MiejscowośćJabłonów
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 57 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2023-08-19 21:12
Dziadostwo, odkąd wprowadzili połączenie sieciowe w usłudze multiroom co chwilę trzeba latać do dekodera głownego i aktualizować połączenie sieciowe. Z całego serca, nie polecam! -
-
~Krzysztof / 2025-02-04 06:52
Totalne dno brak kompetencji wśród obsługi przerzucania kanałów na inne częstotliwości kompletny brak możliwości kontaktu z działem reklamacji poza e-mailami. Bareja wiecznie żywy „nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi.” MiejscowośćZielona Góra -
~Krzysztof Kloc /ryukon1975 / 2013-10-30 20:00
Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałem. Zepsuł mi się dekoder w czasie gwarancji, odmówiono mi naprawy sprawa skończyła się w sądzie bo pomimo braku sprzętu wymagali dalej wnoszenia abonamentu. Tragedia nigdy więcej żadnej współpracy z Polsatem. Dodam ze sprawę do sądu skierował Polsat poprzez windyfikatora. Polska państwem prawa ? ZaletybrakWadydrogo, źle , nieuczciwiemiałem prawie 4 lata -
~krzysztofsz1 / 2023-01-14 16:47
Kontakt i porady u konsultantów na fatalnym poziomie. Lepiej nie dzwonić. MiejscowośćCzudec -
~Ks / 2021-09-20 23:16
Dno totalne, dekoder się wiesza, piloty nie działają. A pani w punkcie obsługi ma wyjeb...nie na klienta! MiejscowośćKamień -
~Ktos / 2021-09-09 09:35
Nie jestem użytkownikiem Polsatu . Ściągnęłam sobie aplikacje Polsat Box go do oglądania ominietych seriali ( jak było w ipla ). Założyłam konto ,zalogowałam się ,wykupiłam pakiet i co ? Brak dostępu! Znowu trzeba zapłacić żeby coś obejrzeć … Dzwoniłam ,to nie mila konsultantka ,która powiedziała ze ktos się odezwie z niedalekim czasie .. pisałam e-maile i tez bez odzewu . I Ile czasu trzeba czekać ? ktoz to wie . Pobrać pieniądze to szybko ale żeby coś z ich strony to porażka . Nie polecam !!! ZaletyBrak !WadyZbyt wieleMiejscowośćOlsztyn -
~Ktoś / 2023-02-21 18:44
Zakupiłam internet i telewizję. Na początku wszytko dobrze , wyjątkiem słabego zasięgu przy gorszej pogodzie. Problemy zaczęły się przy przedłużeniu umowy. Dogadałam się że nie chce rezygnować wcześniej z umowy bo grozi to karą, tylko po wygaśnięciu. Złożyłam odpowiednie dokumenty,które były oglądane przez pracownika i potwierdzone,że wszystko jest dobrze. Aż tu nagle zaczęły przychodzić pisma, że mam zapłacić karę bo zrezygnowałam wcześniej..pisma widziało conajmniej dwóch pracowników i powiedziało że dobrze. Odwołałam się i kary nie płaciłam bo wyszło na moje. Z końcem tej umowy nie przedłużam już.. szkoda nerwów. Każdy mowi cos innego i weź tu człowieku badz mądry.. ZaletyBrakWadySłaby zasięg internetu, obsługa wprowadza w błąd potem żąda kar , niekompetentni pracownicyMiejscowośćSosnowiec -
~kuba / 2016-06-16 17:27
takiego ciśnienia na kasę to jeszcze nie widziałem. Wadybrak zalet -
-
~Kuba / 2020-10-14 16:59
Daje po jednej gwiazdce bo nie można dać zera. Dekoder OTT to jakaś masakra połączenie po wifi na jednym programie jest a na innych nie ma, resetowanie co 10 minut koszmar, ale serwis nie widzi problemu wszystko sprawne. ZaletyBrakWadyWiesza się notorycznie.
Nie aktualizuje się.
