MiejscowośćŚwidnica
Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 53 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Piotr / 2021-01-25 21:09
Podpisałem umowę na TV internetową Polsat rezygnując z kablówki, ponieważ miałem już dość bałaganu z kablami. Teraz nie mam kabli ani telewizji, bo dekoder ciągle się wiesza i często trzeba resetować urządzenie, a oglądanie np. meczu w takich warunkach przyprawia prawie o zawał. -
-
~Arek / 2021-01-25 14:04
Chciałem tylko poinformować, że składam zażalenie do odpowiednich instytucji w jaki bezczelny sposób są traktowani klienci u Państwa na infolini, sprawę kieruje do mojego prawnika, który poprowadzi ją poprzez odpowiednie instytucję.
Dziś tj dnia 25.01.2021 próbowałem się dodzwonić z numeru 888306823 i zasięgnąć informacji na pewien temat związany z telewizją poprzez infolinie i zostałem przez jakąś Panią o godzinie około 13.30 bezczelnie potraktowany, po czym połączyłem się na nowo myśląc, że trafię do kogoś innego i trafiłem do pewnego Pana (nie pamiętam jak się przedstawił) ale było to coś około 13.50 - tak dokładnie czekałem 20 minut na połączenie z konsultantem żeby się dowiedzieć, że ten Pan z działu technicznego przełączy mnie do kolejnego działu bo on oczywiście o błahej sprawie nie ma problemu (to po co odbiera telefon w dziale technicznym?!) i przełączył w taki sposób, że mnie rozłączył i musiałem kolejne prawie pół godziny dzwonić aby się w końcu nie dodzwonić i tak oto straciłem 1,5 godziny potraktowany jak frajer, który niech sobie radzi, widzę, że u Państwa w tej kwestii nic się nie zmienia od dłuższego czasu, obsługa telefoniczna przetragiczna, a po opiniach Państwa firmy widać, że takich osób jak ja są setki jak nie tysiące, miejmy tylko nadzieję, że szybko jakaś instytucja wyprowadzi na prostą Państwa obsługę bo to jest nie normalne aby w dzisiejszych czasach w taki sposób traktować ludzi. -
~Hanna / 2021-01-25 10:32
Przeczytałam opinie i pod wszystkimi negatywnymi podpisuję się obiema rękami. Dlaczego ta firma jeszcze istnieje ? Chamstwo obsługujących i oszustwo przy zawieraniu umów to jedno, ale niedbałość o zdobytego klienta- to drugie. Czekam tylko do końca umowy i niech nie ważą się do mnie wydzwaniać z nowymi propozycjami. Dziękuję za tv, telefony i internet. Nigdy więcej! Nawet jedna gwiazdka w ocenie to zbyt dużo dla tej firmy. MiejscowośćKościerzyna -
~Izabela / 2021-01-24 20:54
OBSLUGA KLIENTA - ZEROWA!
Biorą pieniądze za nic, nie można wypowiedzieć umowy nawet po 24 miesiącach. Zajęło mi to 8 miesięcy, za co zapłaciłam ponad 1000zlZaletyBRAKMiejscowośćLegnica -
~Monika / 2021-01-22 18:56
Cyfrowy Polsat to telewizja dno dekoder nie działa kilka razy w tygodniu a żeby się do nich dodzwonić to jest jakaś masakra dzisiaj dzwonię od rana i do tej godziny jeszcze się nie skontaktowałam to ja się pytam za co się płaci abonament Wady200%MiejscowośćNowy Dwór Gdański -
~Ja / 2021-01-22 15:22
Firma mająca klienta za nic. Nie podpisujcie z nimi umowy bo już nic nie będziecie w stanie zrobic. Internet fatalny oferują prędkość do 300mb/s a ledwo jest 25mb/s po wielotygodniowej batalii z serwisem technicznym i wszystkim konsultantami. Masakra ZaletyBrakWadyNaciągają, sprzęt kiepskiej jakości, prędkość internetu porażka,MiejscowośćKobylnica -
~HFC sokoli / 2021-01-21 20:28
Płacisz 40zł na miesiąc i co no dno internet to wogule szkoda gadać ping 10000000000 no niewiem miałem mieć 21 stycznia internet a 1 film na YouTubie ładuje mi sie 2 miesiące nie polecam!!!! ZaletybrakWadyinternet ma chyba 10mb -
~jack / 2021-01-21 18:50
Jestem z p.c od 15 lat i nigdy wcześniej nie byłem potraktowany jak teraz tj. 21.01.2021 .Po prostu zostałem oszukany przez konsultanta ( kobieta ) przed podpisaniem umowy ponieważ dodatkowy dekoder nie spełnia wymagań co obiecała w/w konsultant. ZaletyokWadydekoder dodatkowy za który muszę płacić 10 zł. który nie spełnia przepisanych do niego funkcji (oglądanie programów 7 dni do tyłu )Przez 15 lat nie płaciłem za poprzedni nawet 1 złotówkiMiejscowośćRadom -
-
~Tomasz / 2021-01-21 11:38
G o w n o nie firma
Miesiąc trzeba czekać na wypowiedzenie umowy, wcześniej nie można oddać sprzętu. BulshitZaletyZoreWadyWszystkoMiejscowośćBojszowy (Bojszowy) (Powiat bierunsko-ledzinski) (Wojewodztwo Śląskie) -
~Małgorzata / 2021-01-19 19:55
Szkoda pieniędzy na tą usługę. Ciągle powtarzane te same filmy, brak nowości. Pod koniec umowy dekoder zaczyna waryjowac z dźwiękiem i żeby cokolwiek słyszec należało podglosnic prawie na full. Raz tylko chciałam skontaktować się z infolinią i niestety nie dostąpiłam tego zaszczytu. Zdecydowanie lepiej zainwestować w zwykła antenę plus netflix ZaletyBrakWadyPowyżejMiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Klara / 2021-01-18 16:05
Chciałam oddać dekoder po zakończeniu umowy i okazało się, że w punkcie obsługi (Jubilerska w Warszawie), mogą go przyjąć tylko po terminie wygaśnięcia umowy. W moim wypadku przyszłam o jeden dzień za wcześnie i nie chciano ode mnie odebrać sprzętu tłumacząc, że usługa jest jeszcze aktywna. Ale poradzono mi wysłanie pocztą. Okazuje się więc, że pocztą można nawet miesiąc przed czasem, ale oddać nie da się. To tak nielogiczne, że nie rozumiem jak możliwe.
Jeśli nie chcę już korzystać i przychodzę oddać sprzęt, to czemu go Polsat nie chce?MiejscowośćWarszawa -
~ddd / 2021-01-18 08:51
Jedna wielka reklamownia,ilośc reklam poraża, co przełącze to reklama -
~Kinga / 2021-01-16 09:10
Przestrzegam wszystkich !!! Jesli macie mozliwosc skorzystania z innej telewizji , to nie korzystajcie z cp. Problemy techniczne srednio 1-2 w tygodniu. Arogancka, niesympatyczna tzw.pomoc techniczna, traktujaca klienta jak intruza . Jestem po kolejnej niemilej rozmowie, pozostawiona bez pomocy. Nigdy wiecej. Wole zaplacic 2 razy wiecej w innej tv i miec profesjonalna pomoc , niz za kazdym razem przed kontaktem telefonicznym przezywac kolejny stres. WadyJ.w -
~Abonent / 2021-01-14 16:43
dno i 50 metrów mułu... Czas oczekiwania na połącznie wynosi ponad 20 minut ;D uśmiałem się po pachy. jesteście już najgorszą telewizją jaką można sobie tylko wyobrazić. Nie chodzi tylko o czas oczekiwania, ale całokształt. Nie panujecie już nad wszystkim w swojej dziedzinie. ZaletyżadnychWadysameMiejscowośćKalwaria Zebrzydowska -
~Joker / 2021-01-11 21:10
Mam nadzieję, że każdy nastepny miesiąc wypowiedzenie i dodatkowe płatności, pozwolą zrobić wypłatę pracownikom i pokryć koszty zamknięcia firmy ZaletyHmmmm, poważnie. 0 0 0WadyZa mała tabelka, by się rozpisywaćMiejscowośćCała Polska -
~Por / 2021-01-11 19:02
Jedna wielka tandeta nikomu nie polecam szkoda nerwów już nie mówiąc o pieniądzach czekam aż tylko będzie koniec umowy i idę do placówki żeby dekoder rozwalić na głowie temu gamoniowi co mi to sprzedał ogólna ocena to całe-10 ZaletyOceniam poniżej zeraWadyBrak zalet -
-
~Katarzyna / 2021-01-11 15:59
Nie polecam, Zła jakość sygnału- porada obsługi -proszę sobie kupić większy talerz, reklamacje zawsze rozpatrywane na niekorzyść klienta, Przy rozwiązaniu umowy okazuje się ze brakuje dekodera który wymieniałam na nowszy, nie otrzymałam odpowiedzi na reklamacje natomiast z windykacji otrzymałam wezwanie do zapłaty, Jeśli chcecie sobie sobie zaoszczędzić nerwów odradzam -
~Helena / 2021-01-09 16:26
Człowiek płaci nie mało za ciągła blokadę usługi. Chcesz odblokować usługę wydzwania na infolinię po stokroć dziennie wysyłaj całą masę e-maili a i tak będą mieli gdzieś twoje potrzeby. Nie polecam usług tej firmy. Oby dotrwać do końca umowy. ZaletyBrak zaletWadyMają gdzieś potrzeby klienta. Nie interesuje ich zwykły Kowalski.MiejscowośćGuzy -
~Varra / 2021-01-05 11:47
Krótko - stara umowa się skończyła, modem odany do punktu. Zawarta kolejna, która niedawno została zakończona, nowy modem z routerem równiez oddany. Polsatowi teraz się przypomniało, że nie zarejestrowali zwrotu tego starego modemu (ja niestety przy przeprowadzce papiery zgubiłam - ale przeciez powinni mieć drugi egzemplarz,nie?). I oczywiście wołają o jego zwrot. Jak do prostytutki biedy mam zwrócić coś co już raz oddałam? Powiedziałam, ze kupię od kogoś i im oddam to nie, bo numery nie takie. To ze U NICH kupię nowy (200zł) i im oddam - też nie. Ale przypierdzielić karę na 499zł (tak - 250% ceny nowego, nie myli was wzrok; nie mówiąc że w sklepie dokładnie ten sam model kupię za ok 150zł - czyli wtedy żądają ponad 3x więcej) to już potrafią. Zaletyże co?Wadyna pewno obsługa i traktowanie ludzi, klient złowiony to nie trzeba się nim przejmować, a jak zechce odejść to trzeba go na pożegnanie w zadnią część ciała kopnąć by daleko leciał.MiejscowośćCzęstochowa -
~PUPU / 2020-12-31 18:15
Najgorszy internet jaki można mieć . Wolny nic sie nie da pobrać . Ping skacze jak po niezłych dopalaczach . nie polecam nikomu MiejscowośćBlachownia
strona 53 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »