Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-06-28 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    DEekoder blokuje się zawsze w najważniejszym momencie i nie chce się odblokować! Przy zgłoszeniu problemu dostaliśmy odpoeiedż żeby sobie go zresetować... tak jakbyśmy nie prbowali już resetować, odłączać, czyścić itp... przecież to nie ich problem, grunt że kasa sie zgadza...
    MiejscowośćMorawica
  • ~Ewa / 2020-06-27 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka infolinia totalne gbury kilka kropel deszczu sygnał brak lekki podmuch wiatru brak sygnalu
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Lucyna / 2020-06-27 00:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalnie i byle jak internet nie może obsłużyć nawet jednego filmu dzienne
    ZaletyBrak zalet
    WadySłabo bardzo slabo
    MiejscowośćWladyslawowo
  • ~Damian / 2020-06-25 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Proponują przedłużenie umowy przez telefon, przedstawiają jakąś ofertę, ale kiedy przychodzi do płacenia to nagle szok i niedowierzanie bo płaci się więcej i oczywiście nie ma tego co proponowali. Zgraja oszustów i naciągaczy. Oczywiście dzwonienie i składanie reklamacji ni ma żadnego sensu, bo to oni mają rację i się ich nie przeskoczy.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyCena, jakość obsługi, oszustwo
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Niezadowolony klient / 2020-06-22 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Upadająca firma zarówno cyfrowy polsat jak i sieć plus, niestety nie jest reprezentowana przez kompetentnych i miłych konsultantów, niestety chamskie podejście i mówienie klientowi, że się nic nie da i nic nie musi konsultant robić dla klienta. Chamów nie brakuje. Nikomu nie polecam korzystania z usług obu firm. Usługi są kiepski tak jak obsługa, ciągle brak zasięgu i problemy z płatnościami. Opłacam coś przed czasem po czym dowiaduje się, że jednak nie opłaciłem na czas i zostały doliczone odsetki.
    WadyChamskie podejście do klienta
    MiejscowośćWarszawa, Mińsk Mazowiecki, Siedlce
  • ~Fabian / 2020-06-21 17:54
    Ocena: 1.33 / 5
    nigdy nie tracę czasu na pisanie opini ale ta firma tyle razy podniosla mi ciśnienie że postanowiłem poświęcić chwilę może to akurat da do myślenia jakiejś osobie która zastanawia się nad ich ofertami serdecznie nie polecam
    Zaletyciężko o jakąś zaletę
    Wadyprzekładanie karty co chwile
    gubienie zasięgu
    bezpodstawne blokowanie dekodera którego jakiś czas się nie uzywalo A za który cały czas płaciłem itd
    MiejscowośćStalowa wola
  • ~Artur / 2020-06-16 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobry wieczór, chciałem pochwalić dekodery polsatowskie za ciągle przekładanie karty w multiroomie nie mogę się doczekać wieczornego ganiania po domu i przekładanie karty w dekoderach, jak ci nie wstyd Solorz w handlowaniu takim badziewiem, jutro to wywalam na śmietnik, nigdy więcej takiego szmelcu wielki pan biznesmen od siedmiu boleści, dobranoc.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Madame / 2020-06-16 08:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po wymianie w salonie dekodera na nowy, podczas jego instalacji zawiesił się na aktualizacji, więc skorzystałam z pomocy technicznej na infolinii, Pan niesamowicie nie uprzejmy, arogancji, prawie na mnie nakrzyczał, że zmieniłam kanał... czasem mi się wydaję, że oni tam pracują za karę...
    WadyBardzo nieuprzejma obsługa na infolniii
    MiejscowośćŻory
  • ~Skiba / 2020-06-15 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowaliśmy z ich usług. Wszystko zostało oddane w terminie. Po czym przychodzi do zapłaty kara za zwłokę. Dzwonimy na infolinie dowiedzieć się o co chodzi , a tam odbiera typ z arogancki i beszczelnym tonem typowy cham. Nie wiem z kogo oni tam zatrudniają. Więc jedziemy do punktu usług Polsatu gdzie składamy reklamacje. Ciekawa jestem co wymyślą.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolini totalna porażka. W dzisiejszych czasach nie potrafią przyciągnąć klienta. Nie rokuje im to dobrze.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~walić polsat / 2020-06-15 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno i tyle, sam się internet wyłącza, gdy miałem wideo konferencję wyłączył się sam internet. Beznadzieja i tyle najgorsze gówno jakie jest
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćRzeszów
  • ~jan_hydro / 2020-06-14 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem canal+ sport oraz eleven sport,kilka m-cy mogłem oglądać to co było w ofercie.Po kilku m-cach mecze przesunięte na inne kanały których niema.Dziadostwo.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKamień pomorski
  • ~Wojtek / 2020-06-13 20:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Każdykto podpisał umowę na pakiet elastyczny powinien sprawdzić na icok czy polsat nie anulował jego rezygnacji z wyższego pakietu. Ja podpisałem umowę w grudniu i w styczniu aby nie zapomnieć ustawiłem dezaktywację pakietu wyższego oraz aktywację niższego.Wszystko miało się odbyć 16 maja. Teraz okazało się, że zmiana się nie dokonała a ja na icok mam do zapłaty wyższy rachunek.Historia zmian jest oczywiście niedostępna. Oszustwo i tyle. Kwota niewielka, ale mnożąc ją przez kilka tysięcy takich naciągniętych to już jest coś.
    WadyTrzeba uważać aby nie zostać oszukanym.
  • ~Pawlo / 2020-06-10 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga smieszna dzwoniac na infolinie , pani zweryfikowala mnie poprzez numer PESEL. Uznała że mam damski głos I nie jestem właścicielem pomimo że podałem jej wszystkie moje dane potrzebne do weryfikacji.moglem zapytać o jej dane zeby złożyć skargę. Śmieszne myślę że jakbym brał umowę nie miałaby takiego problemu
    WadyFatalna obsługa telefoniczną
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~mariusz / 2020-06-09 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Do tego czasu wiele się zmieniło. Mają super oferty. Mam tv i mobilny internet. Wszystko śmiga jak szalony
    MiejscowośćStryków, Łódź
  • ~Xxxilxxx / 2020-06-08 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwałam pomocy z nieudanym przelewem. Przekrzykuje zamiast wytłumaczyć.
    WadyZero jakiejkolwiek pomocy. Pracuje jak za karę. Twierdzi że to nie jest w jej obowiązkach żeby pomóc mi zaplacic za TV.
    MiejscowośćŁuków
  • ~ziuta / 2020-06-08 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Beznadziejny sprzęt, dekoder wymieniany po otrzymaniu gdyż przyszedł niesprawny, a wymieniony też nie działał, arogancja osób na infolinii, brak pomocy z ich strony, a po odstąpieniu od umowy gehenna z udowodnieniem, że sprzęt został do nich odesłany.
    Za to noty obciążeniowe wystawiane w pierwszym dniu po upływie terminu zwrotu sprzętu (chociaż sprzęt mieli u siebie od tygodnia).
    Potrafią tylko nękać wysyłanymi wezwaniami do zapłaty, a reklamacja złożona co do faktu zwrócenia sprzętu - czas na rozpatrzenie 30 dni i możesz tylko grzecznie czekać, a listy wysyłają do Ciebie co kilka dni.
    Mija drugi miesiąc od odstąpienia od umowy, a pieniędzy nadal nie zwrócili.
    Na druku odstąpienia od umowy podaje się numer konta do zwrotu, ale i tak po uwzględnieniu mojej reklamacji mam żądanie ponownego podania numeru konta.
    Jak widać - jak obciążać klienta - to Cyfrowy Polsat potrafi działać sprawnie, a na magazynie, czy w jednostce zajmującej się zwrotem pieniędzy - burdel na kółkach.

    Nigdy już nie pokuszę się chociażby pomyśleć o ofercie z Cyfrowego Polsatu, nawet jak będą za 1 zł.
    Zaletybrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Baba / 2020-06-07 22:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja opinia o Cyfrowym Polsacie jest niestety niezmiennie jak najgorsza.Jeśli nie chcesz mieć zszarpanych nerwów nie zawieraj umowy z tą mega nieuczciwą firmą. Nieustanne awarie w dostawie sygnału do telewizora, są codziennościa.
    Naprawdę szlag człowieka moze trafić.Na przykład dzisiaj. Chciałam oglądac film na TVP2.Zamiast filmu mam na ekranie informację- brak sygnału sprawdź instalację antenową.Żeby było ciekawiej inne kanały działają,tylko nie wspomniana TVP2. I co o tym sądzić?
    Tak zwana pomoc techniczna przez telefon,to osoby nie posiadajace żadnych fachowych kwalifikacji.Rada jakiej udzielą to wejdź na dach i sprawdź antenę. Czysta kpina.W takim razie przy niesprawnej antenie działają inne programy.
    Zaprawdę powiadam wam omijajcie wielkim łukiem t.z salony Cyfrowego Polsatu,jeśli chcecie mieć komfort oglądania na swoim telewizorze dobrych filmów i różnych fajnych programów.
    Pamiętajcie żadnych umów na usługi CYFROWEGO POLSATU!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćŁódź
  • ~Konrad / 2020-06-06 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo dajcie na litość boską chociaż na weeekend stare filmy... Słabo.....
    ZaletyBrak
    WadyBrak dobrych filmów................
    MiejscowośćOsiek
  • ~Andrzej. / 2020-06-03 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie idźcie tą drogą! Wielokrotne reklamacje popierane zdjęciami zawsze są odrzucane bo "po ich stronie nadawanie jest prawidłowe". U mnie notoryczne przerwy w odbiorze. Zdecydowanie popieram wszystkie negatywne oceny cyfrowego polsatu!.
    ZaletyWolne żarty.
    WadyNieuczciwość obsługi.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Piotr / 2020-05-31 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gowno jakie miałem bez przerwy problemy z dekoderem nie polecam dno i gówno
    ZaletyŻadne
    WadyChyba by nie zliczył
    MiejscowośćKrasnystaw
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963