Zobacz opinie o Dostępie do internetu Cyfrowy Polsat
strona 53 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~ja / 2020-12-22 20:51
oszuści i tyle w temacie...Poraz pierwszy i ostatni raz przedłużam umowe no co za oszusci zamiast rabat za przedłużenie to dołożyli większe opłaty oczywiście nie informując mnie o tym choć pytałem a gdy chciałem wyjaśnić sytuację konsultant z tekstem na umowie wszystko napisane...nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z ta firma i szczerze nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
-
-
~Zawiedziony / 2020-12-22 20:30
Masakra, tv nagle przestała działać. Któryś raz w ciągu pół roku. Po kilku kilkudziesięciominutowych próbach połączenie z operatorem. Zrezygnowałem. Antena blokowa, więc źle ustawiona instalacja odpada. ZaletyŁatwość montażuWadyCzęste problemy z odbioremMiejscowośćAugustów. -
~Jan / 2020-12-19 20:26
Jesteście 2 po TVP.Dziękuję oglądam inny programale macie pytania oglądam tulko wiadomości,przez dł ugie lata ,a teraz u was zmieniony kierunek do RZądu,bo co? bo robicie z RZĄDEM interesy?ostatni raz oglądałem was dzisiaj.DZIĘKUJĘ ZaletyZadnych zaletWady@ po TVPMiejscowośćFreudenberg -
~Marta / 2020-12-18 18:50
Mialam podpisana umowe na dwa lata. Nie chcialam jej przedłużać. Przed zakonczaniem umowy dzwonił do mnie kilka razy kros z infolinii, by zaproponować przedłużenie umowy na innych warunkach. Uparcie powtarzalam, ze chce aby umowa wygasła i nie odnawiala się, ze nie chce juz korzystać z cyfrowego Polsatu. Zaden z konsultantow nie raczył poinformować mnie, ze powinnam udac sie w tym celu do placowki osobiście. Tym sposobem umowa odnowila sie, a ja o tym nie wiedzialam przez trzy miesiące. Dostałam monit o niezaplaconych fakturach, kiedy bylam za granicą i tym bardziej nie mogłam stawic sie osobiscie w placowce, by zakonczyc umowę. Przez celowe nie poinformowanie mnie o warunkach umowy, musialam płacić za internet jeszcze prez kolejne poł roku- chociaz z niego nie korzystałam. Reklamacji nie uwzgledniono!!! Skandal! ZaletyBrakWadyniekompetencja infolinii, slaby internet, wprowadzanie w błąd klientaMiejscowośćWroclaw -
~Radek / 2020-12-17 21:52
Witam w ciągu tygodnia miałem dwie usterki i żadnej nich pomoc techniczna nie była w stanie usunąć pierwszą z nich była brak możliwości oglądania tvp1 Pani powiedziała że przepaliła się jakaś dioda w konwerterze od tego czasu minęły 5 dni i jedynka z powrotem jest dzisiaj natomiast nagrywając program na jednym z kanałów w tym samym czasie nie mogę oglądać minimum 50 programów w tym samym czasie chociaż dekoder na to pozwala i Pan z pomocy technicznej z którym rozmawiałem powiedział że nie jest w stanie mi pomóc także jestem mega niezadowolony rozważamy możliwość rozwiązania umowy MiejscowośćKrków -
~An.C / 2020-12-17 21:17
Przez rok można było oglądać w aplikacji GO,ale teraz to totalna porażka, a szczególnie wieczorem. Już nawet Polsat Sport w dniu meczu reprezentacji znika z listy kanałów. Wolałbym mieć 25 ulubionych kanałów niż 100,których i tak nie da się oglądać ZaletyMożliwość oglądania poza granicami krajuWadyOd kilku miesięcy jest coraz gorsza jakość,a od kilkunastu dni kompletna tragedia.MiejscowośćBerlin -
~jarm / 2020-12-17 20:30
Totalna porażka, słaby transfer. Wszystko inne zawsze działa, Netflix, You Tube, Gry tylko nie Polsat go ZaletyżadnychMiejscowośćBerlin -
~Renata / 2020-12-15 22:39
Chciałabym bardzo podziękować Państwu za to, że jesteście . Oglądając Państwa telewizję czuję, że świat jest piękny i warto żyć .Życzę Panstwu wszystkiego dobrego ,zdrowia i szczęścia na każdy dzień MiejscowośćStarachowice -
-
~Hania2130 / 2020-12-14 21:52
Mam telewizję internetową z cyfrowego Polsatu wziętą z plusa. Już 3 raz musiałam wymienić dekoder EVOBOX... Połączone z siecią i wszystko zrobione tak jak powinno być ale zamiast 221 kanałów do zainstalowania były 2... Na infolinii ciagle mówili ze to wina dekodera i mam wymienić tam gdzie go dostałam i sprawdzić tam czy działa. I w plusie działał normalnie. Przyniosłam go do domu i podłączyłam, tv działało ale przez 2h. Wyłączyłam tv i znowu ten sam problem.. Wymienić dekodera na inny nie mogę bo w tej ofercie się nie da. + w tym że nie muszę płacić za wymianę. MiejscowośćOstrzeszów -
