Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2020-11-16 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
    Trzymajcie się z dala od nich!!
    Doliczają koszty wyssane z palca!!!
    Niekompetentna firma!!!
    WadyBeznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
    Trzymajcie się z dala od nich!!
    Doliczają koszty wyssane z palca!!!
    Niekompetentna firma!!!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Crash / 2020-11-15 14:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy POLSTA mógłby być trochę bardziej wyrozumiały dla dzieci puszczając im bajki a REKLAMY w tym czasie sobie darować??!!! Chociaż dla dzieci byście to zrobili bozzzzzeeee
    WadyReklamy reklamy reklamy
    MiejscowośćGniewkowo
  • ~Gość / 2020-11-15 12:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla mnie to telewizja reklamowa, ilość reklam jest bardzo duża, ciężko coś normalnie zobaczyć. Myslałem, że mając np Travel poogladam różne ciekawe programy, przecież - myslałem przez tyle lat nakręcono tyle rzeczy a tu w kółko leci to samo. Mimo, że w kółko to samo to jeszcze na tym kilka reklam.Płacimy prawie 80 zł., jestem juz tym zmęczony i nie polecam, gdyby nie programy informacyjne które oglądam zrezygnowałbym
    Zaletywiększych brak
    Wadyreklamy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Waap / 2020-11-14 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Fabryki jedzenia", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~EWA / 2020-11-14 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy potencjalni użytkownicy Cyfrowego Polsatu.
    Bardzo mocno przestrzegam Was przed podpisaniem umowy
    Wszystko pięknie wygląda w momencie podpisania umowy i dopóki dzielnie płacisz wszystkie rachunki.
    W momencie kiedy chcesz rozwiązać umowę pojawiają się schody. Przez wiele lat byłam użytkownikiem Cyfrowego Polsatu wielokrotnie zmieniałam umowę równocześnie wymieniając sprzęt. Okazuje się że sprzęt który wymieniłam na nowy muszę oddać mimo że tego starocia nie posiadam ponieważ podpisując nową umowę dostałam nowy sprzęt jednocześnie zdając stary.Oczywiście jestem straszona windykacją pomijam bardzo niegrzeczne rozmowy z konsultantami. Uważajcie jest tyle innych z których usług możecie korzystać nie dajcie się omamić ponieważ są mistrzami w manipulowaniu naiwnymi i uczciwymi klientami. Mam nadzieję że wiadomość nie zostanie usunięta i pomoże wielu klientom.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEUCZCIWI
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mirosław / 2020-11-11 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja z Polsatu to nieporozumienie. Dekoder często się wiesza i trzeba go resetować. Ciągłe zakłócenia na wizji, nawet przy niewielkich opadach deszczyku.
    Zaletybrak
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~kajtek / 2020-11-10 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Witajcie. Mam zawartą umowę z Polsatem na 24msc. Od samego początku podpisania umowy, czyli 1,5 msc, temu do tej pory same problemy z dekoderem Evobox HD. Jest to już mój 5 dekoder w tak krótkim czasie.I chyba na tym zakończę chodzenie do salonu PC na kolejne wymiany. Powód- każdy dekoder jaki posiadałem czyli omawiany Evobox HD. Ma błąd w oprogramowaniu. Podczas oglądania co jakiś czas zanika obraz wraz z dźwiękiem. I to dzieje się na wszystkich kanałach z pakietu. Po kilka/naście razy dziennie. Najbardziej to widać na kanale 93/92 bajki dla dzieci. Które moje dzieci lubią. A gdy chcesz z 93 kanału przełączyć na 94. A potem powrócić z powrotem wstecz na 93.Zacina lub wcale nic nie ma na ekranie. Dodam że instalacja jest ok. Nie zanika sygnał bo gdy jest problem z odbiorem to mogę sprawdzić jakość sygnału. Idealnie mam. Będąc w salonie PC pokazałem na moim dekoderze co się dzieje. Przyznali Mi kolejną wymianę dekodera. Nie przyjąłem Go, bo to występuje na każdym tym modelu. A Panie rozkładają ręce mówiąc że im nie wolno przyjmować reklamacji z tego tytułu. Muszę dzwonić/pisać do polsatu. Tak zrobiłem. Miła uprzejma osoba zza słuchawki poinformowała Mnie że rozmowa (może być nagrywana) też oznajmiłem że nagrywam.Przyjeli zgłoszenie mojej reklamacji. Mam czekać na odzew poczty elektronicznej. W tym momencie kończy się miły dostawca pakietu telewizji satelitarnej PC. Odpowiedź przyszła z negatywnym wynikiem mojej prośby. Winę ponosi klient bo ma złą instalacje antenową. Mimo załączonych zdjęć z opisem usterki. Czarno na białym widać że sygnał jest dobry. a obrazu i dzwięku niestety już nie ma. Na każdą prośbę odzewu mailowo musiałem czekać 24 godz. Gdy napisałem że zgłaszam sprawę odpowiednim organom. Odpowiedź otrzymałem w 2 godz. Same paragrafy że mogę się ( bujać )i przez sąd tylko załatwić to. Tak właśnie traktują klienta. Umowa którą podpisujesz jest dla nich. Nie Ciebie. A ja chciałem tylko polubownie wyjaśnić ten problem z ich dekoderami. Z prośbą na wymianę, na inny model niż evobox hd bo to złomy. Nie odpuszczę i zgłoszę się gdzie trzeba.PS;jak nie chcecie mieć problemów z dekoderem, a wasz telewizor obsługuje karte CAM. To najlepszy wybór. na jeden tv. Wtedy steruje wasz telewizor,a nie jakaś zabawka która niby działa.
    Zaletymiła obsługa jak podpisujesz umowę. Potem mają cie gdzieś
    Wadyzłomy nie dekodery
    MiejscowośćMazury
  • ~Maro / 2020-11-09 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo gadać juz 5 raz reklamuje dekoder i cały czas to samo wiecznie się zawiesza a po restarcie włącza się tak długo że spokojnie śniadanie można zjeść ODRADZAM WSZYSTIM BRANIE TEGO DZIADOSTWA
    ZaletyŻadnych
    WadyChyba wszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćWieliczka światłowód
  • ~Uzytkowniczka / 2020-11-05 22:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder co chwilę się zacina, nie da się normalnie oglądać filmu, bo co jakiś czas ukazuje się problem z internetem, który w rzeczywistości jest problemem tylko i wyłącznie tv... Nie polecam!!
  • ~nitka / 2020-11-05 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    ODRADZAM CYFROWY POLSAT wszystkim którzy nie chcą zostać oszukani oraz nękani co miesiąc maniakalnie mailami i sms-ami oraz którzy w biurze obsługi oczekują pomocy i rozwiązania problemu przez konsultantów - jedynie obsługa techniczna jest w miarę ok (zblazowanie ale bez chamstwa), pozostali od umów i spraw nie technicznych są opryskliwi, gburowaci, traktują człowieka jak zło konieczne, ZERO chęci pomocy, jedyna dewiza "POZBYĆ SIĘ PROBLEMU" - jedyne co Państwo usłyszycie to że PODPISALIŚCIE UMOWĘ i koniec dyskusji, nie ma o czym więcej rozmawiać bo PODPISALIŚCIE UMOWĘ więc spadać, oglądać, płacić i nie wymagać niczego więcej!
    Ofertę wybierałam z ICH KATALOGU/ULOTKI, palcem pokazałam co chcę a i tak zostałam oszukana, bo w ulotce ZA TE SAME PIENIĄDZE KTÓRE IM PŁACĘ miały być jeszcze programy sportowe a ich nie dostałam - dzwoniłam, pisałam, byłam tam gdzie podpisałam umowę, nawet wysłałam reklamację/zażalenie do ich biura podając wszystko krok po kroku jak było i jaka odpowiedź? PODPISALIŚCIE UMOWĘ a w umowie nie ma - więc odpowiedziałam że przecież pokazałam palcem co chcę, że ta oferta w katalogu tak się nazywa jak ta co mam na umowie, że do głowy mi nie przyszło żeby sprawdzać czy są wymienione wszystkie kanały jakie w tej ofercie były wymienione - odpowiedź" PODPISALIŚCIE UMOWĘ.... OSZUŚCI I TYLE - CYFROWI OSZUŚCI....

    Zakłócenia obrazu przy wietrze, przy deszczyku rwanie a nie daj mamo burzy zero telewizji... oczywiście wina klienta, zła instalacja (INSTALOWAŁ CZŁOWIEK POLECONY PRZEZ NICH OCZYWIŚCIE ODPŁATNIE I TO NIE MAŁO!) - kompletnie nie dopuszczają że to ich słaba jakość...


    Firmie UPC pod względem obsługi i współpracy z klientem to nawet do podeszwy nie dorastają, miałam z nimi umowę prawie 20 lat, różnie bywało bo i awarie sprzętu i awarie sygnału, zmiany danych, zmiany w umowach, ale większość spraw dało się wyjaśnić, poprawić, konsultanci pomocni, życzliwi a POLSAT TO TRAGEDIA, niestety przeprowadziłam się i wybrałam nieświadomie tą porażkę - kto może niech się trzyma z dala od nich dla własnego spokoju i zdrowotności!


    Znajoma dała się namówić żeby przenieść do nich telefony - jestem świadkiem jak została paskudnie oszukana, podwójny abonament, nie takie kwoty jak zostały ustalone, celowe nieodbieranie połączeń przez pracownika salonu (przez ponad tydzień!) żeby tylko minął termin możliwości rezygnacji z umowy! CELOWE DZIAŁANIE ŻEBY OSZUKAĆ KLIENTA! Współczułam jej a teraz sama się z nimi męczę, bo wydawało mi się że to jeden nieuczciwy człowiek a to wygląda na to że to chyba strategia tej firmy - naciągnąć na podpisanie oszukańczej umowy!!


    Czekam z utęsknieniem do końca umowy i nigdy więcej z tą patologiczną firmą i jej agentami nie chcę mieć nic wspólnego!

    Cokolwiek TYLKO NIE POLSAT!
    Zaletypo ponad roku "współpracy" z całą pewnością - KOMPLETNY BRAK ZALET!
    Wadyjedna ogromna -> BRAK JAKICHKOLWIEK ZALET zarówno w kwestii technicznej jak i biznesowej!
  • ~Ryszard / 2020-10-30 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Boże, za jakie grzechy mnie ukarałeś, że zdecydowałem się zawrzeć z nimi umowę. Zostało mi jeszcze 2 miesiące i może dotrwam do końca. Po mimo tylu oferowanych programów nie ma czego oglądać. Ciągłe reklamy przerywane powtórkami filmowymi. Każdorazowo kiedy pada deszcz zrywa obraz, a w wypadku burzy pojawia się ciemność na ekranie. Nic nie można poradzić, trzeba cierpliwie czekać kiedy nastąpi poprawa pogody. Interwencje w biurze obsługi klienta zwalają winę na złe ustawienie dekodera, aby mieć święty spokój. Sprzęt do ogladania to jakieś badziewie wyprodukowane w Chinach. Trzeba ganiać bez przerwy i przekładać karty w dekoderach prosząc dzieci aby nas w tym wyręczały ,bo nie sposób zrobić to własnymi rękami. W tak nieprzemyślany sposób są umieszczone karty w dekoderach. W cok-u pracują gbury i chamy którzy traktują klientów obcesowo i arogancko. Cyfrowy polsat życzy sobie opłaty za abonament z góry, za cos czego sie jeszcze nie ogląda. Jest to abuzywny zapis w umowie którego ja od jakiegos czasu nie przestrzegam, wpłaty za abonament dokonuję w połowie miesiąca. Spotyka się to ze strony cyfrowego polsatu z niezliczoną ilością ponagleń, sms-ów, maili i grózb ze strony działu windykacyjnego. Cała ta machina ma mnie wystraszyć i sprowadzić do poziomu. Zachęcam wszystkich użytkowników wybrać mój sposób opłacania abonamentu.
    ZaletyAle się rozśmieszyłem - żadnych
    WadyDrogi abonament, żałosna jakość programów, ciągłe reklamy, lichy sprzęt, nie trzymanie parametrów technicznych, chamscy pseudo-konsultanci
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Xxx / 2020-10-26 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy. Obsługa klienta u nich leży po całości nie potrafią zmienić adresu. Przy zerwaniu umowy same kłopoty tylko i problem ze zwrotem nadpłaty. W razie awarii sprzętu samemu trzeba iść do salonu a za wizytę Pana od montowania anteny trzeba zapłacić bo oni nie mają swoich technicznych. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZła opsługa klienta, problem ze zwrotem nadpłaty przy rozwiązaniu umowy i słaba jakoś telewizji ciągle przerywa i się zawieszą.
  • ~Artur / 2020-10-25 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo się zawiodłem na usługach cyfrowego Polsatu, przez dwa lata mam bardzo dużo awarii
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjnosc
    MiejscowośćCzarna
  • ~Andy / 2020-10-25 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Od sześciu lat posiadam abonament w Polsacie, żadnych kłopotów.
    ZaletySame zalety
    Wadyzbyt dużo reklam, jak wszędzie
  • ~Tomek / 2020-10-23 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie cyfrowego Polsatu - odstąpisz od umowy a pieniędzy nie zwracają!! Konsultanci infolinii wprowadzają w błąd, nie znają regulaminów firmy w której pracują. Nie odpowiadają na ponaglające maile. Zaangażowany UOKIK i #sprawadlauwagi
    MiejscowośćZabrze
  • ~Kak / 2020-10-22 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, non stop się zawiesza, trzeba dzwonić na infolinię za co każą płacić, na końcu nic nie są w stanie zrobić, odsylaja do punktu, kiedy ja zagranica
    ZaletyBrak
    WadyNic nie działa, non stop problem
  • ~Ona / 2020-10-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyfrowy Polsat ostatnio to żenada. Wykupiłam film na VOD i niestety nie włączyli. Dzwonię i po 25 min w końcu ktoś odbiera. Miła Pani informjje mnie, że za kilka minut bedzie włączona usługa. Minęło kilka godzin i usługi brak. Nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~on... / 2020-10-17 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 17 dni nie mogę aktywować kanałow wymieniłem juz 3 dekodery (chyba je ze złomu biorą)obsługa klienta to kupa śmiechu -modlę się aby z 5 g się nie brali bo widły to dla nich za skomplikowane urządzenie . Nie badz frajerem - jak Ja zastanów się zanim wdepniesz w gó..o !!
    ZaletyBrak
    Wady- obsługa techniczna - reszty nie wiem bo od 17 dni prubuje uruchomic tv dekoder!!
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Kuba / 2020-10-16 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet często przestaje działać. Router dopiero po zrestartowaniu łapie zasięg. Śmieszna wręcz prędkość internetu. Żałosna obsługa klienta. Dekodery tracą sygnał. Trzeba przekładać kartę z jednego dekodera do drugiego bo są co chwilę blokowane. Nikomu nie polecam, nie pakujcie się w bagno ostrzegam i nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
  • ~Kuba / 2020-10-14 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje po jednej gwiazdce bo nie można dać zera. Dekoder OTT to jakaś masakra połączenie po wifi na jednym programie jest a na innych nie ma, resetowanie co 10 minut koszmar, ale serwis nie widzi problemu wszystko sprawne.
    ZaletyBrak
    WadyWiesza się notorycznie.
    Nie aktualizuje się.
    Moduł wifi nie nadający się do użytku.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963