MiejscowośćStarachowice
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 53 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Renata / 2020-12-15 22:39
Chciałabym bardzo podziękować Państwu za to, że jesteście . Oglądając Państwa telewizję czuję, że świat jest piękny i warto żyć .Życzę Panstwu wszystkiego dobrego ,zdrowia i szczęścia na każdy dzień -
-
~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę. MiejscowośćOstrzeszów -
~Marta / 2020-12-14 18:57
Nie polecam kompletną porażka to jakiś żart ta firma mam i nie oglądam bo mam wiecznie problem z kartą złodzieje A płacić za kultury trzeba i to nie malo jak tylko szybkonsoe uda odstapie od umowy bo to nie ma sensu Pan przez telefon nie miły dodzwonić się trudno masakra niech się gonią nie chce mieć z nimi nic wspólnego ZaletyŻadnych zalet dnoMiejscowośćZaleszany -
~Aa / 2020-12-09 20:29
Porażka! W skali ocen brak wartości ujemnych. Całkowicie odradzam. WadyKonieczność codwutygodniowego odblokowywania dekoderów kartą dekodera głównego.MiejscowośćLegionowo -
~Gość / 2020-12-09 12:32
Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant. MiejscowośćKrotoszyn -
~Marzena / 2020-12-08 19:53
Polsat ma bardzo zle podejście do klienta. Za nieopłacony rachunek potrafią przysłać kilkanaście smsów, e-maili i wyświetlić mnóstwo komunikatów na telewizorze. Dzieje się tak juz przed terminem płatności. Po 7 dniach po terminie dzownia pracownicy działu windykacji i są niezbyt uprzejmi. Żeby nie powiedzieć, że chamscy. Czasem czuje się jak przestępca, bo spóźniłam się kilka dni z płatnością. Dla mnie to nękanie. Mialam sytacje, ze ścigali mnie o niedopłaconą złotówkę.... ZaletyBrakWadyJw.MiejscowośćKielce -
~pxf / 2020-12-08 01:05
od 2 m-cy mam mieć polsat sport premium - rachunki zapłacone programu nie mam
w języku polsatowskim "przyznana ulga" tzn kara umowna
programy otrzymane w promocji można otrzymać jeżeli się za nie zapłaci ; w promocji to nie znaczy za darmoZaletyliga mistrzówWadywszystko kodowane nawet jak się zapłaci to można otrzymać dostęp za 2-3 m-ce
można składać reklamacje - każdy ma do tego prawoMiejscowośćKatowice -
~Ten co dal sie nabrac / 2020-12-07 22:07
DNO , SYF. ZLODZIEJE. NIEKOMPETECJA ,
AROGANCJA. ZALOSNE ODPOWIEDZI,
NO I TE REKLAMY BEZ TEGO RACZEJ TA ZALOSNA. PLATFORMA CYFROWA JAK SIEBIE NA ZYWAJA ,, RACZEJ BY NIE ISTNIALA
LUDZIE OPAMIETAJCIE SIF WIECEJ KSIAZEK W DOBIE WIRUSAZaletyABSOLUTNIE ,BEZWZGLEDNIE ZADNYCHWadyBEZAPELACYJNIE WSZYSTKOMiejscowośćCala polska -
-
~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi . MiejscowośćNewport -
~Ewelina / 2020-11-27 17:52
Kompletne Dno. Usługa jak i kompetencje pracowników. Zero szacunku do klienta. Często nie działają programy pomimo opłaconych rachunków i zakupu nowych dekoderów. ZaletyBrakWadyUsługa, brak kompetencji pracownikówMiejscowośćBolewice -
~Tomasz / 2020-11-25 21:35
Dekoder beznadziejny zawiesza sie a komentatorzy siatkowki dno po prostu nie wiedza co powiedziec w prostym abonamencie nawet niema tvn turbo ZaletyZadneWadyPilot musi byc wprost skierowany żeby dzialalMiejscowośćDubidze -
~Cyber / 2020-11-22 10:33
Reklamy,arogancja,oferta do d...y.
Sprzęt do niczego, ciągła aktualizacja i awarie.
Chroń mnie panie Boże przed Polsatem.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLegnica -
~balbi / 2020-11-18 14:58
CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada. ZaletyBRAKWadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.MiejscowośćWysowa-Zdrój -
~Dorota / 2020-11-16 17:09
Beznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!WadyBeznadziejna firma, zero współpracy i pomocy!!!
Trzymajcie się z dala od nich!!
Doliczają koszty wyssane z palca!!!
Niekompetentna firma!!!MiejscowośćLegnica -
~Crash / 2020-11-15 14:38
Czy POLSTA mógłby być trochę bardziej wyrozumiały dla dzieci puszczając im bajki a REKLAMY w tym czasie sobie darować??!!! Chociaż dla dzieci byście to zrobili bozzzzzeeee WadyReklamy reklamy reklamyMiejscowośćGniewkowo -
~Gość / 2020-11-15 12:25
Dla mnie to telewizja reklamowa, ilość reklam jest bardzo duża, ciężko coś normalnie zobaczyć. Myslałem, że mając np Travel poogladam różne ciekawe programy, przecież - myslałem przez tyle lat nakręcono tyle rzeczy a tu w kółko leci to samo. Mimo, że w kółko to samo to jeszcze na tym kilka reklam.Płacimy prawie 80 zł., jestem juz tym zmęczony i nie polecam, gdyby nie programy informacyjne które oglądam zrezygnowałbym Zaletywiększych brakWadyreklamyMiejscowośćKatowice -
-
~Waap / 2020-11-14 17:27
Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Fabryki jedzenia", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćŁaziska Górne -
~EWA / 2020-11-14 12:39
Drodzy potencjalni użytkownicy Cyfrowego Polsatu.
Bardzo mocno przestrzegam Was przed podpisaniem umowy
Wszystko pięknie wygląda w momencie podpisania umowy i dopóki dzielnie płacisz wszystkie rachunki.
W momencie kiedy chcesz rozwiązać umowę pojawiają się schody. Przez wiele lat byłam użytkownikiem Cyfrowego Polsatu wielokrotnie zmieniałam umowę równocześnie wymieniając sprzęt. Okazuje się że sprzęt który wymieniłam na nowy muszę oddać mimo że tego starocia nie posiadam ponieważ podpisując nową umowę dostałam nowy sprzęt jednocześnie zdając stary.Oczywiście jestem straszona windykacją pomijam bardzo niegrzeczne rozmowy z konsultantami. Uważajcie jest tyle innych z których usług możecie korzystać nie dajcie się omamić ponieważ są mistrzami w manipulowaniu naiwnymi i uczciwymi klientami. Mam nadzieję że wiadomość nie zostanie usunięta i pomoże wielu klientom.ZaletyBRAKWadyNIEUCZCIWIMiejscowośćŁódź -
~Mirosław / 2020-11-11 18:08
Telewizja z Polsatu to nieporozumienie. Dekoder często się wiesza i trzeba go resetować. Ciągłe zakłócenia na wizji, nawet przy niewielkich opadach deszczyku. ZaletybrakMiejscowośćCzęstochowa -
~kajtek / 2020-11-10 17:28
Witajcie. Mam zawartą umowę z Polsatem na 24msc. Od samego początku podpisania umowy, czyli 1,5 msc, temu do tej pory same problemy z dekoderem Evobox HD. Jest to już mój 5 dekoder w tak krótkim czasie.I chyba na tym zakończę chodzenie do salonu PC na kolejne wymiany. Powód- każdy dekoder jaki posiadałem czyli omawiany Evobox HD. Ma błąd w oprogramowaniu. Podczas oglądania co jakiś czas zanika obraz wraz z dźwiękiem. I to dzieje się na wszystkich kanałach z pakietu. Po kilka/naście razy dziennie. Najbardziej to widać na kanale 93/92 bajki dla dzieci. Które moje dzieci lubią. A gdy chcesz z 93 kanału przełączyć na 94. A potem powrócić z powrotem wstecz na 93.Zacina lub wcale nic nie ma na ekranie. Dodam że instalacja jest ok. Nie zanika sygnał bo gdy jest problem z odbiorem to mogę sprawdzić jakość sygnału. Idealnie mam. Będąc w salonie PC pokazałem na moim dekoderze co się dzieje. Przyznali Mi kolejną wymianę dekodera. Nie przyjąłem Go, bo to występuje na każdym tym modelu. A Panie rozkładają ręce mówiąc że im nie wolno przyjmować reklamacji z tego tytułu. Muszę dzwonić/pisać do polsatu. Tak zrobiłem. Miła uprzejma osoba zza słuchawki poinformowała Mnie że rozmowa (może być nagrywana) też oznajmiłem że nagrywam.Przyjeli zgłoszenie mojej reklamacji. Mam czekać na odzew poczty elektronicznej. W tym momencie kończy się miły dostawca pakietu telewizji satelitarnej PC. Odpowiedź przyszła z negatywnym wynikiem mojej prośby. Winę ponosi klient bo ma złą instalacje antenową. Mimo załączonych zdjęć z opisem usterki. Czarno na białym widać że sygnał jest dobry. a obrazu i dzwięku niestety już nie ma. Na każdą prośbę odzewu mailowo musiałem czekać 24 godz. Gdy napisałem że zgłaszam sprawę odpowiednim organom. Odpowiedź otrzymałem w 2 godz. Same paragrafy że mogę się ( bujać )i przez sąd tylko załatwić to. Tak właśnie traktują klienta. Umowa którą podpisujesz jest dla nich. Nie Ciebie. A ja chciałem tylko polubownie wyjaśnić ten problem z ich dekoderami. Z prośbą na wymianę, na inny model niż evobox hd bo to złomy. Nie odpuszczę i zgłoszę się gdzie trzeba.PS;jak nie chcecie mieć problemów z dekoderem, a wasz telewizor obsługuje karte CAM. To najlepszy wybór. na jeden tv. Wtedy steruje wasz telewizor,a nie jakaś zabawka która niby działa. Zaletymiła obsługa jak podpisujesz umowę. Potem mają cie gdzieśWadyzłomy nie dekoderyMiejscowośćMazury
strona 53 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »