Tragedia, publiczne odtwarzanie bez odtwarzania. Próby rozmowy z "konsultantem" (chamem) nie przynoszą żadnych skutków. Czekam do końca umowy i nigdy więcej
ZaletyBrak
MiejscowośćŁódź
~Jerry / 2020-07-31 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z konsultantem to niezapomniane przezycie. Chamstwo i ignorancja. Nie moge doczekac sie konca umowy.
Zaletybrak
Wadyprzerwy w nadawaniu- czeste zaniki sygnalu. Ciagle ponaglanie o zaplacie- juz po jednym dniu zwloki wynikajacym np z weekendu
MiejscowośćPruszcz Gdański
~ana / 2020-07-31 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Sygnal raz jest, raz go nie ma. Zwykle nie ma. Zmiany ustawien nic nie poprawiaja. Pani na infolini nie widzi problemu. Monity o platnosci przychodza. Kara za zerwanie umowy abstrakcyjnie wysoka.
~aniakowalczyk / 2020-07-25 10:32
Ocena: 1.00 / 5
od wymiany dekoderów telewizja chodzi jak się jej podoba,wymieniliśmy wszystkie kable antenę i nadal.
internet który wzięliśmy tez tu to jedna wielka masakra,a osoby obsługujące to chyba skonczyly tylko podstawówkę bo nie rozumieją coś się do nich mówi,i mówią co innego a w umówię wpisują co innego.
Zaletynie ma zalet.
Wadywszystko jest wada.
MiejscowośćSkawina
~Marek / 2020-07-23 18:05
Ocena: 3.67 / 5
Oferta kanalow jest slaba. Filmy, programy i poradniki powtarzaja do znudzenia. Niektorych kanalow jeszcze nigdy nie ogladalem chociaz cyfrowy polsat mam od 8 lat !! Teraz mam dekoder hd 5500s i jest przecietny. Wymiana karty wymaga malych paluszkow bo ktos kto projektowal ten dekoder nie ma pojecia o ergonomii !!
ZaletyTanio
WadyMalo interesujaca oferta kanalow i programow
MiejscowośćKraków
~Magdalena / 2020-07-23 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat nie dość ze ma marna ofertę, słaby internet i ciagle jakieś zakłócenia sygnału to co więcej oszukuje klientów i liczy na naiwność co poniektórych.
Jakiś czas temu wypowiedziałam im umowę i zwróciłam bardO szybko sprzęt w wyznaczonym terminie. Po jakimś czasie dostałam pismo ze sprzętu nie zwróciłam i mam im zapłacić 700zl!!!! Jak zadzwoniłam e celu wyjaśnienia wystarczyło Pani z infolinii pare sekund żeby zobaczyć ze faktycznie sprzęt był zwrócony. Wiec chyba lepiej wcześniej to sprawdzic niż bez sensu wysyłać takie pisma ale okazuje się ze takie pismo dostaje każdy z moich znajomych kto wypowiedział im umowę, wiec wychodzi na to ze liczą na niewiedzę co zrobić, ludzka naiwność ze ktoś Np. Starsze osoby im to zapłacą.
Co więcej maja czelność wysyłać jeszxze pismo ze (łaskawie )przychylają się do mojej prośby o anulowanie tej należności. No dzięki łaskawcy !!!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Marti / 2020-07-22 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, cierpliwości brakuje, kiedyś tak nie było teraz co miesiąc naliczają mi jakieś opłaty tak że prawdę mówiąc co miesiąc place inny abonament ciągle muszę wydzwaniać na infolinię, a oni podają mi co chwilę inne kwoty abonamentu ja czuję się oszukany moja cierpliwość się już skończyła i więcej nie wezmę u nich telewizji i nie polecam innym skoro tak traktują klientów.
ZaletyBrak
WadyM.in. Jak wyzej
MiejscowośćZgierz
~Lola / 2020-07-22 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązując umowę do informowałam się na infolinię kiedy złożyć dokumenty tak aby dotrzymać warunków umowy, złożyłam tak jak kazali. Teraz dostałam notę obciążająca że niby zerwałam umowę!!! Nadpłaty nie oddali chociaż twierdzą że tak ale chyba nie na moje konto! Sprawa nadaje się do sądu! Omijajcie szerokim łukiem masakra nie odpuszczę tego o nie, kierowali nas ludzie z infolinię i wiecznie dopłać
ZaletyBrak
WadyOszustwo
MiejscowośćKnurow
~AdamT1000 / 2020-07-20 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie g...o reklamują się na pięknie cacy a w rzeczywistości brak słów wielka lipa każde załamanie pogody to tracę zasięg i żadnego kanału nie mam wszystkie czarne kanały i pisze żeby sprawdzić antenę. Kobieta na infolini zaproponowała mi zwiększenie sygnału żeby był mocniejszy i nic to nie dało dalej jest tak jak było i nie wiem za co ja płacę jak nic nie można oglądać z przyjemnością po wygaśnięciu umowy ten chiński szmelc walnę na blat im i niech sami sobie oglądają czarne programy
Zaletyżadnych
Wadywszystko reklamy, umowa i kradzież pieniędzy za oferowane usługi
~Golem / 2020-07-17 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze, nieuczciwi i traktujący klienta z łaski, nieuprzejmą obsługa. W okresie pandemii kiedy wszystkie punkty obsługi były nieczynne nie można było oddać sprzętu w terminie. Po 2 miesiącach od zwrotu routera próbują obciążyć klientkę kwota 570 zł za zwrot sprzętu po terminie i straszą windykacja. Żenada i dno.
ZaletyNie ma żadnych zalet.
WadySame wady.
MiejscowośćGdynia
~leszek / 2020-07-14 20:35
Ocena: 1.00 / 5
jeszcze niedawno kanał informacyjny był zrównoważony,niestety od pewnego czasu coraz bardziej
upodabnia się do tvp info.Zastanawiam się co jest powodem tak ostrego skrętu.Oby nie skończyło się to ostrym upadkiem .Coraz częściej słyszę podobne opinie .Byliście stacją dostarczającą interesujących i zarazem bezstronnych wywiadów niestety to już historia ,a szkoda .
WadyWyraźna stronniczość dziennikarska
~cyt / 2020-07-12 22:17
Ocena: 1.00 / 5
zwykli oszusci nie dostarczają internetu i chca pieniedzy a rozwiazac umoy nie mozna
Zaletybrak
Wadypłac za chec posiadania internetu
MiejscowośćGdańsk
~Angelika / 2020-07-11 08:25
Ocena: 1.67 / 5
Do czasu dzialalo wszystko ladnie. A teraz nie działa nam ani tv ani internet. Nie polecam
MiejscowośćTrzebinia
~Wideosdkabuxbh / 2020-07-07 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem wczoraj za gotówke bez umów , Evobox stream , chciałem telewizję w sezonie letnim pod altanom , okazało się że urządzenie jest popsute nie dzialaja żadne kanały . Zadzwoniłem na infolinię , wysłali nowe uprawnienia , nie pomogło . Dzisiaj zadzwoniłem do punktu plusa ,kazali mi przyjechać z sprzętem nie udało się im nic zrobić , więc powiedzialem Pani że proszę o wymianę na nowe sprawne urządzenie, wtedy się dowiedziałem że mogę oddać sprzęt na reklamacje (sprzęt nie używany nowy nie działający każą mi reklamować co potrwa z 2 tygodnie ) wymiany robią na inny sprzęt tylko osoba które wynajęły sprzęt , kupując na własność plus ma cię głęboko . Lato będzie mijać a ja będę czekać aż mi naprawia nowy dekoder który kupiłem wczoraj . Brawo ty !! Brawo Plus Brawo Polsat !! Masakra nie kupujcie nic u nich
ZaletyIdźcie do konkurencji
WadySame wady brak szacunku do klienta
~oszukany_na _umowie / 2020-07-07 12:47
Ocena: 1.00 / 5
widzę że nie tylko ja mam problem ze zwykłym oszustwem, podpisana umowa ze wszystkimi pakietami filmowymi, przez pierwsze 2 tygodnie pakiet dodatkowy filmowy (cinemax) działał (2tyg- czas na rozwiązanie umowy) po tym czasie znikł z komunikatem że abonament nie obejmuje tego kanału, nie zbyt uprzejmy Pan z infolinii stwierdził że nie ma tego pakietu w abonamencie i że sprzedawca powinien dołączyć wykaz kanałów w pakiecie "film HD", dodatkowo powiedział że kanały działały bo "dekoder był w trybie testowym" :-|
Wadyoszustwo przy podpisaniu umowy
MiejscowośćSkierniewice
~Anna / 2020-07-02 08:08
Ocena: 3.00 / 5
Chciałaby wiedzieć co się stało że staliście się telewizją bardzo stronniczą . Oglądam chętnie wiadomości i jestem zdziwiona formą prowadzenia przez waszych redaktorów programów. Od pewnego czasu wasi redaktorzy ciągle atakują opozycję . Dzisiaj np w programie grafiti redaktor nie dał się wypowiedzieć gościowi , przerywał mu , i nie dał dokończyć zdania. Walczył jak lew o pis. Wiedział dobrze że rozmówca ma rację , więc szybko przerywając mu przechodził do następnego pytania i wyraźnie atakował Pana Trzaskowskiego . Często też oglądam wieczorem debatę i widać jak redaktor pozwala do końca wypowiedzieć się politykom z pis natomiast inni nie mają takich możliwości . Podpisałam ponownie z państwem umowę i jestem bardzo zawiedziona ., Szkoda że nie pracujecie jak jeszcze niedawno można było wysłuchać bezstronnej rozmowy . Pozdrawiam
Anna
Zaletybrak
Wadybrak bezstronności
MiejscowośćŚwiętoszów
~Robert / 2020-07-01 20:15
Ocena: 2.33 / 5
Porażka odblokowywanie co dwa tygodnie dekoderów kartą z dekodera głównego. Bo odblokowaniu dekoderów degoder główny trzeba wielokrotnie restartować - nieustający komunikat o błędzie lub brku karty.
ZaletyBrak
MiejscowośćLegionowo
~Karolina / 2020-07-01 14:16
Ocena: 3.33 / 5
Jakoś nowych dekoderów jest tragiczna po przymusowej wymianie i dopłaceniu 26 zł wszystkie kanały zaczęły się wieszać.Gdzie kanały na starym dekoderze przez kilka lat przy jakości sygnału 50% działały bez zarzutu. Doszło do tego zakup nowego konwentera bo nie wiadomo było co się dzieje plus dodatkowy koszt ustawienia anteny bo nagle okazało się że minimalna jakość sygnału to 60%.Nie rozumię dlaczego produkujecie taki szmelc i zmuszacie klienta na dodatkowy koszt 150 zł. Nie wspomnę już o tym że od kilku kropel deszczu tv znika.
ZaletyObsługa klienta
WadyNowe dekodery
MiejscowośćKudowa-Zdrój
~Jary / 2020-06-30 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Umarła mi bliska osoba. Jako spadkobierca musiałem rozwiązać umowę na telewizję cyfrową Polsatu. W placówce wypisali dokumenty, skopiowali akt zgonu ale dekodera nie przyjęli. Powiedzieli, że muszę z nim przyjść jeszcze raz za tydzień jak umowa zostanie rozwiązana. Nie widzę najmniejszego sensu w takim postępowaniu. Trochę więcej empatii drogi Polsacie.
MiejscowośćGliwice
~Klient oszukany / 2020-06-29 13:47
Ocena: 1.67 / 5
Hej na początku ok ???? umowa , przedstawiona oferta +niby 3 dodatkowe miesiące za darmo ha po miesiącu okazało się ze oferta ktora miała być 3 miesiące trwała miesiąc , w tym roku była w miesiącu nadpłata w ten sam dzień dzwoni biuro obsługi wieczorem ze jest zadłużenie którego nie ma bo rano dzwonili ze jest nadpłata , dodatkowo kanały które powinny być też nie ma a jak się dodzwoni do Cyfrowego Polsatu ok po 30 minutach to obsługa jest hamska w stosunku do klienta i rachunek większy mimo nadpłaty ktora rano była a wieczorem już zadłużenie, nie raz wyłączały się kanały .Nie polecam to tylko problem,naciągacze i oszuści i użeranie się z nimi !