~Marta / 2020-12-14 18:57
Nie polecam kompletną porażka to jakiś żart ta firma mam i nie oglądam bo mam wiecznie problem z kartą złodzieje A płacić za kultury trzeba i to nie malo jak tylko szybkonsoe uda odstapie od umowy bo to nie ma sensu Pan przez telefon nie miły dodzwonić się trudno masakra niech się gonią nie chce mieć z nimi nic wspólnego ZaletyŻadnych zalet dnoMiejscowośćZaleszany -
~Aa / 2020-12-09 20:29
Porażka! W skali ocen brak wartości ujemnych. Całkowicie odradzam. WadyKonieczność codwutygodniowego odblokowywania dekoderów kartą dekodera głównego.MiejscowośćLegionowo -
~Gość / 2020-12-09 12:32
Problem z multiroomem. Do tego rozmowa z konsultantem bardzo nie miła. Pan miał podniesiony ton jak za karę. Klien nie wszystko wie i musi wiedziec po to jest właśnie konsultant. MiejscowośćKrotoszyn -
~Marzena / 2020-12-08 19:53
Polsat ma bardzo zle podejście do klienta. Za nieopłacony rachunek potrafią przysłać kilkanaście smsów, e-maili i wyświetlić mnóstwo komunikatów na telewizorze. Dzieje się tak juz przed terminem płatności. Po 7 dniach po terminie dzownia pracownicy działu windykacji i są niezbyt uprzejmi. Żeby nie powiedzieć, że chamscy. Czasem czuje się jak przestępca, bo spóźniłam się kilka dni z płatnością. Dla mnie to nękanie. Mialam sytacje, ze ścigali mnie o niedopłaconą złotówkę.... ZaletyBrakWadyJw.MiejscowośćKielce -
~pxf / 2020-12-08 01:05
od 2 m-cy mam mieć polsat sport premium - rachunki zapłacone programu nie mam
w języku polsatowskim "przyznana ulga" tzn kara umowna
programy otrzymane w promocji można otrzymać jeżeli się za nie zapłaci ; w promocji to nie znaczy za darmoZaletyliga mistrzówWadywszystko kodowane nawet jak się zapłaci to można otrzymać dostęp za 2-3 m-ce
można składać reklamacje - każdy ma do tego prawoMiejscowośćKatowice -
~Ten co dal sie nabrac / 2020-12-07 22:07
DNO , SYF. ZLODZIEJE. NIEKOMPETECJA ,
AROGANCJA. ZALOSNE ODPOWIEDZI,
NO I TE REKLAMY BEZ TEGO RACZEJ TA ZALOSNA. PLATFORMA CYFROWA JAK SIEBIE NA ZYWAJA ,, RACZEJ BY NIE ISTNIALA
LUDZIE OPAMIETAJCIE SIF WIECEJ KSIAZEK W DOBIE WIRUSAZaletyABSOLUTNIE ,BEZWZGLEDNIE ZADNYCHWadyBEZAPELACYJNIE WSZYSTKOMiejscowośćCala polska -
~Hans Klos / 2020-12-06 20:37
Po Houj te wejścia usb jak nie można z nich korzystać na dekoderze cyfrowego Polsatu ? . Na zwykłym tunerze za 50zł do odbioru tv naziemnej można obejrzeć film z pendrive ,nagrać coś itd .Polski badziew wyciągający pieniądze od ludzi . MiejscowośćNewport -
-
~Ewelina / 2020-11-27 17:52
Kompletne Dno. Usługa jak i kompetencje pracowników. Zero szacunku do klienta. Często nie działają programy pomimo opłaconych rachunków i zakupu nowych dekoderów. ZaletyBrakWadyUsługa, brak kompetencji pracownikówMiejscowośćBolewice -
~Tomasz / 2020-11-25 21:35
Dekoder beznadziejny zawiesza sie a komentatorzy siatkowki dno po prostu nie wiedza co powiedziec w prostym abonamencie nawet niema tvn turbo ZaletyZadneWadyPilot musi byc wprost skierowany żeby dzialalMiejscowośćDubidze -
~Cyber / 2020-11-22 10:33
Reklamy,arogancja,oferta do d...y.
Sprzęt do niczego, ciągła aktualizacja i awarie.
Chroń mnie panie Boże przed Polsatem.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćLegnica -
~balbi / 2020-11-18 14:58
CP to dramat, mam od roku i co chwilę pojawia się aktualizacja programów. Często brak odbioru programów bez względu na pogodę(słońce, deszcz, mgła). Dzisiaj dzwoniłam na infolinię-jeden konsultant się rozłączył a drugi był opryskliwy i nie był w stanie mi wyjaśnić w czym problem. Po chwili rozmowy dowiedziałam się od pana konsultanta że mam zepsuty telewizor(poinformował mnie żeby skonsultować się z producentem telewizora), gdzie wcześniej oglądałam tv z anteny naziemnej. Po prostu żenada. ZaletyBRAKWadyWady dekoderów i opryskliwa obsługa.MiejscowośćWysowa-Zdrój
strona 53 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »