Na koncie zmarłego użytkownika pozostala nadpłata. O której dowiedziałam się przypadkiem (!!). Od kilku miesięcy toczę boje o jej zwrot. Ostateczny (kolejny)
30dniowy termin przeksięgowania, wyznaczony przez sam Polsat, minął pod koniec lutego. Infolinia odsyła mnie do salonu, salon na infolinię. Teraz napisałam KOLEJNE pismo, na które dostałam odpowiedź - o 30dniowym terminie rozpatrzenia "reklamacji"!!!!! Żenada. Przypomniało mi to, dlaczego ja zrezygnowałam z Polsatu już ponad dekadę temu. Olewanie klienta, jawne kpiny, tumiwisizm pracowników, i to za nasze pieniądze...
ZaletyBrak
WadyWszystkie - najgorsza to jawne kpiny z ludzi...
~Kotka / 2022-03-06 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Przysyłają jakieś upomnienia, na dziwne kwoty, strasząc windykacją, na dekoderze informacja, że brak zaległości, do konta klienta nie można się zalogować ani odzyskać dostępu, telefonów nie odbierają, w punkcie nic nie wiedzą, programy ciągle niedostępne, mój ulubiony komunikat "błąd odczytu" albo "nieobsługiwany format wideo", z internetu już zrezygnowałam, teraz czas na telewizję, na szczęście na telefon nie dałam się namówić.
Zaletykompletny brak zalet
Wadyniezliczona ilość
MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
~Kowalix1l / 2018-07-17 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Podpisując umowe z cyfrowym polsatem cofamy sie w przeszlosc do dalekich czasów gdzie jestem w stanie spekulować iż gołąb pocztowy byłby w stanie szybciej wysłać wiadomość niż ten internet nie polcam kompletnie nikomu tego operatora żenada i śmiech na sali
WadyBrak jakiejkolwiek zalety
~Krajan / 2020-02-02 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy syn jaki jest na rynku!!!!
Zawierają się dekodery , nic nie działa poprawnie , w pakietach nie ma nic , reklamują tylko leki i PiS,
Myśląc ze wyrośnie pokolenie melomanów i księży...
ZaletyZadnych
WadyWe wszystkim + naciagactwo
MiejscowośćWszedzie
~Krawiec 62 / 2021-12-21 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Robicie już kpiny kolejny raz Kevin mało to POLSKICH filmów i seriali
ZaletyBrak
WadyBrak
MiejscowośćToruń
~kris / 2016-09-05 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Najwiekszy błąd jaki popełniłem w życiu. Mam telewizję dopiero 3 miesiące a już mam jej dość. W pierwszym etapie nie poinformowano mnie że za kabel antenowy muszę zapłacić gdyz CP daje tylko 10m . Dowiedzialem sie otym dopiero kiedy przyjechał monter (okna w bloku mam po drugiej stronie niż nadawany sygnał). Monter opuścił mieszkanie zanim aktywowała się telewizja. (Miała się aktywować do 24 godzin). Następnego dnia dekoder , który miał być z nagrywarką wyświetlał informację że brak dysku twardego. Długotrwałe próby kontaktu z biurem klienta nie wiele wniosły, musialem osobiście udać się do biura terenowego aby sprawdzili sprzęt. Tam okazało się że faktycznie nie ma dysku. Byłem bardzo zdziwiony że należy włożyć dysk gdyż do tej pory miałem telewizję kablową i dekoder z nagrywarką posiadal dysk wbudowany. Znowu musiałem poświęcić sporo czasu aby skontaktować się z kimś kto przyjmie reklamacje. Po trzech tygodniach oddzwoniono do mnie twierdząc że otrzymalem cały komplet wraz z dyskiem twardym. Na wszelkie proby tłumaczenia że tego dysku nie otrzymałem pani stwierdzila że na pewno był ale może ktoś go wyciągnął. Mocno podirytowany tą odpowiedzią złożyłem ponownie reklamację w celu wyjaśnienia sprawy. Minęło nastepne 2 tygodnie kiedy zjawił się monter i osobiście przyniósł zaginiony dysk. Przeprosił i powiedział że miał go na aucie i zapomniał dać. Sądziłem że byl to wpływ mojej reklamacji jednak się myliłem gdyż po 2 dniach od momentu otrzymania dysku otrzymałem telefon z CP że ja ten dysk otrzymalem w trakcie montażu a to ze dysk jest osobno to powinienem przeczytać w specyfikacji produktu. Pozwolilem się pani wypowiedzieć do końca w tej kwestii a następnie poinformowałem że ów produkt jest już w moim posiadaniu. Pani byla zdziwiona itylko przeprosiła. Sądziłem że to koniec kłopotów, jednak się myliłem gdyż z niewiadomych przyczyn straciłem odbiór programów (nie było żadnych burz oraz silnych wiatrów, tylko kilka słonecznych dni). Spędziłem 3 godziny na telefonie wykonujac kilkanaście połączeń. Odsyłano mnie wszędzie. Wkoncu udało mi się dowiedzieć że antena musi byc rozregulowana i muszę ustawić ją na własną rękę. Kazano mi wejść na dach i samemu poruszać anteną lub zapłacić za regulację 50 zł. lub skontaktować sie z osobą która to zakładała. Niestety dane montera to tylko imię i nazwisko a infolinia nie wie kto tojesi jaki jest nr telefonu. Dodatkowo dowiedzialem się że Polsat nie montuje anten, ani ich nie reguluje. Na pytanie czy umowę podpisałem z Polsat-em czy z panem Cześkiem otrzymalem odpowiedź że wszystko jest w regulaminie na stronie internetowej. Powiedziałem ze to powinno być zawarte w umowie, regulaminu nie otrzymałem a nie moglem go przeczytac na stronie internetowej gdyż nie miałem. Krótka odpowiedź ze stony Polsatu "TRZEBA BYŁO NIE PODPISYWAĆ UMOWY" Wszelkie próby kontaktu z przedstawicielem bezowocne(ABONENT TYMCZASOWO NIEDOSTEPNY). Mialem już dość rozmowy z infolinią i zażądałem połączenia z przełożonym ale i tutaj był opór i mimo moich prób wyegzekowania połączenia z kierownikiem słyszałam tylko "Nie ma takiej możliwości wszystko dowie się pan od nas)
ZaletyNie ma takich
WadyWada jest tylko jedna- Nie ma zalet!!!!
3 m-ce
~kris / 2022-09-14 07:13
Ocena: 1.00 / 5
robicie idiotów z ludzi ,zyjecie i biezecia kase za reklamy i zmuszacie do oglądania tego g...na , tlumaczycie ze to nadawcy wkladaja reklame w sswoje programy ? dziwne ze tak o jednym czasie wszystkie programy nadaja to samo tylko w innej kolejnosci - w zyciu nie kupie tego g--na dodam ze powtórek nie ma końca - wiocha i tyle w temacie
Zaletydno
Wadyj.w
MiejscowośćChełm
~Kriss / 2022-01-31 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej stacji poszla bvardzo za pisem ciekawe ile kasy dostal wlasciciel mam nadzieje ze to negatywnie sie odbije na polsacie jak dla informacyjnie stracil swoja wiarygodnosc informacyjna
Zaletynie ma zalet
Wadysame wady , pro rzadzaca stacja nie wiarygodna w swoich serwisach
Miejscowośćgliwice
~Kriss / 2022-02-28 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom nowy sprzęt i 0 pomocy dalej. Byle tylko umowe nową podpisać.
MiejscowośćOsielsko
~kristof / 2019-10-05 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Dwa miesiące temu kupiłem za 300 zł evobox stream z trzy miesięcznym abonamentem w cenie no i działało całe siedem dni potem dostęp został zablokowany.Nie pomogły godzinne rozmowy z centrum obsługi klienta.Powinno działać a nie działa. Zostałem zostawiony samym sobie pieniądze wyrzucone w błoto.Mówiąc w prost zostałem oszukany i oskubany..
Wadynie polecam nikomu nawet największemu wrogowi
MiejscowośćNysa
~Krop3k0 / 2022-05-31 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedja dziś akurat wpadliście na pomysł żeby wystawić fakt ładną panią dla niesłyszoncych porażka zamiast napisów poza kasą wam nic nie brakuje prawda
ZaletyNic
WadyWszystkie
MiejscowośćGliwice
~Kropek / 2023-01-19 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich moja skromna opinia na temat polsatu ctfrowego najgorszy badziew jaki jest na rynku w dodatku zrezygnowalem z niego rok temu i policzyli mnie za nieodeslanie dekodera wciaz go mam oni juz go niechca mimo ze chce im odeslac wola pieniadze firma zero nie dajcie sie namowic na polsat totalnie nie polecam i jeszcze czytajcie umowe bo jak sie spuznicie z odeslaniem dekodera bedziecie musieli zaplacic mimo checi odeslania ale ze po terminie zlodzieje was skasowac beda chceli z kasy i to nie malo polecam kazda telewizje tylko nie polsat
Zaletyzero zalet
Wadyza droga oszuykuja z dekoderem
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~kruszon999 / 2016-10-03 22:35
Ocena: 1.00 / 5
dzisiejszego dnia mialem brak sygnalu od 15 (nie pierwsza taka sytuacja) dzwonie wiec.. dostaje info ze w dniu 3.10.2016 zalegam z oplatami na dzien 4.10.2016.. po czym tlumacze temu panu ze jestesmy dzien przed terminem.. na co on.. no fakkt ale mowi mi dalej ze pomimo tego i tak widnieje u mnie niedoplata za powszedni miesiac.. pytam ile i za co bo przeciez bylo placone..odp cp:ze mam 9 gr niedoplaty i zablokowany sygnal.. paranoja.. gdzie miesiac w miesiac place ten sam abonament i nie bylo zadnych zaleglosci.. poza tym tez jestem ofiara ich samoprzedluzajacej sie umowy.. w polowie pierwszej umowy przedluzyli mi umowe na kolejne 3 lata(oczywiscie za moja akceptacja) prosba o odsluchanie rozmowy na iich korzysc bez przedstawienoa jej mojej osobie.. wiele by tu jescze pisac ale i mi sie juz nie chce a ni wam tego czytac..osobiscie to juz mam dosyc.. mam wiele innych problemow.. ale jak widze ze takie zlodziejstwo sie dzieje i wszyscy o tym wiedza i nikt z tym nic nie robi to sie zastanawiam czy kiedykolwiek w tym kraju rozwiaze nawet najbardziej blachy z moich problemow..
Zaletyzero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wadyduzo wad.. ale ta najwieksza jest zlodziejstwo.. ale nawet nie to jest najgordze bo oni wiedza ze sa zlodziejami.. najgorsze jest to ze panstwo o tym wie i nic z tym nie robi.. pozdrawiam wszystkich w panstwie prawa..
2014
~Krystek / 2019-11-22 07:01
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiła i arogancja obsługa konsultantów,zapewne zauważył że już nigdy więcej nie podpisze z nimi umowy.
ZaletyBeznadziejnie
WadyBeznadziejnie
MiejscowośćPoznan
~Krystian / 2021-06-10 16:09
Ocena: 1.00 / 5
Od ponad roku czekam na zwrot nadpłaty za cf i oczywiście do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu.
To jakaś kpina.
Chyba ta firma chce sobie przywłaszczyć te pieniądze.
Czy to ZŁODZIEJE?
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćGłogowo
~Krystian / 2022-11-18 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle coś zacina albo nie ma obrazu płaci się nie wiadomo za co
WadyNie ma zalet
MiejscowośćInowroclaw
~KRYSTYNA / 2021-08-28 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli złodzieje myślałam że zgubiłam dekoder mam 70 lat opiekuje się mną mój bratanek, mieszkam u niego od czasu do czasu, zabieram mój dekoder do niego, pewnego razu podczas przeprowadzki myślałam że go zgubiłam, ale na szczęście odnalazł się w kartonie i piwnicy, w między czasie zaplacilal 960 złoty za nowy. Teraz po zwrocie starego nie chcą mi oddać tych pieniędzy
MiejscowośćSzczecin
~Krzysiek / 2019-01-17 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Śmiech i tyle, obsługa klienta to dno. Nie wiem kto tam pracuje. Punkt sprzedaży w moim miescie jest jeszcze gorszy, śmieja się mi prosto w oczy gdy pytam o nowszy dekoder chociaż place najwyższy abonament. Jak mam się czuć po czyś takim? Dno dno i jeszcze raz dno.
ZaletyZadn6ch
WadyWszystko
MiejscowośćSiemiatycze
~krzysiek / 2021-08-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
jak się wam znudzi lub zepsuje dekoder nie kupicie sobie nowego na wolnym rynku, parują dekoder kartą żeby kupować u nich, do tego częste problemy z odbiorem telewizji, zwykła burza i nie masz tv
Zaletycoraz mniej
Wadyjak w treści
MiejscowośćDługołęka
~Krzysiek / 2022-05-29 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat to tragedia. Jak pada deszcz to nie ma żadnego kanału