Mam telewizje z cyfrowego Polsatu , pan ktory zakładał dekodery w 3 pokojach powiedzial ze co pol roku mniej wiecej bedzie trzeba wlozyc z dekodera głównego karte do tych dwoch innych by moc ogladac TV (telewizory same beda wymagały włożenia tej karty głównej)
Dzwonilam w tej sprawie do cyfrowego Polsatu to powiedzieli Ze niestety nie sa w stanie nic z tym zrobic.
ZaletyBrak
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Kartofelek / 2024-05-10 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie miła pani Małgorzata, zadzwoniłam z zapytaniem dostałam informacje, ze to nie jej zakres, i abym szukala pomocy w punktach< widac nerwy i brak profesjonalizmu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brak słow, nie każdy nadaje się do pracy z ludzmi
ZaletyBRAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
WadyZERO SZACUNKU DO( LUCDZIIIII
MiejscowośćGórowo Iławeckkie
~kasd asfdaf / 2018-12-27 22:50
Ocena: 1.00 / 5
dlaczego taki mi zacina interna ?????? zróbcie coś z tym gównem z plusa bo was podam obiecywaliście że to naprawicie, będzie lepiej chodził a tu nic
ps (jak tu nie używać brzydkich słów...)
Zaletyżadne
Wadysłaby zasięg
Miejscowośćpsary
~Kasia / 2019-10-08 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Poprostu brak słów !!! Jak tylko trochę popasa zawieje brak sygnału nigdy więcej nie zdecyduje sie na cyfrowy Polsat żenada !!!!
ZaletyBrak
WadyCiągły brak sygnału
MiejscowośćOstrów Wielkopolski
~Kasia / 2021-11-17 08:45
Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina! Przez miesiąc nie mogę się dopytać, jak zalogować się na TV (wyrzuca błędny login a na komputerze, tablecie, telefonie wszystko ok) , nikt nie wie, jak, do tego osoby odpisujące na meile to żart. Po 5 razy pytają o model telewizora i po tyle samo razy trzeba całą historię opowiadać od nowa. Porażka po całej linii.
~Kasia / 2024-02-02 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
MiejscowośćSłubice
~Kasia / 2024-02-02 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla klienta taka zmiana jest totalnie idiotyczna chyba trzeba będzie rezygnować z tego Polsatu płacić tak duży abonament dla takiego cyrku to jest porażka do du..y z Polsatem
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta z zmiana kanałów
MiejscowośćSłubice
~Kat / 2023-02-24 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klijętką Polsatu od kilkunastu lat.Kolejny raz przedłużyłam umowe na abonament telewizyjny i wziełam większy bo zależało mi na jednym programie dla dziecka a dokładnie o Nim Junior.Od dwóch tygodni ma wyłączony program i nie tylko ten jeden.Dzwoniłam, jeden Pan mówił że mają awarie i jest mu przykro że taka sytuacja a drugi z kolei że nie ma tego programu w moim abonamencie i muszę dokupić.Robią sobie jaja z klijentów.Naciągają na droższe abonamenty a i tak się okazuje że nie ma programu.Porażka Nikomu nie polecę już Polsatu wręcz przeciwnie będę odradzać.
ZaletyNie ma żadnych.
WadyOszukują naciągaja na droższe abonamenty a i tak wyłanczają programy, które są zawarte w umowie
~Katarzyna / 2019-11-25 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy infolinii wręcz kipią arogancją. Od ponad pół roku nie potrafią zmienić numeru kontaktowego, tym samym dzwonią do osób trzecich w mojej sprawie,widocznie rodo nie obowiązuje. Jednym słowy kolejnego wieloletniego klienta tracą.
MiejscowośćGliwice
~Katarzyna / 2020-03-23 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Z Cyfrowym Polsatem mam najgorsze doświadczenia jakie mogłabym sobie tylko wyobrazić. Począwszy od konsultantów w auytoryzowanych salonach sprzedaży, którzy wprowadzają klienta w błąd i z całkowitym przekonaniem sprzedają i namawiają do ofert, które nie mają prawa działać. Następnie obsługa klienta na infolinii - kompletna ignorancja, lekceważenie uwag i próśb klienta. Absolutnie odradzam każdemu korzystanie z usług cyfrowego polsatu - są to oszuści, nastawieni jedynie na zysk, a nie na zadowolenie klienta.
Zaletynie ma absolutnie żadnych zalet
MiejscowośćKraków
~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam
~Katarzyna / 2021-02-23 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Zero kultury na infolinii oraz brak wiedzy. Bezczelne zachowania od strony Pani obsługującej, dziadostwo i brak kompetencji. Proponuję zmianę pracowników.
~Katarzyna / 2021-10-28 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder ciągle coś się zwiesza wyłącza w ciągu dnia z 10 razy na infolinii kpina mówią ze może nie zaplacony rachunek twierdzą ze może trzeba lepszy abonament pytam się za co jak nic nie działa.
Dekoder wymieniany 5 razy i ciągle to samo są kanały a za godzinę już brak????
ZaletyBRAK!!!!
WadyDekoder albo się zwiesza albo resetuje albo wcale nie chce się włączyć i tak co godzinę ????
MiejscowośćPiaseczno
~Katarzyna / 2022-12-23 05:07
Ocena: 1.00 / 5
Dno nie telewizja, nie mieszkam w Polsce od 12 lat i widzę że poziom się nie zmienił. TVN jest o niebo do przodu po tylu latach ????
ZaletyBezmian a szkoda
WadyBrak poziomu od X czasu, jestem rozczarowana po zakupie dekodera. Żałuję
MiejscowośćBremen
~Katarzyna / 2024-02-05 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Cóż można dodać w czasie wyświetlania filmu czy programu, zaczynają się reklamy reklamy i reklamy to trwa za długo - nudy
ZaletyProgramy fajne
WadyReklamy non-stop
MiejscowośćŁomża
~Katarzyna B. / 2017-10-10 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Cyfrowy Polsat, naciąga swoich Klientów na 199,00 zł, grozi windykacją, sądem, itp, posądzając o kradzież sprzętu, który wrócił do nich zgodnie z umową ale nie raczyli wpisać go na protokół odbioru, a ja nie pomyślałam że mogą chcieć mnie oszukać na tak idiotycznym elemencie naszej współpracy!
Otóż zaczęli mnie ścigać w tym roku, za brak zwrotu routera w kwietniu 2015, przy zmianie umowy i otrzymaniu nowego sprzętu. Najlepsze jest to, że mam protokół zwrotu modemu i otrzymania nowego routera z funkcją modemu. Rozumiem, że to u nich typowa praktyka, że w takich sytuacjach zabierają tylko połowę sprzętu? A może jednak celowo na protokole nie ma drugiej części i liczą na to, że Klient nie doczyta, że nie ujęli wszystkiego? Wydaje się, że jest to praktyka nielegalna i nie omieszkam zgłosić ich do UOKiK, że próbują mnie oszukać.
WadyZłodzieje
~Kate / 2021-01-29 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich chcących zawrzeć umowę z Tą firmą. Serdecznie odradzam. Przy przedłużaniu umowy wszystko jest ok , wszystkie sprzęty wymieniane na bieżąco jednak przy rozwiązaniu umowy zaczynają się schody. U mnie po rozwiązaniu umowy dostałam potwierdzenie że wszystko się zgadza , ale po pewnym czasie dostałam do zapłaty 200 zł za brak zwrotu routera. Co ciekawsze ten zwrot był z przed 5 lat. Szukam w tych dokumentach i mam. Potwierdzenie odbioru sprzętu. Jednak Pani w obsłudze w punkcie mówi mi że 5 lat temu został zwrócony tylko USB z tego routera. Pisząc na centrale firmy dostałam potwierdzenie że nic nie muszę płacić gdyż mam potwierdzony odbiór.
To niestety nie koniec windykacja dzwoni i dzwoni. Niestety musiałam zapłacić tę kwotę bo straszą sądem.
Właśnie tak to działa. Odradzam każdemu tą firmę !!!!!
ZaletyBrak
WadyProblemy z zakończeniem umowy
Internet beznadziejna jakość
Ogólnie cała ta sytuacja która mnie spotkała podnosi ciągle ciśnienie
MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
~Katir / 2022-02-15 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Jestem niezadowolona z usług Polsatu Cyfrowego. Brak szacunku dla starych klientów. Przy każdej zmianie umowy blokowany jest dekoder . Ta sytuacja nieustannie się powtarza. Nieustannie trzeba wydzwaniać i się denerwować aby odblokowali. Przy aktualizacjach też często blokuje się dekoder. Totalna żenada. Nie polecam tej telewizji.
ZaletyBrak
WadyOpieszałość w realizacji zgłoszeń
MiejscowośćSkoczów
~katkat / 2018-01-24 10:31
Ocena: 1.00 / 5
najgorsi oszuści!!! Nie wieżyc tej firmę pod zadnym względem. Kiedy coś trzeba podłączyć albo przedłużyć to ca szybcy i dzielni, ale jak tylko rezygnacje, to zaczyna się najgorsza masakra, slaby kontakt !!! Zwróciłam router od internety, mało tego musiałam dopłacić za dwa miesiące po już nieużywaniu internetu, to jeszcze wysłali mi kare 200 złotych za niezwrócenie routera w terminie! jak to zrobiłam jeszcze w trakcie ostatniej wpłaty i groza na wszelkie sposoby telefonami o sad i rejestr dłużników. OSZUŚCI OSZUŚCI OSZUŚCI! Jestem zawiedziona i zamierzam zrezygnować z telewizji i będę również zawsze wszystkich odradzać od usług tej niepoważnej firmy!
MiejscowośćKartuzy
~Kazik / 2024-07-10 22:32
Ocena: 1.00 / 5
12lat abonamentu…. Nie polecam…. Podwójne faktury, brak sygnału, aktualizacja dekoderów bez możliwości anulowania ( najczęściej aktualizacja w weekend w czasie seansu) blokada kanałów bez zgody klienta, decyzja bezuzasadniona… nowe dekodery bez możliwości jakiekolwiek opcji….tak całkiem serio DO BANI!!! Nie podpisujcie umowy!!
ZaletyZadne
WadyOjjjjj dużo!!! Okradacie ludzi podwójnymi fakturami, częsty brak sygnału, blokujecie kanały bez żadnego prawa a potem odblokowujecie bo coś tam u was był błąd !!! W dupie mam wasze błędy !!! Płace co miesiąc tyle samo mimo że nie używam multiroom!!!! Dla mnie jesteście jak PIS-ory!!!! OKRADACIE NAS TAK SAMO!!!!!