Moduł wifi nie nadający się do użytku.MiejscowośćWarszawa -
~Kuba / 2020-10-16 22:44
Internet często przestaje działać. Router dopiero po zrestartowaniu łapie zasięg. Śmieszna wręcz prędkość internetu. Żałosna obsługa klienta. Dekodery tracą sygnał. Trzeba przekładać kartę z jednego dekodera do drugiego bo są co chwilę blokowane. Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w bagno ostrzegam i nie pozdrawiam. ZaletyBrak jakichkolwiek zalet -
~Kuba / 2022-09-22 21:00
Złodzieje nawet meczu nie można jak normalny człowiek obejrzeć nie polecam za Chiny SCHROTT największy. A Jak mecz leci to wszystkie programy na których mecze lecom są zablokowane. A jak się nawet w pakiecie TVP1 ma to nie można obejrzeć bo za każdym razem gnoje blokujom! -
~Kuba 2203 / 2021-07-10 06:14
Tragedia!!! Obsługa klienta chamska, nie uprzejma . Jestem klientem od początku ,ale kogo oni tam zatrudniają, to przechodzi ludzkie pojęcie, to ostatnia moja umowa z nimi, nikt nie będzie mnie traktował jak śmiecia. ZaletyBrakWadyObsługa klienta do zwolnienia z pracy.MiejscowośćNidzica -
~Kwiatek / 2018-10-04 19:59
Gdybym miała jeszcze raz wybierać - Cyfrowy Polsat a nie mieć telewizji w ogóle, sprzedałabym telewizor. To, co przeszłam z tą firmą można byłoby opisać w książce. Problemy zaczęły się miesiąc po podpisaniu umowy. Nie wszystkie kanały z pakietu były dostępne. Wielokrotne dzwonienie na infolinię nie dawało absolutnie żadnych rezultatów. Co chwila znikał sygnał a przed ważniejszymi wydarzeniami sportowymi (skoki narciarskie, mecze piłkarskie) zasięg był całkowicie tracony na kilka godzin, pomimo tego, że wykupowaliśmy kanały kodowane, za które dodatkowo płaciliśmy. Tłumaczenia Cyfrowego? Nie umieli powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. W efekcie płaciliśmy a nie mogliśmy używać. Skuteczne rozwiązywanie umowy trwało w Cyfrowym ponad pół roku. Niekompetentni pracownicy na infolinii i przemądrzali pracownicy w punktach. Nie dochodziło do nich, że chcemy zerwać umowę, chociaż mówiłam prostym, nieskomplikowanym językiem. Kiedy dzwoniłam, za każdym razem odbierał ktoś inny i za każdym razem słyszałam coś innego - same sprzeczne informacje. Nie bójcie się reklamować! Dzięki temu zostały mi zwrócone duże pieniądze, które chcieli uzyskać jako karę umowną za zrywanie umowy. Cyfrowy odradzam każdemu. Nawet zwrot pieniędzy u nich trwał dwa miesiące. Wady- niekompetentni pracownicy
- utrudnianie w rozwiązywaniu umowy
- niezgodność oferty z tym, co dostaje klient
- brak kompetentnego wsparcia technicznego
- ignorancja ze strony pracowników
- niemiła obsługa na infoliniiMiejscowośćWarszawa -
~Laki / 2023-05-02 19:15
transmisja Pucharu Polski - TRAGEDIA brak relacji z wreczenia pucharu Polski -
~Lech / 2023-09-17 15:06
Zostałem oszukany po przedłużeniu umowy. Po jej zakończeniu rezygnuję. ZaletyBrakWadyWszystko co można sobie wyobrazićMiejscowośćStarokrzepice -
~lechgro / 2020-02-01 18:00
najgorsza telewizja w Polsce (mam ją od 15 lat)Ale od 2-3 lat to kpina,chamowata infolinia naciąganie abonenta przez telefony,Konsultanci twierdzą że to co oni mówią jest ważniejsze od umowy,Naciągacze!!! Rezygnuj jeśli możesz.To cwani oszuści MiejscowośćBytom -
-
~Lechu / 2016-06-16 17:03
Dno i Pazerność tylko kasa się liczy w Cyfrowym jak i PLUSIE bo to to samo ZaletybrakWadyzero szanowania klienta / dodatkowe oplaty np na EURO
Zauwazyli ze Polacy ogladają EURO na niemieckich sport canalach to im poblokowali
DNO !! -
~leszek / 2016-06-13 21:09
polsat to najwięksi oszuści, brałem abonament, bo obiecywali najnowsze wydarzenia sportowe i co za dostęp do meczy ruro mam dodatkowo zapłacić (niedoczekanie wasze złodzieje) za walki KSW płacić, za to,że jestem ich klientem już od 5 lat, na polsat sport mam wszystkie powtórki walk bokserskich, tak jak obiecywali same nowe wydarzenia sportowe, czekam tylko na nowość, walkę Rockiego. Polsat robi idiotów z ludzi, można by się zastanowić nad jakimś zbiorowym pozwem, niech oddają pieniądze za abonament ci kłamcy. Mam nadzieję, że przez swoje głupie ruchy marketingowe stracą choćby połowę abonentów. Od teraz polsat to synonim łgaż i krętacz ZaletybrakWadybrak ludzi, znających się na marketingu -
~Leszek / 2019-02-05 05:12
Placówka w Choszcznie cyfrowego Polsatu to oszust mówią co innego a co innego dają na umowie, a potem się wypierają nie polecam MiejscowośćChoszczno -
~leszek / 2020-07-14 20:35
jeszcze niedawno kanał informacyjny był zrównoważony,niestety od pewnego czasu coraz bardziej
upodabnia się do tvp info.Zastanawiam się co jest powodem tak ostrego skrętu.Oby nie skończyło się to ostrym upadkiem .Coraz częściej słyszę podobne opinie .Byliście stacją dostarczającą interesujących i zarazem bezstronnych wywiadów niestety to już historia ,a szkoda .WadyWyraźna stronniczość dziennikarska
strona 57 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »