Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maro / 2020-11-09 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo gadać juz 5 raz reklamuje dekoder i cały czas to samo wiecznie się zawiesza a po restarcie włącza się tak długo że spokojnie śniadanie można zjeść ODRADZAM WSZYSTIM BRANIE TEGO DZIADOSTWA
    ZaletyŻadnych
    WadyChyba wszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćWieliczka światłowód
  • ~Uzytkowniczka / 2020-11-05 22:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder co chwilę się zacina, nie da się normalnie oglądać filmu, bo co jakiś czas ukazuje się problem z internetem, który w rzeczywistości jest problemem tylko i wyłącznie tv... Nie polecam!!
  • ~nitka / 2020-11-05 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    ODRADZAM CYFROWY POLSAT wszystkim którzy nie chcą zostać oszukani oraz nękani co miesiąc maniakalnie mailami i sms-ami oraz którzy w biurze obsługi oczekują pomocy i rozwiązania problemu przez konsultantów - jedynie obsługa techniczna jest w miarę ok (zblazowanie ale bez chamstwa), pozostali od umów i spraw nie technicznych są opryskliwi, gburowaci, traktują człowieka jak zło konieczne, ZERO chęci pomocy, jedyna dewiza "POZBYĆ SIĘ PROBLEMU" - jedyne co Państwo usłyszycie to że PODPISALIŚCIE UMOWĘ i koniec dyskusji, nie ma o czym więcej rozmawiać bo PODPISALIŚCIE UMOWĘ więc spadać, oglądać, płacić i nie wymagać niczego więcej!
    Ofertę wybierałam z ICH KATALOGU/ULOTKI, palcem pokazałam co chcę a i tak zostałam oszukana, bo w ulotce ZA TE SAME PIENIĄDZE KTÓRE IM PŁACĘ miały być jeszcze programy sportowe a ich nie dostałam - dzwoniłam, pisałam, byłam tam gdzie podpisałam umowę, nawet wysłałam reklamację/zażalenie do ich biura podając wszystko krok po kroku jak było i jaka odpowiedź? PODPISALIŚCIE UMOWĘ a w umowie nie ma - więc odpowiedziałam że przecież pokazałam palcem co chcę, że ta oferta w katalogu tak się nazywa jak ta co mam na umowie, że do głowy mi nie przyszło żeby sprawdzać czy są wymienione wszystkie kanały jakie w tej ofercie były wymienione - odpowiedź" PODPISALIŚCIE UMOWĘ.... OSZUŚCI I TYLE - CYFROWI OSZUŚCI....

    Zakłócenia obrazu przy wietrze, przy deszczyku rwanie a nie daj mamo burzy zero telewizji... oczywiście wina klienta, zła instalacja (INSTALOWAŁ CZŁOWIEK POLECONY PRZEZ NICH OCZYWIŚCIE ODPŁATNIE I TO NIE MAŁO!) - kompletnie nie dopuszczają że to ich słaba jakość...


    Firmie UPC pod względem obsługi i współpracy z klientem to nawet do podeszwy nie dorastają, miałam z nimi umowę prawie 20 lat, różnie bywało bo i awarie sprzętu i awarie sygnału, zmiany danych, zmiany w umowach, ale większość spraw dało się wyjaśnić, poprawić, konsultanci pomocni, życzliwi a POLSAT TO TRAGEDIA, niestety przeprowadziłam się i wybrałam nieświadomie tą porażkę - kto może niech się trzyma z dala od nich dla własnego spokoju i zdrowotności!


    Znajoma dała się namówić żeby przenieść do nich telefony - jestem świadkiem jak została paskudnie oszukana, podwójny abonament, nie takie kwoty jak zostały ustalone, celowe nieodbieranie połączeń przez pracownika salonu (przez ponad tydzień!) żeby tylko minął termin możliwości rezygnacji z umowy! CELOWE DZIAŁANIE ŻEBY OSZUKAĆ KLIENTA! Współczułam jej a teraz sama się z nimi męczę, bo wydawało mi się że to jeden nieuczciwy człowiek a to wygląda na to że to chyba strategia tej firmy - naciągnąć na podpisanie oszukańczej umowy!!


    Czekam z utęsknieniem do końca umowy i nigdy więcej z tą patologiczną firmą i jej agentami nie chcę mieć nic wspólnego!

    Cokolwiek TYLKO NIE POLSAT!
    Zaletypo ponad roku "współpracy" z całą pewnością - KOMPLETNY BRAK ZALET!
    Wadyjedna ogromna -> BRAK JAKICHKOLWIEK ZALET zarówno w kwestii technicznej jak i biznesowej!
  • ~Ryszard / 2020-10-30 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Boże, za jakie grzechy mnie ukarałeś, że zdecydowałem się zawrzeć z nimi umowę. Zostało mi jeszcze 2 miesiące i może dotrwam do końca. Po mimo tylu oferowanych programów nie ma czego oglądać. Ciągłe reklamy przerywane powtórkami filmowymi. Każdorazowo kiedy pada deszcz zrywa obraz, a w wypadku burzy pojawia się ciemność na ekranie. Nic nie można poradzić, trzeba cierpliwie czekać kiedy nastąpi poprawa pogody. Interwencje w biurze obsługi klienta zwalają winę na złe ustawienie dekodera, aby mieć święty spokój. Sprzęt do ogladania to jakieś badziewie wyprodukowane w Chinach. Trzeba ganiać bez przerwy i przekładać karty w dekoderach prosząc dzieci aby nas w tym wyręczały ,bo nie sposób zrobić to własnymi rękami. W tak nieprzemyślany sposób są umieszczone karty w dekoderach. W cok-u pracują gbury i chamy którzy traktują klientów obcesowo i arogancko. Cyfrowy polsat życzy sobie opłaty za abonament z góry, za cos czego sie jeszcze nie ogląda. Jest to abuzywny zapis w umowie którego ja od jakiegos czasu nie przestrzegam, wpłaty za abonament dokonuję w połowie miesiąca. Spotyka się to ze strony cyfrowego polsatu z niezliczoną ilością ponagleń, sms-ów, maili i grózb ze strony działu windykacyjnego. Cała ta machina ma mnie wystraszyć i sprowadzić do poziomu. Zachęcam wszystkich użytkowników wybrać mój sposób opłacania abonamentu.
    ZaletyAle się rozśmieszyłem - żadnych
    WadyDrogi abonament, żałosna jakość programów, ciągłe reklamy, lichy sprzęt, nie trzymanie parametrów technicznych, chamscy pseudo-konsultanci
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Xxx / 2020-10-26 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Obsługa klienta u nich leży po całości nie potrafią zmienić adresu. Przy zerwaniu umowy same kłopoty tylko i problem ze zwrotem nadpłaty. W razie awarii sprzętu samemu trzeba iść do salonu a za wizytę Pana od montowania anteny trzeba zapłacić bo oni nie mają swoich technicznych. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZła opsługa klienta, problem ze zwrotem nadpłaty przy rozwiązaniu umowy i słaba jakoś telewizji ciągle przerywa i się zawieszą.
  • ~Artur / 2020-10-25 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo się zawiodłem na usługach cyfrowego Polsatu, przez dwa lata mam bardzo dużo awarii
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosc
    MiejscowośćCzarna
  • ~Andy / 2020-10-25 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Od sześciu lat posiadam abonament w Polsacie, żadnych kłopotów.
    ZaletySame zalety
    Wadyzbyt dużo reklam, jak wszędzie
  • ~Tomek / 2020-10-23 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie cyfrowego Polsatu - odstąpisz od umowy a pieniędzy nie zwracają!! Konsultanci infolinii wprowadzają w błąd, nie znają regulaminów firmy w której pracują. Nie odpowiadają na ponaglające maile. Zaangażowany UOKIK i #sprawadlauwagi
    MiejscowośćZabrze
  • ~Kak / 2020-10-22 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, non stop się zawiesza, trzeba dzwonić na infolinię za co każą płacić, na końcu nic nie są w stanie zrobić, odsylaja do punktu, kiedy ja zagranica
    ZaletyBrak
    WadyNic nie działa, non stop problem
  • ~Ona / 2020-10-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat ostatnio to żenada. Wykupiłam film na VOD i niestety nie włączyli. Dzwonię i po 25 min w końcu ktoś odbiera. Miła Pani informjje mnie, że za kilka minut bedzie włączona usługa. Minęło kilka godzin i usługi brak. Nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~on... / 2020-10-17 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 17 dni nie mogę aktywować kanałow wymieniłem juz 3 dekodery (chyba je ze złomu biorą)obsługa klienta to kupa śmiechu -modlę się aby z 5 g się nie brali bo widły to dla nich za skomplikowane urządzenie . Nie badz frajerem - jak Ja zastanów się zanim wdepniesz w gó..o !!
    ZaletyBrak
    Wady- obsługa techniczna - reszty nie wiem bo od 17 dni prubuje uruchomic tv dekoder!!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Kuba / 2020-10-16 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często przestaje działać. Router dopiero po zrestartowaniu łapie zasięg. Śmieszna wręcz prędkość internetu. Żałosna obsługa klienta. Dekodery tracą sygnał. Trzeba przekładać kartę z jednego dekodera do drugiego bo są co chwilę blokowane. Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w bagno ostrzegam i nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
  • ~Kuba / 2020-10-14 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce bo nie można dać zera. Dekoder OTT to jakaś masakra połączenie po wifi na jednym programie jest a na innych nie ma, resetowanie co 10 minut koszmar, ale serwis nie widzi problemu wszystko sprawne.
    ZaletyBrak
    WadyWiesza się notorycznie.
    Nie aktualizuje się.
    Moduł wifi nie nadający się do użytku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~steryd / 2020-10-14 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 miesiącach od zakup zestawu wyłączono usługę CatchUP - którą tak się chwalono. kilkanaście tygodni przepychanek wszelakiego typu nie dało rezultatu. Uważam, że zrobiono to celowo i przestrzegam przed zawieraniem umowy z Polsat Cyfrowy. Robią co chcą. wszelkie reklamacje odrzucają zasłaniając się winą po stronie klienta (słaby sygnał, słaby net itd.). Nigdy więcej POLSAT!!!!!!!
    Wadywyłączanie usług, brak obsługi technicznej wlokalu czy autoryzowanym punkcie, Fatalna obsługa klienta na zasadzie "smuci nas twoja opinia ale mamy cie w ...." i męcz się sam
    MiejscowośćPoznań
  • ~marduk / 2020-10-11 05:01
    Ocena: 1.00 / 5
    dno. wykupienie oferty na ksw 55 nie skutkuje możliwoscią odtworzenia gali pomimo wczesniejszych zapewnień. generaknie oszustwo bez możliwości kontaktu pod telefonem - tylko email na ktory nie ma odpowiedzi.
  • ~Rozczarowana / 2020-10-10 20:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Tv satelitarna to porażka. Ledwie jesień się zaczęła i koniec oglądania tv. Kropi deszczyk w sobotni wieczór i filmu już nie obejrzysz. Pełna frustracja. Obsługa klienta radzi wezwać montera do ustawienia sygnału. To już nawet nie śmiech na sali tylko mój szloch rozpaczy. Wszystko byle nie cyfrowy polsat. Powinni się wstydzić w tych czasach oferować taki chłam.
    ZaletyLatem jak nie pada można coś obejrzeć
    WadyPozostałe pory roku brak sygnału
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Niezadowolony / 2020-10-10 19:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałem wykupić ksw smsem to wyskakiwal błąd na jednym i drugim dekoderze. A w obsłudze powiedzieli że nie ma takiej karty. Ogólnie dość często do nich dzwonię z problemami
    ZaletyNie wiem
    WadyZa dużo do pisania
    MiejscowośćDobroszyce
  • ~Polsat stalker zna moje imie / 2020-10-10 14:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet (DWR) Działa beznadziejnie, ledwo 60kb/s, gdy zadzwoniłem do obsługi klienta, operator nie chciał udzieić mi żadnych informacji.
    Zaletyraczej brak, lub ciężko dostrzec
    WadySłabe łącze internetowe
    Hamscy operatorzy lini obsługi klieta
    MiejscowośćKobiór
  • ~Ochund / 2020-09-28 15:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Mój ulubiony kanał ciekawe programy i śmieszne kabarety :)
    Zaletydługo by wymieniać
    Wadytrochę długie reklamy ale można wszystko zdążyć zrobić
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~SDSD / 2020-09-27 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz obejrzec mma w srodku nocy? NIestety, zabierzemy Ci wszystkie kanaly! Wykupisz KSW za 40 zł? Niestety ale NIE DZIAŁA. Masz ochote siedziec 3.5 godziny na łączu z biurem obsłuki klienta? Zamów polsat!
    MiejscowośćSDSD
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2266
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1662
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 743
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 311
Toya (TV)
Ocena: 4.19, ilość opinii: 194
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926