Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
ZaletyBrak
Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
MiejscowośćWroclaw
~Radek / 2020-12-17 21:52
Ocena: 3.00 / 5
Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy
MiejscowośćKrków
~An.C / 2020-12-17 21:17
Ocena: 2.33 / 5
Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać
ZaletyMożliwość oglądania poza granicami kraju
WadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.
MiejscowośćBerlin
~jarm / 2020-12-17 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, słaby transfer. Wszystko inne zawsze działa, Netflix, You Tube, Gry tylko nie Polsat go
Zaletyżadnych
MiejscowośćBerlin
~Renata / 2020-12-15 22:39
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym bardzo podziękować Państwu za to, że jesteście . Oglądając Państwa telewizję czuję, że świat jest piękny i warto żyć .Życzę Panstwu wszystkiego dobrego ,zdrowia i szczęścia na każdy dzień
MiejscowośćStarachowice
~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
Ocena: 2.67 / 5
Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę.
MiejscowośćOstrzeszów
~Marta / 2020-12-14 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kompletną porażka to jakiś żart ta firma mam i nie oglądam bo mam wiecznie problem z kartą złodzieje A płacić za kultury trzeba i to nie malo jak tylko szybkonsoe uda odstapie od umowy bo to nie ma sensu Pan przez telefon nie miły dodzwonić się trudno masakra niech się gonią nie chce mieć z nimi nic wspólnego
ZaletyŻadnych zalet dno
MiejscowośćZaleszany
~Aa / 2020-12-09 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Porażka! W skali ocen brak wartości ujemnych. Całkowicie odradzam.
WadyKonieczność codwutygodniowego odblokowywania dekoderów kartą dekodera głównego.
MiejscowośćLegionowo
~Gość / 2020-12-09 12:32
Ocena: 1.67 / 5
Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant.
MiejscowośćKrotoszyn
~Marzena / 2020-12-08 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Polsat ma bardzo zle podejście do klienta. Za nieopłacony rachunek potrafią przysłać kilkanaście smsów, e-maili i wyświetlić mnóstwo komunikatów na telewizorze. Dzieje się tak juz przed terminem płatności. Po 7 dniach po terminie dzownia pracownicy działu windykacji i są niezbyt uprzejmi. Żeby nie powiedzieć, że chamscy. Czasem czuje się jak przestępca, bo spóźniłam się kilka dni z płatnością. Dla mnie to nękanie. Mialam sytacje, ze ścigali mnie o niedopłaconą złotówkę....
ZaletyBrak
WadyJw.
MiejscowośćKielce
~pxf / 2020-12-08 01:05
Ocena: 1.67 / 5
od 2 m-cy mam mieć polsat sport premium - rachunki zapłacone programu nie mam
w języku polsatowskim "przyznana ulga" tzn kara umowna
programy otrzymane w promocji można otrzymać jeżeli się za nie zapłaci ; w promocji to nie znaczy za darmo
Zaletyliga mistrzów
Wadywszystko kodowane nawet jak się zapłaci to można otrzymać dostęp za 2-3 m-ce
można składać reklamacje - każdy ma do tego prawo
MiejscowośćKatowice
~Ten co dal sie nabrac / 2020-12-07 22:07
Ocena: 1.00 / 5
DNO , SYF. ZLODZIEJE. NIEKOMPETECJA ,
AROGANCJA. ZALOSNE ODPOWIEDZI,
NO I TE REKLAMY BEZ TEGO RACZEJ TA ZALOSNA. PLATFORMA CYFROWA JAK SIEBIE NA ZYWAJA ,, RACZEJ BY NIE ISTNIALA
LUDZIE OPAMIETAJCIE SIF WIECEJ KSIAZEK W DOBIE WIRUSA
ZaletyABSOLUTNIE ,BEZWZGLEDNIE ZADNYCH
WadyBEZAPELACYJNIE WSZYSTKO
MiejscowośćCala polska
~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
Ocena: 2.33 / 5
Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi .
MiejscowośćNewport
~Ewelina / 2020-11-27 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne Dno. Usługa jak i kompetencje pracowników. Zero szacunku do klienta. Często nie działają programy pomimo opłaconych rachunków i zakupu nowych dekoderów.
ZaletyBrak
WadyUsługa, brak kompetencji pracowników
MiejscowośćBolewice
~Tomasz / 2020-11-25 21:35
Ocena: 1.67 / 5
Dekoder beznadziejny zawiesza sie a komentatorzy siatkowki dno po prostu nie wiedza co powiedziec w prostym abonamencie nawet niema tvn turbo
ZaletyZadne
WadyPilot musi byc wprost skierowany żeby dzialal
MiejscowośćDubidze
~Cyber / 2020-11-22 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Reklamy,arogancja,oferta do d...y.
Sprzęt do niczego, ciągła aktualizacja i awarie.
Chroń mnie panie Boże przed Polsatem.
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćLegnica
~balbi / 2020-11-18 14:58
Ocena: 1.00 / 5
CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada.
ZaletyBRAK
WadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.
MiejscowośćWysowa-Zdrój
~Dorota / 2020-11-16 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!
WadyBeznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!
MiejscowośćLegnica
~Crash / 2020-11-15 14:38
Ocena: 3.33 / 5
Czy POLSTA mógłby być trochę bardziej wyrozumiały dla dzieci puszczając im bajki a REKLAMY w tym czasie sobie darować??!!! Chociaż dla dzieci byście to zrobili bozzzzzeeee
WadyReklamy reklamy reklamy
MiejscowośćGniewkowo
~Gość / 2020-11-15 12:25
Ocena: 3.00 / 5
Dla mnie to telewizja reklamowa, ilość reklam jest bardzo duża, ciężko coś normalnie zobaczyć. Myslałem, że mając np Travel poogladam różne ciekawe programy, przecież - myslałem przez tyle lat nakręcono tyle rzeczy a tu w kółko leci to samo. Mimo, że w kółko to samo to jeszcze na tym kilka reklam.Płacimy prawie 80 zł., jestem juz tym zmęczony i nie polecam, gdyby nie programy informacyjne które oglądam zrezygnowałbym