętu (chociaż sprzęt mieli u siebie od tygodnia).
Potrafią tylko nękać wysyłanymi wezwaniami do zapłaty, a reklamacja złożona co do faktu zwrócenia sprzętu - czas na rozpatrzenie 30 dni i możesz tylko grzecznie czekać, a listy wysyłają do Ciebie co kilka dni.
Mija drugi miesiąc od odstąpienia od umowy, a pieniędzy nadal nie zwrócili.
Na druku odstąpienia od umowy podaje się numer konta do zwrotu, ale i tak po uwzględnieniu mojej reklamacji mam żądanie ponownego podania numeru konta.
Jak widać - jak obciążać klienta - to Cyfrowy Polsat potrafi działać sprawnie, a na magazynie, czy w jednostce zajmującej się zwrotem pieniędzy - burdel na kółkach.
Nigdy już nie pokuszę się chociażby pomyśleć o ofercie z Cyfrowego Polsatu, nawet jak będą za 1 zł.
Zaletybrak
WadyWszystko co najgorsze
~Baba / 2020-06-07 22:13
Ocena: 1.67 / 5
Moja opinia o Cyfrowym Polsacie jest niestety niezmiennie jak najgorsza.Jeśli nie chcesz mieć zszarpanych nerwów nie zawieraj umowy z tą mega nieuczciwą firmą. Nieustanne awarie w dostawie sygnału do telewizora, są codziennościa.
Naprawdę szlag człowieka moze trafić.Na przykład dzisiaj. Chciałam oglądac film na TVP2.Zamiast filmu mam na ekranie informację- brak sygnału sprawdź instalację antenową.Żeby było ciekawiej inne kanały działają,tylko nie wspomniana TVP2. I co o tym sądzić?
Tak zwana pomoc techniczna przez telefon,to osoby nie posiadajace żadnych fachowych kwalifikacji.Rada jakiej udzielą to wejdź na dach i sprawdź antenę. Czysta kpina.W takim razie przy niesprawnej antenie działają inne programy.
Zaprawdę powiadam wam omijajcie wielkim łukiem t.z salony Cyfrowego Polsatu,jeśli chcecie mieć komfort oglądania na swoim telewizorze dobrych filmów i różnych fajnych programów.
Pamiętajcie żadnych umów na usługi CYFROWEGO POLSATU!!!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćŁódź
~Konrad / 2020-06-06 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Słabo dajcie na litość boską chociaż na weeekend stare filmy... Słabo.....
ZaletyBrak
WadyBrak dobrych filmów................
MiejscowośćOsiek
~Andrzej. / 2020-06-03 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie idźcie tą drogą! Wielokrotne reklamacje popierane zdjęciami zawsze są odrzucane bo "po ich stronie nadawanie jest prawidłowe". U mnie notoryczne przerwy w odbiorze. Zdecydowanie popieram wszystkie negatywne oceny cyfrowego polsatu!.
ZaletyWolne żarty.
WadyNieuczciwość obsługi.
MiejscowośćŁódź
~Piotr / 2020-05-31 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gowno jakie miałem bez przerwy problemy z dekoderem nie polecam dno i gówno
ZaletyŻadne
WadyChyba by nie zliczył
MiejscowośćKrasnystaw
~Dawid / 2020-05-29 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Poziom kultury Panów i Pań z infolini jest rowny zero. Arogancja i brak szacunku dla czlowieka. Przy podpisywaniu umowy za to sa przemili. Są bardzo nieuczciwi Obiecalem sobie ze chociaz mialbym gdzie indziej placic wiecej albo nawet w ogole telewizji nie miec to z nimi umowy i tak na pewno nie przedluze. Namawiam Was do tego samego.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćNysa
~Wkur..... Klientka / 2020-05-29 16:09
Ocena: 1.00 / 5
No wiec bez agresywnego jezyka to bd wyglądać tak.
Wy (j.... Zl....) jestescie zlamanymi c.... Oszukujecie ludzi. Od 3 dni chcialabym dokupic dodatkowy transfer internetu bo mam zwolniony... Ale mam 259 kb przez k....... 3 dni. Wiec jak to jest k..... Mozliwe? Do tego od 5 dni mam tez inny trasnfer 19 mb... I on tez ma 19 mg piec dni... Zalosne
ZaletyBrak zero nic nulll
WadyWszystkie!!!!!!! Usunac polsat
MiejscowośćŻegocina
~Wojtek / 2020-05-28 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Mam pytanie Przez ponad dwa miesiące każą mi placić za eleven sport i premims polsat sporta a tam same powtórki a korekty finasowej nie chcą uwzględnić Czy macie też te problemy i jak sobie z nimi poradzić Jak nie placić
MiejscowośćWroclaw
~Nika / 2020-05-28 08:00
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze i oszuści. Internet i telewizja praktycznie wogóle nie działa. Nie da się oglądać. Na infolinii arogancka obsługa. Wciskają, że wina leży po mojej stronie i nic z tym nie robią. Programy nieciekawe, same reklamy i powtórki. W sumie to można by ich pociągnąć za niewywiązywanie się z umowy i żądać zwrotu kasy. Jeszcze parę miesięcy i zrywam umowę. DNO!!! Wstyd panie Solorz!
ZaletyDobry dowcip
WadySame wady
MiejscowośćKraków
~ggg / 2020-05-26 00:06
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Internet działał dobrze przez jakiś czas, potem zaczeły się problemy, ale Polsat umywa ręce- masz umowę, płać. NIC z tym do końca umowy nie zrobili i musieliśmy kupic równolegle drugą usługę u innego operatora. Usłyszałam, że nie gwarantują jakości w umowie. Telewizja- dramat- działa jak deszcz nie pada. Reklamowaliśmy, przyjechał ktos od nich- ten sam, który nam tą antenę montował, kazał zmienić cos na dachu i sobie ponownie zapłacić. I było dalej to samo. Za montaz skasowali prawie 1400 złotych- ponoc talerz, kable, dojazdy tyle miały kosztować, w dodatku dekoder, który ten w/w pan nam zamontował od początku nie działał prawidłowo, juz przy nim, co nie zrobiło na nim wrażenia i musiałam go jechac sama wymieniać. Nie wiem, czy takie są stawki, ale były to wyrzucone w błoto pieniądze. Zerwałam w końcu umowę, zaczęli dzwonić, namawiać. Pan z infolinii jak w końcu grzecznie mu oswiadczyłam, że nie ma szans...rzucił mi słuchawką. NIGDY więcej Polsatu. Nigdy. Czuję się po prostu oszukana.
Wadybubel
MiejscowośćKraków
~Henryka / 2020-05-22 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Program beznadziejny.Nawet nie ma co oglądać cały czas tylko powtórki. Na dzień dziecka nie ma żadnego filmu. W dni deszczowe nie można oglądać bo pokazuje się czarny ekran.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyNic pozytywnego
MiejscowośćSianów
~Kasia / 2020-05-17 21:34
Ocena: 2.33 / 5
Jesteście totalną manipulacją. Wyeliwminowaliście z listy odbiorców - pokolenia, ktore są 60 plus. Jesteście oszustami swoich rodziców. Będę każdego namawiać, żeby z Was zrezygnował. Jesteście zacofani. Panie Solorz! Niech Pan się wstydzi. Kasa za wszelką cenę. Dno.