Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1715 opinii

1.48 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2023-05-12 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Same powtórki,oferta peogramowa do bani rozmowa z konsultantwm to rozmowa .... z butem on swoje ja swoje czyli zero kontaktu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2023-05-27 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam trzy dekodery i co jakiś czas trzeba wsadzić kartę z dekodera głównego, nie zajmuje to jednak chwile tylko dobrych kilka jak nie kilkanaście minut.Dekoder trzeba resetować dobrych kilka razy zanim zacznie działać.Tragedia jak tylko skończy się umowa rezygnuje z tego dziadostwa
    ZaletyBrak
    WadyTragiczne dekodery
  • ~Klient 69 / 2023-08-20 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady umowa jest do 21 a 20 wyłączają wszystkie kanały bardzo ciężko jest od tego dziadostwo się uwolnić drugi raz już tego błędu nie popełnienie. Zanim ktoś podpisze z oszustami umowę niech się dobrze zastanowi
    ZaletyBrak
    WadyCała gama chamstwa
    MiejscowośćBiała Piska
  • ~Klientka / 2023-07-11 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam...byłam klientką 15 lat..teraz nie mogę się uwolnic...od kilku miesięcy próbuję rozwiązać umowę z internetem...teoretycznie jest rozwiązana, takie otrzymałam potwierdzenie...otrzymsłam info że jsk zapłacę za zerwanie umowy, niewiele 113 zł. to rozmowa zostanie rozwiązana, potwierdziłam i poprosiłam o rachunek i cierpliwie czekałam...otrzymałam info że mam nsdpłatę i mogę dostać zwrot kosztów lub przenieść na konto TV...poprosiłam o zwrot...dostałam i jakie było moje ździwienie gdy zsczęłam otrzymywać @ z działu windykacji do którego to wysyłałam wiadomości, które pozostsały bez odpoeiedzi...w chwili obecnej mój rzekomy dług jest w jskiejś firmie windykacjyjnej a z DZIAŁU WINDYKACYJNEGO polsatu nadal nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Także jeszcze raz, ODRADZAM. Mało tego wiem, że nie jestem jedyną osobą potraktowaną w ten spodób!
  • ~Klientka / 2023-07-13 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat,dramat...konsultanci nie kompetentni,odbierają telefon i się rozłącza-dzisiaj spotkało mnie to kilka razy a jak już się człowieku dodzwonisz to traktowanie protekcjonalne....w sumie pomocy nie uzyskałam...:( Średnio od 5 każdego miesiąca jesteśmy nękani czarnymi paskami na ekranie telewizora o zapłatę której termin upływa 10....czekam na koniec umowy bo mam już dosyć...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~kogrz / 2023-10-27 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, internet sie pogorszyl i prędkość jest bardzo słaba ( średnio 100kb/s-1MBS, kieys bez problemu trzymalo sie na 1MB do nawet 3.)
    Zaletybrak
  • ~kolce powerbanka / 2025-08-05 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    naciagaja na pieniadze nadplata na 5 miesiecy a mowią ze brakuje ciagle
    Miejscowośćsobótka
  • ~Koniczyna / 2022-10-16 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie umowy na dekoder z możliwością nagrywania, to kompletny niewypał, ponieważ nie posiada on takiej opcji pomimo że konsultant zapewnią was o tym. Dopiero dzwoniąc do obsługi klienta, pani powiadomiła nas ze w "przyszlosci" będzie taka opcja. Niestety my daliśmy się nabrać i nie możemy tego zwrócić a reklamacja nie została zaakceptowana. Dodatkowo nie można zatrzymać, cofnąć oglądanego programu. Również używając polsat go- przewiniesz odtobinę a następnie dekoder sie zatrzymuje i albo widzisz ciemność albo musisz oglądać ten program od początku!!!! Kompletna beznadzieja.
    ZaletyBrak
    WadySame wady, jak opisałam powyzej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Konrad / 2019-12-20 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co oglądać cały czas te same jakieś filmy zamiast puścić klasyki polskie albo zagraniczne no ale jak komuś nie pasuje to się zmienia nie? Dramat eh
    ZaletyNie
    WadyTak
    MiejscowośćOsiek
  • ~Konrad / 2020-06-06 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo dajcie na litość boską chociaż na weeekend stare filmy... Słabo.....
    ZaletyBrak
    WadyBrak dobrych filmów................
    MiejscowośćOsiek
  • ~Kończący umowę z SOLORZEM / 2018-06-15 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Słuchaj Panie SOLORZ !!!

    Nie jest już tajemnicą, że osoba z długim stażem nic nie zyskuje gdy podpisuje aneks na następne 2-3 lata. Te praktyki nie tylko stosuje POLSAT.
    TRZEBA ZAWSZE WYPOWIADAĆ UMOWĘ I NIGDY NIE ZGADZAĆ SIĘ NA MEGA HIPER ZAJEFAJNĄ PROPOZYCJĘ POZOSTANIA, bo i tak jest gorsza od nowej dla nowego :( - smutne to ale to fakt.
    Telewizja - jakość kiepska no mozę trochę adekwatna do ceny, bo C+ ma o wiele jakość lepszą. Robiłem tak test o różnych porach dnia i przełączałem od kanału 1 do 20 i 70% to reklamy, 15 % reklamy filmów/programów ect reszta programy dedykowane - DRAMAT !!! - ZA CO MY PŁACIMY PYTAM SIĘ !!!

    INTERNET - hahahahaha no i to jest najlepsze :) - umowa LTE dla VIP-a ( bo tak mnie nazwali ), pewnie z racji mojego długoletniego stażu :) - kończyła się umowa ( LTE - 90 GB dzień/ 200GB noc ) - propozycja LEPSZA :) - 45GB dzień ale za to Router w technologii Advance :) ( 1,8-0,45bm/s ) - masakra jakaś !!! - co za syf!!!


    ZaletyBRAK
    Wady100%
    MiejscowośćŻywiec
  • ~kopkasiek / 2022-10-21 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony pakiet z telewizją wraz z usługą montażu w punkcie plus.
    Montaż miał się odbyć do 2 dni wg przekazu Pani obsługującej. Po 2. dniach od podpisania umowy, nikt się nie odezwał, nie zgłosił. Jak się okazało Pani w punkcie wzięła kasę (390zł) za usługę montażu, wystawiła paragon, ale usługi nie zgłosiła w systemie. Na infolinii otrzymaliśmy informację: montażystów nie ma, bo nie widać zgłoszenia.
    Dopiero po ponownej wizycie w punkcie, usługa została zgłoszona. Montażysta po tygodniu przyjechał, ale stwierdził, że moduł CAM (zamiast dekodera), nie działa i musimy koniecznie kupić nowy dekoder. Co oczywiście okazało się nieprawdą.
    Tak naprawdę, sami uruchomiliśmy moduł ( pan się nie znał :().
    Więc kolejne zgłoszenie, prośba o montażystę który ogarnie temat. Przyjechali panowie, ale stwierdzili ze antena która przekazano nam w punkcie jest wybrakowana, nie była oryginalnie zapakowana i brakuje części. Trzeba ją wymienić. Tak mijają 2 tygodnie od podpisania umowy.......telewizja wciąż nie działa.......ale płacić musimy. Dramat
    ZaletyBRAK
    WadySAME PROBLEMY, 2 tygodnie od podpisania umowy i telewizja nie działa
    MiejscowośćKraków
  • ~Kora / 2023-02-12 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienormalna platforma, re reklamy na Polsat go w telefonie to masakra, co chwilę 11 reklam, nie można w spokoju obejrzeć odcinka seriali, zniechęciło mnie to!! Coś sue kliknie, przewinie i od razu wyskakuje 11 reklam, nie korzystajcie z tego ludzie, szkoda nerwów, niech się ogarną. W tv to nawet nie klikamy na Polsat już od lat bo tam lecą tylko reklamy.
  • ~Koralena / 2025-03-17 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Na koncie zmarłego użytkownika pozostala nadpłata. O której dowiedziałam się przypadkiem (!!). Od kilku miesięcy toczę boje o jej zwrot. Ostateczny (kolejny)
    30dniowy termin przeksięgowania, wyznaczony przez sam Polsat, minął pod koniec lutego. Infolinia odsyła mnie do salonu, salon na infolinię. Teraz napisałam KOLEJNE pismo, na które dostałam odpowiedź - o 30dniowym terminie rozpatrzenia "reklamacji"!!!!! Żenada. Przypomniało mi to, dlaczego ja zrezygnowałam z Polsatu już ponad dekadę temu. Olewanie klienta, jawne kpiny, tumiwisizm pracowników, i to za nasze pieniądze...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie - najgorsza to jawne kpiny z ludzi...
  • ~Kotka / 2022-03-06 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysyłają jakieś upomnienia, na dziwne kwoty, strasząc windykacją, na dekoderze informacja, że brak zaległości, do konta klienta nie można się zalogować ani odzyskać dostępu, telefonów nie odbierają, w punkcie nic nie wiedzą, programy ciągle niedostępne, mój ulubiony komunikat "błąd odczytu" albo "nieobsługiwany format wideo", z internetu już zrezygnowałam, teraz czas na telewizję, na szczęście na telefon nie dałam się namówić.
    Zaletykompletny brak zalet
    Wadyniezliczona ilość
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Kowalix1l / 2018-07-17 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisując umowe z cyfrowym polsatem cofamy sie w przeszlosc do dalekich czasów gdzie jestem w stanie spekulować iż gołąb pocztowy byłby w stanie szybciej wysłać wiadomość niż ten internet nie polcam kompletnie nikomu tego operatora żenada i śmiech na sali
    WadyBrak jakiejkolwiek zalety
  • ~Krajan / 2020-02-02 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syn jaki jest na rynku!!!!
    Zawierają się dekodery , nic nie działa poprawnie , w pakietach nie ma nic , reklamują tylko leki i PiS,
    Myśląc ze wyrośnie pokolenie melomanów i księży...
    ZaletyZadnych
    WadyWe wszystkim + naciagactwo
    MiejscowośćWszedzie
  • ~Krawiec 62 / 2021-12-21 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Robicie już kpiny kolejny raz Kevin mało to POLSKICH filmów i seriali
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćToruń
  • ~kris / 2016-09-05 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy błąd jaki popełniłem w życiu. Mam telewizję dopiero 3 miesiące a już mam jej dość. W pierwszym etapie nie poinformowano mnie że za kabel antenowy muszę zapłacić gdyz CP daje tylko 10m . Dowiedzialem sie otym dopiero kiedy przyjechał monter (okna w bloku mam po drugiej stronie niż nadawany sygnał). Monter opuścił mieszkanie zanim aktywowała się telewizja. (Miała się aktywować do 24 godzin). Następnego dnia dekoder , który miał być z nagrywarką wyświetlał informację że brak dysku twardego. Długotrwałe próby kontaktu z biurem klienta nie wiele wniosły, musialem osobiście udać się do biura terenowego aby sprawdzili sprzęt. Tam okazało się że faktycznie nie ma dysku. Byłem bardzo zdziwiony że należy włożyć dysk gdyż do tej pory miałem telewizję kablową i dekoder z nagrywarką posiadal dysk wbudowany. Znowu musiałem poświęcić sporo czasu aby skontaktować się z kimś kto przyjmie reklamacje. Po trzech tygodniach oddzwoniono do mnie twierdząc że otrzymalem cały komplet wraz z dyskiem twardym. Na wszelkie proby tłumaczenia że tego dysku nie otrzymałem pani stwierdzila że na pewno był ale może ktoś go wyciągnął. Mocno podirytowany tą odpowiedzią złożyłem ponownie reklamację w celu wyjaśnienia sprawy. Minęło nastepne 2 tygodnie kiedy zjawił się monter i osobiście przyniósł zaginiony dysk. Przeprosił i powiedział że miał go na aucie i zapomniał dać. Sądziłem że byl to wpływ mojej reklamacji jednak się myliłem gdyż po 2 dniach od momentu otrzymania dysku otrzymałem telefon z CP że ja ten dysk otrzymalem w trakcie montażu a to ze dysk jest osobno to powinienem przeczytać w specyfikacji produktu. Pozwolilem się pani wypowiedzieć do końca w tej kwestii a następnie poinformowałem że ów produkt jest już w moim posiadaniu. Pani byla zdziwiona itylko przeprosiła. Sądziłem że to koniec kłopotów, jednak się myliłem gdyż z niewiadomych przyczyn straciłem odbiór programów (nie było żadnych burz oraz silnych wiatrów, tylko kilka słonecznych dni). Spędziłem 3 godziny na telefonie wykonujac kilkanaście połączeń. Odsyłano mnie wszędzie. Wkoncu udało mi się dowiedzieć że antena musi byc rozregulowana i muszę ustawić ją na własną rękę. Kazano mi wejść na dach i samemu poruszać anteną lub zapłacić za regulację 50 zł. lub skontaktować sie z osobą która to zakładała. Niestety dane montera to tylko imię i nazwisko a infolinia nie wie kto tojesi jaki jest nr telefonu. Dodatkowo dowiedzialem się że Polsat nie montuje anten, ani ich nie reguluje. Na pytanie czy umowę podpisałem z Polsat-em czy z panem Cześkiem otrzymalem odpowiedź że wszystko jest w regulaminie na stronie internetowej. Powiedziałem ze to powinno być zawarte w umowie, regulaminu nie otrzymałem a nie moglem go przeczytac na stronie internetowej gdyż nie miałem. Krótka odpowiedź ze stony Polsatu "TRZEBA BYŁO NIE PODPISYWAĆ UMOWY" Wszelkie próby kontaktu z przedstawicielem bezowocne(ABONENT TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY). Mialem już dość rozmowy z infolinią i zażądałem połączenia z przełożonym ale i tutaj był opór i mimo moich prób wyegzekowania połączenia z kierownikiem słyszałam tylko "Nie ma takiej możliwości wszystko dowie się pan od nas)
    ZaletyNie ma takich
    WadyWada jest tylko jedna- Nie ma zalet!!!!
    3 m-ce
  • ~kris / 2022-09-14 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    robicie idiotów z ludzi ,zyjecie i biezecia kase za reklamy i zmuszacie do oglądania tego g...na , tlumaczycie ze to nadawcy wkladaja reklame w sswoje programy ? dziwne ze tak o jednym czasie wszystkie programy nadaja to samo tylko w innej kolejnosci - w zyciu nie kupie tego g--na dodam ze powtórek nie ma końca - wiocha i tyle w temacie
    Zaletydno
    Wadyj.w
    MiejscowośćChełm
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 781
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 343
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167