Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat (TV) opinie

Ocena na podstawie 1669 opinii

1.47 / 5

  • Niezawodność
    1.17
  • Cena
    1.76
  • Parametry
    1.35
  • Oferta
    1.59
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ja / 2020-12-22 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści i tyle w temacie...Poraz pierwszy i ostatni raz przedłużam umowe no co za oszusci zamiast rabat za przedłużenie to dołożyli większe opłaty oczywiście nie informując mnie o tym choć pytałem a gdy chciałem wyjaśnić sytuację konsultant z tekstem na umowie wszystko napisane...nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z ta firma i szczerze nie polecam.

    MiejscowośćGdańsk

  • ~Zawiedziony / 2020-12-22 20:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra, tv nagle przestała działać. Któryś raz w ciągu pół roku. Po kilku kilkudziesięciominutowych próbach połączenie z operatorem. Zrezygnowałem. Antena blokowa, więc źle ustawiona instalacja odpada.
    ZaletyŁatwość montażu
    WadyCzęste problemy z odbiorem
    MiejscowośćAugustów.
  • ~Jan / 2020-12-19 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście 2 po TVP.Dziękuję oglądam inny programale macie pytania oglądam tulko wiadomości,przez dł ugie lata ,a teraz u was zmieniony kierunek do RZądu,bo co? bo robicie z RZĄDEM interesy?ostatni raz oglądałem was dzisiaj.DZIĘKUJĘ
    ZaletyZadnych zalet
    Wady@ po TVP
    MiejscowośćFreudenberg
  • ~Marta / 2020-12-18 18:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal!
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klienta
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Radek / 2020-12-17 21:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy
    MiejscowośćKrków
  • ~An.C / 2020-12-17 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać
    ZaletyMożliwość oglądania poza granicami kraju
    WadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.
    MiejscowośćBerlin
  • ~jarm / 2020-12-17 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, słaby transfer. Wszystko inne zawsze działa, Netflix, You Tube, Gry tylko nie Polsat go
    Zaletyżadnych
    MiejscowośćBerlin
  • ~Renata / 2020-12-15 22:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym bardzo podziękować Państwu za to, że jesteście . Oglądając Państwa telewizję czuję, że świat jest piękny i warto żyć .Życzę Panstwu wszystkiego dobrego ,zdrowia i szczęścia na każdy dzień
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę.
    MiejscowośćOstrzeszów
  • ~Marta / 2020-12-14 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletną porażka to jakiś żart ta firma mam i nie oglądam bo mam wiecznie problem z kartą złodzieje A płacić za kultury trzeba i to nie malo jak tylko szybkonsoe uda odstapie od umowy bo to nie ma sensu Pan przez telefon nie miły dodzwonić się trudno masakra niech się gonią nie chce mieć z nimi nic wspólnego
    ZaletyŻadnych zalet dno
    MiejscowośćZaleszany
  • ~Aa / 2020-12-09 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! W skali ocen brak wartości ujemnych. Całkowicie odradzam.
    WadyKonieczność codwutygodniowego odblokowywania dekoderów kartą dekodera głównego.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Gość / 2020-12-09 12:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant.
    MiejscowośćKrotoszyn
  • ~Marzena / 2020-12-08 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Polsat ma bardzo zle podejście do klienta. Za nieopłacony rachunek potrafią przysłać kilkanaście smsów, e-maili i wyświetlić mnóstwo komunikatów na telewizorze. Dzieje się tak juz przed terminem płatności. Po 7 dniach po terminie dzownia pracownicy działu windykacji i są niezbyt uprzejmi. Żeby nie powiedzieć, że chamscy. Czasem czuje się jak przestępca, bo spóźniłam się kilka dni z płatnością. Dla mnie to nękanie. Mialam sytacje, ze ścigali mnie o niedopłaconą złotówkę....
    ZaletyBrak
    WadyJw.
    MiejscowośćKielce
  • ~pxf / 2020-12-08 01:05
    Ocena: 1.67 / 5
    od 2 m-cy mam mieć polsat sport premium - rachunki zapłacone programu nie mam
    w języku polsatowskim "przyznana ulga" tzn kara umowna
    programy otrzymane w promocji można otrzymać jeżeli się za nie zapłaci ; w promocji to nie znaczy za darmo
    Zaletyliga mistrzów
    Wadywszystko kodowane nawet jak się zapłaci to można otrzymać dostęp za 2-3 m-ce
    można składać reklamacje - każdy ma do tego prawo
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ten co dal sie nabrac / 2020-12-07 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO , SYF. ZLODZIEJE. NIEKOMPETECJA ,
    AROGANCJA. ZALOSNE ODPOWIEDZI,
    NO I TE REKLAMY BEZ TEGO RACZEJ TA ZALOSNA. PLATFORMA CYFROWA JAK SIEBIE NA ZYWAJA ,, RACZEJ BY NIE ISTNIALA

    LUDZIE OPAMIETAJCIE SIF WIECEJ KSIAZEK W DOBIE WIRUSA
    ZaletyABSOLUTNIE ,BEZWZGLEDNIE ZADNYCH
    WadyBEZAPELACYJNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćCala polska
  • ~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi .
    MiejscowośćNewport
  • ~Ewelina / 2020-11-27 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne Dno. Usługa jak i kompetencje pracowników. Zero szacunku do klienta. Często nie działają programy pomimo opłaconych rachunków i zakupu nowych dekoderów.
    ZaletyBrak
    WadyUsługa, brak kompetencji pracowników
    MiejscowośćBolewice
  • ~Tomasz / 2020-11-25 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Dekoder beznadziejny zawiesza sie a komentatorzy siatkowki dno po prostu nie wiedza co powiedziec w prostym abonamencie nawet niema tvn turbo
    ZaletyZadne
    WadyPilot musi byc wprost skierowany żeby dzialal
    MiejscowośćDubidze
  • ~Cyber / 2020-11-22 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamy,arogancja,oferta do d...y.
    Sprzęt do niczego, ciągła aktualizacja i awarie.
    Chroń mnie panie Boże przed Polsatem.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćLegnica
  • ~balbi / 2020-11-18 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada.
    ZaletyBRAK
    WadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.
    MiejscowośćWysowa-Zdrój
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2269
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963