Boże, za jakie grzechy mnie ukarałeś, że zdecydowałem się zawrzeć z nimi umowę. Zostało mi jeszcze 2 miesiące i może dotrwam do końca. Po mimo tylu oferowanych programów nie ma czego oglądać. Ciągłe reklamy przerywane powtórkami filmowymi. Każdorazowo kiedy pada deszcz zrywa obraz, a w wypadku burzy pojawia się ciemność na ekranie. Nic nie można poradzić, trzeba cierpliwie czekać kiedy nastąpi poprawa pogody. Interwencje w biurze obsługi klienta zwalają winę na złe ustawienie dekodera, aby mieć święty spokój. Sprzęt do ogladania to jakieś badziewie wyprodukowane w Chinach. Trzeba ganiać bez przerwy i przekładać karty w dekoderach prosząc dzieci aby nas w tym wyręczały ,bo nie sposób zrobić to własnymi rękami. W tak nieprzemyślany sposób są umieszczone karty w dekoderach. W cok-u pracują gbury i chamy którzy traktują klientów obcesowo i arogancko. Cyfrowy polsat życzy sobie opłaty za abonament z góry, za cos czego sie jeszcze nie ogląda. Jest to abuzywny zapis w umowie którego ja od jakiegos czasu nie przestrzegam, wpłaty za abonament dokonuję w połowie miesiąca. Spotyka się to ze strony cyfrowego polsatu z niezliczoną ilością ponagleń, sms-ów, maili i grózb ze strony działu windykacyjnego. Cała ta machina ma mnie wystraszyć i sprowadzić do poziomu. Zachęcam wszystkich użytkowników wybrać mój sposób opłacania abonamentu.ZaletyAle się rozśmieszyłem - żadnych
WadyDrogi abonament, żałosna jakość programów, ciągłe reklamy, lichy sprzęt, nie trzymanie parametrów technicznych, chamscy pseudo-konsultanci
MiejscowośćOlkusz